Kadangi jau prabilta apie troleibusus... Liubline afigienai išplėsta troleibusų tinklas, daug kur atnaujintas senas. Kol kas ne visose gatvėse, kur yra naujas KT, važinėja troleibusai. Nes jie dar tik perkami. Kai kurie buvę autobusų maršrutai pakeisti troleibusų maršrutais išlaikant seną numeraciją, todėl sunku pagal oficialų puslapį atsekti, kur troleibuso, kur autobuso maršrutas, išskyrus senus buvusius troleibusų maršrutus. KT skirtas greitam eismui, tai matyti pagal iešmus, kreives. Visa tai už ES lėšas.
Dabar apie prastą Kauno KT ir gatves, byrančius troleibusus. Nuvažiuokite į Ukrainą, pamatysite, kad ten kai kuriuose miestuose KT kur kas prastesnis, gatvės duobėtos labiau nei Kaune, supuvę troleibusai, o greitis didesnis. Asmeniškai įsitikinau.
Vadinasi tiek Vilniuje, tiek Kaune vykdomas troleibusių naikinimo planas. Jie yra sabotuojami, diskredituojami specialiai.
Dabar apie prastą Kauno KT ir gatves, byrančius troleibusus. Nuvažiuokite į Ukrainą, pamatysite, kad ten kai kuriuose miestuose KT kur kas prastesnis, gatvės duobėtos labiau nei Kaune, supuvę troleibusai, o greitis didesnis. Asmeniškai įsitikinau.
Vadinasi tiek Vilniuje, tiek Kaune vykdomas troleibusių naikinimo planas. Jie yra sabotuojami, diskredituojami specialiai.
Comment