Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užmečiau akį į mikroautobusų grafikus po 20val:
    51 - 2 reisai iš Partizanų g.
    52 - 6 reisai iš Liucijanavos g. iš kurių 4 sutrumpinti iki stoties
    53 - 9 reisai iš Partizanų g. iš kurių 4 sutrumpinti iki stoties
    54 - 5 reisai iš Sargėnų
    55 - 4 reisai iš klinikinės ligoninės
    56 - 2 reisai iš Tabariškių ir dar 4 važiuojantys į parką

    Visi šitie maršrutai jau dabar po 21 val išvažiuoja į paskutinį reisą, tik matau 57 mikroautobuso grafikas iki 23val. Tai jei nėra keleivių - kokia prasmė vežioti orą? Kad mikriukas gražiai atrodo ir iš toli numeris matosi ar dar dėl kokios nors priežasties? Dėl hipotetiškos galimybės kad atsiras kažkoks pilietis X kuriam 21.45 reikės į stotį iš Vaišvydavos? o ką daryti jei tam piliečiui X 3val nakties prisireiks į kioską alaus? Gal dar kokį budinį mikriuką paleisti???

    Comment


      Dotacijos įmanomos, jei galiotų lengvartos, dėl ko ir mokama Vilniuje ir Alytuje. Bet kokiu atveju "Kautros" mikriukus laikau nepasisekusiu projektu. Investuota daug lėšų, o nauda abejotina. Geriau reikėjo senus maršrutus/mikriukus pratęsti 2-3metam ir jiem išnykus būtų išėjęs neblogas autobusų kursavimo intervalas.

      Comment


        Projektas vien dėl estetinio vaizdo gatvėse yra puikiai pasisekęs, vietoj tų visų barškančių kledarų su treninguotais vairuotojais važiuoja normalūs, nauji, švarūs mikroautobusai su tvarkingais vairuotojais ir normaliai apskaitomomis pajamomis ir mokamais mokesčiais.

        Comment


          O kokie įstatymai reglamentuoja tikslų VT kursavimo laiką? Jei Anykščių rajone autobusas iš Traupio važiuoja į rajono centrą į Anykščius kartą per dieną(!!!) ir tai yra normalu, tai manau kad mikroautobusas kasdien iki 20 val važiuojantis iki Rokų ar Sargėnų yra lygiai taip pat normalu

          20 val. nėra vidurnaktis, VT privalo važinėti net į užkampius iki 22 val.[/QUOTE]

          Comment


            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
            Tai jei nėra keleivių - kokia prasmė vežioti orą? Kad mikriukas gražiai atrodo ir iš toli numeris matosi ar dar dėl kokios nors priežasties? Dėl hipotetiškos galimybės kad atsiras kažkoks pilietis X kuriam 21.45 reikės į stotį iš Vaišvydavos? o ką daryti jei tam piliečiui X 3val nakties prisireiks į kioską alaus? Gal dar kokį budinį mikriuką paleisti???
            Viešasis transportas Jums yra verslas ar socialinė paslauga? Jeigu socialinė paslauga - Jūsų teiginiai neteisingi. Jeigu verslas - irgi neteisingi.
            Imam puikų pavyzdį - parduotuvės. Daug parduotuvių dirba iki 22-23 valandos, kai kurios net visą parą, tačiau pirkėjų būna vos keletą. Tai kodėl parduotuvės neužsidaro 20 h? Nes žino, kad hipotetinis pirkėjas egzistuoja. Taip būna ir viešajame transporte.

            Taip pat Jūsų palyginimas privertė susimąstyti, nes hipotetinį keleivį palyginote su žmogumi, kuriam 3 valandą nakties reikėtų alaus. Matosi, kad Jus VT keleivius pasąmonėje asocijuojate tik su asocialais, todėl natūralu, kad jiems nereikia tokios paslaugos kaip VT vakare.

