Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aplamai pas vairuotoja reikia branginti perkamų bilietų kaina nes vairuotojas ne kontrolierius o vairuotojas ir turi sutelkti dėmesį į vairavimą. O kai pardavinėja bilietėlius vairuojant tai yra avarinės situacijos sudarymas kuri sudaro pats perkantysis .

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Tokių išsigimusių miesto VT priemonių nėra (beveik?) niekur civilizuotame pasaulyje. Jei toks geras dalykas neabejoju, kad ir ten būtų atsiradę tokie mikrobai
      Tie kas už juos pasisako papraščiausiai nenutuokia kaip turi atrodyti padorus padoraus miesto VT.
      Deja, tokia VT rūšis yra populiari bene išimtinai "post-sovietskame prastranstve" bei neturtingose-egzotiškose Azijos šalyse.

      Jau tai yra svarus argumentas, kodėl vertėtų atsisakyti šio sprendimo bent jau šalies sostinėje.

      O kituose šalies miestuose palikti nebent sekant Kauno pavyzdžiu, čia maršrutinių taksi išvaizdą numatoma sunorminti, ir nusimato, kad atrodys jie labai padoriai (jai tik langai nebus visai juodi). Numatoma, kad netgi vairuotojas dėvės uniformą.

      Kauno maršrutiniai taksi žengia į naują erą
      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...era-798-423787


      Beje, man rodos dar nebuvo:

      Pirmosios modernios viešojo transporto stotelių stoginės Kaune bus įrengtos šį rudenį
      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...eni-798-425158
      Paskutinis taisė R.A.M.; 2014.06.08, 13:14.

      Comment


        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        Realiai mastant gerbiamas forumieti - neturi automobilio. Pats sutiktum mokėti už automobilį? Už tai , kad jį turi. Manau ne. Kuro kaina šiuo metu nekyla , vidurkis dyzelino išeina apie 4,50 Lt už litrą , benzino 4,65. Dėl detalių negaliu pasakyti nieko. Troleibusams kuro nereikia , jie elektra varomi. Jiems yra kitos sutartys nei paprastiems mums vartotojams.
        Aišku, kad sutikčiau. Esu už ekologiją ir protingą mąstymą, o ne dėl savanaudiškų paskatų naudojamą individualų transportą - daugiausia viename automobilyje sėdi tik 1 vienas žmogus, o tai sukuria milžinišką transporto srautą, taršą, aplinkos triukšmą, nesaugų eismą gatvėse, ir dar trukdo viešajam transportui greičiau pasiekti tikslą.

        Troleibusams elektra ir yra kuras
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
          Aplamai pas vairuotoja reikia branginti perkamų bilietų kaina nes vairuotojas ne kontrolierius o vairuotojas ir turi sutelkti dėmesį į vairavimą. O kai pardavinėja bilietėlius vairuojant tai yra avarinės situacijos sudarymas kuri sudaro pats perkantysis .
          Esu linkęs sutikti su tokia nuomone. Nedrastiškas branginimas reikalingas. Kita vertus, nesutinku su nuomone, kad vairuotojams bilietus pardavinėjant važiavimo metu yra normalu - tai turėtų būti draudžiama įstatymu.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Arba mane ne taip supratai, arba apsimeti. Sakau, kad KitoksBrolis durnina mus, cituodamas iš konteksto ištrauktą citatą ir ją gretindamas kitame kontekste.
            Jus durninat patys save šitame forume. Visi iki vieno esate kuo nors nepatenkinti VT srityje, tačiau atmetate bet kokius įmanomus pakeitimus. Pvz., lėtas VT? Kai kas siūlo keisti tvarkaraščius, kad sumažinti trasos įveikimo laiką. Čia pat atsiranda žmonių, kurie teigia, kad "VT negali greičiau važiuoti, VT suluš pakeliui su tokiu greičiu, VT ir taip greitai važiuoja" ir t.t. Taigi diskusijai įsibėgėjus, jau dauguma pritaria, kad su greičiu viskas tvarkoje, tiesiog reikia įvesti naują VT rūšį. Atsiranda nauja diskusija, vieni teigia, kad mums reikia metro, kiti teigia, kad reikia BRT, treti teigia, kad tramo. Tačiau atsiranda šio forumo "intelektualai", kurie nepatenkinti viskuo, visus geriausius pasaulio pavyzdžius atmeta ir praėjus kažkiek laiko, jau dauguma vėl pakeičia savo nuomonę. Puikus to pvz. - gerbiamas forumietis Pilaitis, kuris buvo aršus kovotojas už troleibusus, tačiau diskusijų metu greitai pakeitė nuomonė, vėliau vėl ir galiausiai nori tik metrotramvajaus. Tokių pvz. šiame forume yra daug.
            Jus mane vadinat "durnintoju", tačiau esate kaip banda, kuriai netiesiogiai vadovauja vienas "įtakingas" šio forumo asmuo (nesakysiu, jis žino apie ką aš).
            Taigi mokėkite apginti savo nuomonę ir įsitikinimus iki galo, o ne kasdien keisti savo nuomonę. Čia skirta ne Jums asmeniškai, čia bendrai visiems forumiečiams, kurie lengvai pasiduoda provokavimui. Nes kitaip ir išeina, kad nereikia įgyvendinti išsivysčiusių šalių pavyzdžius, susijusius su traukiniais, nes mums tai netinka, bet čia pat reikia įgyvendinti tų pačių išsivysčiusių šalių pavyzdžius su VT. Nepamirškite, gerbiamieji, išsivysčiusios šalys visose transporto srityse yra lyderiai, taip kad skirstyti jų sistemas į "tinka" ir "netinka" tiesiog yra nekorektiška.

