Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Kas per nesąmonė bausti už įlipimą ne pro priekines duris?
    tai yra keleivių nesilaikymas įlipimo-išlipimo taisyklių už suspaustą keleivį su vidurinėmis ar galinėmis durimis vairuotojas neatsako.

    Comment


      Bauda egzistuoja tik popieriuje, neįsivaizduoju vairuotojo kviečiančio policiją/kontrolę už įlipimą ne pro priekines duris, nes, kaip supratau, čia bauda už įlipimą ne pro tas duris nesvarbu, ar turi bilietą ar ne. Būtų absoliutus absurdas, o ir žiniasklaidoje nuskambėtų.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Niekas ten nesubyrėtų. Dar prieš gerą penkmetį VT buvo greitesnis. Per tą laiką nei gatvėse mašinų padaugėjo, nei keleivių skaičius išaugo, nei transporto priemonių amžius (vidutinis) išaugo. amžius labiau aktualus autobusais, kurie yra keičiami naujesniais. Troleibusams tas mažiau aktualu.
        girdisi ir troleibusams geros žinios dėl atnaujinimo parko tik nežinau iš kur tiek pinigų ir per koky laikotarpį tas įvyks. Žada pirkti 50 visiškai naujų standartinių troleibusų ir 12 dėvėtų priekabinių troleibusų.
        O autobusų irgi bus 15 dujinių visiškai naujų ir 30 dėvėtų.

        Comment


          Parašė Elis Rodyti pranešimą
          Bauda egzistuoja tik popieriuje, neįsivaizduoju vairuotojo kviečiančio policiją/kontrolę už įlipimą ne pro priekines duris, nes, kaip supratau, čia bauda už įlipimą ne pro tas duris nesvarbu, ar turi bilietą ar ne. Būtų absoliutus absurdas, o ir žiniasklaidoje nuskambėtų.
          dar egzistuoja ir kitokia bauda bet vairuotojui nesvarbu ar yra išlipančių keleivių tačiau atidaromos durys.
          Visą šitą fiksuos ne vairuotojas o net nežinau kaip pavadint tas pareigas asmenų tiesiog jie važinės autobusu ir kamera fotoaparatu ar kažkokia kitokia priemone fiksuos tuos keleivius kurie nesilaiko taisyklių lygiai taip pat vairuotojus už be reikalo durų varstymą. Skamba kaip iš kosmoso bet visa šita egzistuoja

          Comment


            Parašė Elis Rodyti pranešimą
            Bauda egzistuoja tik popieriuje, neįsivaizduoju vairuotojo kviečiančio policiją/kontrolę už įlipimą ne pro priekines duris, nes, kaip supratau, čia bauda už įlipimą ne pro tas duris nesvarbu, ar turi bilietą ar ne. Būtų absoliutus absurdas, o ir žiniasklaidoje nuskambėtų.
            pvz Anglijoje visa šita yra ir baudos už bet kaip įlipimą.

            Comment


              Parašė Elis Rodyti pranešimą
              Bauda egzistuoja tik popieriuje, neįsivaizduoju vairuotojo kviečiančio policiją/kontrolę už įlipimą ne pro priekines duris, nes, kaip supratau, čia bauda už įlipimą ne pro tas duris nesvarbu, ar turi bilietą ar ne. Būtų absoliutus absurdas, o ir žiniasklaidoje nuskambėtų.
              nes įlipus ne pro priekines duris negali pamatyt vairuotojas ar iš tiesų bilietas yra pažymėtas.

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                nes įlipus ne pro priekines duris negali pamatyt vairuotojas ar iš tiesų bilietas yra pažymėtas.
                Galima būtų per garsiakalbį pakviest, kad keleivis ateitų į priekį ir pasižymėtų bilietą, taip daroma Vakarų šalyse. Net Kaune mane vieną kart pasikvietė į priekį

                Comment


                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                  Galima būtų per garsiakalbį pakviest, kad keleivis ateitų į priekį ir pasižymėtų bilietą, taip daroma Vakarų šalyse. Net Kaune mane vieną kart pasikvietė į priekį
                  o čia Lietuva už viską reik tik baust

                  Comment


                    Parašė Elis Rodyti pranešimą
                    Galima būtų per garsiakalbį pakviest, kad keleivis ateitų į priekį ir pasižymėtų bilietą, taip daroma Vakarų šalyse. Net Kaune mane vieną kart pasikvietė į priekį
                    Pagarba atsakingam vairuotojui, tokių yra, bet mažuma. Dauguma net akivaizdžius zuikius (kartais dar neprivažiavus stotelės iš laukiančio povyzos matosi, kad bus zuikis) be klausimų įleidinėja.

