Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
    Dėl Škodų 15 TR, manau, Rygoj jos atsilaisvins, kai Ryga gaus pakankamai Škoda 27 TR
    Oho koks fainas aparatas! Ir kaip Ryga sugeba taip atnaujinti savo troleibusus?
    Beje, Škoda 27Tr pagal išvaizdą kaip Solaris, o ant priekio yra abu pavadinimai - ir Škoda, ir Solaris. Tai kodėl modelis skaitosi Škoda?
    Ir dar prie to paties: ten kėbulas Solaris, o aparatūra Škoda, ko gero?

    Comment


      Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
      Matomai 318 ir 265 vairuotojei nesutiko dirbti 4ame...
      O tai yra įmanoma, atsisakyti dirbti pavestą darbą? O kas jeigu visi vairuotojai atsisakytų dirbti 4-ame?
      Ir dar: ar vairuotojams yra skirtumas, kokiame maršrute dirbti? Ar yra "mėgstami", "populiarūs" maršrutai (ir atitinkamai - nemėgstami ir nepopuliarūs)? Jeigu taip, kokie ir pagal kokius kriterijus?

      Comment


        Iš tikrųjų, tai tos kalbos, kad Škodos neužkops į kalną yra keistos. Škodų gimtinėje yra dafiga kalnuotų ir kalvotų vietų ir į jas jos kažkaip įlipa. Problemų gali kilti nebent žiemą, kai kalnas nebarstytas.

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          Iš tikrųjų, tai tos kalbos, kad Škodos neužkops į kalną yra keistos. Škodų gimtinėje yra dafiga kalnuotų ir kalvotų vietų ir į jas jos kažkaip įlipa. Problemų gali kilti nebent žiemą, kai kalnas nebarstytas.
          14Tr techniniuose duomenyse (http://transphoto.ru/photo/360732) nurodyta, kad 16.000 kg troleibuso maksimalus įveikiamas nuolydis su pastoviu greičiu be laiko apribojimų yra 6 %. Maksimalus nuolydis, kuriame troleibusas gali pajudėti iš vietos (su judėjimo atstumo apribojimu), yra 12 %.
          Koks yra Parodos g. kalno nuolydis? Aš nežinau. Kas žinote, parašykite.

          Comment


            http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/l...taisas-851778/

            Bet atidžiau pastudijavus vietovės techninius duomenis, matyti, kad ištisinis 10 procentų nuolydis fiksuojamas tik vienoje įkalnės vietoje. Kitur nuolydis mažesnis ir siekia apie 7 - 8 procentus
            No problem.

            Comment


              Nauja informacija: autobusų parkas pirks MAN markės troleibusus, taip bus nurašoma keleta troleibusų, jie bus maždaug 10 metų senumo , trumpi.

              Comment


                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                Nauja informacija: autobusų parkas pirks MAN markės troleibusus, taip bus nurašoma keleta troleibusų, jie bus maždaug 10 metų senumo , trumpi.
                Autobusu parkas? pirks troleibusus??? MAN???
                Kokius? Kaip atrodys galite foto?
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Jug autobusų parkas ir troleibusų parkas sujugti tai nestebina, bet perkamas modelis nustebino, nuotraukos negaliu patalpint nes kolkas naudojuosi tik telefonu. Tad tikiuosi kas nors įdės galimus modelių nuotraukas.

                  Comment


                    O koks modelis nežinote pvz. MAN NL202
                    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                    Comment


                      Ne. Tik žinau kad MAN ir 10metų senumo ir perkami iš Europos.

                      Comment


                        Pvz., Zolingeno MAN.
                        http://www.flickr.com/photos/66296731@N07/15086316549

                        Comment


                          Per senas. Troleibusas nuotraukoje pagamintas 1986m.

