Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju reikia ta 37 dažninti, nes paprastas keleivis nežino ar atvažiuos tas su dviem priekabom ar reikes grustis i koki maziuka Berkof
    Dažninti reikia 6, o ne 37. Čia iš šiandienos įspūdžių.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Dažninti reikia 6, o ne 37. Čia iš šiandienos įspūdžių.
      Jis kas 12min važiuoja. ar to neužtenka?

      Comment


        Šeštą be abejo reikia, keista, kad nuėmus krūva Garlavinių mikriukų iki šiol normaliau dėl to nepasistūmėta.

        Comment


          Parašė Ponasdzinglas Rodyti pranešimą
          Jis kas 12min važiuoja. ar to neužtenka?
          6 tikrai ne kas 12 minučių, žiūrėkit tamsta iš naujo.

          Comment


            Parašė Elis Rodyti pranešimą
            Įdomus sąrašas, įdomu pasižiūrėt Kaip matau, šiuose sąrašuose GNai vis dar penkiaženkliai. Tiktais kodėl muziejiniai 002, 032 ir 109 žymimi kaip blogos būklės?Galvojau, turėtų būti atskira skiltis jiems, ar jie negali pajudėti iš vietos?O kitiems, pažymėtiems kaip blogos būklės, turbūt baigta?

            bandoma atgaivinti DAB autobusa nes jis stovi koky antra menesy remonte.

            Comment


              http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/2...is-marsrutais/

              Nustebino, kad žada paleisti tokį 25m. autobusą 36 maršrutu.

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                bandoma atgaivinti DAB autobusa nes jis stovi koky antra menesy remonte.
                Taigi Įį metalo laužą išvežė
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                  Taigi Įį metalo laužą išvežė
                  is toli maciau tai gal susimaisiau
                  bet siaip buvo ypatingas autobusas be greiciu dezes su viena pavara.

                  Comment


                    Ta prasme?

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      is toli maciau tai gal susimaisiau
                      bet siaip buvo ypatingas autobusas be greiciu dezes su viena pavara.
                      Galima plačiau?
                      Pagal šį aprašyma galima pagalvoti jog tai yra triratukas
                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                      Comment


                        Žinutė: DĖL ZUIKIŲ :Žinutė

                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        O kad ilguose autobusuose daugiau zuikių - gana logiška. Juk ten daugiau žmonių gali sulipti ne pro priekines duris, ir vairuotojui gali būti sunkiau tokius sužiūrėti.
                        Galima būtų tiesiog pasamdyti kitus kontrolierius.Aišku,suprantu,kad valstybė daug pinigų neturi nu tai nežinau...
                        ----------
                        ☆KAUNAS JĖGA☆
                        Paskutinis taisė Emilis Panevėžys; 2015.03.29, 16:28.

                        Comment


                          Atsiprašau,kad prašau,bet ar galite "Kauno Autobusai" autobusų-šviežienų?
                          ----------
                          ☆KAUNAS JĖGA☆

                          Comment


                            Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                            Galima plačiau?
                            Pagal šį aprašyma galima pagalvoti jog tai yra triratukas

                            gazo pedalu buvo reguliuojamas tepalo slegis (principas panasus i troleibuso elektriny varikly) mazai spaudi gaza mazas tepalo spaudimas t.y. variklio apsukos mazos jei daug tada dideles.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              gazo pedalu buvo reguliuojamas tepalo slegis (principas panasus i troleibuso elektriny varikly) mazai spaudi gaza mazas tepalo spaudimas t.y. variklio apsukos mazos jei daug tada dideles.
                              o koks tai autobusas buvo?
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                o koks tai autobusas buvo?
                                Taigi DAB. Beje, ar kas gali apšviesti - šie DAB midibusai yra pilnai dyzeliniai ar elektro-dyzeliniai kaip MB Vilniaus Cito? Klausiu dėl to, kad jų važiuoklės principas panašus - visi agregatai ir galinė ašis pačiam autobuso gale.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Taigi DAB. Beje, ar kas gali apšviesti - šie DAB midibusai yra pilnai dyzeliniai ar elektro-dyzeliniai kaip MB Vilniaus Cito? Klausiu dėl to, kad jų važiuoklės principas panašus - visi agregatai ir galinė ašis pačiam autobuso gale.
                                  Regis kažkur apie juos skaičiau tai lyg ir buvo rašyta, kad jie elektrodyzeliniai. Bet aš nesu 100% tikras.
                                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Taigi DAB. Beje, ar kas gali apšviesti - šie DAB midibusai yra pilnai dyzeliniai ar elektro-dyzeliniai kaip MB Vilniaus Cito? Klausiu dėl to, kad jų važiuoklės principas panašus - visi agregatai ir galinė ašis pačiam autobuso gale.
                                    Pilnai dyzeliniai. DAf'o dyzelis sujungtas su hidrauliniu siurbliu, kuris varančiam tiltui energiją perduoda skysčio srautu. Ratus suka hidrovarikliai.

                                    Comment


                                      O kai neatlaikė hidraulinė šlanga kylant į Milikonių kalną ir išbėgo visas tepalas, teko uždaryt visą eismą ir kviest gaisrininkus bet čia buvo labai senai

                                      Comment


                                        Taigi, kad ne dyzeliniai, o su hidropavara.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Šeštą be abejo reikia, keista, kad nuėmus krūva Garlavinių mikriukų iki šiol normaliau dėl to nepasistūmėta.
                                          Tai gal jau uztenka lobt vairuotoju saskaita garliaviniam , labai gerai kad uzdare tuos garliavinius mikriukus. Dalis dabar perbege i 94 ir 102

                                          Comment

                                          Working...
                                          X