Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
    Kadangi kalba eina apie SEKMADIENĮ , tai aš ir pats mačiau, kad 33 autobusų maršrute dirbo, lyg, ši transporto priemonė.
    O taip sitas vaziavo, taigi cia mikras, o ne midibusas. KA skelbesi kad midibusai pas juos, o ne mikrai vazines,vel apgavo tauta.

    Comment


      Parašė uksas Rodyti pranešimą
      KA skelbesi kad midibusai pas juos
      Argi? Nelabai pamenu tokio dalyko.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Labai gera zinai butu, bet dabar su centru smarkiai suprastes susiekimas garliaviniams. Apie 6 autobuso padazninima nera snekos panasu.
        Ankščiau apie tai rašiau... Tie autobusai pilni važiuoja jau , o kursuoja ne itin dažnai...
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Nugenėjusi rajono mikroautobusų vežėjų maršrutus Kauno miesto valdžia sukėlė sumaištį priemiesčiuose: autobusai – perpildyti, žmonės vėluoja į darbus

          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz36LL14UYx
          Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

          Comment


            P.Keras užsimina apie keleta 6 autobusu reisų kaip ale greitasis kuris stos nevisuose stotelėse. Jei toks kaip 39 dabar tai geriau išvis nedarytu nes , dabar 39 nuo Kaustos iki Geležinkelio stoties nuvaziuoja vos greičiau už troleibusą.

            Comment


              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
              Yra daug niuansų ir suinteresuotų grupių, kad nustekianti kauno viešajį transportą, nepaisant naujų atobusų pirkimo, nėra atsarginų dalių, 013 troleibusas tapo donoru jau. Bet ne už kalnų rinkimai, gal situacija pasikeis į kažkurią pusę tik neaišku.
              Šiandien mačiau važiuojantį 013 troleibusą, dar ir 13-uoju maršrutu

              Comment


                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                P.Keras užsimina apie keleta 6 autobusu reisų kaip ale greitasis kuris stos nevisuose stotelėse. Jei toks kaip 39 dabar tai geriau išvis nedarytu nes , dabar 39 nuo Kaustos iki Geležinkelio stoties nuvaziuoja vos greičiau už troleibusą.
                Geras pastebėjimas, 14 prieš 12 minučių. Diskutuotinas klausimas ar kai kurie greitieji naudingi, įvertinus, kad dar ir nepatogumų sudaro, pvz. 6 forte populiarus perlipimas panaikintas žmonėms.

                Comment


                  Kalbant apie greituosius maršrutus, man yra keista, kaip suplakami maršrutai, atseit vienas "greitasis" kitas "negreitasis". Tarkime 39-ntas autobusas. Ir koks čia greitasis autobusas? Kad nestoja pora stotelių Petrašiūnuose? Jeigu jau nori įvesti greitąjį maršrutą, tai visų pirma reiktų nustatyti tinkamą trasą, kurioje reikia tokio maršruto (konkrečią trasą kurioje reikia greito susiekimo ir kurioje dideli srautai važiuojančių nuo stotelės A iki B ), tuomet konkrečias stoteles, kuriose išlipa/įlipa daugiausiai žmonių, ir galiausiai išskirti tokį maršrutą atskiru numeriu.
                  Diskutuotinas klausimas ir ar kelių stotelių praleidimas paverčia autobuso maršrutą greituoju? Turbūt išimtinais atvejais. Turbūt kiekviename maršrute galima rasti stotelių, kuriose išlipa vos vienas kitas žmogus, tad jeigu kiekvieną maršrutą taip pakoreguotume ir visus maršrutus padarytume "greitaisiais", tai tektų įsiminti ne tik kokia trasa autobusas važiuoja, bet ir kuris kurioje stotelėje stoja.
                  Iš dabartinių atseit "greitųjų", man asmeniškai labiausiai patinka tik 34-rtas, kuriuo nuo klinikų galima greitai nuvažiuoti iki vilijampolės turgavietės ir atvirkščiai.
                  Paskutinis taisė Traf; 2014.07.03, 17:57.

                  Comment


                    Pvz didžiausias kuriozas 39ame iš Pašilės g į Breslaujos g atkarpa duota nuvaziuoti 3min. Nors troleibusams topje pačioje atkarpoje yra tik 2min. 34ame Nuo klinikų iki Viliampolės trugaus yra duota 5min , nors pakanka 4min , aišku užtenka jei vairuotojas važiuoja 50km/h. Tad manau reiklia jei jau daryt greituosius tai kažka panašaus kaip Vilniuje , nes beveik nieko greičiau nesigauna.

