Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas ten nesubyrėtų. Dar prieš gerą penkmetį VT buvo greitesnis. Per tą laiką nei gatvėse mašinų padaugėjo, nei keleivių skaičius išaugo, nei transporto priemonių amžius (vidutinis) išaugo. amžius labiau aktualus autobusais, kurie yra keičiami naujesniais. Troleibusams tas mažiau aktualu.
O autobusų irgi bus 15 dujinių visiškai naujų ir 30 dėvėtų.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąBauda egzistuoja tik popieriuje, neįsivaizduoju vairuotojo kviečiančio policiją/kontrolę už įlipimą ne pro priekines duris, nes, kaip supratau, čia bauda už įlipimą ne pro tas duris nesvarbu, ar turi bilietą ar ne. Būtų absoliutus absurdas, o ir žiniasklaidoje nuskambėtų.
Visą šitą fiksuos ne vairuotojas o net nežinau kaip pavadint tas pareigas asmenų tiesiog jie važinės autobusu ir kamera fotoaparatu ar kažkokia kitokia priemone fiksuos tuos keleivius kurie nesilaiko taisyklių lygiai taip pat vairuotojus už be reikalo durų varstymą. Skamba kaip iš kosmoso bet visa šita egzistuoja
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąBauda egzistuoja tik popieriuje, neįsivaizduoju vairuotojo kviečiančio policiją/kontrolę už įlipimą ne pro priekines duris, nes, kaip supratau, čia bauda už įlipimą ne pro tas duris nesvarbu, ar turi bilietą ar ne. Būtų absoliutus absurdas, o ir žiniasklaidoje nuskambėtų.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąBauda egzistuoja tik popieriuje, neįsivaizduoju vairuotojo kviečiančio policiją/kontrolę už įlipimą ne pro priekines duris, nes, kaip supratau, čia bauda už įlipimą ne pro tas duris nesvarbu, ar turi bilietą ar ne. Būtų absoliutus absurdas, o ir žiniasklaidoje nuskambėtų.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnes įlipus ne pro priekines duris negali pamatyt vairuotojas ar iš tiesų bilietas yra pažymėtas.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąGalima būtų per garsiakalbį pakviest, kad keleivis ateitų į priekį ir pasižymėtų bilietą, taip daroma Vakarų šalyse. Net Kaune mane vieną kart pasikvietė į priekį
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąGalima būtų per garsiakalbį pakviest, kad keleivis ateitų į priekį ir pasižymėtų bilietą, taip daroma Vakarų šalyse. Net Kaune mane vieną kart pasikvietė į priekį
O šiaip ar yra veikiantys garsiakalbiai su vairuotojo mikrofonu? Nelabai teko girdėti, paprastai vairuotojas šiaip pakviečia. Būtų mikrofonai turbūt dažniau zuikius kviestų, nes taip daug patogiau ir jaukiau nei per visą troleibusą rėkti.Paskutinis taisė Gator; 2016.04.29, 17:14.
Comment
-
Gal pakanka nesąmonių. Dėl kelių zuikių įvedinėti bukas taisykles, baudas ir daryti VT dar labiau lėtą, nepatrauklų žmonėms, negatyvo šaltinį. Ar nepakanka to, kad ir taip VT Lietuvoje laikomas lochovozu, Lietuva pagal VT naudojimą yra outsaiderė ES. Visuomenės problemas (kaip skurdas, bomžai ir t.t.) turi spręsti ne viešasis transportas.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.29, 19:03.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO šiaip ar yra veikiantys garsiakalbiai su vairuotojo mikrofonu? Nelabai teko girdėti, paprastai vairuotojas šiaip pakviečia. Būtų mikrofonai turbūt dažniau zuikius kviestų, nes taip daug patogiau ir jaukiau nei per visą troleibusą rėkti.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąGalima būtų per garsiakalbį pakviest, kad keleivis ateitų į priekį ir pasižymėtų bilietą, taip daroma Vakarų šalyse. Net Kaune mane vieną kart pasikvietė į priekįMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisuomenės problemas (kaip skurdas, bomžai ir t.t.) turi spręsti ne viešasis transportas.
