Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Aš turėjau omeny pagal mentalitetą "ex-sovietinės", o ne pagal tai, ar priklausė SSRS, ar ne. Be to, Čekija ir Lenkija - taip, yra. Jos priklausė Sovietų Sąjungos įtakos sferai, ir vadinamajai Varšuvos Pakto Organizacijai. Tarp kitko, tai nei Lenkijos sostinėje Varšuvoje, nei Čekijos sostinėje Prahoje troleibusai jau seeeniai seeeniai nebevažinėja. Jei ir važinėja kur, tai nebent mažuose miestuose, tai mes pvz.: Kėdainiuose irgi galim troleibusų sistemą įkurti. Taip pat, nei Paryžiuje, nei Milane, nei Romoje, nei NY troleibusų nėra. Na, nebent kokiuose priemiesteliūkščiuose, bet tikrai ne pačiuose miestuose. O dėl Pietų Amerikos - prajuokinai, vaikeli tai gal dabar imkim ir lygiuokimės į valstybes, kurių ekonomika stagnuoja, valdžia korumpuota kaip kažin kas, o gyventojai gyvena favelose ?
    Kad nevažinėja kitur, nereiškia, kad negali važinėti pas mus. Ir Vilnių, Kauną reikėtų lyginti su artimesniais ir panašesniais miestais dydžiu, ekonomika ir kitais aspektais: Ryga, Talinas, kiti Lenkijos miestai, panašesni didžiu.

    Pietų Amerikoje yra įvairios valstybės pagal išsivystymą. Pvz., Brazilijoje yra troleibusai, valstybė yra besivystanti, kaip ir Lietuva. Pati valstybė pagal ekonomiką ir žymiai stipresnė ir didesnė negu Lietuva, o politinė terpė irgi stipriai korumpuota, kaip Lietuvoje. Mūsuose, beje, pastebiu, korupcija ir sovietinis mentalitetas vėlgi ima viršų. Siūlau pasidomėti Brazilijos ekonomika - ji nėra stagnuojanti, ji yra auganti sparčiau negu Lietuvos ar ES vidurkis. Favelose gyventa skurstantieji, bet turtingųjų ten irgi yra daug - tad siūlau netraukinėti iš konteksto ir nemanipuliuoti. Pamatytum, kaip žmonės gyvena San Paule, Rio de Žaneire ar Brazilijoje, tai apsikakotum vietoje - Lietuva neaišku kada išsivystys iki tokio lygio. Tad jei kalti apie Brazilijos valstybės neišsivystymą, siūlau tai pirmiau palyginti su vargše Lietuva.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2015.02.21, 17:24.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Kad nevažinėja kitur, nereiškia, kad negali važinėti pas mus. Ir Vilnių, Kauną reikėtų lyginti su artimesniais ir panašesniais miestais dydžiu, ekonomika ir kitais aspektais: Ryga, Talinas, kiti Lenkijos miestai, panašesni didžiu.

      Pietų Amerikoje yra įvairios valstybės pagal išsivystymą. Pvz., Brazilijoje yra troleibusai, valstybė yra besivystanti, kaip ir Lietuva. Pati valstybė pagal ekonomiką ir žymiai stipresnė ir didesnė negu Lietuva, o politinė terpė irgi stipriai korumpuota, kaip Lietuvoje. Mūsuose, beje, pastebiu, korupcija ir sovietinis mentalitetas vėlgi ima viršų. Siūlau pasidomėti Brazilijos ekonomika - ji nėra stagnuojanti, ji yra auganti sparčiau negu Lietuvos ar ES vidurkis. Favelose gyventa skurstantieji, bet turtingųjų ten irgi yra daug - tad siūlau netraukinėti iš konteksto ir nemanipuliuoti. Pamatytum, kaip žmonės gyvena San Paule, Rio de Žaneire ar Brazilijoje, tai apsikakotum vietoje - Lietuva neaišku kada išsivystys iki tokio lygio. Tad jei kalti apie Brazilijos valstybės neišsivystymą, siūlau tai pirmiau palyginti su vargše Lietuva.
      Na, labai jau mes čia ne į temą išsiplėtem, bet aš tau siūlau pamatyt ne San Paulo, Rio de Žaneiro ar Brazilijos senamiestį, pritaikytą turistams, bet favelas, kurios labai dažnai yra dar didesnės negu pats miestas. Pažiūrėtum, koks ten skurdas ir gyvenimo sąlygos, ir, svarbiausia, kiek daug žmonių ten gyvena. O dėl puikiosios Brazilijos ekonomikos - še, paskaityk, gana naują info.http://www.forex.lt/index.php/latest...o-į-recesiją. Taip taip, visokie ten Omanai, Bahreinai ir t.t. irgi turi aukštą ekonomikos lygį, bet tik dėl to, kad ten yra velniškai pralobusių šeichų, kurie ir "kelia" tą visą ekonomiką. Panašiai yra ir su Brazilija.
      P.S. O dėl troleibusų - ten jie buvo įvesti tik dėl labai didelio kalnuotumo, kurio mes Lietuvoje neturime.

