Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
    /\ bet kad tie troleibusai jau darosi apverktini, jų maksimalus amžius manau jau ne tik, kad pasiektas, bet ir viršijamas...
    Kalbu apie technologijas. Reikia jau dabar naujesnių troleibusų Kaune.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      dėl troleibusų naikinimo sklinda jau pakankamai garsiai kalbos dėl brangios linijos išlaikymo, pastočių ir baigiančios susidėvėti linijos ir pačių troleibusų būklės beje naujas troleibusas kaina prasideda nuo 400000 eurų kažkur. Viską sudėjus gaunasi kad dyzelinio autobuso kilometro savikaina yra pigesnė nei troleibuso.
      Tau jau praplautos smegenys politinėmis melagystėmis. Taip, Kaune kontaktinis tinklas labiau nudėvėtas, negu Vilniuje. Taip, dėl to kalti politikai, visiškai neinvestuodavę į tinklo atnaujinimą reguliariai. Troleibusų ir autobusų įmones sujungus, troleibusų infrastruktūros atnaujinimo išlaidos dar labiau apkarpytos. Nors troleibusais vežant įmonė Autrolis nuostolių turėjo mažiau negu Kauno autobusai netgi tada, kai kontaktinis tinklas būdavo tvarkomas labiau negu dabar. Tai rodo vien politikų norą sunaikinti esamą troleibusų infrastruktūrą. O tavo komentaras tarsi teisina tai norinčius padaryti politikus. Kodėl? Ar esi tuo kaip nors suinteresuotas? Čia tavo apskaičiavimas, kad autobuso savikaina pigesnė kuo remiantis atliktas? Troleibusų savikaina visada buvo ir bus pigesnė negu autobusų. Elektra pigesnė negu dyzelinas. Būtent autobusų priežiūra vykdoma iš troleibusais teiktos paslaugos pelno. Netgi aktyviai prižiūrint kontaktinį tinklą ir tam skiriant pakankamai lėšų (ne tada, kai jau tinklas suvarytas dėl abejingumo ir neveiklumo visą dešimtmetį) troleibusų savikaina mažesnė negu autobusų.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Oho, koks pasipriesinimas progresui, gal dar ir arklio vezimus butumet gyne nuo progreso? autobusu laukia hibdridu likimas, o troleibusu -elektrobusu. Galit kovot su vejo malunais kiek jorit, bet visas pasaulis linkt to eina
        Tai kova ne prieš naujoves, bet prieš esamos sistemos savavališką ir piktybinį grioviamą. Elektrobusai stumiami į Lietuvą politikų dėl geresnių galimybių praplauti pinigus. Tai visiškai chaotiška. Jei kaskart atsiradus galimybėms pradėsime keisti ir keisti technologijas, tai VT niekada netenkins keleivių poreikių, infrastruktūra nebus išbaigta, o sistema bus visada nuostolinga dėl neapgalvotų investicijų.
        Sakau, kad esama troleibusų infrastruktūra yra iš esmės tinkama. Tereikia politikams ne veidmainiauti ir plauti smegenis savo kalbomis apie kosmosą, bet susiimti ir pagaliau pradėti rūpintis esama sistema, ją prižiūrėti. Mes už žymiai mažesnius pinigus galime atnaujinti esamą infrastruktūrą. O kam dabar mesti didžiulius pinigus į brangius elektrobusus, įrenginėti įkrovimo stotis?

        Ir dar noriu paklausti, kodėl meluojate? Visas pasaulis link hibridų ir elektromobilių tikrai neina. Vien pernai ir šįmet naujų troleibusų pirkta didžiuliais kiekiais Rygoje, Zalcburge, Gdynėje, jau suderėta ir perka Brno. Kinijoje, Brazilijoje šįmet įsigyti dideli kiekiai naujų troleibusų.

        Tai kam taip imti ir atvirai meluoti?

        Lietuva dar yra beaivystanti šalis, todėl švaistyti milijonus naujai sistemai būtų neprotinga. Kaunas tam neturi pinigų net jei prisidėtų ES.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.18, 15:08.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          /\ bet kad tie troleibusai jau darosi apverktini, jų maksimalus amžius manau jau ne tik, kad pasiektas, bet ir viršijamas...
          Tai ir sako, kad esamus troleibusus pirmiau reikia keisti naujais, o ne svaigti apie elektrobusus.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
            Kalbu apie technologijas. Reikia jau dabar naujesnių troleibusų Kaune.
            Žinoma, kad reikia! Bet politikai užpirko autobusų vietoje to, ir toliau dusina gyventojus. O ant troleibusų keleivių, matome, politikams dzin!
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Žinoma, kad reikia! Bet politikai užpirko autobusų vietoje to, ir toliau dusina gyventojus. O ant troleibusų keleivių, matome, politikams dzin!
              prie ko tie politikai čia? Iš valstybės gauti tik dujiniai Solaris ir Castrosua autobusai. Jei troleibusų parkas nesugeba tinkamai valdyti savo verslą patys ir kalti kad tokia ir technika pas juos, kai autobusų parkas sugeba savo lėšomis nusipirkt nenaujų tiek autobusų.

              Comment


                Kaune KA ir valdo troleibusų parką.
                Na, kai KA perėmė troleibusų valdymą, jų priežiūra iš tikrųjų labai suprastėjo, beje, norėčiau pastebėti, vairavimo greitis irgi, ar tai turi ryšio kažkokio, gal ir ne (gal taip tvarkaraščiai sudaryti).

                Va, netyčiom nueinu į KA puslapį, ir jau prasideda susižavėjimas: http://www.kaunoautobusai.lt/index.p...d=2264&lang=lt; atkreiptinas dėmasys, kad jie nerado troleibusų, o visur pasaulyje jų skubiai atsisakoma, tik kažkaip abu teiginiai nesiderina, juk turėtų būti troleibusų tada...

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  prie ko tie politikai čia? Iš valstybės gauti tik dujiniai Solaris ir Castrosua autobusai. Jei troleibusų parkas nesugeba tinkamai valdyti savo verslą patys ir kalti kad tokia ir technika pas juos, kai autobusų parkas sugeba savo lėšomis nusipirkt nenaujų tiek autobusų.
                  Politikai kalti, nes jie ir kuria miesto politiką, priima sprendimus. Autobusų ir troleibusų parkas dabar yra viena įmonė, ir kodėl ji priėmė sprendimą pirkti autobusus, o ne troleibusus (nors šįmet tam buvo labai palanku, nes užsienio troleibusų parkai keitė troleibusus ir buvo galima įsigyti iki 10 m. senumo už labai gerą kainą), klausti reikia jos.
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.18, 16:00.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Lich Rodyti pranešimą
                    Kaune KA ir valdo troleibusų parką.
                    Na, kai KA perėmė troleibusų valdymą, jų priežiūra iš tikrųjų labai suprastėjo, beje, norėčiau pastebėti, vairavimo greitis irgi, ar tai turi ryšio kažkokio, gal ir ne (gal taip tvarkaraščiai sudaryti).

                    Va, netyčiom nueinu į KA puslapį, ir jau prasideda susižavėjimas: http://www.kaunoautobusai.lt/index.p...d=2264&lang=lt; atkreiptinas dėmasys, kad jie nerado troleibusų, o visur pasaulyje jų skubiai atsisakoma, tik kažkaip abu teiginiai nesiderina, juk turėtų būti troleibusų tada...
                    Kalbėjau apie tuometinę KA. Iš konteksto turėjo būti aišku. Troleibusų buvo. Ir pernai, ir šiemet keitė užsienio parkai troleibusus. KA net normaliai neieškojo, net nesusiprotėjo susisiekti deramai. Tos paieškos buvo nekompetentingai atliktos. Dėl to VVT Vilniuje mes jau pareiškėme priekaištus. Už tai ir sakau, kad čia politinės valios, o teisingiau - politinio nenoro rezultatas. Jei viskas būtų daroma geranoriškai ir sąžiningai, VT Lietuvoje būtų bent kaip Rygoje. O dabar mes esame patys prasčiausi Baltijos šalyse.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Komentaras: kaip išspręsti problemas, kamuojančias Kauno troleibusus ir jų keleivius?

                      Pateikti savo nuomonę apie naujus (pakeistus) troleibusų maršrutus paprašėme Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) pirmininką Julių Majauską. Pateikiame jo komentarą – kritiką ir pasiūlymus dėl efektyvesnio Kauno troleibusų infrastruktūros panaudojimo ir pokyčių, kurie duotų juntamą naudą viešojo transporto keleiviams.
                      Plačiau: http://www.technologijos.lt/n/mtl/S-...r-ju-keleivius
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Toks jausmas, kad veidmainiaujate. Nežinau, tyčia ar ne, bet visame komentare naudojamas būsimasis laikas ir čia pat apmaudavimas dėl galimo troleibusų naikinimo atrodo keistai. Tai tikite naikinimu ar ne? Nes visas tekstas būsimuoju laiku tiesiog rėkte rėkia, kad arba norite naikinimo, arba tuo visiškai tikite ir tiesiog jau mintyse pasiruošėte... Mąstyti irgi reikia atsakingai, o kaip VT entuziastui, mintis ir nuomonę skleisti reikia ypač atidžiai.
                        Na, iš tikrųjų ne tuo laiku parašiau prasčiausią troleibusų ateities scenarijų Kaune. Naikinimo tikrai nenoriu, bet, kaip minėjau, tai vienas iš scenarijų.

                        Šiaip Kaune išvis reikėtų tramvajaus, kuris pakeistų labiausiai apkrautus(1, 7, 13, 14) troleibusų ir autobusų maršrutus. Mažiau apkrautus maršrutus aptarnautų troleibusai, o autobusai tarnautų tik kaip privežamasis transportas iš atokių vietovių. Tada būtų įgyvendinta kažkada pateikta idėja į centrą neįleist autobusų. Tačiau tam reiktų troleibusų linijų Vydūno al., į Onkologijos ligoninę ir Šilainius(čia gal ir tramvajaus reiktų), tramvajų sistemos sukūrimo, daugybės pinigų... Vienu žodžiu, net dabar pradedant visko įgyvendinimui reiktų mažiausiai dešimtmečio, o Lietuvos tempais ir "otkatinimo" mastais tai...

                        Comment


                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                          Šiaip Kaune išvis reikėtų tramvajaus, kuris pakeistų labiausiai apkrautus(1, 7, 13, 14) troleibusų ir autobusų maršrutus. Mažiau apkrautus maršrutus aptarnautų troleibusai, o autobusai tarnautų tik kaip privežamasis transportas iš atokių vietovių. Tada būtų įgyvendinta kažkada pateikta idėja į centrą neįleist autobusų. Tačiau tam reiktų troleibusų linijų Vydūno al., į Onkologijos ligoninę ir Šilainius(čia gal ir tramvajaus reiktų), tramvajų sistemos sukūrimo, daugybės pinigų... Vienu žodžiu, net dabar pradedant visko įgyvendinimui reiktų mažiausiai dešimtmečio, o Lietuvos tempais ir "otkatinimo" mastais tai...
                          Nemanau, kad reikia tramvajaus. Jei troleibusai piko metu važiuotų dvigubi, problemos kaip ir nebūtų. Juk anksčiau Kaune buvo dvigubi troleibusai, bet dėl mažėjančio gyventojų skaičiaus ir mažėjančių srautų dabar palikti tik standartinio dydžio troleibusai. Tačiau su autobusais daroma atvirkščiai, jų stengiamasi kursavimo nedažninti, bet leisti į reisus kuo didesnes transporto priemones, kai keleivių srautai dideli. Taip yra todėl, kad autobuso savikaina didesnė ir labiau apsimoka leisti didelius autobusus, bet rečiau. Su troleibusais yra atvirkščiai - geriau leisti kuo dažniau ir išnaudoti esamą liniją eismui.

                          Man kyla klausimas, kaip mūsų politikai išlaikytų tramvajų, jei net žymiai pigiau išlaikomos troleibusų infrastruktūros nesugeba tinkamai prižiūrėti? Dabar gyventojams troleibusai kaip tik geriau negu kažkoks tramvajus, kuris yra didesnis, jo išlaikymas brangesnis ir atitinkamai kursuotų jis rečiau.

                          Kaune tramvajaus nebus niekada! Tai tiesiog neįmanoma. Tik girti politikai tai galėtų sugalvoti norėdami praplauti pinigus. Bet blaiviai mąstant ir nors šiek tiek paskaičiavus, iškart tampa aišku, kad Kaune tramvajus būtų tik meškos paslauga.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            O kaip tramvajus ir kilimas kalnu? Savanorių pr. ir tuo labiau Parodos g. keliai statoki, nelabai nuožulni yra ir Tunelio g., o būtent troleibusai ir pasižymi labai neblogu greičiu kylant į viršų (palyginus kaip kyla į savanorių pr. ir parodos kalną troleibusai ir autobusai, tai pastarieji puškuoja kaip reikiant, o troleibusai kartais aplenkia juos kaip stovinčius, kildami į viršų).