O bomžai tuo aspektu irgi yra VT problema - leisi smirdančius bomžus, paslauga bus mažiau patraukli kitiems keleiviams.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽmonės VT nesinaudoja ne dėl bomžų, o dėl VT lėtumo ir reto kursavimo. Visos kitos priežastys antraeilės, trečiaeilės. Bomžų ir zuikių yra visur, bet vien tik dėl jų lėtinti VT, daryti nepatugumus keleiviams įlipant į transporto priemonę sugalvojama pas mus.
1. vairuotojas atsakingas už keleivius todėl jis nelėks.
2. keleiviai dažniausiai važiuoja bobutės ar diedukai apie 70 metų kurie vos laikosi ant kojų.
3. jei greičiau ir ilgiau paspaus reiks greit aplamai stot (užvirs variklis, pliš kokia šlanga ar panašiai)
4. už daugmaž 600 pinigų niekas nedirbs jei reiks dar ir lėkti
5. yra tokių autobusų su kuriais važiuojama aplamai nežiūrima į grafiką o mąstomai kaip su juo bent atidirbti tą dieną (beveik nėra stabdžių, traukia vairą į vieną ar kitą pusę).
6. vairuotojai ir patys žiūrės kad nebūtų akivaizdžių zuikių nes kiekvienas parduotas bilietas tai keli centai prie algos.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.05.02, 14:31.
Comment
-
pvz buvo 37 maršrutas šeštadienio sekmadienio grafikuose nuo Jotvingių g iki Partizanų g. duota 35-38 minutės kaip įprastai duodama darbo dieną 48-52 minutės. Iš šito buvo kad visi atvažiuodavo su minus 10 minučių kaip kurie kad prarado visą atsistovėjimo laiką dar užtempdavo bent 5 minutes (visgi "nemyžęs nebūsi). Šiuo metu grąžino keletą minučių 42-45 duodama.
pvz 38 savaitgaliniai grafikai į juos nespėjama.
ir 17G kas iš to kad jis padarytas labai greitas net be piko meto apie minus 5 minutes važiuojama, o piko net apie 20 minučių vėluojama.
Comment
-
Vairuotojai jokios naudos iš kontrolės nemato, nes jiems už tai papildomai nemoka. Tai neįmanoma. O jei ir mokėtų, tai kas privers kontroliuoti? Alga tai kapsi... Žodžiu, tai neveikia. Dauguma keleivių ir taip tvarkingai lipa pro priekines duris, o ardytis dėl kelių zuikių galima tik visų kitų keleivių sąskaita. Kas dėl techninės autobusų būklės, tai visų pirma kalba eina apie troleibusus. Autobusai pakankamai greitai važiuoja. Atskirų maršrutų grafikų optimalus parinkimas - atskiras klausimas. Kad nesivilktų ir nelėktų kaip akis išdegę...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVairuotojai jokios naudos iš kontrolės nemato, nes jiems už tai papildomai nemoka. Tai neįmanoma. O jei ir mokėtų, tai kas privers kontroliuoti? Alga tai kapsi... Žodžiu, tai neveikia. Dauguma keleivių ir taip tvarkingai lipa pro priekines duris, o ardytis dėl kelių zuikių galima tik visų kitų keleivių sąskaita. Kas dėl techninės autobusų būklės, tai visų pirma kalba eina apie troleibusus. Autobusai pakankamai greitai važiuoja. Atskirų maršrutų grafikų optimalus parinkimas - atskiras klausimas. Kad nesivilktų ir nelėktų kaip akis išdegę...
Beje vadinami borto kompiuteriai pagal kuriuos važiuoja vairuotojai jau nuo senumo "pūliuoja" ir nesąmoningus laikus rodo o vis tiek reikia laikytis ne per greito išvažiavimo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽmonės VT nesinaudoja ne dėl bomžų, o dėl VT lėtumo ir reto kursavimo. Visos kitos priežastys antraeilės, trečiaeilės. Bomžų ir zuikių yra visur, bet vien tik dėl jų lėtinti VT, daryti nepatugumus keleiviams įlipant į transporto priemonę sugalvojama pas mus.
Comment
Comment