Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Gal labai pigiai gavo.
    na nemanau kad 46000 euru yra pigu.

    Comment


      Jau pradėtos montuoti stoginės Juozapavičiaus pr., K.Petrausko g ir kitose vietose "Kauno diena" rašo, jog iki kovo mėn., jog jos bus įrengtos. Žiūrėsim, ar realybėje jos atitiks matytas vizualizacijose, kur buvo pavaizduotas ir vidinis apšvietimas bei "bėganti" informacinė eilutė.

      Comment


        Kauno autobusai i 2015 IV ketvirčio pirkimu plana itrauke 50 naujų autobusu, planuojama isigyti atviro konkurso budu per 12 menesiu .

        Comment


          UAB „Kau­no au­to­bu­sai“ sieks, kad il­gai­niui vie­ša­sis trans­por­tas tap­tų dau­gu­mos mies­tie­čių prio­ri­te­ti­niu pa­si­rin­ki­mu. No­rint tai pa­siek­ti, be abe­jo­nės, rei­kės kel­ti vai­ruo­to­jų bei kont­ro­lie­rių bend­ra­vi­mo kul­tū­rą, ge­ro­kai at­nau­jin­ti tro­lei­bu­sų ir au­to­bu­sų par­ką, pa­keis­ti vi­sus se­nus „Ško­da“ tro­lei­bu­sus ir 110 se­niau­sių au­to­bu­sų. Taip pat rei­kia at­nau­jin­ti elekt­ro­ni­nio bi­lie­to sis­te­mą ir įdieg­ti mo­bi­lio­jo bi­lie­to ap­li­ka­ci­ją, mo­der­ni­zuo­ti ke­lei­vių in­for­ma­vi­mo sis­te­mas. Tie­sa, šiems pla­nams tu­ri pri­tar­ti mies­to sa­vi­val­dy­bė.

          Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3w59ME164

          Tiesa, kaip reikalai su stoginėmis, juk P.Keras žadėjo kad iki naujų metų įrengs jau bent dalį

          Comment


            Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
            UAB „Kau­no au­to­bu­sai“ sieks, kad il­gai­niui vie­ša­sis trans­por­tas tap­tų dau­gu­mos mies­tie­čių prio­ri­te­ti­niu pa­si­rin­ki­mu. No­rint tai pa­siek­ti, be abe­jo­nės, rei­kės kel­ti vai­ruo­to­jų bei kont­ro­lie­rių bend­ra­vi­mo kul­tū­rą, ge­ro­kai at­nau­jin­ti tro­lei­bu­sų ir au­to­bu­sų par­ką, pa­keis­ti vi­sus se­nus „Ško­da“ tro­lei­bu­sus ir 110 se­niau­sių au­to­bu­sų. Taip pat rei­kia at­nau­jin­ti elekt­ro­ni­nio bi­lie­to sis­te­mą ir įdieg­ti mo­bi­lio­jo bi­lie­to ap­li­ka­ci­ją, mo­der­ni­zuo­ti ke­lei­vių in­for­ma­vi­mo sis­te­mas. Tie­sa, šiems pla­nams tu­ri pri­tar­ti mies­to sa­vi­val­dy­bė.

            Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3w59ME164

            Tiesa, kaip reikalai su stoginėmis, juk P.Keras žadėjo kad iki naujų metų įrengs jau bent dalį
            kol mokės tokią algą vairuotojams tai tegul nesitiki iš vairuotojų geresnio darbo rezultatų. Vairuotojo darbas yra vairuot ir manau kiekvienas šitą darbą ir atlieka, o atsakinėt vairuotojui nepriklauso kur važiuoja.

