Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje vairuotojai turi turėti grąžos iš savo pinigų, tačiau jiems nereikia kasdien pridavinėti visos kasos - pakanka karto per mėnesį arba kol nepasibaigs turimi bilietai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai yra blogai. Kažkiek grąžai turėtų turėti. Dabar gi vairuotojai priversti turėti savų pinigų grąžai.
Prisiminiau atvejį pernai Ukrainoje, kai fifočka metuose (~40) atsisakė priimti grąža troleibuse iš konduktoriaus iš 100 grivnų, kai šis atidavė 50 gr. + likusią dalį smulkiais, po 5, 2, daugiausia 1 gr. Bilieto kaina 2 gr. Tai pavažiavo kelias stoteles skandalindama, išsireikalavo grąžinti pinigus atgal (100 gr. banknotą) ir išlipo. Stovėjau šalia...
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąJeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNuo to ir reikėjo pradėti aiškinti. Nes tai svarbūs faktoriai įstatymo pataisoms. Juk visi miestai pamažu eina prie kasos aparatų su griežta grynųjų kontrole.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąJeigu savų pinigų įdeda gaunasi jų per daug kasoje ir automatiškai gaunasi kad tipo apgavo keleivį vežė be bilieto. Manau kad dėlto nevienas vairuotojas nekiša savo pinigų į kasos pinigus ir neduoda grąžos kol neturi.Paskutinis taisė Al1; 2015.08.12, 14:11.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko nesigauna, nieko neįrodysi. Kokia kasa? Nėra jokių kasų. Vairuotojai laiko pinigus kaip jiems patogiau - vieni dėžutėse (įvairiose, nuo margarino ar su skyreliais ir pan.), kiti nedidelėse piniginėse ar krepšiuose, net nežinau kaip tai pavadinti, kiti tiesiog ant prietaisų skydelio ar lentynėles ir pan. Keleivis duos 10 eurų, vairuotojas atiduos grąžą iš savų smulkių eurų ir centų, tiek tiek reikia centų už bilietą įmes į "kasą", t.y. numes į dėžutę... Galinėje stotelėje.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet kam vairuotojui papildomas darbas ir dar naudot savo pinigus darbo reikmėm?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!
Comment
-
Kalbėjome berods, apie grąžą. Esmė tame, jog vairuotojas tikrai neprivalo skirti savų pinigų grąžai- sakyčiau, tai net neteisėta, kad darbuotojas priverstas darbiniais tikslais naudoti savo asmenines lėšas. Jei jau įmonė įpareigoja vairuotoją duoti grąžą keleiviams, tai darbdavys turi ir pasirūpinti, kad jis turėtų tam monetų. Juk parduotuvėse/kavinėse/degalinėse ir kitose prekybos vietose, pardavėjas darbo dieną pradeda ne su tuščia kasa, o su tam tikru avansu, kad turėtų iš ko duoti grąžos. Tai, jei jau Kaune vairuotojas privalo priduoti kasą po kiekvienos pamainos, tai jis turėtų ir dienos pradžioje gauti bent jau šiokią tokią pinigų sumą avansu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApsirijo buržujai? Aš nežinau, bet per dieną, manau, kai kuriuose maršrutuose yra normalu parduoti 50 bilietų. Tai 5 eurai dienai jiems mažai? Per mėnesį 50-70 papildomų eurų, o tai maždaug 10 procentų mėnesio algos, jiems mažai?
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.12, 20:39.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad vairuotojai miestų VT tikrai kartais išponėję. Net pasakymas, kad bilietų pardavimas yra papildonas darbas ko vertas. Juk tai yra ta pati pagrindinio darbo dalis, lygiavertiškai įrašyta darbo sutartyje arba pareiginiuose nuostatuose. O už tai dar mokamas priedas!
Čia ne į temą rašau bet jau yra neprivaloma vairuotojams dėti matomoj vietoj savo kortelę su vardu pavarde kad keleiviai matytų o reikia parodyti tik kontroliuojantiem asmenim. Šita yra manau geras dalykas kad kiekvienas eilinis keleivis nematys vairuotojo vardo pavardės nes reikalavimas rodyt savo vardą pavardę pažeisdavo žmogaus privatumą.Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.08.13, 09:39.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGauna priedą prie algos už parduotus bilietus. Priedas priklauso nuo parduotų bilietų kiekio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia jokio papildomo etato. Yra pareigybinis aprašas ir ten gali būti numatyta, kad parduoda bilietus. Kitas dalykas, kad kolektyvinė sutartis matyt to nenumato, todėl ir reikalauja. Bet įstatymai tikrai neįpareigoja skirti papildomos etato dalies.
Beje dabar visi skundai dėl pardavimo bilietų yra niekiniai nes parkas vairuotojų negali bausti dėl aiškiai neparašytos darbo sutarties.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąVilniuje mokama 10% nuo parduotų bilietų kiekio. Tad nelabai kas ir nori terliotis parduodant bilietus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment