Parašė Gintaras663
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąGal jie nesugeba pasinaudoti ES fondais ekologiško transporto vystymui? Ir tikrai pritariu anksčiau išsakytai nuomonei, kad kol dar nevėlu, tegu greičiau atnaujina troleibusų parką, nes nejaugi jie galvoja miestiečius dar dešimtmetį kankinti su vos judančiomis ŠKODOMIS.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąJau ir taip dauguma sėdi jug. Bilietai pabrange , komfortas jug patys žinot , o ir laiko sugaištama daug daugiau.
Bilietai visada brango ir brangs - taip veikia ekonomika. Kiek dažnai, kiek proporcingai brangsta - jau kita kalba.
Apie komfortą geriau išvis nepradėti, nes tai labai plati tema.
Dėl laiko sugaišimo, imti ir drėbti tokį teiginį - na, gal reikėtų susilaikyti. Situacijos individualios. Gal dažniau automobiliu ir yra greičiau nukeliauti kai kuriais atvejais, bet tai reikia mąstyti kalbant ir neabsoliutinti. Be to, tai juk ne VT problema, o iš esmės politikų, kurie turėtų rūpintis ir plėtoti VT sistemą, problema.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKritiškai vertinu tokį požiūrį ir atvirą VT entuziasto komunikaciją kitiems.
Bilietai visada brango ir brangs - taip veikia ekonomika. Kiek dažnai, kiek proporcingai brangsta - jau kita kalba.
Žinoma, jei būtų norima, kauno viešasis transportas būtų atnaujintas ar bent jau kuriami projektai ir renkamas geriausias iš pasiųlytų. Deja, šiuo metu labiau sutikčiau su pinigų plovimo teiginiu. Be to, troleibusų naikinimas kvepia taip pat išlaidomis. Juk tiek juos, tiek kontaktinį tinklą teks utilizuoti. Iš ties, kalbos apie ekologiškiausius autobusus ir troleibusų atsisakymą yra labiau specifinė susižavėjimo išraiška. Nemanau, kad didelių pokyčių sulauksime greitai. Labiau tikėtina, kad važinėsime tomis pačiomis surūdijusiuomis škodomis ir džiaugsimės, nes juk jos veža...
Comment
-
Mano nuomone, troleibusų naikinimas bus vykdomas Zuoko būdu: troleibusų parkas tyčia neatnaujinamas, kad po kelių metų, kai kai kurios Škodos viršys 35 m. ribą, pradės byrėti tiesiog gatvėse ir visuomenė išreikš nepasitenkinimą troleibusų būkle, būtų pradedama propaganda "troleibusų parką per daug brangu atnaujinti, todėl mes juos pakeisime "šventaisiais" elektriniais autobusais". Prie to prisidės kai kurių troleibusų nurašymas, kuris, parko nepapildant naujomis transporto priemonėmis, nuves iki troleibusų trūkumo, kas privers retinti tvarkaraščius, ir vėl- visuomenės nepasitenkinimas ir brainwash'as "troleibusus reikia naikinti, nes jie per retai važiuoja". Na ir dar vienas, jau vilniečiams žinomas būdas, kuris ten vykdomas ne tik su troleibusais- tyčinis tvarkaraščių tempimas, dėl kurio troleibusai turės net tokiom gatvėm kaip pvz. Tunelio važiuot 30 km/h. Ir vėl tas pats ratas ir vėl liaudžiai įkišama "visas problemas išspresiančių greitai važiuojančių elektrobusų" idėja. Dar galima pasitelkt pas mus labiausiai gerbiamus automobilių vairuotojus, juk jiems troleibusai "trukdo važiuot". O kur dar KT, "darkantis miesto vaizdą". O viso šito esmė paprasta- išplaut kuo daugiau pinigų utilizuojant KT ir troleibusus, kai kuriuos parduodant kokiems Ukrainos ar Rusijos miestams(Solariai 2025 m. dar nebus peržengę 20 m. ribos, o Rytai perka ir dar senesnius troleibusus) ir aišku didžiausia plovykla bus atidaryta perkant tuos "stebuklingus" elektrobusus, kurie bus perkami už aišku didesnę nei rinkos kainą perteklių nubarstant į kaikurias kišenes kaip "otkatus". Zuokas Vilniuj nespėjo įgyvendint tos schemos, nors pirmieji etapai jau buvo vykdomi. Dabar ji persikelia į Kauną.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąnet tokiom gatvėm kaip pvz. Tunelio važiuot 30 km/h.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGalima pagalvoti, kad jie ten dabar nešliaužia Pati baisiausia kontaktinio tinklo atkarpa visame Kaune.
