Pasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...
Kodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąO 23 ir 46 pamiršai?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai ir sakau 23, 39, 46 po 2 autobusus piko metu.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą46 su trumpais du papildomi autobusai gal ir gelbėtų, bet su 23 reikėtų intervalus daryti kaip 37
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
23 maršruto kursavimo dažnis gal ir buvo optimalus tuo metu, kai jis tik buvo paleistas trasa per visą Kauną. Yra tekę juo važiuoti tik kelis kartus, bet visais atvejais į važiavimas į Rokus buvo oro vežiojimas. Jeigu būtų nuimti ilgi autobusai ir tankinamas eismas, galbūt turėtų prasmės koks nors nr. 23A Domeikava - Geležinkelio stotis?
Beje, nuo gegužės 1 d. 17 stos naujoje Lubinų g. stotelėje. 6A ne tik pridedamas papildomas autobusas, bet dabar jis visais reisais važiuos į Garliavą. Ko gero čia metų žinia garliaviškiams
(šaltinis - http://www.kaunas.lt/transportas/nuo...tvarkarasciai/)
Comment
-
3Parašė Mettal Rodyti pranešimą23 maršruto kursavimo dažnis gal ir buvo optimalus tuo metu, kai jis tik buvo paleistas trasa per visą Kauną. Yra tekę juo važiuoti tik kelis kartus, bet visais atvejais į važiavimas į Rokus buvo oro vežiojimas. Jeigu būtų nuimti ilgi autobusai ir tankinamas eismas, galbūt turėtų prasmės koks nors nr. 23A Domeikava - Geležinkelio stotis?
Beje, nuo gegužės 1 d. 17 stos naujoje Lubinų g. stotelėje. 6A ne tik pridedamas papildomas autobusas, bet dabar jis visais reisais važiuos į Garliavą. Ko gero čia metų žinia garliaviškiams
(šaltinis - http://www.kaunas.lt/transportas/nuo...tvarkarasciai/)
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl smarkiai tankint reiketų? esamais maršutias užtektų max 6 autobusų piko metu ir 6 vairuotojų. Kaip jau minėjau piko metu A39 iki Romainių važiavo 3 žmonės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasižiūrėjus į Kauno autobusų grafikus, vaizdas ne koks. Vos keli maršrutai, kurie važiuoja padoresniu dažniu. Apie 70 proc. važiuoja 1-3 kartus per valandą, likę dar rečiau... Taip, Kaunui reikėtų tik nedidelio kiekio dvigubų autobusų, o tankinant grafikus pakaktų vien tik standartinio ilgio 10-12 m. autobusų. Bet tada reikėtų didinti autobusų kiekį ir ženkliai, reikėtų daugiau vairuotojų ir daugiau kuro. Visa tai kainuoja. Iš kur pinigai? Jų ir nebus, kol valdžia vykdo tokią VT politiką, kaip kad priverstinis žemagrindžių autobusų įdiegimas, kai kur kas geriau besilaikančiuose Vakarų miestuose to dar pilnai nėra...
O išspręstų pergrūstus autobusus piko metu normali ir griežta kontrolė kai negalėtų važiuoti nei vienas keleivis be bilieto. Net yra jau dabar keleiviams bauda už nesilaikymą įlipimo-išlipimo taisyklių (dėja nėra kas tai fiksuotų ir baustų - įlipimas ne per priekines duris bauda 5 eurai).
Comment
-
Aha, piko metu griežta kontrolė ir visus pro pusės metro plyšį.... Ir taip VT pas mus velkasi kaip apsiš**** Pas mus VT - autobusai ir troleibusai - veža tiek, kiek kokio nors maždaug milijono dydžio Europos miesto metro... Todėl ten antžeminis autotransportas neperdaug perkrautas ir galimas įlaipinimas pro priekines duris nelėtinant greičio.Paskutinis taisė Al1; 2016.04.28, 19:20.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAha, piko metu griežta kontrolė ir visus pro pusės metro plyšį.... Ir taip VT pas mus velkasi kaip apsiš**** Pas mus VT - autobusai ir troleibusai - veža tiek, kiek kokio nors maždaug milijono dydžio Europos miesto metro... Todėl ten antžeminis autotransportas neperdaug perkrautas ir galimas įlaipinimas pro priekines duris nelėtinant greičio.
Comment
Comment