Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮtariu, kad trečiosios sekcijos durys šiuose Van Hool`uose nebus naudojamos. Lietuvoje stotelių įvažos ne tokios ilgos, kad trigubas autobusas galėtų sustoti visiškai lygiai ir vairuotojas puikiai matytų įlipančius/išlipančius per paskutines duris keleivius.
privaloma atidaryti visas duris neatsizvelgiant ar saugu islaipinti ar ilaipinti keleivius, patys keleiviai turi ziureti ar saugu islipti ar ilipti jei nesaugu turi pasirinkti kita ilipimo ar islipimo buda.
Kaip zinai privaloma ilipti tik per priekines autobuso duris tai vairuotojui nereikia matyt ar yra ilipanciu keleiviu per galines duris uztenka tik matyt islipancius (jei ilipanty prispaude durimis galima vairuotojui pretenziju nereiksti).
Situose autobusuose duru autoreverso nera.Paskutinis taisė egiscrypth; 2015.03.06, 11:39.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąprivaloma atidaryti visas duris neatsizvelgiant ar saugu islaipinti ar ilaipinti keleivius, patys keleiviai turi ziureti ar saugu islipti ar ilipti jei nesaugu turi pasirinkti kita ilipimo ar islipimo buda.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKuo remdamasis tai sakai? Manau, kad vežėjas turi prisiimti atsakomybę. Ir tokiu atveju galinių durų nenaudoti - ne mesti atsakomybę vartotojui, bet sąžiningai ją prisiimti paslaugos teikėjui, kaip ir būtų normalioje civilizuotoje valstybėje.
remiuosi vairuotojo pareigines nuostatom. Kaip zinai kiekvienas sustojimas yra apdraustas nuo zenklo pirmyn ir atgal po 15 metru jei ivyksta kazkoks ivykis tai vairuotojui niekas negresia. Saugiai islipti ir ilipti privalo keleiviai atsizvelgiant ar tai yra saugu o vairuotojas turi taip sustoti kaip leidzia sustojimo technine bukle kad nesugadintu transporto priemones jei sustojimo bukle prasta galima pagal savo nuoziura sustoti ir ne prie kelkrascio. (gal ir durnai cia viskas skamba bet as kalbu kaip parasyta taisyklese).
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąremiuosi vairuotojo pareigines nuostatom. Kaip zinai kiekvienas sustojimas yra apdraustas nuo zenklo pirmyn ir atgal po 15 metru jei ivyksta kazkoks ivykis tai vairuotojui niekas negresia. Saugiai islipti ir ilipti privalo keleiviai atsizvelgiant ar tai yra saugu o vairuotojas turi taip sustoti kaip leidzia sustojimo technine bukle kad nesugadintu transporto priemones jei sustojimo bukle prasta galima pagal savo nuoziura sustoti ir ne prie kelkrascio. (gal ir durnai cia viskas skamba bet as kalbu kaip parasyta taisyklese).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSutinku, kad keleiviai, kaip eismo dalyviai, turi save saugoti ir būti atidūs taip pat, bet konkrečiai šių prailgintų autobusų atveju laikyčiausi nuomonės, kad, jei draudimas negalioja tai zonai, kuri neįeina į tuos 15 metrų, tai ir nėra reikalo mesti atsakomybę ant keleivių ir tų galinių durų nenaudoti. Blogiausiu atveju - keleiviai turi būti informuojami, kad naudodamiesi, sakykime, galinėmis durimis, nėra apdrausti. Kalbu hipotetiškai, bet bandau logiškai ir teisingai kalbėti.
Daug taisykliu prasilenkia su sveiku protu tai manau bus ir cia ne neisimtis.
dar yra taip neziurint kaip padaryta sustojimo kisene bet reikia vadovautis sustojimo zenklo pastatymo vieta kai sustojama stoteleje pirmo autobuso galas turi buti ties zenklu o antras autobusas turi sustoti pries sustojimo zenkla.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSutinku, kad keleiviai, kaip eismo dalyviai, turi save saugoti ir būti atidūs taip pat, bet konkrečiai šių prailgintų autobusų atveju laikyčiausi nuomonės, kad, jei draudimas negalioja tai zonai, kuri neįeina į tuos 15 metrų, tai ir nėra reikalo mesti atsakomybę ant keleivių ir tų galinių durų nenaudoti. Blogiausiu atveju - keleiviai turi būti informuojami, kad naudodamiesi, sakykime, galinėmis durimis, nėra apdrausti. Kalbu hipotetiškai, bet bandau logiškai ir teisingai kalbėti.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮtariu, kad trečiosios sekcijos durys šiuose Van Hool`uose nebus naudojamos. Lietuvoje stotelių įvažos ne tokios ilgos, kad trigubas autobusas galėtų sustoti visiškai lygiai ir vairuotojas puikiai matytų įlipančius/išlipančius per paskutines duris keleivius.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąŠiais laikais nematomos zonos "šalinamos" techniškai. Jau ir 18 - kos metrų ilgio autobuse "Den Oudsten B93" vairuotojas, per nedidelį monitorių, esantį kabinoje prie prietaisų skydelio, turi galimybę matyti galines duris. Šiuose "Van Hool New AGG300" pasikliauti vien matomumu per veidrodžius būtų per didelė rizika.
kameros ismontuotos yra Vanhool autobusuose.
Comment
-
UAB „Kauno autobusai“ pristatė ilgiausią Lietuvoje ir Baltijos šalyse autobusą. Juo keleiviai bus vežami jau nuo rytojaus ryto.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/0...#ixzz3Ttjy6293
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąUAB „Kauno autobusai“ pristatė ilgiausią Lietuvoje ir Baltijos šalyse autobusą. Juo keleiviai bus vežami jau nuo rytojaus ryto.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/0...#ixzz3Ttjy6293Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąUAB „Kauno autobusai“ pristatė ilgiausią Lietuvoje ir Baltijos šalyse autobusą. Juo keleiviai bus vežami jau nuo rytojaus ryto.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/0...#ixzz3Ttjy6293AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimąUAB „Kauno autobusai“ pristatė ilgiausią Lietuvoje ir Baltijos šalyse autobusą. Juo keleiviai bus vežami jau nuo rytojaus ryto.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/0...#ixzz3Ttjy6293
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąO dėl galios kaip? Ir baimės kad pasikartos įvikis su kaip ilgu IKARUSu nuo kurio nebebuvo leidžiami ilgi autobusai į Parodos kalną.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąO dėl galios kaip? Ir baimės kad pasikartos įvikis su kaip ilgu IKARUSu nuo kurio nebebuvo leidžiami ilgi autobusai į Parodos kalną.
Comment
Comment