Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O teisingiausiai būtų - gamintojo. Beje, sveikintinas sprendimas į Kauną grąžinti ilgesniuosius troleibusus. Visgi, gal pirmiausiai palaukime, kol pirkimas įvyks, nes kol kas matoma aiški tendencija, jog planai ir lieka planais dėl nuolatos atsirandančių įvairių neatitikimų, turint omenyje pirkimo sąlygas.

    Comment


      Cia mitingas kur susirinko keletas zmoniu. Atejo rimtas profsajungos zaidejas. Kitos dvi profsajungos nenori jo. Tad prasidejo karas.

      Comment


        Parašė kurvis Rodyti pranešimą
        Sveiki,neuzilgo dirbsiu vairuotoju Kauno autobusuose.
        Gal galit papasakot kokios algos i rankas ,kiek valandu darbo ,darbo sunkumus kas dirbat.Galit ir AZ parasyti jai cia nenorit
        Jai ateini tik dirbti, tai sveikinu. O jai algos, rinkis kita profesija. Darbas sunkus. Miego trukumas, keleiviai su savo norais, eismo isdaigos, puntualumas grafike, salti nervai ir visos kitos teigiamos savybes. Darbo trukme priklausomai nuo grafiku, nuo 6 val iki 9 virsaus val.

        Comment


          Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
          Cia mitingas kur susirinko keletas zmoniu. Atejo rimtas profsajungos zaidejas. Kitos dvi profsajungos nenori jo. Tad prasidejo karas.
          mitingas buvo dėl ne nuo vairuotojo priklausančių eismo sąlygų ar keleivių srauto ir pan. Jei vėluojama daugiau kaip 3 minutės baudimas už vėlavimus ir pan.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            mitingas buvo dėl ne nuo vairuotojo priklausančių eismo sąlygų ar keleivių srauto ir pan. Jei vėluojama daugiau kaip 3 minutės baudimas už vėlavimus ir pan.
            Manau abiem pusem teisingas sprendimas jai butu protingas paveluotu karu limitas per menesi , pvz. Jai pavelavai 7-10% kartu jokiu baudu , o jai daugiau tada galima baust.
            Nes jai uz kiekviena pavelavima baus tai tik pablogins eismo , keleiviu sauguma ir tt.

            Comment


              Parašė kurvis Rodyti pranešimą
              Manau abiem pusem teisingas sprendimas jai butu protingas paveluotu karu limitas per menesi , pvz. Jai pavelavai 7-10% kartu jokiu baudu , o jai daugiau tada galima baust.
              Nes jai uz kiekviena pavelavima baus tai tik pablogins eismo , keleiviu sauguma ir tt.
              Sias bausmes ivede savivaldybe su Matijosaicio komanda. Baus uz kiekviena velavima ir skubejima Kauno autobusus. O jie tuo vairuotojus. Tai visa politika.

              Comment


                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                Sias bausmes ivede savivaldybe su Matijosaicio komanda. Baus uz kiekviena velavima ir skubejima Kauno autobusus. O jie tuo vairuotojus. Tai visa politika.
                nenubaus vairuotojų už vėlavimą jei rašys kodėl vėluojama atskirame lape pvz. taikos pr - birželio 23 sankryža 17:30 - 17:38 tos atkarpos įveikimo laikas užrašomas arba kokioje vietoje buvo avarija ar kad tikrino kontrolė kokiame sustojime ir dėlto vėluojama 2 minutes papildomai.

                Comment


                  Kaune 7 maršrutus aptarnaujantys bendrovės „Kautra“ maršrutiniai taksi nuo rudens pradžios žengs į naują erą – jie bus integruoti į elektroninio bilieto sistemą, o keleiviai galės įsigyti 35 eurus kainuosiančius mėnesinius bilietus. Be to, kauniečiai mikroautobusais galės keliauti su persėdimu už tai papildomai nemokant.

                  Trečioji naujiena susijusi su kelionės kaina – nuostolingai maršrutinių taksi verslą vykdanti bendrovė „Kautra“ nuo kovo 1 dienos bilieto kainą kilstels iki 1 euro.

                  Diegs naujoves

                  Nuo rugsėjo 1 dienos mėnesinį elektroninį bilietą už 35 eurus įsigiję keleiviai maršrutiniais taksi be jokių apribojimų ir papildomų mokesčių galės naudotis visomis savaitės dienomis. Ne mažiau svarbia naujove taps galimybė per 30 minučių nuo bilieto pažymėjimo persėsti į kitą maršrutinį taksi ir tęsti kelionę už tai papildomai nemokant.