                            Asmeniškai be naujų transporto priemonių galėčiau pakentėti (pvz. Vienoje važinėja atnaujinti labai seni tramvajai, ir niekas nesiskundžia), tačiau lėto vilkimosi, "stumtraukio" ant kiekvienos kreivės (nors priklauso ir nuo vairuotojo) ir Tunelio g. ar bet kokio žiedo (pvz. Draugystės žiedas) košmaras nupurto. Lankiausi pakankamai daug Europos miestų su troleibusų sistemomis, kurios naudoja ir senus troleibusus, kad ir su tomis pačiomis Škodomis (14-15TR), tačiau KT ten greitaeigis, važiavimo kokybė nepalyginama.
                            Pas mus kreivės lenkiamos tokiais dideliais kampais kokių niekur vakaruose nemačiau... (pvz. klinikų žiedo nesąmonės). Pas juos esant problematiškiem įsukimam, metalinis lankas nukreipti srovės imtuvus yra labai ilgas (naudojami vario vamzdeliai), kampas nedidelis.
                            https://www.youtube.com/watch?v=-5aN9wkPIsI (Video; didelio kampo apsisukimas).

                            Comment


                              Parašė Lich Rodyti pranešimą
                              O kaip tramvajus ir kilimas kalnu? Savanorių pr. ir tuo labiau Parodos g. keliai statoki, nelabai nuožulni yra ir Tunelio g., o būtent troleibusai ir pasižymi labai neblogu greičiu kylant į viršų (palyginus kaip kyla į savanorių pr. ir parodos kalną troleibusai ir autobusai, tai pastarieji puškuoja kaip reikiant, o troleibusai kartais aplenkia juos kaip stovinčius, kildami į viršų).

                              Asmeniškai be naujų transporto priemonių galėčiau pakentėti (pvz. Vienoje važinėja atnaujinti labai seni tramvajai, ir niekas nesiskundžia), tačiau lėto vilkimosi, "stumtraukio" ant kiekvienos kreivės (nors priklauso ir nuo vairuotojo) ir Tunelio g. ar bet kokio žiedo (pvz. Draugystės žiedas) košmaras nupurto. Lankiausi pakankamai daug Europos miestų su troleibusų sistemomis, kurios naudoja ir senus troleibusus, kad ir su tomis pačiomis Škodomis (14-15TR), tačiau KT ten greitaeigis, važiavimo kokybė nepalyginama.
                              Pas mus kreivės lenkiamos tokiais dideliais kampais kokių niekur vakaruose nemačiau... (pvz. klinikų žiedo nesąmonės). Pas juos esant problematiškiem įsukimam, metalinis lankas nukreipti srovės imtuvus yra labai ilgas (naudojami vario vamzdeliai), kampas nedidelis.
                              https://www.youtube.com/watch?v=-5aN9wkPIsI (Video; didelio kampo apsisukimas).
                              Problema, kad politikai nežiūri į priekį ir niekada nesirūpina, kad VT būtų pakankamai finansuotas. Kas, kad sujungė troleibusų ir autobusų įmones. Manote, administracijoje žmonių sumažėjo? Mes turime duomenų, kad VVT Vilniuje administracijoje žmonių netgi padaugėjo. O paslaugų kokybė netgi suprastėjo. KA kol kas dar kažkiek geriau tvarkosi... Bet požiūris troleibusus po sujungimo ir Kaune suprastėjo. Kai troleibusai buvo aukščiau autobusų paslaugų kokybe ir valdžios požiūriu į keleivius, tai dabar prioritetas jau autobusai pamažu darosi. Tai yra tam tikri politiniai veiksmai, kuriais visuomenės požiūris vedamas link to, kad atseit troleibusai yra atgyvenusi sistema, nors ta yra melas. Norima palenkti gyventojų nuomonę ir sukurti mistinę nuomonę, kad va, mums atseit reikia kažkokio elektrobusų, nors jų technologija dar labai brangi, neišvystyta, autobusų tokių pasirinkimas irgi labai prastas. Čia tiesiog norima plauti pinigus per tą projektą.

