Gražiai ir nusišnekėta. Šiuo metu parkas turi ne 300, kaip teigiama, o 20x autobusus. Kai paskutinį kartą mačiau budinčio mechaniko darbo suvestinę, joje buvo 204 TP. Darbo dieną linijoje dirba 178 autobusai.
Ir, norėčiau pridurti, jog autobusų einamasis remontas niekada nesustoja. Nei dieną, nei naktį, nei per velykas, nei naujųjų naktį. Visus metus, visą parą dirba 4 einamojo remonto brigados, dirbančios pamainomis po 12 valandų.
Gražiai ir nusišnekėta. Šiuo metu parkas turi ne 300, kaip teigiama, o 20x autobusus. Kai paskutinį kartą mačiau budinčio mechaniko darbo suvestinę, joje buvo 204 TP. Darbo dieną linijoje dirba 178 autobusai.
Labai keista pasidare kad M57 vakare nevaziuoja pilnai marsrutu, o tik iki stoties. Matomai kazkas ne taip yra. Nukopijavo is kauno autobusu sia shema.
Labai keista pasidare kad M57 vakare nevaziuoja pilnai marsrutu, o tik iki stoties. Matomai kazkas ne taip yra. Nukopijavo is kauno autobusu sia shema.
Gražiai ir nusišnekėta. Šiuo metu parkas turi ne 300, kaip teigiama, o 20x autobusus. Kai paskutinį kartą mačiau budinčio mechaniko darbo suvestinę, joje buvo 204 TP. Darbo dieną linijoje dirba 178 autobusai.(...) .
Nieko neklysta tik nieko nedirbantys. Jei nebūtų nieko ypatingesnio rašoma, nebūtų įdomu skaityti.
Bepigu turintiems galimybę prieiti prie budinčio mechaniko darbo suvestinės ir kitų dokumentų, bet perdaug didžiuotis nereikėtų, kadangi visi kiti rašeivos, panorėję naktį parkan įeiti ir autobusus skaičiuoti, būtų nuvaryti kuo toliau...
Nieko neklysta tik nieko nedirbantys. Jei nebūtų nieko ypatingesnio rašoma, nebūtų įdomu skaityti.
Bepigu turintiems galimybę prieiti prie budinčio mechaniko darbo suvestinės ir kitų dokumentų, bet perdaug didžiuotis nereikėtų, kadangi visi kiti rašeivos, panorėję naktį parkan įeiti ir autobusus skaičiuoti, būtų nuvaryti kuo toliau...
Bet jeigu žmogus kažkaip pateko į parką, juk galima buvo pasiklausti leidimą suteikusio asmens, kiek maždaug parke yra autobusų.
Tai vaziuodavo ir anksciau i garaza po darbo bet darba baigdavo jau gerokai po 23 h, o dabar paskutiniai isvaziavimai 22 04 ir 22 18 is abieju galu darbo diena , o savaitgaliais pilnai trasa paskutiniai vaziuoja tik apie puse desimtos
Viskas čia aišku: 152 bendrame skaičiuje fotobuse nerodo, nes jis nuerašytas; trys tie patys autobusai sąraše ir prie TA- ir prie remontuojamų. Ir manau gali popietiniam rezerve būti autobusas atidirbes vienpamaininiu grafiku
Įdomus sąrašas, įdomu pasižiūrėt Kaip matau, šiuose sąrašuose GNai vis dar penkiaženkliai. Tiktais kodėl muziejiniai 002, 032 ir 109 žymimi kaip blogos būklės?Galvojau, turėtų būti atskira skiltis jiems, ar jie negali pajudėti iš vietos?O kitiems, pažymėtiems kaip blogos būklės, turbūt baigta?
Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, keleivius pradėjus vežti ilguoju autobusu, keleivių pervežimas šioje atkarpoje padidėjo beveik 20 proc. „Kol kas dar negalime tvirtai teigti, kad keleivių padaugėjo dėl komfortiškesnės kelionės ilguoju autobusu, gali būti, kad kai kurie keleiviai važiuoja tiesiog norėdami jį išbandyti ir patirti įspūdžių, – teigia vadovas, http://www.15min.lt/verslas/naujiena...sas-667-492824
Tik nesupratau ar čia kalba apie atitinkamus reiskus, kuriais važiavo ilgas autobusas, ar apie apskritai viso 37 maršruto +20%. Antras atvejis kažkaip fantastiškai jau skambėtų.
Comment