Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    trys bus 6 greituju autobusu grafikai bet uztat nebus tuo laiku triju paprastu autobuso grafiku tuo metu
    Deja taip, 6G ne prisidėjo, o "perėjo" iš 6 paprasto...

    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    27 autobusai bus 2, vienas nuvažiuos iki onkologijos ir be stotelių važiuos i 2ąją ligonine kuris išvažiuos 7:28 po to važiuos į parką ir stovės rezerve kolkas.
    O kokia prasmė leisti autobusą "be stotelių"? Kodėl jis negali nuvažiuoti su stotelėmis?

    Apskritai, įdomu koks yra tikslas leisti tokius "vienkartinius" ir vienpusius maršrutus?

    Comment


      Tam, kad nereikėtu papildomo autobuso leisti , todėl taip ir važiuos be keleivių.

      Comment


        Pritaikyta analogiška strategija kaip ir 2009-ais Vilniuje - buvo vienas maršrutas, kuris iki Centro nuveždavo keleivius, atgal be jų grįždavo.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          27 į Onkologinį atvyksta šiek tiek per vėlai. Į darbą normaliose darbo įstaigose yra normalu atvykti 10 minučių prieš darbo pradžią. Tuo tarpu ligoninėje reikia atvykti pusę valandos ptieš darbą. Reikalingas laikas persirengimui, įrangos kalibravimui bei 'penkminutėms'. Čia sužadėtinės, dirbančios Onkologijos ligoninėje pastebėjimai.

          Comment


            Įsižiūrėjau į naujus T1, T2 ir T4 grafikus. T4 šiuo atveju atrodo per retas, T1 per dažnas. Įdomu, ar buvo atlikti tyrimai, kiek keleivių įlipa į T1 Vytauto pr. ir kiek įlipa Kęstučio gatvėje? Tai nebūtų visiškai tikslūs parodymai, nes galbūt dalis keleivių su T1 važiuodavo pvz., iš stoties į senamiestį, ir taip toliau, tačiau vis dėlto manau, kad iš stočių į Klinikas važiuoja tikrai pakankama dalis T1 keleivių, kuriems dabar bus patogesnis T4.

            Šią problemą būtų galima koreguoti sukuriant troleibusų žiedą ties Gel. stotimi. Šančiuose dabar per daug transporto.

            T2 daug kam tikrai bus patogus, bet, kaip bežiūrėsi, tai labai keistas maršrutas. Nukenčia Savanorių pr. susisiekimas su pilimi - lieka tik T10 ir T11. Tai nėra labai blogai, tačiau nepalankiai susidėsčius intervalams, gali tekti ilgiau palaukti. Norint iš Savanorių pr. pasiekti pilį, keleivis laukti neturėtų. Kažkada Savanoriuose didelį darbą atlikdavo senasis T4. Dabar, nebelikus T2 viena kryptimi, dar labiau pasijus jo trūkumas.

            Tikiuosi, po kokio mėnesio stebėjimų tvarkaraščiai bus peržiūrėti.

            Comment


              Tikiuosi atetyje 4 Troleibuso maršrutas pasiteisins ir bus dažninamas, bent jau taip kad iš 1 troleibuso pamainį grafiką perkels į 4 troleibusą nes manau 1ame sumažės maža dalis keleivių srautų.

              Comment


                Na va pagaliau! Šiandien bandomajame važiavime Kaune į Parodos kalną be sunkumų užkilo troleibusas!
                My Flickr
                My Trainpix

                Comment


                  Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                  Na va pagaliau! Šiandien bandomajame važiavime Kaune į Parodos kalną be sunkumų užkilo troleibusas!
                  Iš kur tokia info? Gal galima plačiau apie tokį reikšmingą įvykį (čia be ironijos): kada konkrečiai tai vyko (šnd buvau tame rajone, bet troleibuso važiavimo nemačiau), koks troleibusas važiavo, kokiu maršrutu, kas vairavo ir kt. Ar važiavo tik į Parodos kalną, ar taip pat ir nusileido?

                  Comment


                    Į Parodos kalną pirmasis troleibusas kilo su politikų dainomis ir eilėraščiais

                    http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...7#.VC54UZUcTcs

                    Comment


                      Bet viduri kalno sustojimai abejose pusese , kazkas nerealaus

                      Comment


                        Ne į temą, bet labai gražiai galerijoje atrodo užrašas ant komposterio su lipnia juostele apklijuotas

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Pritaikyta analogiška strategija kaip ir 2009-ais Vilniuje - buvo vienas maršrutas, kuris iki Centro nuveždavo keleivius, atgal be jų grįždavo.
                          Kažkur 1975 m. taip Kaune piko metu važinėjo autobusai 10A, vėliau iš Šiaurės prospekto į Kęstučio gatvę rytais ir iš Ožeškienės g. į Šiaurės pr. vakarais - 32-as.