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              Viešasis transportas Jums yra verslas ar socialinė paslauga? Jeigu socialinė paslauga - Jūsų teiginiai neteisingi. Jeigu verslas - irgi neteisingi.
              Imam puikų pavyzdį - parduotuvės. Daug parduotuvių dirba iki 22-23 valandos, kai kurios net visą parą, tačiau pirkėjų būna vos keletą. Tai kodėl parduotuvės neužsidaro 20 h? Nes žino, kad hipotetinis pirkėjas egzistuoja. Taip būna ir viešajame transporte.

              Taip pat Jūsų palyginimas privertė susimąstyti, nes hipotetinį keleivį palyginote su žmogumi, kuriam 3 valandą nakties reikėtų alaus. Matosi, kad Jus VT keleivius pasąmonėje asocijuojate tik su asocialais, todėl natūralu, kad jiems nereikia tokios paslaugos kaip VT vakare.
              Parduotuvės naktį nedirba, nebent tik kokia viena visame mieste. Bet tikrai ne viena kiekviename rajone, kaip kad turėtų būti, jei norėtume normaliai palyginti su viešuoju transportu - juk VT tai į kiekvieną miesto pakraštį turėtų važiuoti iki nakties, ar ne ?
              O kad VT vakare naudojasi arba asocialai arba dotuojamas jaunimėlis tai irgi yra faktas, tik kažkodėl jūs jo labai nenorite matyti - tai jau įsitikinau diskutuodamas su tamsta anksčiau.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Dotacijos įmanomos, jei galiotų lengvartos, dėl ko ir mokama Vilniuje ir Alytuje. Bet kokiu atveju "Kautros" mikriukus laikau nepasisekusiu projektu. Investuota daug lėšų, o nauda abejotina. Geriau reikėjo senus maršrutus/mikriukus pratęsti 2-3metam ir jiem išnykus būtų išėjęs neblogas autobusų kursavimo intervalas.
                Maišai dotacijas su kompensacijomis. Dotacijas yra galimybė mokėti ir dabar, tiesiog nėra Lietuvoje tokios praktikos dėl biudžeto taupymo ten, kur nelabai būtina, bet švaistymo, kur nereikia.

                Sutinku, kad mikriukų projektas nepasisekęs.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                  O kokie įstatymai reglamentuoja tikslų VT kursavimo laiką? Jei Anykščių rajone autobusas iš Traupio važiuoja į rajono centrą į Anykščius kartą per dieną(!!!) ir tai yra normalu, tai manau kad mikroautobusas kasdien iki 20 val važiuojantis iki Rokų ar Sargėnų yra lygiai taip pat normalu

                  20 val. nėra vidurnaktis, VT privalo važinėti net į užkampius iki 22 val.
                  STR 2.06.04:2014 Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai (2015-01-01) aprašytas VT kursavimas pagal tankį. Deja, jo dažnai savivaldybės nesilaiko. O rajonuose išvis ignoruoja kai kuriuos reglamentus.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Visų pirma jau XXI amžius, viskas kompiuterizuota, automatizuota ir renkama normali ir patikima statistika ir jei skaičiai rodo kad po 20val tam tikruose mikroautobusų maršrutuose keleivių nėra - tai pripažinkim šitą konkretų faktą ir imkimės racionalių sprendimų situacijai keisti, o ne įkiškim galvas į smėlį kaip stručiai ir apsimeskime kad problemos nėra ir jausminiu pagrindu kelkime diskusiją kaip baisu kad mikroautobusai nevažiuos - bet visur ten kur jie važiuoja važiuoja miesto autobuai ar troleibusai. Gal kažkam reikės papildomai kartelį persėsti, gal ilgiau palaukti stotelėje, gal papildomai paėjėti ar pan bet nieko daugiau. Tai nematau prasmės užtikrinti tą "socialinę" paslaugą visų rūšių transporto priemonėmis, visko turi proto ribose ir pagal finansines galimybes.
                    Ir papildomai patikslinu kad aš rašiau tik apie vienos VT rūšies - mikroautobusų darbą po 20val, o ne aplamai viso VT.
                    O ko dar gali žmogui reikėti 3 valandą nakties? Į darbą? Į teatrą? Apsipirkti? Todėl savo asociacijas ir interpretacijas apie asocialus galite sau tamsta pasilaikyti.
                    Mano logika labai paprasta - jei naktį susergi - tai kvieti greitąją pagalbą arba kitais būdais važiuoji į ligoninės priėmimo skyrių, o ne rašai skundą kad šeimos gydytoja nedirba kiaurą parą.
                    Jei užsimanai valgyti 4 ryto - važiuoji į degalinę ar kebabų kioską. Jei prisireikia į Sargėnus 2 valandą nakties- kvieti taksi ir važiuoji, o ne dūsauji kad autobusai tokiu metu nevažiuoja.

