O neitų sudaryti sutartį su kokia saugos tarnyba?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąO neitų sudaryti sutartį su kokia saugos tarnyba?
ir už tai imdavo nemaža mokestį už paslaugas
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbuvo seniai gal prieš 5 metus ar kiek kad paskambinus jau sekančiam ar kelių minučių bėgyje jau laukdavo padėt bet vyrai persistengdavo padėti
ir už tai imdavo nemaža mokestį už paslaugas
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąIr manau buvo geras variantas. Padugnės apsiramintų, niokojimo nuostoliai dingtų, o žmonės gal drąsiau važinėt imtų ir pasidengtų išlaidos paslaugiems vyrukams. Nes situacija, kad kažkoks išgama įšoka ir daužo techniką, gąsdina klientus ir vairuotoją, yra absoliučiai nepriimtina.
pvz bus išdaužtas stiklas autobuse kol negaus iš draudimo pinigų toks ir važiuos linijoje ar sustojimų niekas netaisys kol neateis draudimo išmokos.
Ar matei kokį vairuotoją šiuo metu lekiantį atsivyt grafiką nes šiuo metu visiem vienodai
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąpagal lietuviškus įstatymus gindamas savo turtą gali tapti ne nukentėjusiu bet kaltinamuoju kad gyneisi
gaunasi kad reikia tiek duot grąžos kad nesugebėtų jau pasiskųst*censored*
Comment
-
pildausi e.kortelę su 80% nuolaida, esu studentas jokių kliūčių nekylaParašė egiscrypth Rodyti pranešimąnežinau ar klystu ar ne bet lygtais tik patį LSP galima pasipildyti su 80 % nuolaida bilietais o paprasta el bilietą maksimaliai su 50 % nuolaida bilietais.
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąabsoliutus bulshitas. nors vieną parodyk kurį nuteisė už savigyną.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąpvz mane dar iki šiolei tampo buvo toks įvykis kaime kai nakty sandėlį išgirdau kažką vaikščiojantį nieko neklausęs vožtelėjau su laužtuvu kelis kartus lūžo keli šonkauliai ir skilo biški galva sako kad persistengiau gint savo turtą
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąpvz mane dar iki šiolei tampo buvo toks įvykis kaime kai nakty sandėlį išgirdau kažką vaikščiojantį nieko neklausęs vožtelėjau su laužtuvu kelis kartus lūžo keli šonkauliai ir skilo biški galva sako kad persistengiau gint savo turtą
O viesam transporte nakti visokio plauko vazinejaNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Haski Rodyti pranešimąAr būna papildyta kortelė pinigais nusipirkus naują e. bilieto kortelę?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnuo rytojaus įsigalioja nauja tvarka bus privaloma stoti kiekviename sustojime neatsižvelgiant į vėlavimą ir ar yra norinčių įlipti išlipti keleivių.
Comment
-
[QUOTE=Arni5;975481]Labai smalsu, kuo grindžiama tokia tvarka? Gal kažką žinote daugiau ar galėčiau kažkur paskaityti argumentus?[/QUOTE
kaip žinoma kiekvienas durų atidarymas yra fiksuojamas už kiekvieną išvažiavimą virš idealaus laiko (nuo +1 iki -2 minučių) yra skaitoma skubėjimu ar vėlavimu. Už kiekvieną išvažiavimą daugiau virš +1 minutės iškart yra baudžiamas vairuotojas už neužfiksuotą laiką irgi baudžiamas t.y. neatidarytos durys, o už vėlavimus irgi baudžiamas jei akivaizdžiai vėlavimas atsiradęs dėl per lėto važiavimo ir pan.
tiesiog savivaldybė davė tokį reikalavimą kad turi žinot kiekvieno autobuso troleibuso tikslų išvažiavimo laiką.
Čia tai dar nieko buvo fiksuojamas seniau atvykimo laikas o ne išvykimo tai tada pvz iki sustojimo likę 50 metrų o turi dar 30 sekundžių tai taip ir "smaukydavosi" dar 30 sekundžių
Comment
-
[QUOTE=egiscrypth;975489]Parašė Arni5 Rodyti pranešimąLabai smalsu, kuo grindžiama tokia tvarka? Gal kažką žinote daugiau ar galėčiau kažkur paskaityti argumentus?[/QUOTE
kaip žinoma kiekvienas durų atidarymas yra fiksuojamas už kiekvieną išvažiavimą virš idealaus laiko (nuo +1 iki -2 minučių) yra skaitoma skubėjimu ar vėlavimu. Už kiekvieną išvažiavimą daugiau virš +1 minutės iškart yra baudžiamas vairuotojas už neužfiksuotą laiką irgi baudžiamas t.y. neatidarytos durys, o už vėlavimus irgi baudžiamas jei akivaizdžiai vėlavimas atsiradęs dėl per lėto važiavimo ir pan.
tiesiog savivaldybė davė tokį reikalavimą kad turi žinot kiekvieno autobuso troleibuso tikslų išvažiavimo laiką.