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąNa bent laikinai nedarys, kol negaus finansavimo iš ES.. O dėl troleibusų parko, tai dabar jį atnaujinti lengviau ir pigiau su ES pagalba. Žiauriai nuvils mane Matijošaitis, jei tęs Kupčinsko planus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąNa bent laikinai nedarys, kol negaus finansavimo iš ES.. O dėl troleibusų parko, tai dabar jį atnaujinti lengviau ir pigiau su ES pagalba. Žiauriai nuvils mane Matijošaitis, jei tęs Kupčinsko planus.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąMano nuomone, troleibusų naikinimas bus vykdomas Zuoko būdu: troleibusų parkas tyčia neatnaujinamas, kad po kelių metų, kai kai kurios Škodos viršys 35 m. ribą, pradės byrėti tiesiog gatvėse ir visuomenė išreikš nepasitenkinimą troleibusų būkle, būtų pradedama propaganda "troleibusų parką per daug brangu atnaujinti, todėl mes juos pakeisime "šventaisiais" elektriniais autobusais". Prie to prisidės kai kurių troleibusų nurašymas, kuris, parko nepapildant naujomis transporto priemonėmis, nuves iki troleibusų trūkumo, kas privers retinti tvarkaraščius, ir vėl- visuomenės nepasitenkinimas ir brainwash'as "troleibusus reikia naikinti, nes jie per retai važiuoja". Na ir dar vienas, jau vilniečiams žinomas būdas, kuris ten vykdomas ne tik su troleibusais- tyčinis tvarkaraščių tempimas, dėl kurio troleibusai turės net tokiom gatvėm kaip pvz. Tunelio važiuot 30 km/h. Ir vėl tas pats ratas ir vėl liaudžiai įkišama "visas problemas išspresiančių greitai važiuojančių elektrobusų" idėja. Dar galima pasitelkt pas mus labiausiai gerbiamus automobilių vairuotojus, juk jiems troleibusai "trukdo važiuot". O kur dar KT, "darkantis miesto vaizdą". O viso šito esmė paprasta- išplaut kuo daugiau pinigų utilizuojant KT ir troleibusus, kai kuriuos parduodant kokiems Ukrainos ar Rusijos miestams(Solariai 2025 m. dar nebus peržengę 20 m. ribos, o Rytai perka ir dar senesnius troleibusus) ir aišku didžiausia plovykla bus atidaryta perkant tuos "stebuklingus" elektrobusus, kurie bus perkami už aišku didesnę nei rinkos kainą perteklių nubarstant į kaikurias kišenes kaip "otkatus". Zuokas Vilniuj nespėjo įgyvendint tos schemos, nors pirmieji etapai jau buvo vykdomi. Dabar ji persikelia į Kauną.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąToks jausmas, kad veidmainiaujate. Nežinau, tyčia ar ne, bet visame komentare naudojamas būsimasis laikas ir čia pat apmaudavimas dėl galimo troleibusų naikinimo atrodo keistai. Tai tikite naikinimu ar ne? Nes visas tekstas būsimuoju laiku tiesiog rėkte rėkia, kad arba norite naikinimo, arba tuo visiškai tikite ir tiesiog jau mintyse pasiruošėte... Mąstyti irgi reikia atsakingai, o kaip VT entuziastui, mintis ir nuomonę skleisti reikia ypač atidžiai.
Comment
-
Kalbos lyg ir sklido prie Kupčinsko, o dabar pritilę, iš esmės, naujoji valdžia kažko konkretesnio apart, "stengsimės, kad VT važiuotų greičiau ir patogiau", VT klausimuose nepasakė, kelis maršrutus pakoregavo (tiesa, kodėl pasikeitus valdžiai P. Keras liko savo poste?, ar čia kaip sakė man savivaldybės darbuotojas - "merai keičiasi, o mes liekam" principas). Apie pastočių, KT ir t.t. susidėvėjimą girdim jau seniai... KA strateginiuose planuose lyg ir buvo rašyta apie atnaujinimą pastočių ir KT šakų, be to, panašu, jog troleibusai kursuos Vaidoto g. (nenurašyčiau onkologijos lignonės atšakos), o Raudondvario plentu taip pat artimiausiu metu tinklo nenaikins, tad nepanašu, kad per artimiausius metus bus naikinami troleibusai (aišku lieka Draugystės g. atšaka, kuri turėtų KA būti tikrai nuostolinga, ten kursuoja 1 maršrutas, ir tai pakankamai retai, tad manau šis tinklas bus pirmas kuris išnyks)... Aišku gali pritrūkti pačių troleibusų, bet juk Škodas galima perdarinėti iš naujo ir iš naujo... kokį 10 metų...
O elektrobusai tai kol kas kosmoso lygio pasvarstymai (nors... pripažinsiu Škoda/Solaris elektrobusai atrodo visai nieko, o iš video kiek mačiau vaizdas lyg troleibusu važiuotum, tik greičiau http://www.skoda.cz/en/products/elec...s/skoda-perun/).Paskutinis taisė Lich; 2015.07.18, 11:16.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąOho, koks pasipriesinimas progresui, gal dar ir arklio vezimus butumet gyne nuo progreso? autobusu laukia hibdridu likimas, o troleibusu -elektrobusu. Galit kovot su vejo malunais kiek jorit, bet visas pasaulis linkt to eina
Comment
Comment