Patys paleidot gandą, dabar kažkokius išvedžiojimus darot. Aiškiai gi buvo parašyta spaudoje, jau gal prieš 100metų, kad įveda ebilietą tam, kad galėtų būti persėdimo galimybė mikriukuose. Ką čia dar išvedžiot?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Viešuoju transportu keliaujančių kauniečių laukia permainos
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...iai-798-717944Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą65 autobusas darbo dienomis važiuos iki Kazliškių. Įdomus sprendimas.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąReikia tikėtis. Savaitgaliais pagal juos 40 nevažiuos - važiuos 10, o per Vilniaus g. autobusai važiuos tik darbo dienomis.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTaip pat įdomus jungimas su 22. Vienas grafikas panašiai kaip ir dabar dalimi reisu važiuos 22, dalimi 65. Kitas- 22 tik vienu paskutiniu.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą37N taip pat panašu, kad lieka senoje trasoje. Nesuprantu, kodėl įnešama tiek daug maišaties. Kas trukdo autobusams kursuoti Vilniaus g. ir savaitgaliais?
Comment
-
Kaunas – pirmas pasaulyje: pristatyta analogų neturinti viešojo transporto programėlė
Artėjant Tarptautinei neįgaliųjų žmonių dienai, ketvirtadienį Kaune pristatyta analogų pasaulyje neturinti mobilioji aplikacija, kuri išsprendžia didžiulę viešuoju transportu keliaujančių aklųjų ir silpnaregių problemą.
„KVT Balsas“ – tai pirmasis pasaulyje regėjimo negalią turintiems žmonėms skirtas inovatyvus sprendimas, realiu laiku teikiantis garsinę informaciją apie atvažiuojantį viešąjį transportą.
„Turint regėjimo negalią sudėtinga žinoti, koks transportas atvyksta. Ieškodami, kaip išspręsti šią problemą, svarstėme keli variantus. Galiausiai apsistojome ties sprendimu sukurti programinę bei techninę įrangą, kuri leistų identifikuoti realiu laiku atvykstantį autobusą ir pateikti informaciją apie jį. Tokia programėlė yra pirma pasaulyje“, – tvirtino idėjos autorius, UAB „Kauno autobusai“ IT skyriaus vadovas Paulius Lengvenis.
Nuo šiol visi keleiviai, atvykę į viešojo transporto stotelę, net užsimerkę galės sužinoti atvykstančios transporto priemonės maršrutą ir kryptį. Tereikės turėti išmanųjį telefoną ir nemokamai atsisiuntus pasileisti programėlę „KVT Balsas“, kurią galima rasti „Google Play“ parduotuvėje.
Programėlės principas paprastas – visose Kauno viešojo transporto priemonėse yra įmontuotos aktyvios žymos (angl. beacon), kurios „bluetooth“ ryšiu siunčia informaciją tiek į vartotojo telefoną, tiek į autobusų stoteles. Iš viso planuojama šias žymas įmontuoti į 50 stotelių.
Pastarąjį mėnesį programėlę testavo ir pateikdami pastabas ją tobulino Kauno aklųjų ir silpnaregių centro atstovai.
„Aš pats esu silpnaregis. Dienos metu dar galiu įžiūrėti, bet prieblandoje jau ieškau pagalbos, kad kas nors man padėtų. Dabar mano pagalbininku bus ši programėlė, kuri pasako, koks autobusas ar troleibusas atvažiuoja ir už kiek laiko. Aklas žmogus ne taip kaip regintis – negali stovėti ir naršyti telefone. Jis turi ruoštis, kadangi nežino kada autobusas atvažiuos, o tai gali nuspėti tik pagal garsą. Todėl tas programėlės perspėjimas, jog transportas atvyks už mažiau nei minutės yra labai naudingas“, – pasakojo programėlę testavęs Saulius Kavaliauskas.
