Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raivo Rodyti pranešimą
    Liko nepastebėtas, su maršrutiniais taksi, susijęs straipsnis: "Nespėja Kaunui Gaminti Mikroautobusų". Forumo dalyviui uksas atsakymas, kodėl neišmokamos "išeitinės" ...
    Jam „Kautros“ vadovų paaiškinimai pasirodė visiškai suprantami, todėl jokių sankcijų imtis neketinama.
    Kažkoks absurdas: pasirašai sutartį ir nevykdai sau ir visi laimingi. Viskas turi būti įvertinta pinigais - vėluoji tai mokėk. Kada biurokratai supras, kad jie suteikia paslaugą už jiems patikėtus pinigus ir ims dirbti kokybiškai?

    Comment


      Parašė Torkas Rodyti pranešimą
      Kažkoks absurdas: pasirašai sutartį ir nevykdai sau ir visi laimingi. Viskas turi būti įvertinta pinigais - vėluoji tai mokėk. Kada biurokratai supras, kad jie suteikia paslaugą už jiems patikėtus pinigus ir ims dirbti kokybiškai?
      Prie ko čia biurokratai? Užsakovas yra „Kautra“. Ir iš kur žinai, kad vėluoja pagal sutartį? Gal ji buvo pratęsta, tik apie tai viešai nekalbama.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Mikroautobusų užsakovas yra Kautra, o Kautros miestiečiams teikiamos paslaugos užsakovas yra savivaldybė. Aš ant tokių sutarčių, kur gali pradėti tiekti sausį, o gal gali ir kovą, net nepasirašinėčiau, o kaip Jūs?

        Comment


          Parašė Torkas Rodyti pranešimą
          Mikroautobusų užsakovas yra Kautra, o Kautros miestiečiams teikiamos paslaugos užsakovas yra savivaldybė. Aš ant tokių sutarčių, kur gali pradėti tiekti sausį, o gal gali ir kovą, net nepasirašinėčiau, o kaip Jūs?
          Greičiausiai viskas buvo nutarti anksčiau ir tokie atvejai numatyti. Formaliai turbūt paslauga pradėta teikti apie rudenį (rugpjūtį viskas prasidėjo?), o kad paslauga teikiama netiesiogiai „Kautros“ kai kuriuos maršrutuose, matyt, sutartyje nėra numatyta tai kaip sutarties pažeidimas. Todėl turbūt formaliai tai nėra pažeidimas ar vėlavimas.

          Tiesiog šiek tiek smuko „Kautros“ įvaizdis ir pasitikėjimas.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Greičiausiai viskas buvo nutarti anksčiau ir tokie atvejai numatyti. Formaliai turbūt paslauga pradėta teikti apie rudenį (rugpjūtį viskas prasidėjo?), o kad paslauga teikiama netiesiogiai „Kautros“ kai kuriuos maršrutuose, matyt, sutartyje nėra numatyta tai kaip sutarties pažeidimas. Todėl turbūt formaliai tai nėra pažeidimas ar vėlavimas.

            Tiesiog šiek tiek smuko „Kautros“ įvaizdis ir pasitikėjimas.
            Manau iškart buvo aišku, kad per tokį trumpą laiką nespės pagaminti. Nors bet kokiu atveju tragedijos nematau.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Manau iškart buvo aišku, kad per tokį trumpą laiką nespės pagaminti. Nors bet kokiu atveju tragedijos nematau.
              Manau, kad tai tiesiog yra viešieji ryšiai. Ir visiškai pritariu minčiai, kad jau iš anksto buvo aišku, kad nebus spėta. Tiesiog terminas buvo sutartas vienoks, o viešai skelbta, kad kitoks. Moraliems žmonėms, pvz., aš, tai atrodo kaip melas. Kita vertus, jau tiek primačiau per savo neilgą gyvenimą, kad man tas melas įgauna kitokį pavadinimą - viešieji ryšiai Ir kaip tu sakai, išties, tragedijos čia nėra.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
                Tai dabar tvarkaraščius galima bus išmesti, važiuos kaip papuola.
                Ne kaip papuola isvaziuoti is sustojimo bus negalima greiciau negu viena minute, bet nereiks betkokiais budais vytis grafiko tam bus aukojami atsistovejimai.

