Aš taip pat girdėjau gandus, kad troleibusų Kaune gali nebelikti. Tam yra kelios priežastys:
1. susidėvėjusios ir moraliai pasenusios pastotės - jų atnaujinimas kainuotų didžiulius pinigus
2. aukšta transporto priemonių kaina - naudotų patenkinamos būklės nupirkti sudėtinga, o nauji kainuoja daugiau nei miestas gali sau leisti
3. dideli energijos nuostoliai perdavime - girdėjau kad apie 40% energijos yra prarandama dėl elektrinių nuostolių kontaktiniame tinkle ir kt. grandyse
Laidai jau suvynioti Vaidoto g., kitąmet susivynios Raudondvario pl. Gaila, bet manau, kad yra didelė tikimybė, jog tos linijos atnaujintos jau nebebus. Tikiu, kad atidarius Panemunės tiltą pratęs kontaktinį tinklą per jį, už tilto bus apsisukimas ir tiek. Tikėtina, kad troleibusai Kaune važinės tol, kol dienas baigs paskutinės transporto priemonės ir el. srovės skirstyklos.
1. susidėvėjusios ir moraliai pasenusios pastotės - jų atnaujinimas kainuotų didžiulius pinigus
2. aukšta transporto priemonių kaina - naudotų patenkinamos būklės nupirkti sudėtinga, o nauji kainuoja daugiau nei miestas gali sau leisti
3. dideli energijos nuostoliai perdavime - girdėjau kad apie 40% energijos yra prarandama dėl elektrinių nuostolių kontaktiniame tinkle ir kt. grandyse
Laidai jau suvynioti Vaidoto g., kitąmet susivynios Raudondvario pl. Gaila, bet manau, kad yra didelė tikimybė, jog tos linijos atnaujintos jau nebebus. Tikiu, kad atidarius Panemunės tiltą pratęs kontaktinį tinklą per jį, už tilto bus apsisukimas ir tiek. Tikėtina, kad troleibusai Kaune važinės tol, kol dienas baigs paskutinės transporto priemonės ir el. srovės skirstyklos.
Comment