Kažkaip kvailai skamba... Juk tai skirtingos transporto priemonės, kam čia jas vienodinti, jeigu jos jau savo visa išvaizda, sandara ir viskuo yra skirtingos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
Visgi abu šie pasiūlymai buvo atmesti dėl tos pačios priežasties – nei pigiausiai, nei brangiausiai troleibusus siūliusios įmonės pirkėjui nesugebėjo pateikti siūlomų troleibusų techninės dokumentacijos. Kodėl jos to nepadarė? – atsakymas paprastas – siūlė troleibusus, kurių neturėjo. Tačiau kodėl jos dalyvavo šiame pirkime, koks buvo jų tikslas? Ar tikslas buvo šį pirkimą sužlugdyti, ar tikslas buvo kaip įmanoma ilgiau vilkinti sutarties su laimėtoju pasirašymą? Belieka tik spėlioti.
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąNes norima palaipsniui VT spalvas suvienodinti.Troleibusams, kurie po kapitalinio remonto ir naujai perkamiems, bus parenkama būtent tokia spalva
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO Kaune troleibusų ir autobusų maršrutų numeriai nesidubliuoja? Nejaugi atvažiavus raudonos spalvos transporto priemonei reikės žiūrėti ne tik į maršruto numerį, bet ir ieškoti ar ta t.p. prisijungusi prie kontaktinio tinklo.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąPanašu, kad po truputį pernumeruos besidubliuojančius. 15 autobusą gi pernumeravo į 45
- 9 >> 49: arčiausiai šiam skaičiui esantis kitas šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų 9. Tuo pačiu kažkiek primenantis senąjį 49 maršrutą kažkada važiavusį iš Kauno pilies į Raudondvarį, tik šį kartą jis važiuotų tik į Lampėdžius.
- 10 >> 30 arba 40: 30 - arčiausiai šiam skaičiui esantis kitas šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų nuliu. Gal pats skaičius kažkiek primintų 30 maršrutinį taksi maršrutą, tik važiuotų ne Baršausko g., o Baranausko. Kitas gana tikėtinas variantas - 40, nes kažkada 40 maršrutas ėjo kaip "Partizanų g. - Krėvės pr. - Baltų pr.", skirtumas tik kad važiuodavo pro Klinikos, Nuokalnės g. 30 - ėjo taip pat nuo Krėvės pr., tik į kitą miesto pusę, link dabartinio intermodalinio terminalo (Palemono geležinkelio stotis)
- 11 >> 31: arčiausias šiam skaičiui šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų 1 (didesnė tikimybė). Panašūs skaičiai - 11(troleibusas), 21, 41 užimti. Nebent naudotų 61, 71.. ar kitus skaičius, bet tai mažiau tikėtina.
- 12 >> 22 arba 42 (labiausiai tikėtina).
- 16 >> 26: arčiausias šiam skaičiui šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų 6. 36, 46 šiuo metu užimti, nesibaigiantis 6 ir 66, 76.., mažiau tikėtina, kad naudos.
Tuo pačiu pagalvojau apie Vilnių. Ten irgi autobusų maršrutų numeriai dubliuojas su troleibusų. Ar ten yra planų ką nors keisti?Paskutinis taisė PoDV; 2016.07.02, 13:11.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąLyg ir ne, tuolab kad pas mus ir tų VT priemonių spalvos skirtingos, taigi jos nėra maišomos ir nėra jokio tikslo šitokiam pernumeravimui
Maršrutiniai taksi irgi nesidubliuoja, nors ir spalva kita, ir netgi forma kita.Paskutinis taisė PoDV; 2016.07.02, 13:10.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąLyg ir ne, tuolab kad pas mus ir tų VT priemonių spalvos skirtingos, taigi jos nėra maišomos ir nėra jokio tikslo šitokiam pernumeravimui
Esmė, kad ne visiems suprantama, kad tas pats nr. gali reikšti skirtingus maršrutus, tai papraščiausiai kvailas ir nelogiškas numeravimas.