      Comment


        Siaip kad pajaust savo kailiu moderniu troleibusu privaluma kad ir pries dyzelinius autobusus, nereikia nei Rusiju, nei Braziliju. Pakanka Berline pavazinet marsrutais su M arba X raide, kur vairuotojai neturi daug laiko, ir paklausyt kaip staugia variklis. Ir abstrakciai pamastyt, kiek gi visokio brudo lekia i gatves. O paskui nuvaziuot i Eberswalde, miesteli visai salia sostines, ir pasivazinet su troleibusu. Pagreitejimas - fantastiskas, tyla. Aisku jokiu suodziu ar azoto oksidu.

        Comment


          Gerai, vyrai, baigiam juokaut apie Brazilijos senamiestį - miestas įkurtas prieš 50 metų, tai žinot...
          Pietų Amerikoj esu praleidęs beveik metus ir aplankęs visas šalis išskyrus Gajaną ir Surinamą (galiu antspaudais pase lengvai įrodyti), tai va:
          troleibusų sistemų ten nedaug, bet jau kur yra, tai jos veikia puikiai (na, gal išskyrus Argentiną), ir tiems, kas stumia - Quito Ekvadore būtų nuostabus pavyzdys, kaip, miesto valdžiai mąstant galima pasiekti puikių rezultatų.
          Korupcijos daugiau pas mus iš esmės tik Argentinoj ir Venesueloj, o favelų gyventojų skaičius didėja tik venesueloj, Karakase, kai tuo tarpu Medellin, Rio ir daugybė kitų didmiesčių fantastiškai sprendžia jų problemas - reikia tik nuvykti ir pasižiūrėti, taip kad prašau nestumti, kur nereikia.

          O dėl troleibusų - jų tinklą sudėtinga įkurti, bet jei jau turim, tai ir būtina palaikyti, nes griauti lengviau nei statyti. Laidai mūsų mieste, kiek pastebiu, niekam netrukdo, išlaikyti naujų autobusų parko nebūsim pajėgūs dar bent 30 metų, apie elektrobusus galim tik pasvajot, tai kam mesti troleibusus lauk, ypač kai troleibuso tarnavimo laikas yra daug ilgesnis nei autobuso ir ilgalaikėj perspektyvoj atsipirks tiek naujų, tiek ir dėvėtų įgijimas?

          Comment


            http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/02/2...comment-173631


            Nuo rytojaus nelieka senu kledaru kauno miesto marsrutiniuose taksi, nelieka inasu rinkimo, nes nuo rytojaus vaziuoja tik nauji kautros mersedesai.

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              nei Lenkijos sostinėje Varšuvoje, nei Čekijos sostinėje Prahoje troleibusai jau seeeniai seeeniai nebevažinėja. Taip pat, nei Paryžiuje, nei Milane, nei Romoje, nei NY troleibusų nėra.
              Ten yra metro ir/arba tramvajai. Jei Kaune būtų metro linija Saulėtekis -- Centras -- Senamiestis -- Šilainiai, daugelio troleibusų maršrutų nebereikėtų.