                    Comment


                      34 autobuso maršrutas, tai tikrai nesuprasi- nei greitasis, nei negreitasis- nestoja tik keliose stotelėse. Tikrai galėtų dar nemažai stotelių nestoti, kur mažiau keleivių, pvz. Dovydaičio arba prie Ledo arenos (kai baigs rekonstruoti Petrausko g.), Vilijampolėje irgi gal užtektų vienos stotelės, kurioje stotų. Pagrindinis keleivių srautas juk vis tiek turbūt Šilainiai- Klinikos- Centras. Vilniaus greitieji, kiek teko važiuoti, tai stoja gal kas kokioj penktoj šeštoj stotelėj vidutiniškai ir spaudžia kaip reikiant, net baisu truputį važiuot Kaune net neišeitų turbūt taip spaust dėl duobių gatvėse

                      Comment


                        Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                        34 autobuso maršrutas, tai tikrai nesuprasi- nei greitasis, nei negreitasis- nestoja tik keliose stotelėse. Tikrai galėtų dar nemažai stotelių nestoti, kur mažiau keleivių, pvz. Dovydaičio arba prie Ledo arenos (kai baigs rekonstruoti Petrausko g.), Vilijampolėje irgi gal užtektų vienos stotelės, kurioje stotų. Pagrindinis keleivių srautas juk vis tiek turbūt Šilainiai- Klinikos- Centras. Vilniaus greitieji, kiek teko važiuoti, tai stoja gal kas kokioj penktoj šeštoj stotelėj vidutiniškai ir spaudžia kaip reikiant, net baisu truputį važiuot Kaune net neišeitų turbūt taip spaust dėl duobių gatvėse
                        nestoti prie Ledo arenos butų absurdų absurdas - ten visad pilna studentų/mokinukų (Sveikatingumo mokykla, Kauno kolegija, medicinkes bendrikas, futbolo akademija).

                        Comment


                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                          Pvz didžiausias kuriozas 39ame iš Pašilės g į Breslaujos g atkarpa duota nuvaziuoti 3min. Nors troleibusams topje pačioje atkarpoje yra tik 2min. 34ame Nuo klinikų iki Viliampolės trugaus yra duota 5min , nors pakanka 4min , aišku užtenka jei vairuotojas važiuoja 50km/h. Tad manau reiklia jei jau daryt greituosius tai kažka panašaus kaip Vilniuje , nes beveik nieko greičiau nesigauna.
                          Esu pastebėjęs nuo senų laikų, kad autobusams daugeliu atveju duodama daugiau laiko ir troleibusai juos dažnai lenkia. Niekada nesupratau šito dalyko. Galbūt tas įprotis atėjęs iš kokių gūdžių blokados ar krizės laikų, taip siekiant taupyti autobusų degalus? Taip, jeigu "greitasis" maršrutas velkasi 30 km/h visą savo ilgą "super greitą" atkarpą, tai nieko gero neduoda.

                          O tokių atkarpų, kur autobusai "velkasi" žinau labai daug. Pvz, - 46-o atkarpa tarp Vaišvydavos ir Žiegždrių, kur šiaip yra užmiestis - autobuso greitis apie 40 km/h.
                          Laikinoji A34, A43 - apylanka Radvilėnų pl. - iš viso nesąmoningai daug laiko duota ją įveikti.

                          Comment


                            Dabar įsigaliojus vasaros grafikui troleibusams , troleibusai išties turi labai greitą tvarkarašti nes vasarą nuėmama keletas minučių trasos įveikimo laiką. O pas autobusus yra visus metus tas pats laiko paskirstymas trasai įveiktį kuris apskaičiojamas kaip autobuso greitis apie 40km/h. Todėl dažnas atvėjis ypač vasarą kai troleibusai lenkia autobusus.