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Manau, kad tai tiesiog yra viešieji ryšiai. Ir visiškai pritariu minčiai, kad jau iš anksto buvo aišku, kad nebus spėta. Tiesiog terminas buvo sutartas vienoks, o viešai skelbta, kad kitoks. Moraliems žmonėms, pvz., aš, tai atrodo kaip melas. Kita vertus, jau tiek primačiau per savo neilgą gyvenimą, kad man tas melas įgauna kitokį pavadinimą - viešieji ryšiai Ir kaip tu sakai, išties, tragedijos čia nėra.
                  Atvirai pasakius, aš nesuprantu tokių viešųjų ryšių. Sudraskai veikiančią sistemą, bet nesi pasirengęs jos pakeisti niekuo geresniu. Ir dar meluoji, sakydamas, kad ne, tuoj patvarkysim. Viešieji ryšiai būtų pasiruošt ir vienu smūgiu išvažiuot - būtų šou. Arba pranešti pesimistinį laiką ir tada sutvarkyti anksčiau, taip visus pozityviai nustebinant.
                  O kas dabar per viešieji ryšiai? Man tokie ryšiai indikuoja arba nekompetenciją, arba skystablauzdiškumą, arba korupciją.
                  Kiek matau, šiuo atveju Kaunas eina labai blogu Vilniaus pramintu taku: daug reguliavimo, monopolijos, pokiliminiai žaidimai ir nukentėjęs vartotojas.

                  Comment


                    Parašė Torkas Rodyti pranešimą
                    Atvirai pasakius, aš nesuprantu tokių viešųjų ryšių. Sudraskai veikiančią sistemą, bet nesi pasirengęs jos pakeisti niekuo geresniu. Ir dar meluoji, sakydamas, kad ne, tuoj patvarkysim. Viešieji ryšiai būtų pasiruošt ir vienu smūgiu išvažiuot - būtų šou. Arba pranešti pesimistinį laiką ir tada sutvarkyti anksčiau, taip visus pozityviai nustebinant.
                    O kas dabar per viešieji ryšiai? Man tokie ryšiai indikuoja arba nekompetenciją, arba skystablauzdiškumą, arba korupciją.
                    Kiek matau, šiuo atveju Kaunas eina labai blogu Vilniaus pramintu taku: daug reguliavimo, monopolijos, pokiliminiai žaidimai ir nukentėjęs vartotojas.
                    Ko tu čia pieši neigiamom spalvom viską. Iš kur mes žinom kaip ten viskas buvo. Konkursas buvo kiekvienam marsutui, "Kautra", zinodama, kad gaus tik 50mikriuku iki Nauju paprasciausiai i M52 ir M56 nebutu pretendavus ir butu laimejes koks "Girobusas" su savo lauzais. Tada verkslentum , kokia "Kautra" bloga, kad grietinele tik pasieme, o pakrasciu gyventojai liko nuskriausti, nustokit verkslent.

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      isvaziuoti is sustojimo bus negalima greiciau negu viena minute
                      O kaip yra dabar šiuo aspektu? Neretai pastebiu, kad ir kokiom 3 minutėmis ankščiau išvažiuoja. Pats dėl to esu ne kartą nukentėjęs kai nesipėjau

                      Comment


                        http://www.kaunoautobusai.lt/site/fi...12_30_1_26.pdf
                        Siūlau visiems labai įdėmiai pasiskaityti, kad būtų kuo mažiau bereikšmių diskusijų.

                        Comment


                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                          http://www.kaunoautobusai.lt/site/fi...12_30_1_26.pdf
                          Siūlau visiems labai įdėmiai pasiskaityti, kad būtų kuo mažiau bereikšmių diskusijų.
                          Ačiū už nuorodą, labai laukiau panašaus dalyko.

                          Taip lieka ir neaišku, kas liks po tų 2025 ųjų. Tipo kažkokie megaturboelektroautobusai, kuriuos dar turi sukurti.

