Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKaip jie vairuojasi?
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVairuojamosios yra visos ašys, išskyrus varančiąją (II). Priekabų ratai pasukami vairo trauke, kurią stumdoma nuo posūkio mechanizmo (maniežo). Nevairuojančios yra den oudsten, karosų priekabų ašys.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąTai priekabų ratai važiuoja varančiosios ašies vėže? Turėtų būti labai patogu tada.
Comment
-
Kontrolieriai zuikiams spirgina padus
Kontrolieriai Kauno miesto autobusuose ir troleibusuose kas savaitę pagauna nuo 25 iki 35 zuikių. Pažeidimų skaičius auga.
Statistika iškalbinga: praėjusių metų gruodžio mėnesį pažeidėjams buvo surašyta 670 administracinės teisės pažeidimų protokolų, o šių metų sausį šimtu daugiau – 773. Tuo metu 2013 m. gruodį pažeidimų nustatyta dukart mažiau – 340.
Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ vyresniosios kontrolės vadybininkės Romos Matulevičienės, pažeidimų tendencijos išlieka tos pačios: daugiausia administracinės teisės pažeidimų protokolų surašoma už važiavimą su lengvatiniu bilietu neturint asmens dokumentų, įrodančių teisę į transporto lengvatą.
Sausį į miesto autobusus ir troleibusus plūstelėjo keleiviai, važiuojantys be bilieto. Iš jų nemaža dalis e. bilietus turi įsigiję, tačiau dėl įvairių priežasčių nėra jų aktyvavę, o tai prilygsta važiavimui be bilieto. Kiti keleiviai neatkreipė dėmesio, kad jų e. bilieto kortelės galiojimo laikas pasibaigė sausio 1-ąją. Tokie bilietai nebegalioja nuo sausio 2-osios, būtina įsigyti naujas korteles. Tai padaryti galima visuose e. bilietų platinimo punktuose.
Važiavimas be bilieto užtraukia baudą nuo 17 iki 28 eurų.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3RNBRlP9D
Panašu, kad nauja kontrolierių įmonė kiek mažiau aplaidžiai atlieka darbą, pagal protokolus dvigubai:
2013 gruodis 340.
2014 gruodis 670.
Aišku tik 25-35 zuikiai per savaitę tai vis tiek juokas
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKontrolieriai zuikiams spirgina padus
[I]Kontrolieriai Kauno miesto autobusuose ir troleibusuose kas savaitę pagauna nuo 25 iki 35 zuikių. Pažeidimų skaičius auga. (...)
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVadinasi, "grybo vietoje" lieka 2011 vasarą įvesta įlipimo pro priekines duris tvarka... - "zuikiai" pro vairuotoją prasprūsta ...
1. Kiek pastebejau is patirties, nemazai zmoniu prabraukia kortele, bet ekranelyje pasimato, jog ar tai saskaitos likutis nepilnas ar tai, kad galiojimas pasibaiges. Bet jie i tai nekreipia demesio, net neziuri i ekraneli. O vairuotojas ziuri tik ar buvo perbraukta kortele, kas ten uzsidege ekrane, ne.
2. Atsirado praktika ilipti per priekines, bet perbraukti nuejus i gala ar viduri prie kito komposterio, atseit eiles neuzlaikyti nes reikia ilgai traukti is pinigines/rankinuko. Vairuotojai tam nesipriesina, jauciu del to ir zuikiai praslysta.
3. Jei kas isoka per nepriekines, o tai buna kartais kokie 1-2 zmones, vairuotojas tikrai neina is kabinos ju ziureti.
Butu idomu pamatyti zuikiu statistika pries priekiniu duru tvarka ir po ju. Manau vistiek skaiciai bus akivaizdziai i priekiniu duru tvarkos nauda.
Comment
-
Parašė Kau80 Rodyti pranešimąKad dažniausiai atidaromos visos durys, lipa kas kur nori, retas vairuotojas atidaro priekines anksčiau už kitas.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąDar ne karto nemačiau tavo minimo atvejo. Kartais išvis galinių neatidaro jei autobusas tuščias ir per veidrodėlį mato, kad niekas prie durų nestovi. Manau visas atidaro iškart tik kai autobusas labai pilnas o ir stotelėje daug žmonių. Žodžiu piko valandomis, kas yra leidžiama.
Kas dėl galinių, neretai naudoja praktiką atidaryt vidurines visada, o galinių ne, net jei ir akivaizdžiai kažkas prie tų durų stovi. Neretas atvejis kai kažko neišleidžia.
Pagrindinė problema yra tai, kad vairuotojai dažniausiai nekreipia dėmesio, gali eit drąsiai pro priekį nieko nemokėjęs, geriausiu atveju 2 vairuotojai iš 10 paprašys bilietėlio.
Comment
-
Prasidėjo troleibusų įsigijimo procedūra. Ketinama nupirkti 12 naudotų troleibusų, pagamintų ne seniau nei 1998 metais. Nurodomas ilgis nuo 11 000 mm iki 18 750 mm ir reikalaujama, kad būtų ne daugiau, kaip 2 skirtingi modeliai. Ašių skaičius taip pat plačiai apibrėžiamas, 2-3 ašys. Kaip matome, greičiausiai KA yra nužiūrėję kažką ir su tokiom sąlygom ketina pirkti kelis trumpus ir kelis ilgus troleibusus.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai Skodas turbut Tr ir Trm. Kitu modeliu ivesti nera prasmes.
EDIT. Visgi perka zemagrindzius, matyt bus kazkas kitko.
Comment
-
Sveikintinas poelgis Blizgančiais langais ir šonais, švariomis sėdynėmis ir grindimis, pakalnutėmis ar jazminais kvepiantys autobusai ir troleibusai – tokius keleiviams teikiamų paslaugų kokybės reikalavimus šiandien pristatė akcinė bendrovė „Kauno autobusai“.http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...mis-221-484942
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąhmm? Praktiškai visada atidaro visas vienu metu. Keista, kad nematei. Na arba sekunde vėliau, kas nieko nereiškia.
Kas dėl galinių, neretai naudoja praktiką atidaryt vidurines visada, o galinių ne, net jei ir akivaizdžiai kažkas prie tų durų stovi. Neretas atvejis kai kažko neišleidžia.
Pagrindinė problema yra tai, kad vairuotojai dažniausiai nekreipia dėmesio, gali eit drąsiai pro priekį nieko nemokėjęs, geriausiu atveju 2 vairuotojai iš 10 paprašys bilietėlio.
puikiai zinoma kodel nepraso nes 5 centai nuo kiekvieno bilieto nera verti sito vargo. Po tokios dienos kai kiekvieno prasysi manau jau rytojui i darba sunkiai ir eisi.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąpuikiai zinoma kodel nepraso nes 5 centai nuo kiekvieno bilieto nera verti sito vargo. Po tokios dienos kai kiekvieno prasysi manau jau rytojui i darba sunkiai ir eisi.
Ir ar tikrai tik 5ct? Kažkada buvo ar ne 20% nuo sumos, taigi 20ct nuo lengvatinio ir 40ct nuo pilno.
Comment
Comment