                  Bendrovės „Kautra“ atstovų teigimu, pusės valandos persėdimo galimybė leis dar greičiau ir patogiau judėti Kauno mieste. Pavyzdžiui, keleivis, vykstantis 55-uoju numeriu pažymėtu maršrutiniu taksi, gali važiuoti iki Kauno klinikų, vėliau persėsti į 53-ąjį ir pasiekti autobusų stotį už vieno bilieto kainą.

                  Atpigo kuras – sumažėjo keleivių

                  Bendrovė „Kautra“ maršrutinių taksi paslaugas Kaune pradėjo teikti 2014 metų rugsėjį. Bendrovės atstovų teigimu, norint šią veiklą tęsti toliau, kelionės kaina turi didėti 10 euro centų.

                  „Pradėjome darbą ir ilgainiui pamatėme, kad daug investavus į įrangą, mokant visus mokesčius ir turint tokius maršrutus, kuriuos dabar turime, ši veikla yra nuostolinga. Vienintelis pajamų šaltinis, iš kurio šioje veikloje gyvenama, yra bilietų pardavimas keleiviams. Šiai dienai ši veikla yra nuostolinga, nes mikroautobusais važiuoja per mažai keleivių. Kainos pakėlimas kažkiek sumažins patiriamus nuostolius bei prisidės prie naujovių įdiegimo.

                  Taip pat tikimės ir pagreitins keliones autobusu, nes vairuotojams nebereikės ieškoti smulkios grąžos kiekvienam keleiviui“,- teigė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

                  Pasak įmonės vadovo, paradoksalu, tačiau prie keleivių sumažėjimo labiausiai prisidėjo atpigęs kuras. Mažėjant kuro kainoms, mažėja ir keleivių, nes jie persėda į automobilius. Tas pastebima visame viešajame transporte. Keleivių kiekio praradimas padaro didesnę žalą ir kuro sąnaudų sutaupymai to neatperka.

                  Taip pat sieksime sutrumpinti maršrutinių taksi maršrutų aptarnavimą vakarais iki 20 val. Nuolat stebime keleivių srautus ir matome, kad vakarais maršrutiniai taksi važinėja tušti. Būtent tokiam aptarnavimui, kai yra mažai keleivių, ir yra skiriamos dotacijos miesto autobusams ir troleibusams. Maršrutiniams taksi jos neskiriamos. Kainos keitimas, darbo laiko trumpinimas ir e-bilieto įvedimas yra bendras veiksmų planas siekiant optimizuoti šią veiklą. Šie sprendimai daromi išanalizavus daugiau kaip metų mūsų darbo patirtį“, – pabrėžė L. Skardžiukas.

                  Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/02/1...#ixzz40Ps5Rbp5

                  Comment


                    Įlindo ne į savo biznį "Kautra". Šiap jei trumpins kursavimą iki 20h, pamirš žmonės apie mikriukus. Visi buvę maršrutai nunyko pradėjus mažinti reisų skaičių, trumpinant darbo laiką.

                    Comment


                      bet yra planuose branginti Kaune ir perkamų bilietų kainą pas vairuotoją autobuse ar troleibuse 80 ct 40 ct ir 20 ct.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Įlindo ne į savo biznį "Kautra". Šiap jei trumpins kursavimą iki 20h, pamirš žmonės apie mikriukus. Visi buvę maršrutai nunyko pradėjus mažinti reisų skaičių, trumpinant darbo laiką.
                        geriausios valandos kaip būna daugiausiai keleivių yra ryte nuo 5h iki 9h ir nuo 15h iki 19h.

                        Comment


                          Taigi po 20h važiuoja dar ir autobusai ir troleibusai, tai kokia čia problema jei mikriukai nevažiuos? Va kaip gražiai viską rinkos dėsniai sureguliuoja - nėra paklausos (arba kompensacijų už privataus vežėjo teikiamas socialines paslaugas) - nėra ir pasiūlos. Viskas čia labai teisinga ir logiška ir taip ir turi būti.

                          Comment


                            Gal ir logiška, bet tam ir buvo konkursas, kad gerinti sąlygas susisiekimui. Dabar viskas grįžta į senus laikus: mikriukai važiuoja tik pelningiausiu metu, į pakraščius važiuoja tik kažkelintas. Įdomu ar liks po 3.5metų

                            Comment


                              Tai jei trumpins mikriukų važiavimo laiką, tai ir priežasties brangint bilietus nelieka?