                          Comment


                            Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                            Oho koks fainas aparatas! Ir kaip Ryga sugeba taip atnaujinti savo troleibusus?
                            Beje, Škoda 27Tr pagal išvaizdą kaip Solaris, o ant priekio yra abu pavadinimai - ir Škoda, ir Solaris. Tai kodėl modelis skaitosi Škoda?
                            Ir dar prie to paties: ten kėbulas Solaris, o aparatūra Škoda, ko gero?
                            Taip, esi teisus. Kėbulas Solario, o elektronika Škodos. Beje, 163 ilgi troleibusai su dyzeliniu generatoriumi bei dviem kondicionieriais atsiseis ~500 mln. litų.
                            Po šio atnaujinimo mieste visiškai nebeliks: Škoda 14Tr (26 vnt.), Škoda 14TrM (7 vnt.), Škoda 15Tr (23 vnt.), Škoda 15TrM (10 vnt.), BKM 321 (1 vnt.), BKM 331 (7 vnt.) (iš viso 74 vnt. senų troleibusų). Reiškia, ko gero, bus atidaryti nauji troleibusų maršrutai su dyzeliniu generatoriu naudojimu.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Beje, 163 ilgi troleibusai su dyzeliniu generatoriumi bei dviem kondicionieriais atsiseis ~500 mln. litų.
                              Po šio atnaujinimo mieste visiškai nebeliks... iš viso 74 vnt. senų troleibusų.
                              Va čia tai miesto transporto atnaujinimas! Super!
                              Aš ir klausiu, kaip Ryga tai sugeba? Visų trijų Baltijos valstybių padėtis yra +/- maždaug vienoda, o čia tokie ryškūs skirtumai.

                              Comment


                                Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                Va čia tai miesto transporto atnaujinimas! Super!
                                Aš ir klausiu, kaip Ryga tai sugeba? Visų trijų Baltijos valstybių padėtis yra +/- maždaug vienoda, o čia tokie ryškūs skirtumai.
                                Tai dar 2013 vasaros naujiena.
                                http://www.15min.lt/naujiena/gazas/a...sus-220-348008

                                Comment


                                  Bandau suvesti galus, kiek Kaunas pirks autobusų. Kaip suprantu:
                                  15 trumpų ne senesnių nei 2001 metų. Viešasis pirkimas

                                  20 trumpų ne senesnių nei 2004 metų. Viešasis pirkimas

                                  4 trigubinti autobusai Viešasis pirkimas

                                  Galbūt Gintaras663 kažką daugiau žino?

                                  Iš troleibusų siūlau
                                  Transphoto.ru nuotrauka
                                  Paskutinis taisė Komandoras; 2014.09.23, 21:07.

                                  Comment


                                    Man tas devėtų troleibusų pirkimas nesuprantamas. Nejaugi negalima pasinaudoti ES fondais ir nupirkti normalių transporto priemonių? Kiek žinau tai tam reikalui 2014-2020 m. bus mesti šimtai milijonų litų.

                                    Comment


                                      Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                                      Man tas devėtų troleibusų pirkimas nesuprantamas. Nejaugi negalima pasinaudoti ES fondais ir nupirkti normalių transporto priemonių? Kiek žinau tai tam reikalui 2014-2020 m. bus mesti šimtai milijonų litų.
                                      Nesunku pastebėti, kad 2014-2020 m. laikotarpio parama beveik neskiriama tokiems projektams kaip VT atnaujinimas arba infrastruktūros gerinimas, nebent tie projektai yra ilgalaikiai ir kuriantys, pritraukiantys investicijas, turintys išliekamąją vertę. Tad vargu, ar realu už ES pinigus atnaujinti VT, kad ir kaip gaila, tačiau per vėlu.

                                      Comment


                                        Apie naujus troleibusus pamirškit už poros metų autobusų parkas iš ES planuoja pirkti elektrobusų kurie po biški pradės keisti troleibusus. Realei pirmi naikinimai bus raudondvario pl bent kolkas gandai 11troleibusą trumpint iki kėdainių g arba Kauno pilies.
                                        Pateiktoje nuotraukoje yra ilgas troleibusas, o perkami yra trumpi.

                                        Comment


                                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                          Galbūt Gintaras663 kažką daugiau žino?
                                          Gintaras663 nežino nieko išskyrus gandus. Man labai kvailai atrodo "perkamų troleibusų" aptarinėjimas, kai netgi nėra jokių pareiškimų iš Kauno autobusų ar savivaldybės atstovų. Nėra net konkursų paskelbtų.

                                          Ir išvis, kaip gali būti perkami konkrečios markės troleibusai, jeigu viskas perkama per viešuosius pirkimus, kur bet kas gali siūlyti bet ką? Svarbu tik kad atitiktų sąlygas.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X