                              Kada buvo tokio autobuso bandymas, jis į Parodos kalną neįvažiavo. Labai teisingas pastebėjimas, kad troleibusai įvažiuoja į kalną lengviau negu autobusai. Taip yra dėl to, kad troleibusai energiją gauna tiesiogiai jau paruoštą ir gaunamą iškart iš tinklo, todėl jie geba greičiau greitėti. Autobusų varikliai veikiai visiškai kitaip, jų greitėjimo kelias yra žymiai ilgesnis.
                              Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.18, 22:10.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Autobusų tvarkaraščiai visur skiriasi, kuo tikėti?

                                "Kaunietė, nuolat važinėjanti viešuoju transportu, piktinasi, jog nežinia, kada važiuoja autobusai į Romainius ir iš jų, mat visi grafikai rodo skirtingą laiką.''

                                "Skaitytoja Miglė jau antrą kartą kreipiasi į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją su pastebėjimais apie mieste važinėjančius autobusus. Ypač kaunietė stebi viešojo transporto problemas Romainiuose. Pirmą kartą mergina informavo, jog į šią miesto vietą vykstančių autobusų vairuotojai paima pinigus, tačiau bilieto neduoda. Taip keleiviai rizikuoja būti nubaustiems kontrolės, o pinigai likdavo vairuotojui. Į šį skundą operatyviai sureagavo „Kauno autobusų“ atstovai ir du vairuotojai sulaukė sankcijų."

                                „Noriu informuoti, kad ,,Kauno autobusams“ keleiviai, vykstantys Romainių kryptimi, yra nereikalingi. Paskutinį kartą tvarkaraščiai keitėsi birželio 8-tą dieną, nes buvo nuimtas vienas autobusas. Tačiau stotelėse S.Daukanto vidurinė mokykla, ir Vyturio vidurinė mokykla ir interneto puslapyje www.kvt.lt informacija apie išvykimo laikus iš šių stotelių yra skirtinga. Virš dešimties išvykimo laikų yra neteisingi! Kuo tikėti? Mažai, kad ir taip savaitgalį į M. ir P. Šalčių gatvę jokio transporto, todėl reikia nuolat klaidinti keleivius?"

                                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/07/1...#ixzz3gL46lUkm

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Tai kova ne prieš naujoves, bet prieš esamos sistemos savavališką ir piktybinį grioviamą. Elektrobusai stumiami į Lietuvą politikų dėl geresnių galimybių praplauti pinigus.
                                  Taip, visi aplink svolaciai ir vagys ir tik tenori plauti paprasto darbo zmogaus pinigus As tamstos vietoj pasidomeciau zydomasonu samokslu siekiant ivesti new world order, girdejau, kad viskas prasideda tik nuo autobusu, o poto jau ir talonelius dar skaitmenizuos, isivaizduojat, kiek bus plovimo?? Skalbimo milteliai tiesiog upem begs, sventvagyste!

                                  Mes už žymiai mažesnius pinigus galime atnaujinti esamą infrastruktūrą. O kam dabar mesti didžiulius pinigus į brangius elektrobusus, įrenginėti įkrovimo stotis?
                                  Nes esama troleibusu infrastruktura nesunku pritaikyt elektrobusams, linko ko eina Volvo arba su laiku visai atsisakyt tarsiu autobusu juos keiciant elektrobusais ir naudojant troleibusu esama infrastruktura Nori nenori, cia progresas gan spartus, o troleibusai tera bridge gap solution, tokie jie buvo nuo pat sukurimo ir cia ne zydomasonu samokslas

                                  Ir dar noriu paklausti, kodėl meluojate? Visas pasaulis link hibridų ir elektromobilių tikrai neina. Vien pernai ir šįmet naujų troleibusų pirkta didžiuliais kiekiais Rygoje, Zalcburge, Gdynėje, jau suderėta ir perka Brno. Kinijoje, Brazilijoje šįmet įsigyti dideli kiekiai naujų troleibusų.
                                  Ir vel ponas apkaltinat visus meluojant, nors neaisku apie ka
                                  Man dabar statistikom pateikinet? Va prasau, elektromobiliu ir elektromobiliu metiniai augimai skaiciuojami simtais procentu ir ne pirmus metus