            Comment


              Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
              UAB „Kau­no au­to­bu­sai“ sieks, kad il­gai­niui vie­ša­sis trans­por­tas tap­tų dau­gu­mos mies­tie­čių prio­ri­te­ti­niu pa­si­rin­ki­mu. No­rint tai pa­siek­ti, be abe­jo­nės, rei­kės kel­ti vai­ruo­to­jų bei kont­ro­lie­rių bend­ra­vi­mo kul­tū­rą, ge­ro­kai at­nau­jin­ti tro­lei­bu­sų ir au­to­bu­sų par­ką, pa­keis­ti vi­sus se­nus „Ško­da“ tro­lei­bu­sus ir 110 se­niau­sių au­to­bu­sų. Taip pat rei­kia at­nau­jin­ti elekt­ro­ni­nio bi­lie­to sis­te­mą ir įdieg­ti mo­bi­lio­jo bi­lie­to ap­li­ka­ci­ją, mo­der­ni­zuo­ti ke­lei­vių in­for­ma­vi­mo sis­te­mas. Tie­sa, šiems pla­nams tu­ri pri­tar­ti mies­to sa­vi­val­dy­bė.

              Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3w59ME164

              Tiesa, kaip reikalai su stoginėmis, juk P.Keras žadėjo kad iki naujų metų įrengs jau bent dalį

              Propogandinis straipsnis Nieko konkretaus, jei politikai pritars bus geriau. Kada ?


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              kol mokės tokią algą vairuotojams tai tegul nesitiki iš vairuotojų geresnio darbo rezultatų. Vairuotojo darbas yra vairuot ir manau kiekvienas šitą darbą ir atlieka, o atsakinėt vairuotojui nepriklauso kur važiuoja.
              Tamstai panašu, kad reikės ieškot kito darbo

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                kol mokės tokią algą vairuotojams tai tegul nesitiki iš vairuotojų geresnio darbo rezultatų. Vairuotojo darbas yra vairuot ir manau kiekvienas šitą darbą ir atlieka, o atsakinėt vairuotojui nepriklauso kur važiuoja.
                Kokia yra vairuotojo dabartinė alga į rankas ir kokios tikiesi?

                Viešojo transporto vairuotojo tikslas yra labai platus ir neapsiriboja tik saugiu vežimu, ne ką svarbiau tinkamas ir malonus aptarnavimas. Jei keleivis klausia akivaizdžiai norėdamas gauti tikslų atsakymą, tada pirmoje vietoje yra klientas.

                O tokie žmonės, kaip tu, kurie tik nuolat čia verkia dėl mažos algos, daro gėda VT vairuotojo profesijai. Čia iškart paminiu faktą, kad forume ne kartą sakeisi to ir ano nedarysiąs ir nedarąs. Tai kaip dar gali tikėtis, kad tau kels algą, jei neišpildai esamų reikalavimų (pasiskaityk Kelių transporto kodeksą ir respublikines Keleivių ir bagažo vežimo taisykles - šie teisės aktai tau juridinės galios principu yra prioritetu pirmesni ir svarbesni negu darbdavio taikomos vidaus tvarkos taisyklės. Bet kad net, iš pasisakymų sprendžiant, respublikinių reikalavimų neišpildai. Apie kokį dar tau algos kėlimą mąstai? Geriau pakeisk darbovietę arba profesiją.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2016.01.03, 04:38.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Kokia yra vairuotojo dabartinė alga į rankas ir kokios tikiesi?

                  Viešojo transporto vairuotojo tikslas yra labai platus ir neapsiriboja tik saugiu vežimu, ne ką svarbiau tinkamas ir malonus aptarnavimas. Jei keleivis klausia akivaizdžiai norėdamas gauti tikslų atsakymą, tada pirmoje vietoje yra klientas.

