Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kadangi jau prabilta apie troleibusus... Liubline afigienai išplėsta troleibusų tinklas, daug kur atnaujintas senas. Kol kas ne visose gatvėse, kur yra naujas KT, važinėja troleibusai. Nes jie dar tik perkami. Kai kurie buvę autobusų maršrutai pakeisti troleibusų maršrutais išlaikant seną numeraciją, todėl sunku pagal oficialų puslapį atsekti, kur troleibuso, kur autobuso maršrutas, išskyrus senus buvusius troleibusų maršrutus. KT skirtas greitam eismui, tai matyti pagal iešmus, kreives. Visa tai už ES lėšas.
    Dabar apie prastą Kauno KT ir gatves, byrančius troleibusus. Nuvažiuokite į Ukrainą, pamatysite, kad ten kai kuriuose miestuose KT kur kas prastesnis, gatvės duobėtos labiau nei Kaune, supuvę troleibusai, o greitis didesnis. Asmeniškai įsitikinau.
    Vadinasi tiek Vilniuje, tiek Kaune vykdomas troleibusių naikinimo planas. Jie yra sabotuojami, diskredituojami specialiai.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.07.22, 22:39.

    Comment


      Pavizdys Pertrausko gatvė: Troleibusam leidžiamas greitis per greitumines kreives yra 30km/h max, nors realiai galima per jas važiuot 40km/h + kreivėse yra stogeliai per kuriuos važiuojant tikrai nenumes štangų , nebent pačiame tinkle. Yra atkarpa Pertrausko g kur yra mini kreivės per kurias leidžiama 35km/h . Aišku realei per jas kiek žinau galima nestabdyt ir važiuot bent 50km/h Kaune yra daug daug vietu kur galima su troleibusu didelių greičiu pravažiuot. Tik yra troleibusų vairuotojai prigazdinti kad važiuot butent nustatytu greičiu.

      Comment


        Jau atvažiavo 4 Vanhool autobusai pagaminti 2004 metais turintys oro kondiocionierius.

        http://www.modelbus.nl/contents/nl/p...G_330_GVU.html
        Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.07.23, 09:41.

        Comment


          Jei nuo rugpjūčio 1 d. uždaroma AS rekonstrukcija ir atidaroma laikina (jeigu vėl nenukels rekonstrukcijos), tai turėtų būti keičiami VT, ypač važiuojančių pro stotį, grafikai ir paleisti bent keli autobusų maršrutai iki laikinos stoties. Kol kas nieko negirdėti.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Jei nuo rugpjūčio 1 d. uždaroma AS rekonstrukcija ir atidaroma laikina (jeigu vėl nenukels rekonstrukcijos), tai turėtų būti keičiami VT, ypač važiuojančių pro stotį, grafikai ir paleisti bent keli autobusų maršrutai iki laikinos stoties. Kol kas nieko negirdėti.
            o kuo dabar blogai visi važiuojantys pri vytauto pr. maršrutai?

            Comment


              Taigi pro laikiną stotį joks VT nevažiuoja. Eiti toli - 600 m nuo artimiausių stotelių.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Taigi pro laikiną stotį joks VT nevažiuoja. Eiti toli - 600 m nuo artimiausių stotelių.
                nemanau kad kažką čia keis nes manau užsikimšimas ten bus nerealus

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Taigi pro laikiną stotį joks VT nevažiuoja. Eiti toli - 600 m nuo artimiausių stotelių.
                  Nuo Griunvaldo st., Akropolis yra netoli. Ir beje prie Akropolio bus tik vienpusis eismas, tai Griunvaldo st., yra arčiausiai Akropolio.
                  Attached Files
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Nu jau liezuvis turetu neapsiverst sakyt kad toli eiti..... iki akropolio paeiti visiems nedaug o iki naujos stoties griunvaldo tai jau toli juokdariai

                    Comment


                      Tai jums liežuvis neturėtų apsiversti. Akropolis yra tik prekybcentris į kurį eiti visai nėra jokio reikalo, nes yra ir kitų. O stotis yra stotis. Tai VT sistemos dalis. Su tokiu požiūriu, kad netoli ir turime tokį VT, kokį turime. Lochai gali ir pėsti vaikščioti, ane? Dėl gatvių užkimštumo, tai jas reikės ir taip valyti - uždrausti visiškai parkuotis Karo Ligoninės, Kaunakiemio nuo Karo Ligoninės iki Karaliaus Mindaugo g. Nors, jei neklystu, toje Kaunakiemio g. ir taip draudžiama.
                      Paskutinis taisė Al1; 2015.07.23, 11:02.

                      Comment


                        Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                        Nu jau liezuvis turetu neapsiverst sakyt kad toli eiti..... iki akropolio paeiti visiems nedaug o iki naujos stoties griunvaldo tai jau toli juokdariai
                        Būna vyresnio amžiaus ir silpnesnės sveikatos keleivių, ypač dar su bagažu, kuriems ir toks atstumas sunkiai nueinamas.