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Jus durninat patys save šitame forume. Visi iki vieno esate kuo nors nepatenkinti VT srityje, tačiau atmetate bet kokius įmanomus pakeitimus. Pvz., lėtas VT? Kai kas siūlo keisti tvarkaraščius, kad sumažinti trasos įveikimo laiką. Čia pat atsiranda žmonių, kurie teigia, kad "VT negali greičiau važiuoti, VT suluš pakeliui su tokiu greičiu, VT ir taip greitai važiuoja" ir t.t. Taigi diskusijai įsibėgėjus, jau dauguma pritaria, kad su greičiu viskas tvarkoje, tiesiog reikia įvesti naują VT rūšį. Atsiranda nauja diskusija, vieni teigia, kad mums reikia metro, kiti teigia, kad reikia BRT, treti teigia, kad tramo. Tačiau atsiranda šio forumo "intelektualai", kurie nepatenkinti viskuo, visus geriausius pasaulio pavyzdžius atmeta ir praėjus kažkiek laiko, jau dauguma vėl pakeičia savo nuomonę. Puikus to pvz. - gerbiamas forumietis Pilaitis, kuris buvo aršus kovotojas už troleibusus, tačiau diskusijų metu greitai pakeitė nuomonė, vėliau vėl ir galiausiai nori tik metrotramvajaus. Tokių pvz. šiame forume yra daug.
              Jus mane vadinat "durnintoju", tačiau esate kaip banda, kuriai netiesiogiai vadovauja vienas "įtakingas" šio forumo asmuo (nesakysiu, jis žino apie ką aš).
              Taigi mokėkite apginti savo nuomonę ir įsitikinimus iki galo, o ne kasdien keisti savo nuomonę. Čia skirta ne Jums asmeniškai, čia bendrai visiems forumiečiams, kurie lengvai pasiduoda provokavimui. Nes kitaip ir išeina, kad nereikia įgyvendinti išsivysčiusių šalių pavyzdžius, susijusius su traukiniais, nes mums tai netinka, bet čia pat reikia įgyvendinti tų pačių išsivysčiusių šalių pavyzdžius su VT. Nepamirškite, gerbiamieji, išsivysčiusios šalys visose transporto srityse yra lyderiai, taip kad skirstyti jų sistemas į "tinka" ir "netinka" tiesiog yra nekorektiška.
              Nereikia tik dramatizuoti. Kiekvienas turi savo nuomonę - ją ir išsako. Jei tai nori vadinti durninimu, vadink Pasaulis neidealus - čia nuomonių sutapimai reti.