                          Comment


                            Nuo sio sekmadienio vazines 6 nauji M53
                            Taip pat pakeisti eismo tvarkarasciai M57

                            Nepatikslintais duomenimis nuo spalio 15 d M54 5 ar visus 10 grafiku aptarnaus vaitkuno firma. Nes dabar aptarnaujantis turi labai daug nusizengimu, tai yra neuzvaziavimas i mega ir nedavimas bilietu. Del neuzvaziavimo i mega tai aisku, dirbant uz inasa ir kura pilant is savo kisenes, dar neatsirado toks kvailys, kad is savo kisenes dengtu nuostolingus kilometreus.Del bilietru nedavimo tai ir tas pat duosi ar neduosi ji , vakare vistiek turi atnest pilna inasa.
                            Paskutinis taisė uksas; 2014.10.05, 10:33. Priežastis: papildymas

                            Comment


                              KVT puslapyje yra nauja maršrutų schema su 2 ir 4 troleibusų ir visomis maršrutinių taksi maršrutų trasomis.

                              Comment


                                KVT fanai, ar jau pasiruošėte fotoaparatus ir kameras? Didis įvykis, lauksim nuotraukų ir galbūt video!

                                Comment


                                  Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                  KVT fanai, ar jau pasiruošėte fotoaparatus ir kameras? Didis įvykis, lauksim nuotraukų ir galbūt video!
                                  Penktadieni parvesiu reportaza, kaip troleibusai vaziuoja Parodakalniu
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Penktadieni parvesiu reportaza, kaip troleibusai vaziuoja Parodakalniu
                                    Šaunu, lauksim ssnaiperi Soliariai turbūt įkopia be problemų, įdomu, kaip su škodomis? Be to, į kalną nutiestas modernesnis kontaktinis tinklas, taigi galbūt troleibusai negaišta tiek daug laiko ties posūkiais?

                                    Comment


                                      Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                      Nepatikslintais duomenimis nuo spalio 15 d M54 5 ar visus 10 grafiku aptarnaus vaitkuno firma. Nes dabar aptarnaujantis turi labai daug nusizengimu, tai yra neuzvaziavimas i mega ir nedavimas bilietu.
                                      Kas pasikeis nuo vežėjo pakeitimo? Ar išnyks išvardinti nusižengimai?

                                      Comment


                                        Matomai isnyks nes pas ta vezeja yra kameros, keleiviu skaiciavimo iranga , ir atrodo ten yra mokama alga kaip kautroje autroli ar autobusu parke. Kas yra dirbe ten tai puikiai tai zino. Jau nuo vakar kautra pereme 6 mikroautobusus M53. Atsilaisvino masinos, tai vezejas M54 nuo 15 dienos bus kitas nei dabar. Pas si vezeja yra tvarka. kaip kautroje, kura pila imone , masinos laikomos imonej , tad uzvaziavimai tikrai bus kaip priklauso pagal grafika, tad laukiam spalio 15 dienos, paziuresim ar gandai pasitvirtins ?
                                        Paskutinis taisė uksas; 2014.10.06, 10:55.

                                        Comment


                                          Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                          Šaunu, lauksim ssnaiperi Soliariai turbūt įkopia be problemų, įdomu, kaip su škodomis? Be to, į kalną nutiestas modernesnis kontaktinis tinklas, taigi galbūt troleibusai negaišta tiek daug laiko ties posūkiais?
                                          Pats važiavau tiek su Solariu tiek su Škoda , Kolkas didelių greičių į kalną nesitikėkit nes pirmais ratais labai stipriai žiežirbavo, taip bus kol apsitrins tinklas ir įgaus formą.
                                          Solariu važiavau į kalną 20-25km/h aišku ateityje eis ir greičiau nes važiuojant stačiąją kalnio dalimi galima lengvai dar labiau pagreitinti.
                                          Su Škoda važiavau 339 , aišku tikrai galėjo greičiau užvažiuoti nes prieš pat kiekvieną kreivę atleisdavo gažo pedalą tai greitis į kalną buvo apie 15km/h.
                                          O dėl 236 pasakysiu taip , jei jis lengvai užvažiuos su pakankamai keleivų (kad ir apie 50) tai Po naujųjų metų sulauksime 2 troleibuso važiuojant ir į Parodos kalną nes taip bandoma su prasčiausiu troleibusu jei jis užvažiuos tai kiti tuo labiau, bent kolkas tvarkosi gerai aišku keleivių ne per daugiausia , bet aišku normalu pati pirma diena.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X