                        Comment


                          Kokį nors bent jau laikiną maršrutą pro laikinąją autobusų stotį tikrai galėtų paleisti, pavyzdžiui: Geležinkelio Stotis-Gedimino g.-Akropolis- A.Mickevičiaus g.-Kauno Pilis. Privežtų prie kitų centro stotelių, kuriose būtų galima persėsti į kitus maršrutus.
                          Maršrutas būtų maždaug toks:https://goo.gl/p5PfJ6
                          Atgal: https://goo.gl/xbEOhp
                          Aišku, reiktų įrengti papildomą stotelę prie Akropolio(maždaug čia)

                          Comment


                            Kelis esamus galima būtų nukreipti + toks, kokį minėjai. Tačiau klausimas lieka atviras - ar tikrai vėl nebus nukelta rekonstrukcijos pradžia?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kelis esamus galima būtų nukreipti + toks, kokį minėjai.
                              Esamų nereiktų nukreipinėt jei būtų užtikrintas normalus laikinojo maršruto kursavimo intervalas, t.y. 5-10 min, tam prireiktų 4-5 papildomų autobusų(nusimanantys gal pataisys mane).

                              Comment


                                Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                Esamų nereiktų nukreipinėt jei būtų užtikrintas normalus laikinojo maršruto kursavimo intervalas, t.y. 5-10 min, tam prireiktų 4-5 papildomų autobusų(nusimanantys gal pataisys mane).
                                Tikrai galima nukreipti į Šančius ar Panemunę važiuojančius autobusus, kurie yra A3, A23, A43. Maršrutai eitų Vytauto - Griunvaldo - Gedimino - Kaunakiemio - Karaliaus Mindaugo - Čiurlionio tiltas/Juozapavičiaus trasa. Šie trys maršrutai jau duotų visai patogų intervalą.

                                Taip pat galima pakoreguoti ir mikriukų maršrutus, iš esmės visų, kurie eina pro stotį. Kautra pati būtų visai suinteresuota mikrų pakeitimais.

                                Vaizdžiai.

                                https://goo.gl/f1FZI3

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  Jau atvažiavo 4 Vanhool autobusai pagaminti 2004 metais turintys oro kondiocionierius.

                                  http://www.modelbus.nl/contents/nl/p...G_330_GVU.html
                                  Gal kas iš parko nuotrauką padarytų prie progos?

                                  Comment


                                    Griunvaldo g. ir dalis Gedimino g. ties laikinąja stotimi bus vienpusis eismas. Tokią info galite rasti išplatintoje šio mėnesio pradžioje schemoje. Tad jei siūlote, darykite tai be fantazijų
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      nemanau kad kažką čia keis nes manau užsikimšimas ten bus nerealus
                                      Nemanau, kad užsikimšimas bus, nes planuojama, kad Griunvaldo bus vienpusio eismo, o Gedimino dalis ties stotimi, kaip supratau, bus irgi vienpusio eismo. Gedimino g. dalis ties laikinąja yra gan plati - trijų juostų + parkavimo vietos - tai gal netgi bus ir dvipusio eismo, nors tuo abejočiau.

                                      Siūlyčiau autobusus, kurie eina nuo Kęstučio stotelės link geležinkelio stoties, leisti Vytauto pr., stoti Griunvaldo st., tada į Karo Ligoninės g., Kaunakiemio g., ten sustoti naujoje stotelėje, tada Karaliaus Mindaugo pr., Čiurlionio g. link gelež. stoties.

                                      Atgal, idant norintys senosios stoties keleiviai patektų vežami į laikinąją, autobusai galėtų nuo gelež. stoties važiuoti Vytauto pr., Karo Ligoninės g., sustoti šalia naujosios stotelės arba toje pačioje, arba Gedimino gatvėje įrengtoje naujoje stotelėje, bet siūlyčiau įrengti 2 naujas, atskirtas kryptimis, stoteles, tada maršrutas eitų Gedimino g., Griunvaldo g., išlįstų Vytauto pr. prie Griunvaldo st.

                                      Naujo maršruto kurti nesiūlyčiau, nes per daug kaštuotų, galima drąsiai išsiversti esamais, juoba ir keleivių srautas senoje aut. st. būtų minimalus.

                                      Tatai būtų galima:
                                      A3 (Studentai, Onkologinis), 18 (centras), 29 (oro uostas, centras, Kalniečiai), 34 (2 lig., dalis Vilijampolės, Klinikos), 38 (Šilainiai), 43 (Šiaurė, Klinikos) nukreipti minėtu keliu - link gel. st. pro Karo Ligoninės ir Karaliaus Mindaugo. Atgal - pro Vytauto pr., Karo Ligoninės, Gedimino, Griunvaldo, Vytauto.

                                      Manyčiau, tokio dažnio užtektų. Gal netgi per daug ir galima kažko atsisakyti, pvz., jei užsuktų M52, 53, 57, gali neužsukti A34 arba 38.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Pries pora valandu maciau silainiuose tikriausiai naujus kauno autobusu pirkinius, su baltais olandiskais tranzitiniais numeriais

                                        Comment


                                          Kaip supratau greitasis 27 autobuso maršrutas panaikintas, kad http://www.stops.lt/kaunas/ tinklalapyje nebėra.?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X