                                  Lietuva dar yra beaivystanti šalis, todėl švaistyti milijonus naujai sistemai būtų neprotinga. Kaunas tam neturi pinigų net jei prisidėtų ES.
                                  Na ir kam vel meluot? Lietuva yra issivysciusi salis, pagal HDI ir dar kruva kitu rodikliu. Netikite? Prasau, IMF ataskaita

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Taip, visi aplink svolaciai ir vagys ir tik tenori plauti paprasto darbo zmogaus pinigus As tamstos vietoj pasidomeciau zydomasonu samokslu siekiant ivesti new world order, girdejau, kad viskas prasideda tik nuo autobusu, o poto jau ir talonelius dar skaitmenizuos, isivaizduojat, kiek bus plovimo?? Skalbimo milteliai tiesiog upem begs, sventvagyste!


                                    Nes esama troleibusu infrastruktura nesunku pritaikyt elektrobusams, linko ko eina Volvo arba su laiku visai atsisakyt tarsiu autobusu juos keiciant elektrobusais ir naudojant troleibusu esama infrastruktura Nori nenori, cia progresas gan spartus, o troleibusai tera bridge gap solution, tokie jie buvo nuo pat sukurimo ir cia ne zydomasonu samokslas


                                    Ir vel ponas apkaltinat visus meluojant, nors neaisku apie ka
                                    Man dabar statistikom pateikinet? Va prasau, elektromobiliu ir elektromobiliu metiniai augimai skaiciuojami simtais procentu ir ne pirmus metus


                                    Na ir kam vel meluot? Lietuva yra issivysciusi salis, pagal HDI ir dar kruva kitu rodikliu. Netikite? Prasau, IMF ataskaita
                                    čia jau kaip kam... Daug metų stebint situaciją ir turint šiek tiek info, galima daryti tokias prielaidas.

                                    Na, man Lietuva dar išsivysčiusi nėra. ES Lietuvos irgi dar tokia nelaiko.

                                    Sakydamas, kad troleibusų infrastrūrą galima panaudoti eksploatuojant elektrobusus, sakote, kad esama troleibusų infrastruktūra yra tinkama tartauti ir toliau, tik reikia pagaliau investuoti ir atnaujinti (ką ir taip reikėtų). Tai kam kišti pinigus į elektrobusus, jei galima toliau sėkmingai naudoti esamą sistemą?
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2015.07.21, 01:15.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Apie kokią čia kalbėt atnaujinimą autobusų ar troleibusų jei nesugeba savivaldybė sumokėt parkui pinigus už nuvažiuotus kilometrus ar už keleivius važiuojančius su nuolaidomis, skolos siekia dešimtimis tūkstančių milijonų eurų. Šiaip Europos sąjungos valstybėse negali važinėti senesnis viešasis transportas negu 10 metų o Lietuvoje nėra šito limito aplamai.

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        skolos siekia dešimtimis tūkstančių milijonų eurų.
                                        Tai dešimtimis tūkstančių ar milijonų?
                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        Šiaip Europos sąjungos valstybėse negali važinėti senesnis viešasis transportas negu 10 metų o Lietuvoje nėra šito limito aplamai.
                                        Na jau tik nereikia dezinformuoti, kuriose valstybėse yra toks limitas? Pasižiūrėk fotobuse, rasi ir senesnių negu 15 m. priemonių netgi tokiose šalyse kaip Vokietija ar Prancūzija. Aišku, ten nėra 30+ metų senumo antikvarų kaip pas mus, bet tikrai neteko girdėt, kad kur nors būtų toks limitas. 15 m. ištikrųjų tose šalyse jau yra TP eksplotavimo pabaiga, bet ne 10.

                                        Comment


                                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                          Na jau tik nereikia dezinformuoti, kuriose valstybėse yra toks limitas? Pasižiūrėk fotobuse, rasi ir senesnių negu 15 m. priemonių netgi tokiose šalyse kaip Vokietija ar Prancūzija. Aišku, ten nėra 30+ metų senumo antikvarų kaip pas mus, bet tikrai neteko girdėt, kad kur nors būtų toks limitas. 15 m. ištikrųjų tose šalyse jau yra TP eksplotavimo pabaiga, bet ne 10.
                                          Valstybėse nėra, yra tik kai kuriuose miestuose metų ir ridos limitai. Liuksemburge limitas 500 tūkst. km., Rusijos kai kuriuose miestuose yra reikalaujama ne senesnių nei 10-12 metų TP.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X