Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Jei ir Kaunui reiketų greitųjų maršutų, tai būtų:

    1. Šilainiai- Kęstučio g.
    2. Garliava- Kęstučio g.

    Kęstučio g, buvus T3 galinė stotelė.
    Stotelė jau senokai panaikinta, bet tokio "bustraukinio" sukimasis Donelaičio-Vytauto-Kęstučio gatvėmis yra logiškas atvažiuojant/išvažiuojant bet kurios krypties (Šilainiai, Garliava, Šlienava, Rokai ar pan.) maršrutais, kur yra didžiausi srautai iš priemiesčio. Tik vairuotojai turėtų turėti geležines š.pūsles...

    Comment


      planuojama toky autobusa paleisti 7 troleibuso marsrutu nes bus pradedama raudondvario plento rekonstrukcija.

      Comment


        Parašė r08n Rodyti pranešimą
        Kaip jie vairuojasi?
        Vairuojamosios yra visos ašys, išskyrus varančiąją (II). Priekabų ratai pasukami vairo trauke, kurią stumdoma nuo posūkio mechanizmo (maniežo). Nevairuojančios yra den oudsten, karosų priekabų ašys.

        Comment


          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
          Vairuojamosios yra visos ašys, išskyrus varančiąją (II). Priekabų ratai pasukami vairo trauke, kurią stumdoma nuo posūkio mechanizmo (maniežo). Nevairuojančios yra den oudsten, karosų priekabų ašys.
          Tai priekabų ratai važiuoja varančiosios ašies vėže? Turėtų būti labai patogu tada.

          Comment


            Parašė r08n Rodyti pranešimą
            Tai priekabų ratai važiuoja varančiosios ašies vėže? Turėtų būti labai patogu tada.
            Praktiškai taip. Ant sniego matosi, kad nekintant vairo susukimo kampui, vėžė yra beveik tokia pati. Žinoma, atsiranda šioks toks nuokrypis ddėl pneumatinių padangų skersridės.

            Comment


              Kontrolieriai zuikiams spirgina padus

              Kontrolieriai Kauno miesto autobusuose ir troleibusuose kas savaitę pagauna nuo 25 iki 35 zuikių. Pažeidimų skaičius auga.

              Statistika iškalbinga: praėjusių metų gruodžio mėnesį pažeidėjams buvo surašyta 670 administracinės teisės pažeidimų protokolų, o šių metų sausį šimtu daugiau – 773. Tuo metu 2013 m. gruodį pažeidimų nustatyta dukart mažiau – 340.

              Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ vyresniosios kontrolės vadybininkės Romos Matulevičienės, pažeidimų tendencijos išlieka tos pačios: daugiausia administracinės teisės pažeidimų protokolų surašoma už važiavimą su lengvatiniu bilietu neturint asmens dokumentų, įrodančių teisę į transporto lengvatą.

              Sausį į miesto autobusus ir troleibusus plūstelėjo keleiviai, važiuojantys be bilieto. Iš jų nemaža dalis e. bilietus turi įsigiję, tačiau dėl įvairių priežasčių nėra jų aktyvavę, o tai prilygsta važiavimui be bilieto. Kiti keleiviai neatkreipė dėmesio, kad jų e. bilieto kortelės galiojimo laikas pasibaigė sausio 1-ąją. Tokie bilietai nebegalioja nuo sausio 2-osios, būtina įsigyti naujas korteles. Tai padaryti galima visuose e. bilietų platinimo punktuose.

              Važiavimas be bilieto užtraukia baudą nuo 17 iki 28 eurų.



              Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3RNBRlP9D

              Panašu, kad nauja kontrolierių įmonė kiek mažiau aplaidžiai atlieka darbą, pagal protokolus dvigubai:
              2013 gruodis 340.
              2014 gruodis 670.

              Aišku tik 25-35 zuikiai per savaitę tai vis tiek juokas

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Kontrolieriai zuikiams spirgina padus

                [I]Kontrolieriai Kauno miesto autobusuose ir troleibusuose kas savaitę pagauna nuo 25 iki 35 zuikių. Pažeidimų skaičius auga. (...)
                Vadinasi, "grybo vietoje" lieka 2011 vasarą įvesta įlipimo pro priekines duris tvarka... - "zuikiai" pro vairuotoją prasprūsta ...

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Vadinasi, "grybo vietoje" lieka 2011 vasarą įvesta įlipimo pro priekines duris tvarka... - "zuikiai" pro vairuotoją prasprūsta ...
                  Mano pastebejimai:
                  1. Kiek pastebejau is patirties, nemazai zmoniu prabraukia kortele, bet ekranelyje pasimato, jog ar tai saskaitos likutis nepilnas ar tai, kad galiojimas pasibaiges. Bet jie i tai nekreipia demesio, net neziuri i ekraneli. O vairuotojas ziuri tik ar buvo perbraukta kortele, kas ten uzsidege ekrane, ne.

                  2. Atsirado praktika ilipti per priekines, bet perbraukti nuejus i gala ar viduri prie kito komposterio, atseit eiles neuzlaikyti nes reikia ilgai traukti is pinigines/rankinuko. Vairuotojai tam nesipriesina, jauciu del to ir zuikiai praslysta.

                  3. Jei kas isoka per nepriekines, o tai buna kartais kokie 1-2 zmones, vairuotojas tikrai neina is kabinos ju ziureti.

                  Butu idomu pamatyti zuikiu statistika pries priekiniu duru tvarka ir po ju. Manau vistiek skaiciai bus akivaizdziai i priekiniu duru tvarkos nauda.

                  Comment


                    Kad dažniausiai atidaromos visos durys, lipa kas kur nori, retas vairuotojas atidaro priekines anksčiau už kitas.