              Comment


                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                Ten yra metro ir/arba tramvajai. Jei Kaune būtų metro linija Saulėtekis -- Centras -- Senamiestis -- Šilainiai, daugelio troleibusų maršrutų nebereikėtų.
                Žinoma, ten troleibusų funkciją atlieka tramvajai. Čekijoje yra daug mažesnių miestų, panašių kaip Kaunas ir net mažesnių - Brno, Plzen, Hradec Kralowe, Olomouc - kuriuose važinėja troleibusai. Ir KT ten puikios būklės, atnaujinamas kasmet, ir niekam net minčių nekyla apie kažkokį naikinimą, nors intervalai kai kuriose linijose irgi ne patys didžiausi.

                Comment


                  Bet ten jie patys Cekijoje sau pasigamina troleibusus, patys troleibusai irgi iscackinti ne taip, kaip pas mus. Na gal kartojusi, bet manau vienintele troleibusu naikinimo priezastis musuose, tai brangus ju sistemos atkelimas. Jei ekspertai paskaiciuos, kad pigiau nupirkt dujinius autobusus ir juos priziuret, tiketina kad taip ir bus.

                  Comment


                    Visvaldas Varžinskas: Kauno susisiekimo sistema gali tapti darnia ir tarnauti miestiečiams

                    Šiandien Kauno transporto sistemų planavimas vykdomas taikant tradicines (daugeliu atvejų pasenusias) priemones.

                    Priimant sprendimus transporto tinklai vystomi didinant lengvųjų automobilių srautus, netaikomas integruotas požiūris, vykdomas tik trumpalaikis ir vidutinės trukmės transporto sistemos planavimas.
                    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...mpaign=rssfeed
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Prieš kelias dienas pagaliau pasirašyta sutartis dėl trigubų autobusų įsigijimo. Autobusai Lietuvą turi pasiekti iki 2015-05-26.

                      Comment


                        Man tai nelabai patinka ta trigubų autobusų mintis, galėtų geriau padažninti tvarkaraščius su trumpesniais autobusais. Nes dabar pvz 39 neatvažiuoja, o sekantis tik už pusvalandžio. Jeigu būtų du trumpi kas 15 minučių, tai žmonės pasiskirstytų natūraliai, vieni ankščiau, kiti vėliau. O ir vieno autobuso neatvažiavimo atveju ne tokia didelė problema.

                        Ir kažin kaip jie su kuro vartojimu, nebus, kad dvigubai vartos, negu trumpas autobusas?
                        Paskutinis taisė booraz; 2015.02.26, 00:19.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                          Prieš kelias dienas pagaliau pasirašyta sutartis dėl trigubų autobusų įsigijimo. Autobusai Lietuvą turi pasiekti iki 2015-05-26.
                          O kas autobusų gamintojas ir koks jų ilgis bus?

                          Comment


                            http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=5085
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Pritariu nuomonei, kad geriau dazninti reisus nei trigubus autobusus pirkti. Cia nebent marketingo zingsnis, kitaip nelabai matau prasmes ju isigijime.

                              Comment


                                Užtai galėsim pasigirti, kad mūsų autobusai ilgiausi Lietuvoje.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Bent jau autobusai pas mus bus ilgiausi

                                  Comment


                                    su vienu vairuotoju siandien persimeciau pora zodziu tai sake kad i 23 ir dar 4x leis tuos autobusus, nes kiti marsrutai kaip ir be galimybes apsisukti, kiek tiesos nezinau.

                                    Comment


                                      kovo mėnesį vėl turesime naktinius iš ketvirtadienio į penktadienį.

                                      Comment


                                        Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                        su vienu vairuotoju siandien persimeciau pora zodziu tai sake kad i 23 ir dar 4x leis tuos autobusus, nes kiti marsrutai kaip ir be galimybes apsisukti, kiek tiesos nezinau.

                                        Bus isigyta 4 Vanhool trigubi 24 metru autobusai kaip dabar turimi Vanhool AG300 tik kad su dviem priekabom. Zadama juos 2 paleisti 7 troleibuso trasa nes pradejus raudondvario rekonstrukcija nevaziuos troleibusai ir 2 kazkokeis kitais marsrutais.
                                        Jie dirbs pertraukiamu grafiku.

                                        Comment


                                          Nesuvokiu kam tuos 24 metru leisti Kauno pilis - Kaniukai jei žmonių ten tiek niekad nesusiriks , net 18 metrų būtų per daug..... Geriau juos dėti kur jų daug maž reikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X