„Džiaugiamės ir didžiuojamės, jog tokia inovacija pasirodė būtent Kaune. Tai didžiulis kasdienybės palengvinimas žmonėms, turintiems regėjimo negalią. Tačiau ši programėlė naudinga ne jiems ,bet ir bet kuriam viešojo transporto keleiviui, nes informaciją galima gauti čia ir dabar. Programuotojai minėjo, kad programėlės naudotojai galės pasirinkti ir kitą kalbą, todėl ji pasitarnaus ir miesto svečiams ar Kaune gyvenantiems užsieniečiams“, – kalbėjo naujai išrinkta Kauno vicemerė Rasa Šnapštienė.
Nuo idėjos iki jos įgyvendinimo praėjo maždaug pusė metų. Programėlė bus toliau vystoma, plečiant jos funkcionalumą. UAB „Kauno autobusai“ lauks keleivių atsiliepimų ir pasiūlymų. Silpnaregių ir aklųjų bendruomenė Kaune vienija daugiau nei 700 miestiečių. Dar daugiau jų gali būti nepriklausančių Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungai.
Comment
-
KA pirks 24 trumpus autobusus, ne senesnius nei 2006 metų gamybos.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKA pirks 24 trumpus autobusus, ne senesnius nei 2006 metų gamybos.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Kažkas minėjo, kad dar MAN pirks iš tų pačių Lenkų, tai gal čia tieMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąYra dar ir metiniuose planuose daug atsinaujinimo
Kažkas minėjo, kad dar MAN pirks iš tų pačių Lenkų, tai gal čia tie
Comment
-
Iš "Bėginio transporto temos apie traukinį į Vilniaus Oro uostą :
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąiš Kauno yra kasdienis skrydis į Kopenhagą 6val. ryto, tad tas ankstyvas 29 autobuso reisas yra reikalingas.
(...)Paskutinis taisė Vitas; 2016.12.05, 09:34.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIš "Bėginio transporto temos apie traukinį į Vilniaus Oro uostą :
Darbo dienomis ankstyvasis 29 maršruto autobusas iš geležinkelio stoties išvyksta 3:43h, o poilsio dienomis nuo gruodžio 5 d, - pusvalandžiu vėliau - 4:14h. Ar jo užtenka spėti į Kopenhagos lėktuvo keleivių patikrą?
Kaunas - mažas oro uostas, juolab, autobusas išleidžia prie pat įėjimo.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIš "Bėginio transporto temos apie traukinį į Vilniaus Oro uostą :
Darbo dienomis ankstyvasis 29 maršruto autobusas iš geležinkelio stoties išvyksta 3:43h, o poilsio dienomis nuo gruodžio 5 d, - pusvalandžiu vėliau - 4:14h. Ar jo užtenka spėti į Kopenhagos lėktuvo keleivių patikrą?
Comment
-
Kadangi pakliuvo mano mašiniukas į autoįvykį, važinėju jau gera savaitė Kauno VT, keli pastebėjimai:
1. Vairuotojų uniformos, jauni vairuotojai jas dėvi, seni nelabai, kodėl???
2. Vairuotojų kabinos: naujų autobusų kabinos neskoningai apklijuotos jau apiplyšusiom plėvelėm, senom Škodom blogiau jau gal nebus, bet visiem kitiem? Taip pat informacija apie blietus, užklijuota ant senų tarifų, be to dar užklijuotos senos, tokios raudonu rėmeliu, kur litais buvo, kam toks bardakas tokioj mažoj vietoj?
3. Garažiniai numeriai ir įlipimo tvarkos lipdukai ant naujesnių autobusų užklijuoti bet kaip, kaip čia sugebėjo atgrubnagį pražiūrėt?
4. Kautros mikriukai sėkmingai praktiškai visi važinėja su reklamom gan skoningom, KA tokie turtingi, kad gali sau leist savo laužų rūdis eksponuot?
Comment
Comment