Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNepakiltų baudos. Tai nesusiję. Baudų (ir aplamai baudimo) tikslas ne padidinti algas ar finansavimą jėgos struktūroms, ar įplaukas į biudžetą. Jei jau yra priekinių durų tvarka, tai jokių vairuotojų kontrolierių neturi būti. Ir taip VT lėtas, ir taip privalo tikrinti įlipant.
O aš manau kad labai priklauso paslaugų atlikimas nuo atlyginimo nes dabar vairuotojų atlyginimas yra varganas todėl svarbiausia atvažinėt savo valandas o į kita per daug dėmesio neskirt.
Comment
-
''Skaitytoja: kontrolieriai pažeidė mano teises ir protokolą surašė už nieką''
''Į portalo „Kas vyksta Kaune“ atkeliavo skaitytojo pasipiktinimo laiškas. Mergina dėsto, jog viešojo transporto kontrolieriai už nieką surašė administracinį teisės pažeidimą.''
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/06/0...#ixzz3cAYZ9qSQ
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąO aš manau kad labai priklauso paslaugų atlikimas nuo atlyginimo nes dabar vairuotojų atlyginimas yra varganas todėl svarbiausia atvažinėt savo valandas o į kita per daug dėmesio neskirt.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Visuomenė serga, bet tai nėra tai, apie ką rašai. Visų pirma nėra gero VT organizavimo plačiąja prasme, į kurią įeina ir vairuotojų darbo kultūros reikalai, ir geras atlyginimas, motyvavimo sistema. Ko norėti, jei VT vadovų požiūris į VT yra kaip į lochovozą, tačiau jiems tai tik algos (ir geros) gavimo būdas (darbas).
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO aš manau, kad daug kas priklauso nuo darbuotojo požiūrio, darbdavio sugebėjimo motyvuoti darbuotoją (nebūtinai vien atlygio dydis motyvuoja), taip pat priklauso nuo darbinės aplinkos, žmonių, su kuriais tenka dirbti (šiuo atveju - keleiviai). Bet kad yra vis per daug vairuotojų su pasenusiu sovietiniu mąstymu ir visiškai nesuvokiančių, kas yra tinkamas klientų aptarnavimas, tai yra faktas. Mūsų visuomenė vis dar stipriai serga - tai matyti ir aptarnavimo sferoj, juk tie patys žmonės dirba - ir situacija gerės tik besikeičiant kartoms, manau.
Comment
-
Gal nereikia plakti ausimis per žandus, kaip sakė vienas literatūrinis veikėjas? Zuikių yra visur, visose šalyse. Ir kas ten kaltas? Sovietmetis, kurio nebuvo. Galiausiai kaip elgiasi tas pats Vakarų bydlo, kai atvažiuoja į Lietuvą ir panašiais šalis? Ne kartą yra tekę matyti, kaip tokie bydlo važiuoja VT už dyką ir pagauti kontrolės vaidina nesuprantančius, kame reikalas ir ko iš jų norima... Vogti, nemokėti, gauti už dyką yra norinčių visur. Tik reikalas tame, kiek "leidžiama" tai daryti t.y., kaip efektyviai baudžia tuos, kurie tai daro.
Comment
-
Retorinis klausimas: kaip paprastam žmogui nusigauti iki troleibuso maršruto galinės stotelės, kai pagal http://stops.lt/kaunas/#trol iki jos troleibusas nevažiuoja? Nuo geležinkelio stoties iki Partizanų g. žiedo man siūlo arba 28 autobusą, arba 7 troleibusą + pasivaikščiojimą 1 stotelę.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąVakar (sekmadieni vakare) vaziuodamas is Ziegzdziu/Vaivydavos maciau balta reklama perdazyta gyvate 46 marsrute. Keistai man atrode toki autobusa leisti sekmadienio vakara. Ar ten tokie dideli is sodu griztanciu zmoniu srautai, kad reikia trigubo autobuso?
Comment
Comment