                              Comment


                                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                Taigi po 20h važiuoja dar ir autobusai ir troleibusai, tai kokia čia problema jei mikriukai nevažiuos? Va kaip gražiai viską rinkos dėsniai sureguliuoja - nėra paklausos (arba kompensacijų už privataus vežėjo teikiamas socialines paslaugas) - nėra ir pasiūlos. Viskas čia labai teisinga ir logiška ir taip ir turi būti.
                                Nesutinku. Vežėjai turi prisiimti atsakomybę už savo žodžius, kad jie teikia socialinę paslaugą. Tokiu atveju jie turėtų iš piko metu uždirbto pelno dengti vakarinių reisų nuostolius. Bet sutinku, kad protingiau ir efektyviau būtų trumpinti autobusų darbo laiką ir varyti į miesto pakraščius nuostolingais reisais mikriukus vietoje to. Tokiai schemai įgyvendinti reikia savivaldybės dotacijų. Bet tai vis tiek būtų pigiau negu dotuoti autobusą.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Bent jau Kaune pradžiai reikėtų sureguliuot keleivių srautus ir autobusų talpą. Dabar patys didžiausi autobusai važinėja į pačius miesto pakraščius (23,39,46). Jei dings mikriukai iš gatvių po 3.5metų galima bus galbūt patrauklesnį aptarnavimą autobusais pasiūlyti, dabar mikriukai iš esmės tik dubliuoja esamas autobusų trasas.

                                  Comment


                                    Viskam yra galimybių ir sveiko proto ribos. Ir deja, mes labai mėgstam gyventi ne pagal kišenę - jei nėra lėšų dotacijoms kad VT važinėtų iki vidurnakčio - reiškia VT turi kursuoti tiek, kiek yra pakankamų keleivių srautų kad tai apsimokėtų ir būtų racionalu. Negalima tikėtis kad į kiekvieną miesto užkampį iki vidurnakčio važiuos VT.

                                    Comment


                                      Straipsnyje paminėta kad savivaldybė negali "Kautrai" skirti dotacijų už nuostolingus vakarinius reisus, nes kaip suprantu "kautra" yra ne savivaldybės, o privati įmonė. Tai kuris iš jūsų norėtumėt eiti į darbą ir už tai negauti darbo užmokesčio?
                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Nesutinku. Vežėjai turi prisiimti atsakomybę už savo žodžius, kad jie teikia socialinę paslaugą. Tokiu atveju jie turėtų iš piko metu uždirbto pelno dengti vakarinių reisų nuostolius. Bet sutinku, kad protingiau ir efektyviau būtų trumpinti autobusų darbo laiką ir varyti į miesto pakraščius nuostolingais reisais mikriukus vietoje to. Tokiai schemai įgyvendinti reikia savivaldybės dotacijų. Bet tai vis tiek būtų pigiau negu dotuoti autobusą.

                                      Comment


                                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                        Viskam yra galimybių ir sveiko proto ribos. Ir deja, mes labai mėgstam gyventi ne pagal kišenę - jei nėra lėšų dotacijoms kad VT važinėtų iki vidurnakčio - reiškia VT turi kursuoti tiek, kiek yra pakankamų keleivių srautų kad tai apsimokėtų ir būtų racionalu. Negalima tikėtis kad į kiekvieną miesto užkampį iki vidurnakčio važiuos VT.
                                        Į užkampius iki vidurnakčio kiek sugebu prisiminti niekada ir nevažinėjo VT. Kam tada politikai prikūrė papildomų lengvatinių nuolaidų? Kad įlįstų rinkėjų šiknon. Kas iš to atsitiko? Naikinami maršrutai, retinamas kursavimas. Siaurai matantys rinkėjai tokius renka, o po to bėdavojasi.

                                        20 val. nėra vidurnaktis, VT privalo važinėti net į užkampius iki 22 val.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                          Straipsnyje paminėta kad savivaldybė negali "Kautrai" skirti dotacijų už nuostolingus vakarinius reisus, nes kaip suprantu "kautra" yra ne savivaldybės, o privati įmonė. Tai kuris iš jūsų norėtumėt eiti į darbą ir už tai negauti darbo užmokesčio?
                                          Savivaldybės pasakymas, kad negali skirti Kautrai dotacijų dėl to, kad tai - privatus vežėjas - ne kas kita, kaip žioplių prigaudinėjimas ir melavimas, nes teisiškai gali. Teisingiau būtų sakyti, kad nenori mokėti ir tą nenorėjimą pagrindžia visai niekuo vertu pasakymu neva dėl to, kad tai - privatininkas. Alytaus miesto, Vilniaus miesto, Kauno rajono ir daugelis kitų rajono savivaldybių privatiems vežėjams dotacijas moka, nes įstatymas aiškus ir jame nėra jokio skirstymo vežėjas privatus ar ne. Dėl tikslumo pasakysiu, kad Kauno m. savivaldybė savo vežėjui dotacijas už nuostolingus kilometrus moka (kas yra brangiau, nes tuo pačiu reisu važiuojantis mikriukas sudegina mažiau kuro ir jį dotuoti vakariniams reisams būtų pigiau).
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X