Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebus, nes perka nuo 2002 metų gamintus.

    Comment


      Tuo tarpu viešojo transporto keleiviai portalą informavo, kad autobusai, vykstantys per šią apylanką, nuo tvarkaraščio atsilieka pusvalandžiu ir ilgiau, dėl to tapo itin sunku planuoti keliones viešuoju transportu, kauniečiai priversti vėluoti į darbą ir mokymo įstaigas.
      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/0...jams-ne-motais
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
        Pristatyti nauji Kauno mikroautobusai.

        http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/0...ikroautobusai/
        Puiki žinia!
        Bet nė kiek nenustebsiu, jeigu atsiras verkšlenimai "grąžynkit senūs mikriūkus!".

        Comment


          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
          Pristatyti nauji Kauno mikroautobusai.

          http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/09/0...ikroautobusai/



          ar galit pasakyt kas nors kodel KA , autroli ir kautroj vairuotojai duoda bilietukus, marsrutiniuose ne. As dar karta jum atsakau jog ten yra mokama gera alga atostoginiai ir visos socialines garantijos, nera prasmes tai daryti .Marsrutiniuos nera algu, yra stavkes, todel bilietu davimas yra antraeilis reikalas, cia svarbiausia viska surinkt grynais,atiduot stavke bosui ,ar atnest vakare i uaba sumoket uz izdeginta kura per diena o toliau kaip bus taip bus. menesinis darbas apie 300 valandu ,vienam Kai bus algos ir cia isnyks ir si piktzole.Visi bus apibilietuoti ir laimingi.
          Paskutinis taisė uksas; 2014.09.10, 18:09.

          Comment


            Dar apie naujus mikroautobusus.
            Neseniai su didele pompa buvo pristatyta ir išdalinta dar viena partija mokyklinių autobusiukų:
            http://www.15min.lt/gallery/show/vil...utobusai-55566
            Įdomu, ar jie irgi buvo pagaminti kaip krovininiai ir "perdaryti" į keleivinius?
            Panašu kad ne, nes
            Švietimo ir mokslo ministerija nupirko 48 naujus geltonuosius autobusus. Devyniolikos sėdimų vietų „Volkswagen Crafter" markės automobiliai jau keliauja į Lietuvą.
            Šaltinis: http://www.udiena.lt/aktualijos/item...niai-autobusai

            Kyla klausimas, kaip čia "apsimokėjo" gaminti 48 keleivinių autobusiukų partiją, o 70 naujų Kauno mikroautobusų - ne?

            Comment


              Mokykliniai autobusai yra standartiniai, o "Kautros" perdaryti pagal uzsakyma, tuo uzsiima specialios imones. Tas daroma visame pasaulyje, netgi pagaminti Lietuvoje jie eksportuojami i Vakarus ir Skandinavija. Ar ko tu nesupranti?

              Comment


                Gali buti, kad mokykliniai irgi perdaryti, bet siuo atveju ne Lietuvoje

                Comment


                  Onkologijos ligoninė išsireikalavo sau dviejų rytinių greitųjų A3 reisų ir vieno vakarinio jau nuo sekančio pirmadienio. Ar kas gali patvirtinti?

                  Comment


                    ir vaziuos vietoj iprasto grafiko valandos ir 30 minuciu greiciau maximum 10 minuciu toks cia ir bus greitasis stos i bendra srauta vyduno alejoj sabartiniuose kamsciuose studentu g ir radvilenu plente piliakalnio gatveje ir vaidoto paskui iprastu grafiku vaziuojancius kitus autobusus

                    Comment


                      Nuo pirmadienio keisis M57 grafikai / saltinis ne viena bobute sake/

                      Comment


                        kai bus automatines durys mikru turetu ir nestot ant kiekvieno kampo

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          kai bus automatines durys mikru turetu ir nestot ant kiekvieno kampo
                          Prašau paaiškinti šią gilią įžvalgą plačiau
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            kai bus automatines durys mikru turetu ir nestot ant kiekvieno kampo
                            Jie stos kaip ir anksciau tavo nusivylimui kur keleivis paprasys,tik toliau nuo saligatvio nes durys automatines ir atsiveria i lauko puse.Automatines durys ar puse ju nedraudzia stot ant kiekvieno kampo deja. Reikejo nuvykt i prezentacija prie savivaldybes ar siandien stoties rajone jis buvo pristatomas toliau musu liaudziai. Ir dar vienas didelis pliusas, yra kad bus mokama gan nebloga alga, o inasu erai ateina galas!

                            Citata:
                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            kai bus automatines durys mikru turetu ir nestot ant kiekvieno kampo
                            Prašau paaiškinti šią gilią įžvalgą plačiau

                            Ka gali zmogelis tau paaiskinti apie si reikala nenutuokiantis ne trupucio sio verslo esmes.Aciu uz supratima.As jum galiu papasakot nuo A iki Z Jei yra noras. Bet kai pradedu pasakot visa tiesa tai atsiranda zmogus kuris dalina banus i kaire ir i desne 2 savaitem , tai zodis ne toks tai dar kazkas. Viesa teisybe kazkam labai bado akis
                            Paskutinis taisė uksas; 2014.09.12, 08:48.