                  O tokie žmonės, kaip tu, kurie tik nuolat čia verkia dėl mažos algos, daro gėda VT vairuotojo profesijai. Čia iškart paminiu faktą, kad forume ne kartą sakeisi to ir ano nedarysiąs ir nedarąs. Tai kaip dar gali tikėtis, kad tau kels algą, jei neišpildai esamų reikalavimų (pasiskaityk Kelių transporto kodeksą ir respublikines Keleivių ir bagažo vežimo taisykles - šie teisės aktai tau juridinės galios principu yra prioritetu pirmesni ir svarbesni negu darbdavio taikomos vidaus tvarkos taisyklės. Bet kad net, iš pasisakymų sprendžiant, respublikinių reikalavimų neišpildai. Apie kokį dar tau algos kėlimą mąstai? Geriau pakeisk darbovietę arba profesiją.
                  o aš nesuprantu ko nori iš vairuotojų kuo tau jie neįtinka?
                  ar nori kad kiekvieną už rankos paėmę įlaipintų ir išlaipintų?
                  greitu metu turėtų priimt keleivių vežimo pataisas, kad keleivis bus visapusiškai atsakingas už save t.y. dėl nukritusio keleivio autobusas nestos o kažkur pasivijusi greitoji pagalba keleivį pasiims iš autobuso. Už krovinį kurio neįmanoma pritvirtinti pririšti ar užtikrinti jo saugumą patalpinant į kokią nors tarą tokie kaip žmonės ar gyvi gyvuliai vairuotojas neatsako.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    o aš nesuprantu ko nori iš vairuotojų kuo tau jie neįtinka?
                    Nesakiau, kad neįtinka. Paaiškinau, kaip VT vairuotojai turėtų dirbti. Kartais jie per daug pasipūtę, prisigalvoja savų taisyklių, nors esamų rašytų nesilaiko.

                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    ar nori kad kiekvieną už rankos paėmę įlaipintų ir išlaipintų?
                    Taip nesakiau. Labai aiškiai išdėsčiau savo mintis. Jei nepavyko suprasti per vieną kartą, siūlau skaityti antrą.

                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    greitu metu turėtų priimt keleivių vežimo pataisas, kad keleivis bus visapusiškai atsakingas už save t.y. dėl nukritusio keleivio autobusas nestos o kažkur pasivijusi greitoji pagalba keleivį pasiims iš autobuso. Už krovinį kurio neįmanoma pritvirtinti pririšti ar užtikrinti jo saugumą patalpinant į kokią nors tarą tokie kaip žmonės ar gyvi gyvuliai vairuotojas neatsako.
                    Jau šitai rašei keliskart, žinome. Ačiū už informaciją.
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2016.01.04, 02:15.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Kaip Kaune yra su vairuotojų uniformomis? Ar jos yra privalomos? Nes kiek mačiau lyg autobusų vairuotojai visi su uniformom, o troleibusų maždaug kas antras. Ar čia yra šeip, nori nešiok, nori nenešiok?

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                        Kaip Kaune yra su vairuotojų uniformomis? Ar jos yra privalomos? Nes kiek mačiau lyg autobusų vairuotojai visi su uniformom, o troleibusų maždaug kas antras. Ar čia yra šeip, nori nešiok, nori nenešiok?
                        Sutapimas, bet kaip tik šiandien tą patį pagalvojau, pamatęs autobuso vairuotoją su kažkokiu nudrengtu džemperiu.
                        Tai paneigia, kad visi autobusų vairuotojai su jomis
                        Nors gal ten dėl šalčio, jei toks yra kabinoje, ant viršaus užsidėjęs buvo.
                        Paskutinis taisė Gator; 2016.01.07, 02:18.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Sutapimas, bet kaip tik šiandien tą patį pagalvojau, pamatęs autobuso vairuotoją su kažkokiu nudrengtu džemperiu.
                          Tai paneigia, kad visi autobusų vairuotojai su jomis
                          Nors gal ten dėl šalčio, jei toks yra kabinoje, ant viršaus užsidėjęs buvo.
                          kai temperatūra tokia žema uniforma neatitinka reikalavimų ir yra per šalta todėl rengiasi vairuotojai kai kas tik kaip išmano, lygiai tas pats ir vasarą kai karšta galima nenešioti baltinių nes jie yra sintetiniai.
                          O kabinoje šaltis ne ką mažesnis negu salone paprasčiausiai neįšyla variklis todėl beveik nejaučiamas šildymas.
                          Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.01.07, 02:56.

