Šitą temą seku jau seniai ir niekaip nesuprantu to tokio įsikibimo į autobusus. Toliau pateikiu tik visiškai atsitiktinį pavyzdį nežinodamas situacijos, bet jeigu maršrutą stebi žmonės ir mato, kad yra tiek keleivių, kad autobuso leisti neapsimoką ir geriau leisti "mikrobą" ir taip sutaupyti, kad ir kelis centus tai kodėl gi ne? Suprasčiau jeigu KA gautu didelius pelnus iš kitų maršrutų ir galėtų sau tai leisti, tačiau situacija nėra gera ir reikia taupyti, kad ir centus. Aš esu tik paprastas keleivis ir tikrai nesu super įsigilinęs į KA pelnus, nuostolius ir visą kitą, man svarbu, kad transportas vežtų nuo taško A iki B. Kaip ir daugeliui keleivių turbūt. Savaime aišku, kad "mikrobas" netiktų 37 maršrute piko metu, bet jeigu yra maršrutų su mažai keleivių tai kodėl gi ne. Ir man visiškai nesvarbu ar tai bus autobusas ar troleibusas ar "mikrobas". Niekaip nesuprantu kur čia logika, kad VT turi būti vien tik autobusai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąŠitą temą seku jau seniai ir niekaip nesuprantu to tokio įsikibimo į autobusus. Toliau pateikiu tik visiškai atsitiktinį pavyzdį nežinodamas situacijos, bet jeigu maršrutą stebi žmonės ir mato, kad yra tiek keleivių, kad autobuso leisti neapsimoką ir geriau leisti "mikrobą" ir taip sutaupyti, kad ir kelis centus tai kodėl gi ne? Suprasčiau jeigu KA gautu didelius pelnus iš kitų maršrutų ir galėtų sau tai leisti, tačiau situacija nėra gera ir reikia taupyti, kad ir centus. Aš esu tik paprastas keleivis ir tikrai nesu super įsigilinęs į KA pelnus, nuostolius ir visą kitą, man svarbu, kad transportas vežtų nuo taško A iki B. Kaip ir daugeliui keleivių turbūt. Savaime aišku, kad "mikrobas" netiktų 37 maršrute piko metu, bet jeigu yra maršrutų su mažai keleivių tai kodėl gi ne. Ir man visiškai nesvarbu ar tai bus autobusas ar troleibusas ar "mikrobas". Niekaip nesuprantu kur čia logika, kad VT turi būti vien tik autobusai.
KA pelnas būtų geras, jei savivaldybė atsiskaitytų, kas priklauso pagal įstatymą. Bet skola net nėra indeksuojama. T.y., savivaldybė vagia iš VT keleivių kišenės blogindama VT paslaugos teikimą (netiesiogiai, bet labai susiję).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie pakeis dabar nuomojamus kelis mikrobus ar ne? Kvepia VT mikrobizacija.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbaigiasi nuomos laikas 321, 325, 326, 327 ir 328 mikriukų laikas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbaigiasi nuomos laikas 321, 325, 326, 327 ir 328 mikriukų laikas.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKiek atsimenu, 321 nėra nuomojamas, nes neužklijuota raudona juostelė.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąo ta juostelė reiškia kad nuomojamas?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTaip, kad keleiviai nesumaišytų su ankstesniais mikriukais. Fotobuse prie 321 neparašyta, kad nuoma iš N. Vaitkūno IĮ. O prie 325-328 yra prierašas ”nuoma iš N. Vaitkūno IĮ” ir pastarieji turi raudonas juosteles
Comment
-
Parašė kazhkas Rodyti pranešimąGal, sakyčiau, vertėtų sutvarkyti 20cm ilgio skylę troleibuso 318 galinėse duryse?
Comment
-
Ar Kaunas dar tebeperka troleibusus?
Gal yra šansų, kad bus būtent šitie? http://transphoto.ru/photo/910107/
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimądar iki šios vasaros galo planuoja nusipirkti apie 30 naujai dėvėtų apie 10 metų senumo žemagrindžių autobusų nes nuo kitų metų pradžios nebus galima naudoti aukštagrindžių autobusų pagal savivaldybės reikalavimus.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąKiek iš jų bus ilgų? Nes reikėtų bent dešimties esamiems aukštagrindžiams pakeisti.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune mano manymu išvis be ilgų autobusų apsieiti. Ir šiap čia viskas gandų lygyje
Comment
-
Važiavau vakar 17.30 A39 ilgu Į Romanius. Iki Šilainių keleivių dar kažkiek buvo, bet nuo 2 ligoninės, niekur nestojom ir iki Romainių atvažiavom visi trys keleiviai Gal jų ir reikia, bet žymiai produktyviau visai nedaug padažinint šitus maršrutus piko metu ir visai jų nebereiktų. Žymiai paparastesnė būtų eksplotacija ir darbo grafikų organizavimas likus tik 12m autobusams.
Comment
Comment