Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    Viešajam transporte pradedama dirbti su nuliniu likučiu kasoje o daugiau pinigų turėt negalima negu užprekiauta tada šituo atveju iš kur turėt grąžos? Kartais galiniuose sustojimuose kasas tikrina inspekcija.
    Vilniuje vairuotojai turi turėti grąžos iš savo pinigų, tačiau jiems nereikia kasdien pridavinėti visos kasos - pakanka karto per mėnesį arba kol nepasibaigs turimi bilietai.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Vilniuje vairuotojai turi turėti grąžos iš savo pinigų, tačiau jiems nereikia kasdien pridavinėti visos kasos - pakanka karto per mėnesį arba kol nepasibaigs turimi bilietai.
      O Kaune reikia priduoti kiekvieną dieną baigus darbą (jei nepriduodi gauna baudą nebaudžiami vairuotojai tada tik jei nedirba inkasacija) jau seniai nėra popierinių bilietukų. Šita problema tik tada išsispręs kai bus bilietų aparatai kiekviename autobuse. Vokietijoj kai buvau Kelne yra aparatai kurie neduoda grąžos didesnę įdėjus kupiūrą gali nusipirkt vieną bilietą arba kiek įmanoma už tą sumą.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tai yra blogai. Kažkiek grąžai turėtų turėti. Dabar gi vairuotojai priversti turėti savų pinigų grąžai.
        Prisiminiau atvejį pernai Ukrainoje, kai fifočka metuose (~40) atsisakė priimti grąža troleibuse iš konduktoriaus iš 100 grivnų, kai šis atidavė 50 gr. + likusią dalį smulkiais, po 5, 2, daugiausia 1 gr. Bilieto kaina 2 gr. Tai pavažiavo kelias stoteles skandalindama, išsireikalavo grąžinti pinigus atgal (100 gr. banknotą) ir išlipo. Stovėjau šalia...
        Jeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
          Jeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.
          Nuo to ir reikėjo pradėti aiškinti. Nes tai svarbūs faktoriai įstatymo pataisoms. Juk visi miestai pamažu eina prie kasos aparatų su griežta grynųjų kontrole.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Nuo to ir reikėjo pradėti aiškinti. Nes tai svarbūs faktoriai įstatymo pataisoms. Juk visi miestai pamažu eina prie kasos aparatų su griežta grynųjų kontrole.
            Buvo sugalvota kad pradedant darbą duodama apie 30lt suma bet dėl sudėtingos apskaitos priduodant pinigus ir keičiantis pamainom greitai buvo atsisakyta (tiksliau liko tik planuose viskas o realiai nebuvo nei dienos).

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              Jeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.
              Nieko nesigauna, nieko neįrodysi. Kokia kasa? Nėra jokių kasų. Vairuotojai laiko pinigus kaip jiems patogiau - vieni dėžutėse (įvairiose, nuo margarino ar su skyreliais ir pan.), kiti nedidelėse piniginėse ar krepšiuose, net nežinau kaip tai pavadinti, kiti tiesiog ant prietaisų skydelio ar lentynėles ir pan. Keleivis duos 10 eurų, vairuotojas atiduos grąžą iš savų smulkių eurų ir centų, tiek tiek reikia centų už bilietą įmes į "kasą", t.y. numes į dėžutę... Galinėje stotelėje.
              Paskutinis taisė Al1; 2015.08.12, 14:11.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Nieko nesigauna, nieko neįrodysi. Kokia kasa? Nėra jokių kasų. Vairuotojai laiko pinigus kaip jiems patogiau - vieni dėžutėse (įvairiose, nuo margarino ar su skyreliais ir pan.), kiti nedidelėse piniginėse ar krepšiuose, net nežinau kaip tai pavadinti, kiti tiesiog ant prietaisų skydelio ar lentynėles ir pan. Keleivis duos 10 eurų, vairuotojas atiduos grąžą iš savų smulkių eurų ir centų, tiek tiek reikia centų už bilietą įmes į "kasą", t.y. numes į dėžutę... Galinėje stotelėje.
                bet kam vairuotojui papildomas darbas ir dar naudot savo pinigus darbo reikmėm?

                Comment


                  Gauna priedą prie algos už parduotus bilietus. Priedas priklauso nuo parduotų bilietų kiekio.

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    bet kam vairuotojui papildomas darbas ir dar naudot savo pinigus darbo reikmėm?
                    Pastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Pastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!
                      Vilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Apsirijo buržujai? Aš nežinau, bet per dieną, manau, kai kuriuose maršrutuose yra normalu parduoti 50 bilietų. Tai 5 eurai dienai jiems mažai? Per mėnesį 50-70 papildomų eurų, o tai maždaug 10 procentų mėnesio algos, jiems mažai?

