O aš sakau, kad tokių maršrutų, kai autobusai važiuoja kas valandą ar dar rečiau iš viso neturėtų būti mieste. Tokie maršrutai pateisinami tik į gan atokius miesto pakraščius. Mieste reikalingas dažnas susisiekimas kas 10-15 min. mažiausiai. 20 min jau per retai dieną, tiktų tik vakarui ar poilsio dienoms.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Į darbą važiuoju iš Kęstučio stotelės prie A.Puškino gimnazijos Vytauto prospekte. Prieš gerą mėnesį nugriovė stotelės paviljoną, o su juo ir maršrutų tvarkaraščius panaikino. Dabar nei paviljono, nei tvarkaraščių. Tą patį padarė ir ant Parodos kalno, Sporto stotelėje. Bet čia per kelias dienas maršrutų grafikai atsirado ant stotelę žyminčio stulpo. O Kęstučio stotelė Vytauto prospekte kaip pamotės nuskriausta podukra...liūdi...Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO aš sakau, kad tokių maršrutų, kai autobusai važiuoja kas valandą ar dar rečiau iš viso neturėtų būti mieste. Tokie maršrutai pateisinami tik į gan atokius miesto pakraščius. Mieste reikalingas dažnas susisiekimas kas 10-15 min. mažiausiai. 20 min jau per retai dieną, tiktų tik vakarui ar poilsio dienoms.
Comment
-
Parašė Missoni Rodyti pranešimąĮ darbą važiuoju iš Kęstučio stotelės prie A.Puškino gimnazijos Vytauto prospekte. Prieš gerą mėnesį nugriovė stotelės paviljoną, o su juo ir maršrutų tvarkaraščius panaikino. Dabar nei paviljono, nei tvarkaraščių. Tą patį padarė ir ant Parodos kalno, Sporto stotelėje. Bet čia per kelias dienas maršrutų grafikai atsirado ant stotelę žyminčio stulpo. O Kęstučio stotelė Vytauto prospekte kaip pamotės nuskriausta podukra...liūdi...
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąšiaip taip reikia dažno bet viskas vedama prie to kad norima kad pavyzdžiui per valandą ne 6 autobusai nuvežtų sakykim 90 keleivių o kad 3 autobusai važiuodami per valandą nuvežtų tą patį kiekį keleivių.
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas baisiausia, kad stoteles sugeba pastatyti tik maždaug po 3 mėnesių nuo nugriovimo! Nesuvokiamas darbų organizavimo lygis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaža ko norima. Toks VT keleiviams nepriimtinas, todėl ir važinėja automobiliais. O VT lieka tik tiems, kas neturi pinigų mašinai.
Ten ne paviljonus keitė, bent jau prie gimnazijos, o šaligatvius tvarkė. Taigi, tiems, kas tvarkė šaligatvius paviljonas maišė, o pastatyti naują turėjo kita firma.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTen ne paviljonus keitė, bent jau prie gimnazijos, o šaligatvius tvarkė. Taigi, tiems, kas tvarkė šaligatvius paviljonas maišė, o pastatyti naują turėjo kita firma.
Ir "nepradėtos statyti" svarbus pabrėžimas, nes nuo to laiko kai pradės statyti iki atidarymo praeis dar kokia savaitė ar dvi, o gal net ir daugiau. Rimtai. Nuo pradėjimo statyti iki atidarymo praeina savaitės! Čia jau pridedant prie tų 2-3 mėnesių laiko tarpo, kuris būna nuo nugriovimo iki pradėjimo statyti!
Fantastinis darbo "organizavimas".Paskutinis taisė Gator; 2016.09.29, 18:02.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jei keičia tik paviljoną nauju. O kai paviljonas trukdo kitiems darbams tai jau visai kas kita.
Aš kalbu apie eilinius rutininius senų paviljonų keitimus, be jokių kitų darbų ar trukdymų!
Be jokių trukdymų, rutiniškai keičiant paviljonus jie sugeba užtrukti 3 mėnesius kai turėtų (net ir neskubant ir vidutiniškai organizuojant) tą padaryti kokios savaitės bėgyje, jau visiškai blogai dirbant net 2 savaites nuo nugriovimo iki pastatymo būtų realus laikas. O jie užtrunka 3 mėnesius. Pasityčiojimas iš miesto ir ypatingai iš keleivių.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNesuprantu ką tu čia nori pasakyti.
Aš kalbu apie eilinius rutininius senų paviljonų keitimus, be jokių kitų darbų ar trukdymų!
Be jokių trukdymų, rutiniškai keičiant paviljonus jie sugeba užtrukti 3 mėnesius kai turėtų (net ir neskubant ir vidutiniškai organizuojant) tą padaryti kokios savaitės bėgyje, jau visiškai blogai dirbant net 2 savaites nuo nugriovimo iki pastatymo būtų realus laikas. O jie užtrunka 3 mėnesius. Pasityčiojimas iš miesto ir ypatingai iš keleivių.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai čia tik spėjimas, kad galbūt jie bus Kaune?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Tai geros naujienos. Nors dėl MetroStyle nesutinku. Žaisliukas. Pakaks paprastų Solarių. Tačiau visoms Škodoms atnaujinti reikės labai daug investicijų. Nebent kelių metų bėgyje. O tai negarantuoja, kad visos bus atnaujintos, nes bus rinkimai, pasikeis valdžia ir gali būti vėl nutrauktas atnaujinimas ar prasidėti kliedesiai apie troleibusų likvidaciją. Be to 15 Škodų yra 1995-1998 metų, jos dar 6-8 metus gali laisvai dirbti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe to 15 Škodų yra 1995-1998 metų, jos dar 6-8 metus gali laisvai dirbti.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąNa, tik ne tos su Solarine elektronika. 348 pastoviai sudega, 345 jau supuvęs... Manau šitie iš Škodų greičiausiai nusibaigs
Vienas pagrindinių nurašymo kriterijų - rida. Nr. 345 ir Nr. 348 dėl ankstesnių prastovėjimų parke mėnesiais, tiek rida tiek pagaminimo metai nesuteikia pirmenybės įtraukti troleibusus pirmaisiais numeriais į nurašomųjų sąrašą. Nr. 353 kita situacija, stovintis kelia mažiau rūpesčių.
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąIr po ilgo remonto į gatves išvažiavo Berkhof Premier AT18 #045
Šiuo metu dažomas nevažiuojantis Nr. 049. Patvoriuose stovi Nr. 006, 017, 037, Nr. 012 viduje, remontuojamas tiltas.Paskutinis taisė Raivo; 2016.10.02, 22:24.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąNr. 353 kita situacija, stovintis kelia mažiau rūpesčių.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąBuvo kalbama apie 65-70 naujų troleibusų ar vėl apsigalvojo?
O jei rimtai jau pirks kažką naujo tai pirks ne Kauno autobusai o Kauno miesto savivaldybė, nes dabar perka nurašytus autobusus už metalo laužo kainą.
Comment
Comment