O teisingiausiai būtų - gamintojo. Beje, sveikintinas sprendimas į Kauną grąžinti ilgesniuosius troleibusus. Visgi, gal pirmiausiai palaukime, kol pirkimas įvyks, nes kol kas matoma aiški tendencija, jog planai ir lieka planais dėl nuolatos atsirandančių įvairių neatitikimų, turint omenyje pirkimo sąlygas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė kurvis Rodyti pranešimąSveiki,neuzilgo dirbsiu vairuotoju Kauno autobusuose.
Gal galit papasakot kokios algos i rankas ,kiek valandu darbo ,darbo sunkumus kas dirbat.Galit ir AZ parasyti jai cia nenorit
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąCia mitingas kur susirinko keletas zmoniu. Atejo rimtas profsajungos zaidejas. Kitos dvi profsajungos nenori jo. Tad prasidejo karas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąmitingas buvo dėl ne nuo vairuotojo priklausančių eismo sąlygų ar keleivių srauto ir pan. Jei vėluojama daugiau kaip 3 minutės baudimas už vėlavimus ir pan.
Nes jai uz kiekviena pavelavima baus tai tik pablogins eismo , keleiviu sauguma ir tt.
Comment
-
Parašė kurvis Rodyti pranešimąManau abiem pusem teisingas sprendimas jai butu protingas paveluotu karu limitas per menesi , pvz. Jai pavelavai 7-10% kartu jokiu baudu , o jai daugiau tada galima baust.
Nes jai uz kiekviena pavelavima baus tai tik pablogins eismo , keleiviu sauguma ir tt.
Comment
-
Parašė Boutsen Rodyti pranešimąSias bausmes ivede savivaldybe su Matijosaicio komanda. Baus uz kiekviena velavima ir skubejima Kauno autobusus. O jie tuo vairuotojus. Tai visa politika.
Comment
-
Kaune 7 maršrutus aptarnaujantys bendrovės „Kautra“ maršrutiniai taksi nuo rudens pradžios žengs į naują erą – jie bus integruoti į elektroninio bilieto sistemą, o keleiviai galės įsigyti 35 eurus kainuosiančius mėnesinius bilietus. Be to, kauniečiai mikroautobusais galės keliauti su persėdimu už tai papildomai nemokant.
Trečioji naujiena susijusi su kelionės kaina – nuostolingai maršrutinių taksi verslą vykdanti bendrovė „Kautra“ nuo kovo 1 dienos bilieto kainą kilstels iki 1 euro.
Diegs naujoves
Nuo rugsėjo 1 dienos mėnesinį elektroninį bilietą už 35 eurus įsigiję keleiviai maršrutiniais taksi be jokių apribojimų ir papildomų mokesčių galės naudotis visomis savaitės dienomis. Ne mažiau svarbia naujove taps galimybė per 30 minučių nuo bilieto pažymėjimo persėsti į kitą maršrutinį taksi ir tęsti kelionę už tai papildomai nemokant.
Bendrovės „Kautra“ atstovų teigimu, pusės valandos persėdimo galimybė leis dar greičiau ir patogiau judėti Kauno mieste. Pavyzdžiui, keleivis, vykstantis 55-uoju numeriu pažymėtu maršrutiniu taksi, gali važiuoti iki Kauno klinikų, vėliau persėsti į 53-ąjį ir pasiekti autobusų stotį už vieno bilieto kainą.
Atpigo kuras – sumažėjo keleivių
Bendrovė „Kautra“ maršrutinių taksi paslaugas Kaune pradėjo teikti 2014 metų rugsėjį. Bendrovės atstovų teigimu, norint šią veiklą tęsti toliau, kelionės kaina turi didėti 10 euro centų.
„Pradėjome darbą ir ilgainiui pamatėme, kad daug investavus į įrangą, mokant visus mokesčius ir turint tokius maršrutus, kuriuos dabar turime, ši veikla yra nuostolinga. Vienintelis pajamų šaltinis, iš kurio šioje veikloje gyvenama, yra bilietų pardavimas keleiviams. Šiai dienai ši veikla yra nuostolinga, nes mikroautobusais važiuoja per mažai keleivių. Kainos pakėlimas kažkiek sumažins patiriamus nuostolius bei prisidės prie naujovių įdiegimo.
Taip pat tikimės ir pagreitins keliones autobusu, nes vairuotojams nebereikės ieškoti smulkios grąžos kiekvienam keleiviui“,- teigė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Pasak įmonės vadovo, paradoksalu, tačiau prie keleivių sumažėjimo labiausiai prisidėjo atpigęs kuras. Mažėjant kuro kainoms, mažėja ir keleivių, nes jie persėda į automobilius. Tas pastebima visame viešajame transporte. Keleivių kiekio praradimas padaro didesnę žalą ir kuro sąnaudų sutaupymai to neatperka.