                        Comment


                          Kalbėjome berods, apie grąžą. Esmė tame, jog vairuotojas tikrai neprivalo skirti savų pinigų grąžai- sakyčiau, tai net neteisėta, kad darbuotojas priverstas darbiniais tikslais naudoti savo asmenines lėšas. Jei jau įmonė įpareigoja vairuotoją duoti grąžą keleiviams, tai darbdavys turi ir pasirūpinti, kad jis turėtų tam monetų. Juk parduotuvėse/kavinėse/degalinėse ir kitose prekybos vietose, pardavėjas darbo dieną pradeda ne su tuščia kasa, o su tam tikru avansu, kad turėtų iš ko duoti grąžos. Tai, jei jau Kaune vairuotojas privalo priduoti kasą po kiekvienos pamainos, tai jis turėtų ir dienos pradžioje gauti bent jau šiokią tokią pinigų sumą avansu.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Apsirijo buržujai? Aš nežinau, bet per dieną, manau, kai kuriuose maršrutuose yra normalu parduoti 50 bilietų. Tai 5 eurai dienai jiems mažai? Per mėnesį 50-70 papildomų eurų, o tai maždaug 10 procentų mėnesio algos, jiems mažai?
                            Kai buvo mokama 50%, o dabar - 10 (ar tai 15), tai kur nebus "apsirijimo". 50 bilietų - tokių maršrutų vienetai. Be to, nebuvo paminėta, kad pririnkus tam tikrą sumą už bilietus per mėnesį, toliau "nubyrantis" procentas dar labiau sumažėja.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Vilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.
                              Ne tai esmė. Jiems arba pagal darbo sutartį, arba pareiginius nuostatus priklauso pardavinėti. Tegul dar džiaugiasi, kad priedas mokamas... Manau, kad čia šioks toks vairuotojų išnaglėjimas, kai nesiskaitoma su keleiviais. O kai kurių vairuotojų prikaišiojomas dėl mažo procento išvis godus.
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.12, 20:39.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Pastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!
                                būtent todėl ir vairuotojai būna nepatenkinti kas susiję su bilietų pardavimu nes darbo sutarties tiksliau pareigybinėse nuostatuose aplamai nėra apibrėžtas kaip darbas su kasa o tiesiog tik bilietų platinimas (tai reiškia kad nėra jokio tiesioginio kontakto su grynais pinigais) o už tai nėra mokami jokie priedai nebent tie 10% nuo surinktos pinigų sumos (nuo 70ct bilieto atskaičius mokesčius gausi apie 5ct).

                                Čia ne į temą rašau bet jau yra neprivaloma vairuotojams dėti matomoj vietoj savo kortelę su vardu pavarde kad keleiviai matytų o reikia parodyti tik kontroliuojantiem asmenim. Šita yra manau geras dalykas kad kiekvienas eilinis keleivis nematys vairuotojo vardo pavardės nes reikalavimas rodyt savo vardą pavardę pažeisdavo žmogaus privatumą.
                                Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.08.13, 09:39.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Gauna priedą prie algos už parduotus bilietus. Priedas priklauso nuo parduotų bilietų kiekio.
                                  Čia yra tokia spraga kuri neišspręsta teisiškai o vairuotojų yra daug ir visokių kurie yra persiskaitę darbo statutą todėl gaunasi kad jie yra teisūs ir gali išsidirbinėt, nes darbo sutartyje parašyta kaip bilietų platintojas kas tai nėra kaip kažkoks etatas o jei būtų parašyta kad bilietų pardavėjas (ar darbas su kasa) šitas reikalauja darbuotoją įdarbinti atskiru etatu kuris būtu 0,25 etato ar 0,5etato). Šito ir reikalauja vairuotojai kad būtų įdarbinti bent 1,25 etato.

                                  Comment


                                    Nereikia jokio papildomo etato. Yra pareigybinis aprašas ir ten gali būti numatyta, kad parduoda bilietus. Kitas dalykas, kad kolektyvinė sutartis matyt to nenumato, todėl ir reikalauja. Bet įstatymai tikrai neįpareigoja skirti papildomos etato dalies.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Nereikia jokio papildomo etato. Yra pareigybinis aprašas ir ten gali būti numatyta, kad parduoda bilietus. Kitas dalykas, kad kolektyvinė sutartis matyt to nenumato, todėl ir reikalauja. Bet įstatymai tikrai neįpareigoja skirti papildomos etato dalies.
                                      Tai ir yra už pardavimą bilietų pagal Lietuvos Respublikos įstatymus yra darbas o apeinant šitą įstatymą VT rašo pareigybinėse ne pardavėju o platintoju.
                                      Beje dabar visi skundai dėl pardavimo bilietų yra niekiniai nes parkas vairuotojų negali bausti dėl aiškiai neparašytos darbo sutarties.

                                      Comment


                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.
                                        Jei nenori dirbti savo darbo, tegul išeina iš darbovietės. Manau, kad problema yra vis dar didelė dalis sovietinių diedų ir šiaip žemo išsilavinimo ir žemos kultūros darbuotojai. Todėl kartais suprantu ir vežėjus, kai auklėji, aiškini, skiri lėšų vairuotojų kursams, o jie ir toliau kaip kiaulės elgiasi. Tokių, deja, dar pasitaiko.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Gal kas žino kokia suma bus skirta Kaunui ekologiškam transportui vystyti? Ir dar klausimas: įdomu kiek kainuotų pilnas autobusų ir troleibusų parko bei infrastruktūros atnaujinimas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X