Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąKalbant apie mūsų viešąjį transportą, mikriukiai iš tiesų buvo vienas greičiausių susisiekimo būdų, bet turbūt ir vienas nesaugiausių. Autobusų maršrutai irtvarkaraščiai bendru atveju nėra idealūs, bet kaip pastebime, Kauno VT po truputį kinta. Manau jis keisis tik į gerąją pusę, ypač kai įsitrauks Kautra. Laukiu nesulaukiu
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPritariu. Kaune per 10 metu kone revoliucija ivyko VT, niekas iskarto ir per diena nepasidaro.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNa, mokantieji mokestį jaustų paskatą naudotis VT, nes prisidėtų prie jo infrastruktūros gerinimo. O nuplėšti kuo daugiau yra visai neblogai - kuo daugiau pinigų, tuo daugiau galimybių gerinti VT paslaugų kokybę, plėsti infrastruktūrą ir t.t.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžuot sustiprinus kelis bazinius autobusų maršrutus<...>
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNa, mokantieji mokestį jaustų paskatą naudotis VT, nes prisidėtų prie jo infrastruktūros gerinimo. O nuplėšti kuo daugiau yra visai neblogai - kuo daugiau pinigų, tuo daugiau galimybių gerinti VT paslaugų kokybę, plėsti infrastruktūrą ir t.t.
Jūsų ideologija suprantama - visus "sukišti" į VT. Tačiau paimkime kokį nors mikrorajoną, kuriame gyvena, pvz., bent 20000 gyventojų. Visus reikia nuvežti ten, kur jiems reikia (o ne ten, kur Jus nuspręsite). Kokiu dažniu turėtų važiuoti VT, norint sugebėti visus 20000 gyventojų "išgabenti" iš namų? Kiek maršrutų reikėtų sukurti?
Dar vienas niuansas: tie, kurių darbas prasideda labai anksti, jie perka mašinas ir iš namų išvažiuoja 3:30 - 4:30. Paimkime jaunimą, kuris dažnai grįžinėja namo vėlai naktį. Reiškia, kad VT turėtų kursuoti nuolatos ir įspūdingu dažniu.
Jūsų svajonių VT schema turėtų būti tokia: iš kiekvieno mikrorajono važiuoja greitas VT (įsivaizduoju tik metro) į miesto centrą ir ten žmonės persėda į kito maršruto metro. Taip pat egzistuotų žiedinė metro trasa, jungianti visą miestą. Niuansų labai daug, tačiau net tas Jūsų "plėšikavimas" neleistų sukurti geriausio ir įspūdingai dažnai kursuojančio VT. Kodėl? Visada atsiras tam tikras "bet", kuris sugriaus viską.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAišku, kad sutikčiau. Esu už ekologiją ir protingą mąstymą, o ne dėl savanaudiškų paskatų naudojamą individualų transportą - daugiausia viename automobilyje sėdi tik 1 vienas žmogus, o tai sukuria milžinišką transporto srautą, taršą, aplinkos triukšmą, nesaugų eismą gatvėse, ir dar trukdo viešajam transportui greičiau pasiekti tikslą.
Troleibusams elektra ir yra kurasParašė ViR2 Rodyti pranešimąButent automobiliu apmokestinimas yra tai, ko reikia Apmokestinus automobilius butu galima isstumti visus 5k lt ir maziau kainuojancius lauzus, daugiau apkrauti viesaji transporta ir siek tiek galiausiai normalizuoti situacija keliuose. Nera jokioj europoj normalu, kai pacanas 18tam gimtadieniui gauna bimbala 318i compact arba A4 uz 3k lt ir su juo issitasko galiausiai. Masinu kiekis keliuose taip pat sunkiai koreliuoja su ju kiekiu kiemuose Aisku su salyga, kad tas mokestis butu paremtas CO2 ir masinos amzium, o ne is lempos sugalvotu variklio turiu.