                          Gaila, bet paaiškėjo, kad jie patys konkrečiai nežino, kas bus, bet apsimeta labai gudriais. Viešieji ryšiai - jau išsiaiškinom, kas tai.

                          Aišku tik, kad nebedarys škodoms kapitalinio, o už tuos pačius pinigus pirks naudotus troleibusus.

                          Įdomu būtų pamatyti skaičiavimus, kiek nuostolių atneša tos ilgos KT atkarpos, ir kaip dėl to kinta 1km pervežimo savikaina. Taip pat įdomu būtų žemėlapis su parodytomis KT pastotėmis.

                          Comment


                            Nors geriau nei nieko, bet viskam truksta konkretumo. Tai kiek turi troleibusu marsutu? Pagal juos 16??? Apsimoka pirkti 9-10 metu autobusus. Tai kodel katik nupirko 2001metu senienas? Kapitaliniu remontu nebedarys, bet kazkodel perdazines tik atliekant kapitalinius remontus. Nu nu...

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Nors geriau nei nieko, bet viskam truksta konkretumo. Tai kiek turi troleibusu marsutu? Pagal juos 16??? Apsimoka pirkti 9-10 metu autobusus. Tai kodel katik nupirko 2001metu senienas? Kapitaliniu remontu nebedarys, bet kazkodel perdazines tik atliekant kapitalinius remontus. Nu nu...
                              Su naktiniais gal čia 16..

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                O kaip yra dabar šiuo aspektu? Neretai pastebiu, kad ir kokiom 3 minutėmis ankščiau išvažiuoja. Pats dėl to esu ne kartą nukentėjęs kai nesipėjau
                                nesiskaito kad tavo laikrodis yra tikslus nes vairuotojai vadovaujasi pagal borto kompiuterio laikrody sita ir as pastebejau nors ijunges autotikslinima vistiek mano laikrodis rodo maziau 2 minutem negu autobuse

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  nesiskaito kad tavo laikrodis yra tikslus nes vairuotojai vadovaujasi pagal borto kompiuterio laikrody sita ir as pastebejau nors ijunges autotikslinima vistiek mano laikrodis rodo maziau 2 minutem negu autobuse
                                  Graudu, kai XXI a. iškyla tokia problema kaip laikrodžių sinchronizavimas.

                                  Comment


                                    Smulkmena tos 2 min. Keleiviai irgi dažniau galėtų būti pagarbesni ir ne vėluoti į VT ir po to į jį bėgti, gaišinti ar skųsti vairuotojus, bet tiesiog ramiai ateiti į stotelę iki transporto likus 4-5 min. ir to pakaktų.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Smulkmena tos 2 min. Keleiviai irgi dažniau galėtų būti pagarbesni ir ne vėluoti į VT ir po to į jį bėgti, gaišinti ar skųsti vairuotojus, bet tiesiog ramiai ateiti į stotelę iki transporto likus 4-5 min. ir to pakaktų.

                                      jei isvaziavo is sustojimo autobusas iki 1 minutes anksciau skundai tada yra bevaisiai nes iki 1 minutes nera skaitoma skubejimu.

                                      Comment


                                        Viskas kaip ir logiška. Taisyklės yra taisyklės, bet ir žmogiškumo nereikia pamiršti. O žmogiški turėtų būti tiek keleiviai, tiek vairuotojai. Keleiviai- stengtis nevėluoti į autobusą. Vairuotojai- visada palaukti akivaizdžiai bėgančių link transporto priemonės keleivių, jei pastebi juos dar neuždarę durų. Bet ir keleiviai neturėtų pykti ant vairuotojų, jei nepalaukė- ne visada jie turi laiko apsižiūrėti, ar nėra atbėgančių.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          nesiskaito kad tavo laikrodis yra tikslus nes vairuotojai vadovaujasi pagal borto kompiuterio laikrody sita ir as pastebejau nors ijunges autotikslinima vistiek mano laikrodis rodo maziau 2 minutem negu autobuse
                                          Šiaip aš apie laiką rodomą autobuse ir kalbu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X