„Taip pat sieksime sutrumpinti maršrutinių taksi maršrutų aptarnavimą vakarais iki 20 val. Nuolat stebime keleivių srautus ir matome, kad vakarais maršrutiniai taksi važinėja tušti. Būtent tokiam aptarnavimui, kai yra mažai keleivių, ir yra skiriamos dotacijos miesto autobusams ir troleibusams. Maršrutiniams taksi jos neskiriamos. Kainos keitimas, darbo laiko trumpinimas ir e-bilieto įvedimas yra bendras veiksmų planas siekiant optimizuoti šią veiklą. Šie sprendimai daromi išanalizavus daugiau kaip metų mūsų darbo patirtį“, – pabrėžė L. Skardžiukas.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/02/1...#ixzz40Ps5Rbp5
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSkaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/02/1...#ixzz40Ps5Rbp5
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąĮlindo ne į savo biznį "Kautra". Šiap jei trumpins kursavimą iki 20h, pamirš žmonės apie mikriukus. Visi buvę maršrutai nunyko pradėjus mažinti reisų skaičių, trumpinant darbo laiką.
Comment
-
Taigi po 20h važiuoja dar ir autobusai ir troleibusai, tai kokia čia problema jei mikriukai nevažiuos? Va kaip gražiai viską rinkos dėsniai sureguliuoja - nėra paklausos (arba kompensacijų už privataus vežėjo teikiamas socialines paslaugas) - nėra ir pasiūlos. Viskas čia labai teisinga ir logiška ir taip ir turi būti.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTaigi po 20h važiuoja dar ir autobusai ir troleibusai, tai kokia čia problema jei mikriukai nevažiuos? Va kaip gražiai viską rinkos dėsniai sureguliuoja - nėra paklausos (arba kompensacijų už privataus vežėjo teikiamas socialines paslaugas) - nėra ir pasiūlos. Viskas čia labai teisinga ir logiška ir taip ir turi būti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Bent jau Kaune pradžiai reikėtų sureguliuot keleivių srautus ir autobusų talpą. Dabar patys didžiausi autobusai važinėja į pačius miesto pakraščius (23,39,46). Jei dings mikriukai iš gatvių po 3.5metų galima bus galbūt patrauklesnį aptarnavimą autobusais pasiūlyti, dabar mikriukai iš esmės tik dubliuoja esamas autobusų trasas.
Comment
-
Viskam yra galimybių ir sveiko proto ribos. Ir deja, mes labai mėgstam gyventi ne pagal kišenę - jei nėra lėšų dotacijoms kad VT važinėtų iki vidurnakčio - reiškia VT turi kursuoti tiek, kiek yra pakankamų keleivių srautų kad tai apsimokėtų ir būtų racionalu. Negalima tikėtis kad į kiekvieną miesto užkampį iki vidurnakčio važiuos VT.
Comment
-
Straipsnyje paminėta kad savivaldybė negali "Kautrai" skirti dotacijų už nuostolingus vakarinius reisus, nes kaip suprantu "kautra" yra ne savivaldybės, o privati įmonė. Tai kuris iš jūsų norėtumėt eiti į darbą ir už tai negauti darbo užmokesčio?
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNesutinku. Vežėjai turi prisiimti atsakomybę už savo žodžius, kad jie teikia socialinę paslaugą. Tokiu atveju jie turėtų iš piko metu uždirbto pelno dengti vakarinių reisų nuostolius. Bet sutinku, kad protingiau ir efektyviau būtų trumpinti autobusų darbo laiką ir varyti į miesto pakraščius nuostolingais reisais mikriukus vietoje to. Tokiai schemai įgyvendinti reikia savivaldybės dotacijų. Bet tai vis tiek būtų pigiau negu dotuoti autobusą.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąViskam yra galimybių ir sveiko proto ribos. Ir deja, mes labai mėgstam gyventi ne pagal kišenę - jei nėra lėšų dotacijoms kad VT važinėtų iki vidurnakčio - reiškia VT turi kursuoti tiek, kiek yra pakankamų keleivių srautų kad tai apsimokėtų ir būtų racionalu. Negalima tikėtis kad į kiekvieną miesto užkampį iki vidurnakčio važiuos VT.
20 val. nėra vidurnaktis, VT privalo važinėti net į užkampius iki 22 val.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąStraipsnyje paminėta kad savivaldybė negali "Kautrai" skirti dotacijų už nuostolingus vakarinius reisus, nes kaip suprantu "kautra" yra ne savivaldybės, o privati įmonė. Tai kuris iš jūsų norėtumėt eiti į darbą ir už tai negauti darbo užmokesčio?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment