Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkaip kvailai skamba... Juk tai skirtingos transporto priemonės, kam čia jas vienodinti, jeigu jos jau savo visa išvaizda, sandara ir viskuo yra skirtingos

    Comment


      Na gal norima, kad VT atrodytų tvarkingai, vienodai ir panašiai. Be to, tik pastebėjimas, bet mūsų transporto priemonių spalva bus tokia pati kaip Budapešte, kurios labai gražiai bent man atrodo

      Comment


        Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
        pagaliau ledai pajudėjo, sulauksim troleibusu parko atnaujinimo

        http://www.troleibusas.lt/?p=3690
        Įdomi išvada padaryta straipsnyje:
        Visgi abu šie pasiūlymai buvo atmesti dėl tos pačios priežasties – nei pigiausiai, nei brangiausiai troleibusus siūliusios įmonės pirkėjui nesugebėjo pateikti siūlomų troleibusų techninės dokumentacijos. Kodėl jos to nepadarė? – atsakymas paprastas – siūlė troleibusus, kurių neturėjo. Tačiau kodėl jos dalyvavo šiame pirkime, koks buvo jų tikslas? Ar tikslas buvo šį pirkimą sužlugdyti, ar tikslas buvo kaip įmanoma ilgiau vilkinti sutarties su laimėtoju pasirašymą? Belieka tik spėlioti.
        Nesuprantu kodėl stebėtis, kad siūlė troleibusus kurių fiziškai neturėjo? Tegu nueina straipsnio autorius į automobilių saloną, susikomplektuoja automobilį ir jį jam tikrai pasiūlys, parduos, bet teks palaukti kol pagamins. Sunkiai pavyktų įsivaizduoti kas gali nusipirkti krūvą troleibusų ir juos laikyti vien tikėdamasis, kad kažkada kažkas paskelbs konkursą jų pirkimui ir pavyks laimėjus juos parduoti

        Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
        Nes norima palaipsniui VT spalvas suvienodinti.Troleibusams, kurie po kapitalinio remonto ir naujai perkamiems, bus parenkama būtent tokia spalva
        O Kaune troleibusų ir autobusų maršrutų numeriai nesidubliuoja? Nejaugi atvažiavus raudonos spalvos transporto priemonei reikės žiūrėti ne tik į maršruto numerį, bet ir ieškoti ar ta t.p. prisijungusi prie kontaktinio tinklo.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          O Kaune troleibusų ir autobusų maršrutų numeriai nesidubliuoja? Nejaugi atvažiavus raudonos spalvos transporto priemonei reikės žiūrėti ne tik į maršruto numerį, bet ir ieškoti ar ta t.p. prisijungusi prie kontaktinio tinklo.
          Panašu, kad po truputį pernumeruos besidubliuojančius. 15 autobusą gi pernumeravo į 45

          Comment


            Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
            Panašu, kad po truputį pernumeruos besidubliuojančius. 15 autobusą gi pernumeravo į 45
            Mano variantas (labai galimas), kaip gali būti pervadinti kiti su troleibusais besidubliuojantys autobusų maršrutai:
            • 9 >> 49: arčiausiai šiam skaičiui esantis kitas šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų 9. Tuo pačiu kažkiek primenantis senąjį 49 maršrutą kažkada važiavusį iš Kauno pilies į Raudondvarį, tik šį kartą jis važiuotų tik į Lampėdžius.
            • 10 >> 30 arba 40: 30 - arčiausiai šiam skaičiui esantis kitas šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų nuliu. Gal pats skaičius kažkiek primintų 30 maršrutinį taksi maršrutą, tik važiuotų ne Baršausko g., o Baranausko. Kitas gana tikėtinas variantas - 40, nes kažkada 40 maršrutas ėjo kaip "Partizanų g. - Krėvės pr. - Baltų pr.", skirtumas tik kad važiuodavo pro Klinikos, Nuokalnės g. 30 - ėjo taip pat nuo Krėvės pr., tik į kitą miesto pusę, link dabartinio intermodalinio terminalo (Palemono geležinkelio stotis)
            • 11 >> 31: arčiausias šiam skaičiui šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų 1 (didesnė tikimybė). Panašūs skaičiai - 11(troleibusas), 21, 41 užimti. Nebent naudotų 61, 71.. ar kitus skaičius, bet tai mažiau tikėtina.
            • 12 >> 22 arba 42 (labiausiai tikėtina).
            • 16 >> 26: arčiausias šiam skaičiui šiuo metu nenaudojamas skaičius, kuris pasibaigtų 6. 36, 46 šiuo metu užimti, nesibaigiantis 6 ir 66, 76.., mažiau tikėtina, kad naudos.


            Tuo pačiu pagalvojau apie Vilnių. Ten irgi autobusų maršrutų numeriai dubliuojas su troleibusų. Ar ten yra planų ką nors keisti?
            Paskutinis taisė PoDV; 2016.07.02, 13:11.