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Prašau paaiškinti šią gilią įžvalgą plačiau

                              duru atidarymas fiksuoja duru atidaryma nesvarbu ar atvaziaves ar dar ne esi prie sustojimo. nes kai buvo rasyta bus galima ziuret ju vaziavima kiek minuciu veluoja ar skuba.
                              as cia ziuriu ir lyginu pagal autobusu ir troleibusu keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo taisykles

                              Comment


                                Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                Ka gali zmogelis tau paaiskinti apie si reikala nenutuokiantis ne trupucio sio verslo esmes.Aciu uz supratima.As jum galiu papasakot nuo A iki Z Jei yra noras. Bet kai pradedu pasakot visa tiesa tai atsiranda zmogus kuris dalina banus i kaire ir i desne 2 savaitem , tai zodis ne toks tai dar kazkas. Viesa teisybe kazkam labai bado akis
                                Akis bado ne teisybė, kurią visi žino tavo dėka, o tai, kad tu tą teisybę kartoji kiekviename savo pranešime.

                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                duru atidarymas fiksuoja duru atidaryma nesvarbu ar atvaziaves ar dar ne esi prie sustojimo. nes kai buvo rasyta bus galima ziuret ju vaziavima kiek minuciu veluoja ar skuba.
                                as cia ziuriu ir lyginu pagal autobusu ir troleibusu keleiviu ilaipinimo ir islaipinimo taisykles
                                O kodėl manai, kad durų atidarymas bus pririštas prie realaus laiko stebėjimo sistemos? Vilniuje ir Klaipėdoje, Kaune viskas veikia ir be durų atidarymų.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Apie Vilniu ar Klaipeda negaliu nieko pasakyt bet apie Kauna tai galiu nes duru atidarymas fiksuoja sustojima.

                                  Comment


                                    Kai važiavau troleibusu, jis nesustojo stotelėje, tačiau sekančią stotelę vis tiek pranešė. Taigi, pririšimo vien tik prie durų atidarymo Kaune nėra. Be to, nemanau, kad įrenginėjantys informacines sistemas mikroautobusuose bus tokie kvaili, kad naudotų pririšimą prie durų atidarymo. Greičiausiai bus matuojama arba pagal atstumą, arba pagal GPS koordinates.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      Apie Vilniu ar Klaipeda negaliu nieko pasakyt bet apie Kauna tai galiu nes duru atidarymas fiksuoja sustojima.
                                      Tiesa, bet ne iki galo pasakyta. Kaune atvykimo į stotelę faktas fiksuojamas įvažiavus į stotelės zoną (pagal borto kompiuteryje įvestą maršrutą ir pagal jį suprogramuotus atstumus tarp stotelių, taigi pagal kilometražą). Būtent tuo metu, kai įvažiuojama į stotelės zoną, transporto viduje švieslentėje atsiranda stotelės pavadinimo užrašas. Laikas, kuomet įvažiuota į stotelę, fiksuojamas atidarius duris. Išvykimo laikas fiksuojamas uždarius duris, išvykimo faktas - išvykus iš zonos. Faktas aktualus pranešimams, laiko informacija aktuali parkui ir realaus laiko sistemai.

                                      Ši sistema šiek tiek skiriasi nuo Klaipėdoje ir Vilniuje esančios, nes šiuose miestuose e.bilieto sistemą diegė kita įmonė negu Kaune.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Tiesa, bet ne iki galo pasakyta. Kaune atvykimo į stotelę faktas fiksuojamas įvažiavus į stotelės zoną (pagal borto kompiuteryje įvestą maršrutą ir pagal jį suprogramuotus atstumus tarp stotelių, taigi pagal kilometražą). Būtent tuo metu, kai įvažiuojama į stotelės zoną, transporto viduje švieslentėje atsiranda stotelės pavadinimo užrašas. Laikas, kuomet įvažiuota į stotelę, fiksuojamas atidarius duris. Išvykimo laikas fiksuojamas uždarius duris, išvykimo faktas - išvykus iš zonos. Faktas aktualus pranešimams, laiko informacija aktuali parkui ir realaus laiko sistemai.

                                        Ši sistema šiek tiek skiriasi nuo Klaipėdoje ir Vilniuje esančios, nes šiuose miestuose e.bilieto sistemą diegė kita įmonė negu Kaune.

                                        Bet i sustojimo zona galima atvaziuoti kada nori ir su 3 minutem pliuse bet duris galima atidaryt tik iki vienos minutes pliuse.

                                        Comment


                                          Keletas naujienų iš transporto skyriaus posedžio. Siūlo organizuoti troleibusų eismą Parodos gatve nuo spalio 6 dienos. Niekam nepaslaptis ,kad važiuos 2 ir 4 maršrutai. Taip pat siūlo du naujus greituosius autobusų maršrutus. Tai 3 maršrutas važiuosiantis į Onkologijos ligoninę per centrą link stoties toliau įprasta trasa. Stos pagrindinėse stotelėse, o nuo stotelės Milikoniai važiuos nestodamas iki Jurbarko st, toliau visuose centro stotelėse išskyrus Kęstučio. Bei 6 greitasis, važiuos nuo Technikos gatvės link centro pro stotį, toliau Europos pr ir suks į Veiverių g. Toliau įprasta trasa. Paulius Keras atsakė, kodėl nebus tinklo sujungimo su Donelaičio g. Nes dabar reikia priduotį projektą, tada stebės srautus ir bandys jungti tinklą, nors labai sunkiai techniškai būtų viską padaryt...Kas man atrodo labai lengvai įgyvendimana. Daugiau informacijos bus veliau kasvykstakaune svetainèje.
                                          Paskutinis taisė OneMillion; 2014.09.12, 10:32.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X