                    O šiaip ar yra veikiantys garsiakalbiai su vairuotojo mikrofonu? Nelabai teko girdėti, paprastai vairuotojas šiaip pakviečia. Būtų mikrofonai turbūt dažniau zuikius kviestų, nes taip daug patogiau ir jaukiau nei per visą troleibusą rėkti.
                    Paskutinis taisė Gator; 2016.04.29, 17:14.

                    Comment


                      Gal pakanka nesąmonių. Dėl kelių zuikių įvedinėti bukas taisykles, baudas ir daryti VT dar labiau lėtą, nepatrauklų žmonėms, negatyvo šaltinį. Ar nepakanka to, kad ir taip VT Lietuvoje laikomas lochovozu, Lietuva pagal VT naudojimą yra outsaiderė ES. Visuomenės problemas (kaip skurdas, bomžai ir t.t.) turi spręsti ne viešasis transportas.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.04.29, 19:03.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        O šiaip ar yra veikiantys garsiakalbiai su vairuotojo mikrofonu? Nelabai teko girdėti, paprastai vairuotojas šiaip pakviečia. Būtų mikrofonai turbūt dažniau zuikius kviestų, nes taip daug patogiau ir jaukiau nei per visą troleibusą rėkti.
                        teko Kaune girdėti ir matyti kaip vairuotojas per garsiakalbį pakviečia keleivius įlipusius per autobuso galą. Berots tai buvo dujinis Solaris, gerai nepamenu.

                        Comment


                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                          Galima būtų per garsiakalbį pakviest, kad keleivis ateitų į priekį ir pasižymėtų bilietą, taip daroma Vakarų šalyse. Net Kaune mane vieną kart pasikvietė į priekį
                          Kažkas ne pro prieki lipo? D
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Visuomenės problemas (kaip skurdas, bomžai ir t.t.) turi spręsti ne viešasis transportas.
                            Didžiausia problema ir dažniausi yra ne skurdūs zuikiai, o vidutinių pajamų nagli zuikiai.
                            O bomžai tuo aspektu irgi yra VT problema - leisi smirdančius bomžus, paslauga bus mažiau patraukli kitiems keleiviams.

                            Comment


                              Žmonės VT nesinaudoja ne dėl bomžų, o dėl VT lėtumo ir reto kursavimo. Visos kitos priežastys antraeilės, trečiaeilės. Bomžų ir zuikių yra visur, bet vien tik dėl jų lėtinti VT, daryti nepatugumus keleiviams įlipant į transporto priemonę sugalvojama pas mus.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Žmonės VT nesinaudoja ne dėl bomžų, o dėl VT lėtumo ir reto kursavimo. Visos kitos priežastys antraeilės, trečiaeilės. Bomžų ir zuikių yra visur, bet vien tik dėl jų lėtinti VT, daryti nepatugumus keleiviams įlipant į transporto priemonę sugalvojama pas mus.
                                pagal dabartinę struktūrą kad vairuotojas yra atsakingas už keleivius kad nepargriūtų ir panašiai todėl VT yra dar vis per greitas o ateityje turėtų dar jis lėtėt nebent pakeis įstatymus kad keleiviai atsakingi bus už save kaip beveik visur kitur. Kodėl negreitės VT:
                                1. vairuotojas atsakingas už keleivius todėl jis nelėks.
                                2. keleiviai dažniausiai važiuoja bobutės ar diedukai apie 70 metų kurie vos laikosi ant kojų.
                                3. jei greičiau ir ilgiau paspaus reiks greit aplamai stot (užvirs variklis, pliš kokia šlanga ar panašiai)
                                4. už daugmaž 600 pinigų niekas nedirbs jei reiks dar ir lėkti
                                5. yra tokių autobusų su kuriais važiuojama aplamai nežiūrima į grafiką o mąstomai kaip su juo bent atidirbti tą dieną (beveik nėra stabdžių, traukia vairą į vieną ar kitą pusę).
                                6. vairuotojai ir patys žiūrės kad nebūtų akivaizdžių zuikių nes kiekvienas parduotas bilietas tai keli centai prie algos.
                                Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.05.02, 14:31.