                    Comment


                      Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
                      Kad dažniausiai atidaromos visos durys, lipa kas kur nori, retas vairuotojas atidaro priekines anksčiau už kitas.
                      Dar ne karto nemačiau tavo minimo atvejo. Kartais išvis galinių neatidaro jei autobusas tuščias ir per veidrodėlį mato, kad niekas prie durų nestovi. Manau visas atidaro iškart tik kai autobusas labai pilnas o ir stotelėje daug žmonių. Žodžiu piko valandomis, kas yra leidžiama.

                      Comment


                        Žinau asmeniškai porą troleibusų vairuotojų, kurie skirtingai laikosi priekinių durų tvarkos:

                        Vienas iškart visas atidaro, nelabai ir žiūri
                        Kitas atidaro tik priekines, jei pamato prasmunkantį, visus praleidęs išlipa iš kabinos ir prašo žmogaus eit atsižymėt bilietą priekyje
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                          Dar ne karto nemačiau tavo minimo atvejo. Kartais išvis galinių neatidaro jei autobusas tuščias ir per veidrodėlį mato, kad niekas prie durų nestovi. Manau visas atidaro iškart tik kai autobusas labai pilnas o ir stotelėje daug žmonių. Žodžiu piko valandomis, kas yra leidžiama.
                          hmm? Praktiškai visada atidaro visas vienu metu. Keista, kad nematei. Na arba sekunde vėliau, kas nieko nereiškia.
                          Kas dėl galinių, neretai naudoja praktiką atidaryt vidurines visada, o galinių ne, net jei ir akivaizdžiai kažkas prie tų durų stovi. Neretas atvejis kai kažko neišleidžia.

                          Pagrindinė problema yra tai, kad vairuotojai dažniausiai nekreipia dėmesio, gali eit drąsiai pro priekį nieko nemokėjęs, geriausiu atveju 2 vairuotojai iš 10 paprašys bilietėlio.

                          Comment


                            Prasidėjo troleibusų įsigijimo procedūra. Ketinama nupirkti 12 naudotų troleibusų, pagamintų ne seniau nei 1998 metais. Nurodomas ilgis nuo 11 000 mm iki 18 750 mm ir reikalaujama, kad būtų ne daugiau, kaip 2 skirtingi modeliai. Ašių skaičius taip pat plačiai apibrėžiamas, 2-3 ašys. Kaip matome, greičiausiai KA yra nužiūrėję kažką ir su tokiom sąlygom ketina pirkti kelis trumpus ir kelis ilgus troleibusus.

                            Comment


                              Tai Skodas turbut Tr ir Trm. Kitu modeliu ivesti nera prasmes.

                              EDIT. Visgi perka zemagrindzius, matyt bus kazkas kitko.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Tai Skodas turbut Tr ir Trm. Kitu modeliu ivesti nera prasmes.

                                EDIT. Visgi perka zemagrindzius, matyt bus kazkas kitko.
                                Daug patirties turi su Jeltz, kurį amžinai remontuoja. Įdomu, remontuoja dėl to, kad jis iš esmės ch...vas troleibusas, ar dėl to, kad patys ch...vai susirinko ir taip ir neišmoko kaip su juo teisingai elgtis.

                                Comment


                                  O gal kas girdejo, kada Talinas zadejo atsisakyti troleibusu? Pas juos ten daug Soliariu...

                                  Comment


                                    nustokite nešioti gandus, su lenku(353) žaidžia nes jis pinigus neša iki dabar, tai ir krapštosi. O kai bus daugiau patikimos informacijos dėl dėvėtų troleibusų pirkimo galima bus diskutuoti, o dabar burti iš tirsčių Garbanius nereikėtų, vis gi senas narys esi

                                    Comment


                                      Sveikintinas poelgis Blizgančiais langais ir šonais, švariomis sėdynėmis ir grindimis, pakalnutėmis ar jazminais kvepiantys autobusai ir troleibusai – tokius keleiviams teikiamų paslaugų kokybės reikalavimus šiandien pristatė akcinė bendrovė „Kauno autobusai“.http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...mis-221-484942

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        hmm? Praktiškai visada atidaro visas vienu metu. Keista, kad nematei. Na arba sekunde vėliau, kas nieko nereiškia.
                                        Kas dėl galinių, neretai naudoja praktiką atidaryt vidurines visada, o galinių ne, net jei ir akivaizdžiai kažkas prie tų durų stovi. Neretas atvejis kai kažko neišleidžia.

                                        Pagrindinė problema yra tai, kad vairuotojai dažniausiai nekreipia dėmesio, gali eit drąsiai pro priekį nieko nemokėjęs, geriausiu atveju 2 vairuotojai iš 10 paprašys bilietėlio.

                                        puikiai zinoma kodel nepraso nes 5 centai nuo kiekvieno bilieto nera verti sito vargo. Po tokios dienos kai kiekvieno prasysi manau jau rytojui i darba sunkiai ir eisi.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          puikiai zinoma kodel nepraso nes 5 centai nuo kiekvieno bilieto nera verti sito vargo. Po tokios dienos kai kiekvieno prasysi manau jau rytojui i darba sunkiai ir eisi.
                                          Jei į pareigas įeina tai privalo tą atlikti. Ir ne kiekvieną, o tuos, kurie akivaizdžiai naglai eina vengdami mokėti. Jų nėra daug, o jei vairuotojai tokių neįleidinėtų tai galiausiai tie šustriakai ir nebevažinėtų zuikiu.

                                          Ir ar tikrai tik 5ct? Kažkada buvo ar ne 20% nuo sumos, taigi 20ct nuo lengvatinio ir 40ct nuo pilno.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X