Čia tai dar nieko buvo fiksuojamas seniau atvykimo laikas o ne išvykimo tai tada pvz iki sustojimo likę 50 metrų o turi dar 30 sekundžių tai taip ir "smaukydavosi" dar 30 sekundžių
Tik įdomu, kaip kituose miestuose, valstybėse yra? Ar nėra kokių kitokių alternatyvų? Kadangi kiekvienas nereikalingas autobuso sustojimas-įsibėgėjimas bei durų darinėjimas nėra nei patogus, nei ekonomiškai ar kitaip naudingas. Ir kaip dėl tokios situacijos, kai autobuso vairuotojas patekęs į spūstį įleidžia/išleidžia keleivius ne stotelėje, kaip sistema supranta tokius atvejus? Pavyzdžiui, kiek teko naudotis, autobusai Berlyne važiavo nepriekaištingai tiksliai, tačiau jei vairuotojas mato, kad stotelėje nėra laukiančių keleivių, o viduje niekas nenuspaudė STOP mygtuko, stotelę pralėkdavo net nepristabdęs. Taip pat pasitaikė, kad autobusas išvyko iš stotelės ir iškart už ~30 metrų sustojo prie raudono šviesoforo, o kadangi šis degė kiek ilgokai, per tą laiką įsileido dar kelis keleivius.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnuo rytojaus įsigalioja nauja tvarka bus privaloma stoti kiekviename sustojime neatsižvelgiant į vėlavimą ir ar yra norinčių įlipti išlipti keleivių.
Per paskutinius kelis metus išvis nei karto nemačiau, kad nestotų kokiam nors tuščiam sustojime. Prieš kokią 10 ar daugiau metų tas būdavo, bet po to pradėjo būti fiksuojami sustojimai ir visada stodavo visur, nes to būdavo reikalaujama.Paskutinis taisė Gator; 2016.08.31, 15:47.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPirmą kartą girdžiu, kad iki šiol galėdavo nestoti. Juk ir forume ne kartą kalbėta, kad pvz. būna, kad pravažiuodamas tuščia stotelę atidaro-uždaro staigiai duris, kad užsifiksuotų stojimas, nes jis yra privalomas. O dabar pasirodo tik "nuo rytojaus"
Per paskutinius kelis metus išvis nei karto nemačiau, kad nestotų kokiam nors tuščiam sustojime. Prieš kokią 10 ar daugiau metų tas būdavo, bet po to pradėjo būti fiksuojami sustojimai ir visada stodavo visur, nes to būdavo reikalaujama.
nesustojus pravažiavimą užfiksuoja bet užtaikius patikrinimui ką daro ne tik pats parkas bet ir savivaldybėje kažkas vairuotojui kainuotų ne tik daug pinigų bet gal ir darbą vietą nes tuo yra fiksuojamas greitis o važiuojant durų atidarymas yra griežta nuobauda (gali iškrist keleivis ir t.t) o nesustojus duris atidaryt įmanoma nedaugelyje autobusų nebent nuo senatvės sugedusios rėlėsPaskutinis taisė egiscrypth; 2016.08.31, 16:11.
Comment
-
[QUOTE=Arni5;975495]Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Aišku, ačiū už informaciją, panašiai ir galvojau.
Tik įdomu, kaip kituose miestuose, valstybėse yra? Ar nėra kokių kitokių alternatyvų? Kadangi kiekvienas nereikalingas autobuso sustojimas-įsibėgėjimas bei durų darinėjimas nėra nei patogus, nei ekonomiškai ar kitaip naudingas. Ir kaip dėl tokios situacijos, kai autobuso vairuotojas patekęs į spūstį įleidžia/išleidžia keleivius ne stotelėje, kaip sistema supranta tokius atvejus? Pavyzdžiui, kiek teko naudotis, autobusai Berlyne važiavo nepriekaištingai tiksliai, tačiau jei vairuotojas mato, kad stotelėje nėra laukiančių keleivių, o viduje niekas nenuspaudė STOP mygtuko, stotelę pralėkdavo net nepristabdęs. Taip pat pasitaikė, kad autobusas išvyko iš stotelės ir iškart už ~30 metrų sustojo prie raudono šviesoforo, o kadangi šis degė kiek ilgokai, per tą laiką įsileido dar kelis keleivius.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.08.31, 16:12.
Comment
Comment