            Comment


              Lyg ir ne, tuolab kad pas mus ir tų VT priemonių spalvos skirtingos, taigi jos nėra maišomos ir nėra jokio tikslo šitokiam pernumeravimui

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Lyg ir ne, tuolab kad pas mus ir tų VT priemonių spalvos skirtingos, taigi jos nėra maišomos ir nėra jokio tikslo šitokiam pernumeravimui
                Na, manau, matau daugiau privalumų, kad būtų pervadinta ir nebesimaišytų. Vis tik atsiranda vyresnio amžiaus žmonių, kurie pradeda klausinėt vairuotojo ar čia 10 autobusas, ar 10 troleibusas (Krėvės pr.)

                Maršrutiniai taksi irgi nesidubliuoja, nors ir spalva kita, ir netgi forma kita.
                Paskutinis taisė PoDV; 2016.07.02, 13:10.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Lyg ir ne, tuolab kad pas mus ir tų VT priemonių spalvos skirtingos, taigi jos nėra maišomos ir nėra jokio tikslo šitokiam pernumeravimui
                  Jau buvau pateikęs pavyzdį, kaip mergina, turbūt ne vietinė, supainiojo ir įlipo į 10 troleibusą, vietoj 10 autobuso, paskui moteris, kuri jai pasakė, kad kažkur reikia važiuoti 10 nr. pribėgo ir pasakė, kad ne į troleibusą, o į autobusą reikia lipti (mergina jau buvo nusipirkus bilietėlį iš vairuotojo).

                  Esmė, kad ne visiems suprantama, kad tas pats nr. gali reikšti skirtingus maršrutus, tai papraščiausiai kvailas ir nelogiškas numeravimas.

                  Kaip rašiau, net aš, žinodamas, kad Kaune yra troleibusai ir autobusai tais pačiais numeriais, bet skirtingais maršrutais, kur nors užsienyje tą pamatęs suabejočiaui ir pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja. Nes tiesiog kito paaiškinimo kokiu tikslu reikia tuo pačiu numeriu vadinti skirtingais maršrutais važiuojančius nelabai yra, čia matyt užsilikimas iš labai senų laikų kai kažkas tiesiog taip neprotingai sugalvojo numeruoti. Nėra jokio privalumo turėtu dubliuotus numerius palyginti sus skirtingais, o minusas jau paaiškintas.

                  Comment


                    Vis diskusijos dėl tų numerių... Negi nebutų galima turėti atskiras numerių grupes skirtingoms transporto rūšims? A1 - autobusas, T1 troleibusas, M1 - mikriukas. Daug lengviau tiek įsiminti, tiek ir atskirt. Ypač svečiams ir retai besinaudojantiems. Lengviau ir perorganizuoti tarkim vienoje grupėje.

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Labiausiai apkrautais (13-16, 7, 11)
                      Nereikia ilgų 15,16. 13,14 reikia ir labai bet tuose ne. 11 tik vasara ilga apsimoka siusti nes į Lampėdžius poilsiautojus vežtų. Mano versija būtų 1, 7, 13, 14 ir vasara 11. 7 troleibusus ant 5 maršrutų paskirstyti nemanau, kad sunku. Po du 7, 13, 14 ir viena 1. Vasara tas troleibusas nuo 1 galėtų persikelti ant 11 nemanau, kad logiškai viską išmaščiau... Nesu žinovas grafikuose ir paskirstymuose.
                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                      Comment


                        Kas dėl numerių, tai gal ir būtų protinga pernumeruoti. Bet va dažyti troleibusus vyšnine spalva yra nelabai teisinga. Visų pirma tai vistiek gaunasi ne tokia pati spalva, kaip autobusų, antra dabar vėl padaugės spalvų tarp troleibusų, nors jau beveik visi buvo vienodai nudažyti, trečia prapuls spalvų simbolika: mikriukai - geltona, troleibusai - žalia, autobusai - raudona. O ant šitos simbolikos galima būtų labai gerą reklamą veišajam transportui padaryti.

                        Comment


                          Vyšninė spalva mano nuomone daug geriau atrodo, negu ta salotinė žalia, o ir vienoda VT spalva atrodo daug tvarkingiau. Be to, per kelis metus kaip teigiama senų troleibusų bus visai atsisakyta, tai dabar pats laikas įvesti bendrą stilių

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Kas dėl numerių, tai gal ir būtų protinga pernumeruoti. Bet va dažyti troleibusus vyšnine spalva yra nelabai teisinga. Visų pirma tai vistiek gaunasi ne tokia pati spalva, kaip autobusų, antra dabar vėl padaugės spalvų tarp troleibusų, nors jau beveik visi buvo vienodai nudažyti, trečia prapuls spalvų simbolika: mikriukai - geltona, troleibusai - žalia, autobusai - raudona. O ant šitos simbolikos galima būtų labai gerą reklamą veišajam transportui padaryti.
                            troleibusai bus dažomi kaip autobusai, ta pačia raudona(vyšnine) spalva, mano manymu taip yra patraukliau , juolab trukstant priemoniu galima būtu ir autobusus i troleibuso maršruta paleist , neišsiskirtu tranporto priemonė, o pernumeruot derėtu, turėtu likt tiesiog maršrutai, o aptarnaut galėtu tiek autobusu, tiek troleibusu. kaip matom, Kauno vizija ženkliai geresnė nei sostinės, žemagrindžiams paskutiniai metai Kaune, o Vilniuje tik po 2020 visi žemagrindžiai numatomi.. Kai Vilniuje nėra jokio plano dėl troleibusu, o jie tik vegetuoja, kaunas ieško būdu kaip nupirkti, padaryt patrauklu VT , troleibusai lieka, konkursas naujiems 65 ruošiamas, manau, dar po 5metu Kauno VT galėsime lyginti su didžiuju europos miestu VT, tuo tarpu sostinej dar reikia vytis Kauna..