Kaip rašiau, net aš, žinodamas, kad Kaune yra troleibusai ir autobusai tais pačiais numeriais, bet skirtingais maršrutais, kur nors užsienyje tą pamatęs suabejočiaui ir pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja. Nes tiesiog kito paaiškinimo kokiu tikslu reikia tuo pačiu numeriu vadinti skirtingais maršrutais važiuojančius nelabai yra, čia matyt užsilikimas iš labai senų laikų kai kažkas tiesiog taip neprotingai sugalvojo numeruoti. Nėra jokio privalumo turėtu dubliuotus numerius palyginti sus skirtingais, o minusas jau paaiškintas.
Comment
-
Vis diskusijos dėl tų numerių... Negi nebutų galima turėti atskiras numerių grupes skirtingoms transporto rūšims? A1 - autobusas, T1 troleibusas, M1 - mikriukas. Daug lengviau tiek įsiminti, tiek ir atskirt. Ypač svečiams ir retai besinaudojantiems. Lengviau ir perorganizuoti tarkim vienoje grupėje.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąLabiausiai apkrautais (13-16, 7, 11)Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Kas dėl numerių, tai gal ir būtų protinga pernumeruoti. Bet va dažyti troleibusus vyšnine spalva yra nelabai teisinga. Visų pirma tai vistiek gaunasi ne tokia pati spalva, kaip autobusų, antra dabar vėl padaugės spalvų tarp troleibusų, nors jau beveik visi buvo vienodai nudažyti, trečia prapuls spalvų simbolika: mikriukai - geltona, troleibusai - žalia, autobusai - raudona. O ant šitos simbolikos galima būtų labai gerą reklamą veišajam transportui padaryti.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąKas dėl numerių, tai gal ir būtų protinga pernumeruoti. Bet va dažyti troleibusus vyšnine spalva yra nelabai teisinga. Visų pirma tai vistiek gaunasi ne tokia pati spalva, kaip autobusų, antra dabar vėl padaugės spalvų tarp troleibusų, nors jau beveik visi buvo vienodai nudažyti, trečia prapuls spalvų simbolika: mikriukai - geltona, troleibusai - žalia, autobusai - raudona. O ant šitos simbolikos galima būtų labai gerą reklamą veišajam transportui padaryti.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąCitata iš to paties straipsnio:
Nesupratau ? Kam troleibusus dažyti autobusų spalva, kai jie turi ir savąjį dažymą ?
Parašė Raivo Rodyti pranešimą"Garažinė" prastos kokybės fotografija. Naujoji senųjų troleibusų "Škoda 14TR" dažymo schema. Nr. 238 :
Atvaizdas
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kaip rašiau, net aš, žinodamas, kad Kaune yra troleibusai ir autobusai tais pačiais numeriais, bet skirtingais maršrutais, kur nors užsienyje tą pamatęs suabejočiaui ir pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja. Nes tiesiog kito paaiškinimo kokiu tikslu reikia tuo pačiu numeriu vadinti skirtingais maršrutais važiuojančius nelabai yra, čia matyt užsilikimas iš labai senų laikų kai kažkas tiesiog taip neprotingai sugalvojo numeruoti. Nėra jokio privalumo turėtu dubliuotus numerius palyginti sus skirtingais, o minusas jau paaiškintas.
Man kiek keista dabar matyti buvusio pikinio 45 - ojo maršruto "Geležinkelio stotis - Baltų pr.", kuriuo važiuodavo sudvejinti autobusai, dabartinį maršrutą, važiuojantį Aukštuosiuose Šančiuose , su laiku priprantama.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBaisiai tik negražūs šitie troleibusai. Vilniaus Škodos, o dar geriau Čekijos ar Slovakijos, bei Vengrijos Ikarus'ai labai klasiškai atrodo, beveik kaip technikos paminklas ar miesto vizitinė kortelė. Šitie beneliuksai labai atgyvenę atrodo...
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąVat toptėlėjo man į galva mintis ar nieko būtų jai tie 65 nauji būtų "Amberiai"? Tuose Vilnietiškuose, jie pradiniai tikrai yra ką tobulinti, bet kai ką patobulinus būtų galima ir normaliai išleisti modelį, o ne du troleibusus ir viskas.
Comment
Comment