                    Comment


                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                      Projektas vien dėl estetinio vaizdo gatvėse yra puikiai pasisekęs, vietoj tų visų barškančių kledarų su treninguotais vairuotojais važiuoja normalūs, nauji, švarūs mikroautobusai su tvarkingais vairuotojais ir normaliai apskaitomomis pajamomis ir mokamais mokesčiais.
                      o bent žinai kiek gauna "Kautros" vairuotojas į rankas?
                      vos 550 į rankas.

                      Comment


                        o kaip manai kiek jis turi gauti jei mokytojas gauna 500€, o gydytojas 600€??? 1000? 2000?

                        Ir šiaip ne į temą - jei save vertini daugiau nei kad gauni - eini dirbti ten kur gausi tiek kiek nori. Reiškia jei yra dirbančių už 550 - atlyginimas konkurencingas. Nes turbūt kitur po 3000 vairuotojui nemoka
                        Paskutinis taisė vilijampolietis; 2016.02.17, 18:33.

                        Comment


                          Realiai kokios kryptys prarandamos, kur nevažiuoja troleibusai su autobusais?
                          Pliusą galima ižvelgti, kad normalus miesto VT gaus papildomų keleivių po 20val.

                          Comment


                            Dar apie stogines ir jų montavimą. Sakykit,nerimta ir nepatikima įmonė.. Virš dviejų mėnesių praėjo, kol pastatė karkasus( ir tai ne visur,nors žadėjo iki vasario įrengti 300 stoginių), tai kiek dabar laiko lauksim stiklų? Iki vasaros? O apie dizaino skirtumus geriau patylėsiu,gavosi piguma eilinį kartą .

                            Comment


                              Rezultatas netaskaičius mokesčių: Kauno mero Visvaldo Matijošaičio atlyginimas – 2479,5 euro.

                              Tai atskaičius mokesčius miesto mero atlyginimas į rankas yra tarp 1834 ir 1884€ (priklausomai ar turi sudaręs papildomą pensijų draudimo sutartį ar ne). Santykis tarp miesto mero ir mikroautobuso vairuotojo atlyginimo į rankas yra 3.33 - manau viskas proto ribose.


                              Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz40RfL2KB5

                              Comment


                                Nepradėkit apie algas. Ne nuo vairuotojo algos turi priklausyti VT kursavimo laikai ir reisai. Ne vairuotojas sprendžia į kurį reisą jam važiuoti, į kurį ne, taip kad visa ta diskusija absurdiška.

                                Goteborge yra tam tikri vakariniai ar naktiniai VT reisai pagal pareikalavimą. Jei nors vienas keleivis iš anksto praneša, kad jam tokio reiso reikės, tada reisas važiuoja. Pačiam teko naudotis vykstant naktį į oro uostą. Užsakėme vėlyvą popietę, važiavome kažkur apie 0:30.

                                Manau, tiek Kautra, tiek KA galėtų įvesti tokius reisus užkampiuose nuo 20 iki 24 valandos.
                                Paskutinis taisė disident; 2016.02.17, 20:28.