                            Comment


                              Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                              Dabar įsigaliojus vasaros grafikui troleibusams , troleibusai išties turi labai greitą tvarkarašti nes vasarą nuėmama keletas minučių trasos įveikimo laiką. O pas autobusus yra visus metus tas pats laiko paskirstymas trasai įveiktį kuris apskaičiojamas kaip autobuso greitis apie 40km/h. Todėl dažnas atvėjis ypač vasarą kai troleibusai lenkia autobusus.
                              Šitas dalykas tik parodo, kad transporto skyrius nėra kėlęs kojos į VT. Tiesa, o vairuotojams kaip smagiau dirbti, besivelkant, ar šiek tiek paspaudžiant? Kai aš visą dieną už vairo nesėdžiu, labiau prie širdies antrasis variantas, bet dirbant ilgą laiką, gal kitaip ima atrodyt.

                              Comment


                                Kiek bendravęs su vairuotojeis tai geriau kai nereikia lėkti bet ir nereikia vilktis. Dar keistai atrodo kad transporto skyrius kalba kad troleibusai teršia aplinka ir jiuos reikia naikinti. Nors visi baigę ten su aukstaisiai , bet visiškai nenutuokia kas yra VT ir nežinok kaip juo žmonės naudojasi, ir nei karto nevažiavo juo ir tai įrodė vakaryksčiai įvikiai draugystės g kurioje vyko kelių darbai.

                                Comment


                                  Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                  Kiek bendravęs su vairuotojeis tai geriau kai nereikia lėkti bet ir nereikia vilktis. Dar keistai atrodo kad transporto skyrius kalba kad troleibusai teršia aplinka ir jiuos reikia naikinti. Nors visi baigę ten su aukstaisiai , bet visiškai nenutuokia kas yra VT ir nežinok kaip juo žmonės naudojasi, ir nei karto nevažiavo juo ir tai įrodė vakaryksčiai įvikiai draugystės g kurioje vyko kelių darbai.
                                  Kas būtent įvyko, kažkaip nepastebėjau jokios info?

                                  Comment


                                    kadangi vyko kelio atsfaltavimo darbai tai treibusai ir autobusai vėlavo 10-20min , o man nustebino 3 troleibuso maršrutas, važiavo 2 ratus vienas paskui kita, nors buvo skambinta dispečerei , kuri neleido praleist rato , taip vairuotojei gadino savo darbo statistiką pagal kuria ir mažėja arba didėja darbo užmokestis.

                                    Comment


                                      Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                      kadangi vyko kelio atsfaltavimo darbai tai treibusai ir autobusai vėlavo 10-20min , o man nustebino 3 troleibuso maršrutas, važiavo 2 ratus vienas paskui kita, nors buvo skambinta dispečerei , kuri neleido praleist rato , taip vairuotojei gadino savo darbo statistiką pagal kuria ir mažėja arba didėja darbo užmokestis.
                                      Tokiais atvejais nelogiška skaičiuot statistiką. Tarkim, tas kur visą menesį važineja per remonto zoną, pastoviai vėluos ir uždirbs mažiau.

                                      Comment


                                        Vakar naktį visur- kvt.lt, popierinėje spaudoje, informacinėse švieslentėse, pačio renginio metu reklamuotų troleibusų po renginio ,,Operetė Kauno pilyje" nebuvo. Po kokio pusvalandžio atvažiavo tik 4,10 ir 37 maršruto autobusai bei naktinis 14. Savivaldybė eilinį kartą apsišiko palikdama tiek daug žmonių ant ledo.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                                          Vakar naktį visur- kvt.lt, popierinėje spaudoje, informacinėse švieslentėse, pačio renginio metu reklamuotų troleibusų po renginio ,,Operetė Kauno pilyje" nebuvo. Po kokio pusvalandžio atvažiavo tik 4,10 ir 37 maršruto autobusai bei naktinis 14. Savivaldybė eilinį kartą apsišiko palikdama tiek daug žmonių ant ledo.
                                          kvt.lt tokia informacija buvo: http://www.kvt.lt/index.php?id=715

                                          Deja, dėl žiniasklaidos nežinau, bet būdavo įprasta skelbti 15min.lt laikraštyje. Tačiau jis jau turbūt neleidžiamas. Reikia pripažinti, kad informacijos sklaida per maža.

                                          Jei koks nors maršrutas nepasirodė, siūlau drąsiai teikti skundą savivaldybei, nes pasibėdavojimas internete jokių teigiamų rezultatų nesulauks. Arba brūkštelėkite į asociacija@nvtka.lt ir bendromis jėgomis parengsime raštą. Bus ir jums lengviau, ir mums smagiau, kad prisidėjome.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X