                            Comment


                              Na aš ir dabar jau matau VT viziją, kai įvyko šis pirkimas, manau, išaušo troleibusų parko atgimimas Kaune Dabar su nekantrumu lauksiu naujutėlaičių 65 troleibusų ;D

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Citata iš to paties straipsnio:

                                Nesupratau ? Kam troleibusus dažyti autobusų spalva, kai jie turi ir savąjį dažymą ?
                                Apie tai jau buvau rašęs troleibusų fotogalerijoje prieš du mėnesius:

                                Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                "Garažinė" prastos kokybės fotografija. Naujoji senųjų troleibusų "Škoda 14TR" dažymo schema. Nr. 238 :

                                Atvaizdas
                                Sutinku, kad tai nelogiškas sprendimas. "Škoda 14tr" troleibusų nedidelis kiekis buvo likęs su sena dažymo schema ir tie patys seniausi, dauguma jau "solarinės" žalios spalvos, toks nenuoseklumas atrodo nerimtai.

                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Kaip rašiau, net aš, žinodamas, kad Kaune yra troleibusai ir autobusai tais pačiais numeriais, bet skirtingais maršrutais, kur nors užsienyje tą pamatęs suabejočiaui ir pagalvočiau, kad galbūt ten pat važiuoja. Nes tiesiog kito paaiškinimo kokiu tikslu reikia tuo pačiu numeriu vadinti skirtingais maršrutais važiuojančius nelabai yra, čia matyt užsilikimas iš labai senų laikų kai kažkas tiesiog taip neprotingai sugalvojo numeruoti. Nėra jokio privalumo turėtu dubliuotus numerius palyginti sus skirtingais, o minusas jau paaiškintas.
                                Anksčiau buvo paprasčiau, visi autobusai ir troleibusai naudojo maršrutų trafaretes, pagal žymėjimą autobusai - mėlyni skaičiai, troleibusai - raudoni, šituos skirtumus keleiviai žinojo. Šiuo metu, kai naudojomos viena spalva autobusų ir troleibusų maršrutus rodančios švieslentės, kai kuriems keleiviams sudėtinga susigaudyti tarp skaičių ir daugybės teksto.
                                Man kiek keista dabar matyti buvusio pikinio 45 - ojo maršruto "Geležinkelio stotis - Baltų pr.", kuriuo važiuodavo sudvejinti autobusai, dabartinį maršrutą, važiuojantį Aukštuosiuose Šančiuose , su laiku priprantama.

                                Comment


                                  Baisiai tik negražūs šitie troleibusai. Vilniaus Škodos, o dar geriau Čekijos ar Slovakijos, bei Vengrijos Ikarus'ai labai klasiškai atrodo, beveik kaip technikos paminklas ar miesto vizitinė kortelė. Šitie beneliuksai labai atgyvenę atrodo...

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Baisiai tik negražūs šitie troleibusai. Vilniaus Škodos, o dar geriau Čekijos ar Slovakijos, bei Vengrijos Ikarus'ai labai klasiškai atrodo, beveik kaip technikos paminklas ar miesto vizitinė kortelė. Šitie beneliuksai labai atgyvenę atrodo...
                                    mano nuomone „klasišku” transporto priemoniu vieta muziejuose ar paraduose, bet tik ne gatvese

                                    Comment


                                      Taip, dizainas tragiškas. Bet žiūrint video tai neįtikėtinai dinamiški ir manevringi kaip savo gabaritams. Įdomu kaip patikimumas ir ar dalių įmanoma rast tokiai egzotikai.

                                      Comment


                                        Vat toptėlėjo man į galva mintis ar nieko būtų jai tie 65 nauji būtų "Amberiai"? Tuose Vilnietiškuose, jie pradiniai tikrai yra ką tobulinti, bet kai ką patobulinus būtų galima ir normaliai išleisti modelį, o ne du troleibusus ir viskas.
                                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                        Comment


                                          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                          Vat toptėlėjo man į galva mintis ar nieko būtų jai tie 65 nauji būtų "Amberiai"? Tuose Vilnietiškuose, jie pradiniai tikrai yra ką tobulinti, bet kai ką patobulinus būtų galima ir normaliai išleisti modelį, o ne du troleibusus ir viskas.
                                          nepajėgtu tokio kiekio tiesiog pagaminti, nebent tai būtu MAZ gryni

                                          Comment

                                          Working...
                                          X