Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar kas galėtų įkelti nuotrauką, kaip atrodo vidinės švieslentės Kaune? Ar jos skiriasi, pvz. viename modelyje tokia, kitame tokia (išskyrus Solaris Urbino 12 CNG, pas juos LCD ekranas berods)?

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Ar kas galėtų įkelti nuotrauką, kaip atrodo vidinės švieslentės Kaune? Ar jos skiriasi, pvz. viename modelyje tokia, kitame tokia (išskyrus Solaris Urbino 12 CNG, pas juos LCD ekranas berods)?
      Štai. Švieslentė troleibuse Škoda 14 Tr. 358. Autobusuose įmontuotos lygiai tokios pačios švieslentės, išskyrus Solaris Urbino 12 CNG
      Paskutinis taisė Traf; 2014.10.12, 16:42.

      Comment


        Reiškia iš nurašytųjų autobusų įdėta, kartu su komposteriais
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė uksas
          M97 xozeinai stato savo masinas ir i M94 .Matomai ta pati firma su xozeinu masinom yra.Ir gan neblogi mersai kaip i toki kaima jau vaziouja
          Atskleisiu paslaptį - M94, 97 ir 107 yra aptarnaujami UAB "Garliavos taksi", todėl ten ir gali būti mikroautobusų kaita.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Ar kituose troleibusuose (ir Solaris irgi) tokios pačios švieslentės? Jos rodo tik kryptį ir stotelę, ar ir datą taip pat? Aukščiau rašoma kryptis, o žemiau stotelė? Kieno gamybos? Kas rašosi, paspaudus STOP mygtuką?

            Comment


              Solaris troleibusuose švieslentės R&G gamybos. Jos yra siauros, eilutė bėganti. Rodo viską (stoteles, maršrutą, gatves kuriomis važiuojama, laiką su data). Škoda troleibusuose ir visuose kituose autobusuose Kaune yra šiek tiek didesnės to paties gamintojo švieslentės.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Gali buti taip, kad 7 su 11 paskutinius metus kursuoja į Kaniukus. Kadangi kitamet turbut bus rekonstruojamas Raudondvario pl, o projekte nenumatyta KT tiesimo darbams. Dar įrodymas nutiestas tinklas tik į Kauno pilies pusę, o troleibusai suksis Kėdainiu g.

                Comment


                  Ar Kaune kitąmet irgi mero rinkimai? Gal dar viskas pasikeis. O kaip suprasti Dar įrodymas nutiestas tinklas tik į Kauno pilies pusę, o troleibusai suksis Kėdainiu g. ? Nelabai supratau šią frazę.
                  P.S. Sorry už OT.

                  Comment


                    Sorry, netaip parašiau:
                    iš autobusų parko teritorijos yra nutiestas tinklas tik i kauno pilies pused, seniau buvo ir iš Kaniukų. Realiai troleibusai nakvos parke kai tinklas bus nutiestas i plovyklą ir į remonto zoną. Seniau sugede budavo tempiami i troleibusu parką.

                    Comment


                      Na, kiek aš esu matęs, tai keleivių iki Atramos st. yra visada, aišku, toliau troleibusai važinėja beveik tušti. Manau, kad greitai pradės svarstyti Draugystės. g. tinklo pašalinimą (kas būtų logiškesnis sprendimas negu Raudondvario pl.). Arba galbūt jie planuoja prisipirkti elektrinių autobusų (lyg kol baigs remontuoti plentą), kuriuos galėtų leisti 7 maršrutu, ir 11 trumpinti iki Kėdainių g. Nors man lyg šiol nesuprantama logika elektrobusais keisti troleibusus, o ne autobusus.

                      Comment


                        Bet kuriuo atveju prie autobusų parko esančio kontaktinio tinklo nebeliks, juk viską naujai dės, ties, kabins. Nepagrįstos baimės. O troleibusų keitimas elektrobusais yra visiškai nerealus, juk pirmiausia turės elektriniais pasidaryti visi autobusai. O iki tol dar ne vienas dešimtmetis.

                        Comment


                          Man tai kažkaip linksma dalis VT bilietų kainos po sausio 1d. Tarkim maršrutinė Kaune turės kainuoti 0,87 EUR. Gi čia bus košmaras tiek keleiviams, tiek ypač vairuotojams. Autobuse/troleibuse tai bent gali naudoti e-bilietą. O maršrutinėse pasirinkimo nėra.

                          Comment


                            http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/1...e-ivedus-eura/ :
                            <...>
                            Keleivių vežimo vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo maršrutiniais taksi tarifai:
                            iki 2014 gruodžio 31 d. – 3 Lt (0,87 Eur).
                            nuo 2015 m. sausio 1 d. – 3,11 Lt (0,90 Eur).
                            PS: ar "Kautros" maršrutiniai taksi jau stoja tik stotelėse?
                            www.kaunotvirtove.lt

                            Comment


                              Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą


                              PS: ar "Kautros" maršrutiniai taksi jau stoja tik stotelėse?
                              Prieš savaitę stoviniavo visur kur tik kas panorėdavo/stabdydavo.
                              Ir keleivių prisirinkdavo tiek, kad stovėt vietos nebūdavo. O tikėjausi, kad ims keleivių tik tiek kiek nurodyta, kad telpa...

                              Comment


                                Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
                                http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/1...e-ivedus-eura/ :


                                PS: ar "Kautros" maršrutiniai taksi jau stoja tik stotelėse?
                                Šiandieną dar taip pat stojo kur papuolė.
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Taigi čia maršrutinis taksi - nepamenu, kad kažkur būtų rašoma apie jų virtimą autobusais. Žinoma, kad stojo ir stos visur, kur įmanoma.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Taigi čia maršrutinis taksi - nepamenu, kad kažkur būtų rašoma apie jų virtimą autobusais. Žinoma, kad stojo ir stos visur, kur įmanoma.
                                    kazkas kazkada seniai, buvo uzsimines, kad stos stotelese, tai ta ganda pasigavo cia burys ir klausineja pastoviai, kada???

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      kazkas kazkada seniai, buvo uzsimines, kad stos stotelese, tai ta ganda pasigavo cia burys ir klausineja pastoviai, kada???
                                      Niekada Jei stotelėse jie stovinėtu , tai sumažėtų keleivių. Nes ir taip intervalai jų kartais retesni negu troliko , ar autobuso.
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Ačiū.

                                        Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
                                        PS: ar "Kautros" maršrutiniai taksi jau stoja tik stotelėse?
                                        Lygiai taip pat stoja tik stotelėse, kaip ir vairuotojai yra mandagūs, nelenktyniaujantys, neimantys perdaug keleivių ir t.t.
                                        Čia gražios pasakėlės prieš miegą

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          Niekada Jei stotelėse jie stovinėtu , tai sumažėtų keleivių. Nes ir taip intervalai jų kartais retesni negu troliko , ar autobuso.
                                          Nesupratai. Tas gandas buvo ne kad stotelėse stovinėtų (kaip autobusai), o kad stabdyti (įlipti ir išlipti) būtų galima tik stotelėse. Jei nestabdytų niekas tai ir nestotų. Taigi greičio prasme netgi kaip tik greičiau važiuotų nei dabar važiuoja.
                                          Ir net nepasakyčiau, kad gandas tai buvo, labiau tik kažkieno pasvarstymas be jokio pagrindo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X