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            kai temperatūra tokia žema uniforma neatitinka reikalavimų ir yra per šalta todėl rengiasi vairuotojai kai kas tik kaip išmano, lygiai tas pats ir vasarą kai karšta galima nenešioti baltinių nes jie yra sintetiniai.
                            O kabinoje šaltis ne ką mažesnis negu salone paprasčiausiai neįšyla variklis todėl beveik nejaučiamas šildymas.
                            Ir žiemai, ir vasarai yra tvarkingų drabužių. Tik gaila, kad vairuotojai nepamąsto, kad dirba klientams ir apsirengia tuos vadinamus treningus. Atrodo klaikiai. Geriau jau apsivilktų normalius juodus džinsus su pašiltintomis vidinėmis kelnėmis, apsirengtų tvarkingą megztinį ar džemperį. O, būna, prisirengia visokių skarmalų...
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Gal kas email turit kur skundus rasyt, nes jau cia pasityciojimas antra diena is eiles saltyje stovet ir laukt autobuso kuris neatvaziuoja

                              Comment


                                Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                Gal kas email turit kur skundus rasyt, nes jau cia pasityciojimas antra diena is eiles saltyje stovet ir laukt autobuso kuris neatvaziuoja
                                Tiesiog kreiptis bendruoju el. paštu į vežėją. Pvz., info@kaunoautobusai.lt arba mikriukai Kaune kokybe@kautra.lt Visada labai smagu skundo kopiją kai žmonės prideda ir asociacijai el.p. asociacija@nvtka.lt tada mes sekame situaciją, jei reikia, prisidedame prie jos gerinimo arba tai inicijuojame.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Ir žiemai, ir vasarai yra tvarkingų drabužių. Tik gaila, kad vairuotojai nepamąsto, kad dirba klientams ir apsirengia tuos vadinamus treningus. Atrodo klaikiai. Geriau jau apsivilktų normalius juodus džinsus su pašiltintomis vidinėmis kelnėmis, apsirengtų tvarkingą megztinį ar džemperį. O, būna, prisirengia visokių skarmalų...
                                  bet kai tenka vairuot beveik kaip lauke tai ir bet ką rengiasi.
                                  Šilčiausias vairuotojams dabar transportas yra Škoda troleibusai.

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                    bet kai tenka vairuot beveik kaip lauke tai ir bet ką rengiasi.
                                    Šilčiausias vairuotojams dabar transportas yra Škoda troleibusai.
                                    Nėra jokio šildymo autobusų kabinose?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Nėra jokio šildymo autobusų kabinose?
                                      Yra. Visuose autobusuose. Paprastai būna 2 atskiri kontūrai - vienas kabinos, kitas salono šildymui. Arba jungiama nuosekliai, su atšakom į pečius. Visuose autobusuose pagrindinis kabinos pečiukas skirtas langų apipūtimui, ortakiai nuvesti ir prie vairuotojo kojų, link vairo. Kadangi daug olandiškų autobusų skirti šiltesniam klimatui, prasideda išradingumas. Daug autobusų turi prichalchozintus papildomus pečiukus (iš nurašytų autobusų, kurie būna po sėdynėm). Jų geresniam maitinimui statomi ir papildomi cirkuliaciniai siurbliai. Visus pralenkia 691, kurio kabiną šildo 4 (gamyklinis tik vienas) pečiai.

                                      Comment


                                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                        Yra. Visuose autobusuose. Paprastai būna 2 atskiri kontūrai - vienas kabinos, kitas salono šildymui. Arba jungiama nuosekliai, su atšakom į pečius. Visuose autobusuose pagrindinis kabinos pečiukas skirtas langų apipūtimui, ortakiai nuvesti ir prie vairuotojo kojų, link vairo. Kadangi daug olandiškų autobusų skirti šiltesniam klimatui, prasideda išradingumas. Daug autobusų turi prichalchozintus papildomus pečiukus (iš nurašytų autobusų, kurie būna po sėdynėm). Jų geresniam maitinimui statomi ir papildomi cirkuliaciniai siurbliai. Visus pralenkia 691, kurio kabiną šildo 4 (gamyklinis tik vienas) pečiai.
                                        jei būtų pilnai atskirtos kabinos nuo salono tada tik jaustųsi šiluma o dabar jei kalbant apie Vanhool autobusus šilumos per daug nesijaučia, nebent pas ką normaliai veikia Webasto ir priverstinai sukelia temperatūrą variklio.

                                        Comment


                                          Kerogazas van hool'e dirba tik iki 60 laipsniu, o solaryje iki 80.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X