Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
UAB „Kauno autobusai“ sieks, kad ilgainiui viešasis transportas taptų daugumos miestiečių prioritetiniu pasirinkimu. Norint tai pasiekti, be abejonės, reikės kelti vairuotojų bei kontrolierių bendravimo kultūrą, gerokai atnaujinti troleibusų ir autobusų parką, pakeisti visus senus „Škoda“ troleibusus ir 110 seniausių autobusų. Taip pat reikia atnaujinti elektroninio bilieto sistemą ir įdiegti mobiliojo bilieto aplikaciją, modernizuoti keleivių informavimo sistemas. Tiesa, šiems planams turi pritarti miesto savivaldybė.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3w59ME164
Tiesa, kaip reikalai su stoginėmis, juk P.Keras žadėjo kad iki naujų metų įrengs jau bent dalį
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąUAB „Kauno autobusai“ sieks, kad ilgainiui viešasis transportas taptų daugumos miestiečių prioritetiniu pasirinkimu. Norint tai pasiekti, be abejonės, reikės kelti vairuotojų bei kontrolierių bendravimo kultūrą, gerokai atnaujinti troleibusų ir autobusų parką, pakeisti visus senus „Škoda“ troleibusus ir 110 seniausių autobusų. Taip pat reikia atnaujinti elektroninio bilieto sistemą ir įdiegti mobiliojo bilieto aplikaciją, modernizuoti keleivių informavimo sistemas. Tiesa, šiems planams turi pritarti miesto savivaldybė.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3w59ME164
Tiesa, kaip reikalai su stoginėmis, juk P.Keras žadėjo kad iki naujų metų įrengs jau bent dalį
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąUAB „Kauno autobusai“ sieks, kad ilgainiui viešasis transportas taptų daugumos miestiečių prioritetiniu pasirinkimu. Norint tai pasiekti, be abejonės, reikės kelti vairuotojų bei kontrolierių bendravimo kultūrą, gerokai atnaujinti troleibusų ir autobusų parką, pakeisti visus senus „Škoda“ troleibusus ir 110 seniausių autobusų. Taip pat reikia atnaujinti elektroninio bilieto sistemą ir įdiegti mobiliojo bilieto aplikaciją, modernizuoti keleivių informavimo sistemas. Tiesa, šiems planams turi pritarti miesto savivaldybė.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3w59ME164
Tiesa, kaip reikalai su stoginėmis, juk P.Keras žadėjo kad iki naujų metų įrengs jau bent dalį
Propogandinis straipsnis Nieko konkretaus, jei politikai pritars bus geriau. Kada ?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkol mokės tokią algą vairuotojams tai tegul nesitiki iš vairuotojų geresnio darbo rezultatų. Vairuotojo darbas yra vairuot ir manau kiekvienas šitą darbą ir atlieka, o atsakinėt vairuotojui nepriklauso kur važiuoja.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkol mokės tokią algą vairuotojams tai tegul nesitiki iš vairuotojų geresnio darbo rezultatų. Vairuotojo darbas yra vairuot ir manau kiekvienas šitą darbą ir atlieka, o atsakinėt vairuotojui nepriklauso kur važiuoja.
Viešojo transporto vairuotojo tikslas yra labai platus ir neapsiriboja tik saugiu vežimu, ne ką svarbiau tinkamas ir malonus aptarnavimas. Jei keleivis klausia akivaizdžiai norėdamas gauti tikslų atsakymą, tada pirmoje vietoje yra klientas.
O tokie žmonės, kaip tu, kurie tik nuolat čia verkia dėl mažos algos, daro gėda VT vairuotojo profesijai. Čia iškart paminiu faktą, kad forume ne kartą sakeisi to ir ano nedarysiąs ir nedarąs. Tai kaip dar gali tikėtis, kad tau kels algą, jei neišpildai esamų reikalavimų (pasiskaityk Kelių transporto kodeksą ir respublikines Keleivių ir bagažo vežimo taisykles - šie teisės aktai tau juridinės galios principu yra prioritetu pirmesni ir svarbesni negu darbdavio taikomos vidaus tvarkos taisyklės. Bet kad net, iš pasisakymų sprendžiant, respublikinių reikalavimų neišpildai. Apie kokį dar tau algos kėlimą mąstai? Geriau pakeisk darbovietę arba profesiją.Paskutinis taisė Ametistas; 2016.01.03, 04:38.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKokia yra vairuotojo dabartinė alga į rankas ir kokios tikiesi?
Viešojo transporto vairuotojo tikslas yra labai platus ir neapsiriboja tik saugiu vežimu, ne ką svarbiau tinkamas ir malonus aptarnavimas. Jei keleivis klausia akivaizdžiai norėdamas gauti tikslų atsakymą, tada pirmoje vietoje yra klientas.