                                Comment


                                  Lyginam nesulyginamus dalykus. Kai mes pasieksim tokį viešosios gerovės lygį kaip Švedijoj - ir pas mus bus tokie dalykai. Ar Lietuvoje valstybė /savivaldybė jau gali sau finansiškai leisti tokio lygio paslaugą kaip vieno žmogaus pavežėjimą į oro uostą pagal keleivio užsakymą?
                                  O gal tas Goteborgo oro uostas iš aptarnaujamų aviakompanijų surenkamų oro uosto mokesčių skiria kažkokią dalį tokioms papildomoms keleivių paslaugoms teikti? Gi daugelyje oro uostų būna keleiviui nemokamų "shutle bus" paslaugų, bet už jas tai realiai kažkas sumoka ir abejoju kad tai daro savivaldybės.

                                  Comment


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    Lyginam nesulyginamus dalykus. Kai mes pasieksim tokį viešosios gerovės lygį kaip Švedijoj - ir pas mus bus tokie dalykai. Ar Lietuvoje valstybė /savivaldybė jau gali sau finansiškai leisti tokio lygio paslaugą kaip vieno žmogaus pavežėjimą į oro uostą pagal keleivio užsakymą?
                                    O gal tas Goteborgo oro uostas iš aptarnaujamų aviakompanijų surenkamų oro uosto mokesčių skiria kažkokią dalį tokioms papildomoms keleivių paslaugoms teikti? Gi daugelyje oro uostų būna keleiviui nemokamų "shutle bus" paslaugų, bet už jas tai realiai kažkas sumoka ir abejoju kad tai daro savivaldybės.
                                    Vėlgi, maišai keletą skirtingų dalykų. Čia ne gerovės klausimas - o ekonomikos. Taip, vežti 1 žmogų visiškai neapsimoka, tačiau gal yra pelningiau 4 kartus nevažiuoti, o važiuoti 1 kartą, vietoj to, kad važiuoti 5 kartus? Nesakau, kad turime pridaryti belekiek tokių reisų, tačiau kai kuriuos esamus, kuriuose mažai keleivių, paversti tokiais. Pavyzdys su oro uostu gal ne pats geriausias, ir oro uosto keleiviai šiuo reisu net nesinaudoja - dar tenka paeiti nemažą gabalą. Tokių reisų yra daug po visą priemiestį.

                                    Comment


                                      Aš manau kad visi tokie pasiūlymai jau yra VT "fanatizmas" ir "kraštutinumai". Ir nematau jokio racionalaus pagrindo tokioms idėjoms kaip vieno žmogaus pavežėjimas į Rokus 22.45. Jei mes žinome kad poliklinika dirba iki 20val, parduotuvė iki 22 val ir pan. tai puikiausiai galime žinoti kad į Kalniečius ar Dainavą VT važiuoja iki 23val, o į Romainius ar Domeikavą iki 22val. Ir tūlas pilietis žinodamas šitus "apribojimus" laiko požiūriu turi arba tilpti į tuos laiko "limitus" arba savarankiškai išsispręsti savo kelionių mieste klausimus neperkeldamas šitos problemos valstybei/savivaldybei. Taksi dirba kiaurą parą.

                                      Comment


                                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                        Aš manau kad visi tokie pasiūlymai jau yra VT "fanatizmas" ir "kraštutinumai". Ir nematau jokio racionalaus pagrindo tokioms idėjoms kaip vieno žmogaus pavežėjimas į Rokus 22.45. Jei mes žinome kad poliklinika dirba iki 20val, parduotuvė iki 22 val ir pan. tai puikiausiai galime žinoti kad į Kalniečius ar Dainavą VT važiuoja iki 23val, o į Romainius ar Domeikavą iki 22val. Ir tūlas pilietis žinodamas šitus "apribojimus" laiko požiūriu turi arba tilpti į tuos laiko "limitus" arba savarankiškai išsispręsti savo kelionių mieste klausimus neperkeldamas šitos problemos valstybei/savivaldybei. Taksi dirba kiaurą parą.
                                        Tai jai taksi dirba visa para,tai gal atsisakom VT visai.Ir visiems bus geriau bet kada ir bet kur gales nuvaziuot.
                                        Pamascius kitaip: Kaip Kautros etejimas i miesto VT yra saunu,pagirtinas dalykas vaizdas ok.O kad kils problemu turejo zinot/bei pasvert visus pliusus ir minusus,nes cia nekioskas kad emiau ir uzdariau.O mikriuku sumazinimas,darbo laikas ir kainos pakelimas nera iseitis..tai dar labiau pablogins situacija tiek paciai imonei tiek ir is keleiviu puses(pakels kainas sumazins srautus pamatys kad dar labiau zmoniu mazes, vel koki prendima sugalvos)).
                                        Nes kam moket 1E kaip galiu geriau vaziuot autobusu/troleibusu moket pigiau ir transportas ilgiau keliom valandom vaziuoja o ir dabartiniai autobusai kokybe nieko perdaugiausia ir nuo mikrobo skiriasi.Mano manimu turetu but tokia formule nedidint kainu o kaip tik galvot kaip galima kuom daugiau pritraukti zmoniu i mikrobus,kad jie kuom dazniau jo naudotusi,o ne jais kratytis.Nes db kaip musu salyje iprasta jai jau tau chujovai tai darom kad ir kitiems butu chujovai,paaiskindami visiems jau atsibodusiu principu.Kuras brangsta blogai kuras pinga blogai,tai kiek tada kuras turi kainuyot kad viskas butu gerai?

                                        PVZ kaip butu ir ar dideli kastai Kautrai savo mikrobus prijunkti priedabartines KVT sistemos sumontuot komposterius ir visa metoda pritaikyti kaip autobusuose ir troleibusuose.Nes vistiek jie galvoja apie E. sistema.Ir ar patys KA noretu isisleisti kautra i savo kiema?
                                        Paskutinis taisė A330; 2016.02.17, 22:33.

                                        Comment


                                          Parašė A330 Rodyti pranešimą
                                          Tai jai taksi dirba visa para,tai gal atsisakom VT visai.Ir visiems bus geriau bet kada ir bet kur gales nuvaziuot.
                                          Pamascius kitaip ir logiskiau: Kaip Kautros etejimas i miesto VT yra ok p[agirtinas dalykas vaizdas ok.O kad kils problemu turejo zinot/bei pasvert visus pliusus ir minusus,nes cia nekioskas kad emiau ir uzdariau.O mikriuku sumazinimas darbo laikas ir kainos pakelimas nera iseitis..tai dar labiau pablogins situacija tiek paciai imonei tiek ir is keleiviu puses(pakels kainas sumazins srautus pamatys kad dar labiau zmoniu mazes smastys vel koki gryba).
                                          Nes kam moket 1E kaip galiu geriau vaziuot autobusu/troleibusu moket pigiau ir transportas ilgiau keliom valandom vaziuoja o ir dabartiniai autobusais kokybe nieko perdaugiausia ir nuo mikrobo skiriasi.Mano manimu turetu but tokia formule nedidint kainu o kaip tik galvot kaip galima kuom daugiau pritraukti zmoniu i mikrobus,kad jie kuom dazniau jo naudotusi.Nes db kaip musu salyje iprasta jai jau tau chujovai tai darom kad ir kitiems butu chujovai,paaiskindami visiems jau atsibodusiu principu.
                                          PVZ kaip butu ir ar butu dideli kastai Kautrai savo mikrobus prijunkti priedabartines KVT sistemos sumontuot komposterius ir visa metoda pritaikyti kaip autobusuose ir troleibusuose.Ir ar patys KA noretu isisleisti kautra i savo kiema.
                                          Gal tamsta irgi vairuotojas busit?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X