                                Comment


                                  pvz buvo 37 maršrutas šeštadienio sekmadienio grafikuose nuo Jotvingių g iki Partizanų g. duota 35-38 minutės kaip įprastai duodama darbo dieną 48-52 minutės. Iš šito buvo kad visi atvažiuodavo su minus 10 minučių kaip kurie kad prarado visą atsistovėjimo laiką dar užtempdavo bent 5 minutes (visgi "nemyžęs nebūsi). Šiuo metu grąžino keletą minučių 42-45 duodama.
                                  pvz 38 savaitgaliniai grafikai į juos nespėjama.
                                  ir 17G kas iš to kad jis padarytas labai greitas net be piko meto apie minus 5 minutes važiuojama, o piko net apie 20 minučių vėluojama.

                                  Comment


                                    Vairuotojai jokios naudos iš kontrolės nemato, nes jiems už tai papildomai nemoka. Tai neįmanoma. O jei ir mokėtų, tai kas privers kontroliuoti? Alga tai kapsi... Žodžiu, tai neveikia. Dauguma keleivių ir taip tvarkingai lipa pro priekines duris, o ardytis dėl kelių zuikių galima tik visų kitų keleivių sąskaita. Kas dėl techninės autobusų būklės, tai visų pirma kalba eina apie troleibusus. Autobusai pakankamai greitai važiuoja. Atskirų maršrutų grafikų optimalus parinkimas - atskiras klausimas. Kad nesivilktų ir nelėktų kaip akis išdegę...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Vairuotojai jokios naudos iš kontrolės nemato, nes jiems už tai papildomai nemoka. Tai neįmanoma. O jei ir mokėtų, tai kas privers kontroliuoti? Alga tai kapsi... Žodžiu, tai neveikia. Dauguma keleivių ir taip tvarkingai lipa pro priekines duris, o ardytis dėl kelių zuikių galima tik visų kitų keleivių sąskaita. Kas dėl techninės autobusų būklės, tai visų pirma kalba eina apie troleibusus. Autobusai pakankamai greitai važiuoja. Atskirų maršrutų grafikų optimalus parinkimas - atskiras klausimas. Kad nesivilktų ir nelėktų kaip akis išdegę...
                                      ir taip visi kiti keleiviai tą "zuiky" išvaro ar kažkaip bent paveikia morališkai ne kartą mačiau kaip ir fiziškai buvo išmestas kad autobusas stovėjo apie 10 min dėl jo kol "išsipisinėjo".
                                      Beje vadinami borto kompiuteriai pagal kuriuos važiuoja vairuotojai jau nuo senumo "pūliuoja" ir nesąmoningus laikus rodo o vis tiek reikia laikytis ne per greito išvažiavimo.

                                      Comment


                                        Viskas įmanoma, tik nėra valios, noro ir reikiamo vadovavimo. Pinigų daugeliui poblemų spręsti nereikia, o toms, kurioms reikia - ne milijonų reikia.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Žmonės VT nesinaudoja ne dėl bomžų, o dėl VT lėtumo ir reto kursavimo. Visos kitos priežastys antraeilės, trečiaeilės. Bomžų ir zuikių yra visur, bet vien tik dėl jų lėtinti VT, daryti nepatugumus keleiviams įlipant į transporto priemonę sugalvojama pas mus.
                                          O ar kas nors sakė, kad bomžai nr1. priežastis? Neprisigalvok. O populiarumas ir susideda iš visų priežasčių, tad nereiškia, kad nereikia gerinti kokios nors nr 3. ar nr 7. priežasties vien todėl, kad jos nėra nr 1.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X