Uzburtas ratas gaunasi, nes mikriukai naudojami tam, kad del nepakankamos VT apkrovos reikia siusti nedidelius kiekius is tasko A i B, o likes VT tampa apleistas ir nepatrauklus, del ko dar maziau zmoniu nori juo naudotis, o tai vel skatina vazinet savu transportu
Jums matomai patiktų važinėti pergrūstame autike , ar trolike Tai jei tokie protingi , pabandykit paaiškinti tiem pacanamsNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" perima maršrutinių taksi bizniuką. Nieko gero iš to VT nebus. Kauno valdžia daro viską, kad tik kažkas parazituotų viešojo transporto sąskaita. Juk mikrobai ir toliau važiuos tais maršrutais, kuriuose daug keleivių ir graibys grietinėlę. Užuot sustiprinus kelis bazinius autobusų maršrutus, rinka atiduodama mikrobams. Išstūmus iš centro dalį autobusų, kai bus paleistas troleibusų eismas Parodos g., galima būtų sustiprinti autobusų eismą. Aišku, be naujų panaudotų autobusų pirkimo neapsieis. Bet tai normalu, parkas turi atsinaujinti.
O tai 6-to autiko negalėtų tada dažniau paleisti kursuoti? Galėtų , tik kažkas matomai "neleidžia" parkui , kadangi nuo garliavos iki centro ir toliau mikrai renkasi žmonės nuo kiekvieno stulpo...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąAplamai pas vairuotoja reikia branginti perkamų bilietų kaina nes vairuotojas ne kontrolierius o vairuotojas ir turi sutelkti dėmesį į vairavimą. O kai pardavinėja bilietėlius vairuojant tai yra avarinės situacijos sudarymas kuri sudaro pats perkantysis .Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai vairuotojas turi parduoti stovint stotelėje , o ne judėdamas - pajudėjęs... Beto jei brangtu pas vairuotoja , tai kogero važiuočiau mikrobu , nuosavu automobiliu , nes E- bilietą pirkt man neaktuolu. Dėl keleto kartų mokėt ten nesamoningą kainą... Dar už tą kortelę kažkiek
Kortelės kaina 6lt lyg, vienkartinis važiavimas 2lt + 30min galimybė persėsti nemokamai. Tokie dalykai yra tam kad tokie kaip tu konservatyvus žmonės pradėtu mažiau trugdyti vairuotojus ir pradėtu naudoti e.bilietą.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.06.10, 18:49.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąBet tu išsivaizduoji kiek autobusai vėluotu o TS taisyklėse yra punktas kad VT i/iš stoteliu turi išvykti laiku +-1min. Pagal tokia pozicija visi vėluotu minimum 10min ir jau senei butu atimti leidimai KA vežti žmonesNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO tai 6-to autiko negalėtų tada dažniau paleisti kursuoti? Galėtų , tik kažkas matomai "neleidžia" parkui
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO jei kamštis? Kažkada su dėdę važiavom , jis irgi vairuoja autobusą , tai megą pasiekėm kažkur 15 min vėluodami.
Beto troleibusai ir autobusai negalės važiuoti anksčiau 1min nuo grafiko.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.06.10, 19:06.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTas kažkas, tai Kauno rajono savivaldybėwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Posėdžio data – 2014-06-25
Laikas – 11.00 val.
Vieta – Laisvės al. 96, Mažoji salė
1. Dėl autobusų maršruto Geležinkelio stotis–Europos pr.–Akademija–Ringaudai.
2. Dėl priemiestinių autobusų stotelių vietų ir pavadinimų.
3. Dėl 150-ojo autobusų maršruto Mastaičiai–Kaunas–Karmėlava–Salupiai.
4. Dėl autobusų ir troleibusų eismo rudens-žiemos sezono metu.
Komisijos pirmininkas Steponas Vaičikauskas
www.kvt.lt
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai vairuotojas turi parduoti stovint stotelėje , o ne judėdamas - pajudėjęs... Beto jei brangtu pas vairuotoja , tai kogero važiuočiau mikrobu , nuosavu automobiliu , nes E- bilietą pirkt man neaktuolu. Dėl keleto kartų mokėt ten nesamoningą kainą... Dar už tą kortelę kažkiek
Negana to patogumas, kad nereikia krapštyti monetų, bei patogumas, kad gali persėsti nemokamai.
Griežtai raginu tuojau pat nusipirkti kortelę ir pajusti naudą.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNuo kada rajoninis 150 važiuoja į Salupius?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Arelis Rodyti pranešimąToks klausimas:
Nežinote kiek iš viso Kaune yra Solaris Urbino 12 ir Solaris Urbino CNG autobusų?
Ačiū.
Comment
Comment