O tokie žmonės, kaip tu, kurie tik nuolat čia verkia dėl mažos algos, daro gėda VT vairuotojo profesijai. Čia iškart paminiu faktą, kad forume ne kartą sakeisi to ir ano nedarysiąs ir nedarąs. Tai kaip dar gali tikėtis, kad tau kels algą, jei neišpildai esamų reikalavimų (pasiskaityk Kelių transporto kodeksą ir respublikines Keleivių ir bagažo vežimo taisykles - šie teisės aktai tau juridinės galios principu yra prioritetu pirmesni ir svarbesni negu darbdavio taikomos vidaus tvarkos taisyklės. Bet kad net, iš pasisakymų sprendžiant, respublikinių reikalavimų neišpildai. Apie kokį dar tau algos kėlimą mąstai? Geriau pakeisk darbovietę arba profesiją.
ar nori kad kiekvieną už rankos paėmę įlaipintų ir išlaipintų?
greitu metu turėtų priimt keleivių vežimo pataisas, kad keleivis bus visapusiškai atsakingas už save t.y. dėl nukritusio keleivio autobusas nestos o kažkur pasivijusi greitoji pagalba keleivį pasiims iš autobuso. Už krovinį kurio neįmanoma pritvirtinti pririšti ar užtikrinti jo saugumą patalpinant į kokią nors tarą tokie kaip žmonės ar gyvi gyvuliai vairuotojas neatsako.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąo aš nesuprantu ko nori iš vairuotojų kuo tau jie neįtinka?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąar nori kad kiekvieną už rankos paėmę įlaipintų ir išlaipintų?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimągreitu metu turėtų priimt keleivių vežimo pataisas, kad keleivis bus visapusiškai atsakingas už save t.y. dėl nukritusio keleivio autobusas nestos o kažkur pasivijusi greitoji pagalba keleivį pasiims iš autobuso. Už krovinį kurio neįmanoma pritvirtinti pririšti ar užtikrinti jo saugumą patalpinant į kokią nors tarą tokie kaip žmonės ar gyvi gyvuliai vairuotojas neatsako.Paskutinis taisė Ametistas; 2016.01.04, 02:15.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąKaip Kaune yra su vairuotojų uniformomis? Ar jos yra privalomos? Nes kiek mačiau lyg autobusų vairuotojai visi su uniformom, o troleibusų maždaug kas antras. Ar čia yra šeip, nori nešiok, nori nenešiok?
Tai paneigia, kad visi autobusų vairuotojai su jomis
Nors gal ten dėl šalčio, jei toks yra kabinoje, ant viršaus užsidėjęs buvo.Paskutinis taisė Gator; 2016.01.07, 02:18.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąSutapimas, bet kaip tik šiandien tą patį pagalvojau, pamatęs autobuso vairuotoją su kažkokiu nudrengtu džemperiu.
Tai paneigia, kad visi autobusų vairuotojai su jomis
Nors gal ten dėl šalčio, jei toks yra kabinoje, ant viršaus užsidėjęs buvo.
O kabinoje šaltis ne ką mažesnis negu salone paprasčiausiai neįšyla variklis todėl beveik nejaučiamas šildymas.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.07, 02:56.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkai temperatūra tokia žema uniforma neatitinka reikalavimų ir yra per šalta todėl rengiasi vairuotojai kai kas tik kaip išmano, lygiai tas pats ir vasarą kai karšta galima nenešioti baltinių nes jie yra sintetiniai.
O kabinoje šaltis ne ką mažesnis negu salone paprasčiausiai neįšyla variklis todėl beveik nejaučiamas šildymas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimąGal kas email turit kur skundus rasyt, nes jau cia pasityciojimas antra diena is eiles saltyje stovet ir laukt autobuso kuris neatvaziuojawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąIr žiemai, ir vasarai yra tvarkingų drabužių. Tik gaila, kad vairuotojai nepamąsto, kad dirba klientams ir apsirengia tuos vadinamus treningus. Atrodo klaikiai. Geriau jau apsivilktų normalius juodus džinsus su pašiltintomis vidinėmis kelnėmis, apsirengtų tvarkingą megztinį ar džemperį. O, būna, prisirengia visokių skarmalų...
Šilčiausias vairuotojams dabar transportas yra Škoda troleibusai.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet kai tenka vairuot beveik kaip lauke tai ir bet ką rengiasi.
Šilčiausias vairuotojams dabar transportas yra Škoda troleibusai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNėra jokio šildymo autobusų kabinose?
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąYra. Visuose autobusuose. Paprastai būna 2 atskiri kontūrai - vienas kabinos, kitas salono šildymui. Arba jungiama nuosekliai, su atšakom į pečius. Visuose autobusuose pagrindinis kabinos pečiukas skirtas langų apipūtimui, ortakiai nuvesti ir prie vairuotojo kojų, link vairo. Kadangi daug olandiškų autobusų skirti šiltesniam klimatui, prasideda išradingumas. Daug autobusų turi prichalchozintus papildomus pečiukus (iš nurašytų autobusų, kurie būna po sėdynėm). Jų geresniam maitinimui statomi ir papildomi cirkuliaciniai siurbliai. Visus pralenkia 691, kurio kabiną šildo 4 (gamyklinis tik vienas) pečiai.
Comment
Comment