              O kad žmonės keičia nuomonę, tai rodo arba jų nebrandumą, arba tiesiog galutinės nuomonės nesusiformavimą (netvirta nuomonė). Galbūt oponentai stipriau išsako nuomonę ir taip palūžta. Visa tai stebėti išties įdomu. Juk taip, žiūrėk, ir kitokių nuomonių atsiranda. Ir argumentai gimsta... Aš į tai žiūriu gan ramiai.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                Realiai mastant gerbiamas forumieti - neturi automobilio. Pats sutiktum mokėti už automobilį? Už tai , kad jį turi. Manau ne. Kuro kaina šiuo metu nekyla , vidurkis dyzelino išeina apie 4,50 Lt už litrą , benzino 4,65. Dėl detalių negaliu pasakyti nieko. Troleibusams kuro nereikia , jie elektra varomi. Jiems yra kitos sutartys nei paprastiems mums vartotojams.
                Automobilių mokesčiai yra visose ES šalyse ir net TSRS buvo, ir net Rusijoje yra, ir net Baltarusijoje. Čia tik Lietuva tokia labai turtinga ir į asfaltą kiša daugiau, nei realiai gali.

                Parašė R.A.M. Rodyti pranešimą
                Deja, tokia VT rūšis yra populiari bene išimtinai "post-sovietskame prastranstve" bei neturtingose-egzotiškose Azijos šalyse.

                Jau tai yra svarus argumentas, kodėl vertėtų atsisakyti šio sprendimo bent jau šalies sostinėje.

                O kituose šalies miestuose palikti nebent sekant Kauno pavyzdžiu, čia maršrutinių taksi išvaizdą numatoma sunorminti, ir nusimato, kad atrodys jie labai padoriai (jai tik langai nebus visai juodi). Numatoma, kad netgi vairuotojas dėvės uniformą.

                [/URL]
                Mikrobų neturėtų niekur būti. Mikrobų buvimas yra nemokėjimas organizuoti VT.

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Su automobilių apmokestinimu yra visiška nesamonė. Beto galėtų atpiginti ne tik E - bilieto kainas , bet ir vienkartinius perkančius pas vairuotoją.
                  Butent automobiliu apmokestinimas yra tai, ko reikia Apmokestinus automobilius butu galima isstumti visus 5k lt ir maziau kainuojancius lauzus, daugiau apkrauti viesaji transporta ir siek tiek galiausiai normalizuoti situacija keliuose. Nera jokioj europoj normalu, kai pacanas 18tam gimtadieniui gauna bimbala 318i compact arba A4 uz 3k lt ir su juo issitasko galiausiai. Masinu kiekis keliuose taip pat sunkiai koreliuoja su ju kiekiu kiemuose Aisku su salyga, kad tas mokestis butu paremtas CO2 ir masinos amzium, o ne is lempos sugalvotu variklio turiu.

                  Uzburtas ratas gaunasi, nes mikriukai naudojami tam, kad del nepakankamos VT apkrovos reikia siusti nedidelius kiekius is tasko A i B, o likes VT tampa apleistas ir nepatrauklus, del ko dar maziau zmoniu nori juo naudotis, o tai vel skatina vazinet savu transportu

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Butent automobiliu apmokestinimas yra tai, ko reikia Apmokestinus automobilius butu galima isstumti visus 5k lt ir maziau kainuojancius lauzus, daugiau apkrauti viesaji transporta ir siek tiek galiausiai normalizuoti situacija keliuose. Nera jokioj europoj normalu, kai pacanas 18tam gimtadieniui gauna bimbala 318i compact arba A4 uz 3k lt ir su juo issitasko galiausiai. Masinu kiekis keliuose taip pat sunkiai koreliuoja su ju kiekiu kiemuose Aisku su salyga, kad tas mokestis butu paremtas CO2 ir masinos amzium, o ne is lempos sugalvotu variklio turiu.

                    Uzburtas ratas gaunasi, nes mikriukai naudojami tam, kad del nepakankamos VT apkrovos reikia siusti nedidelius kiekius is tasko A i B, o likes VT tampa apleistas ir nepatrauklus, del ko dar maziau zmoniu nori juo naudotis, o tai vel skatina vazinet savu transportu
                    Dar galima įvesti Respublikos gyventojų viešojo transporto mėnesinį 40-100 Lt mokestį Jo dydis priklausytų nuo miesto/miestelio/kaimo dydžio. Mokestis nebūtų privalomas tik besinaudojantiesiems viešuoju transportu ne rečiau kaip 3 kartus per savaitę, užpildžius tam skirtą deklaraciją, pridėjus pusės metų įrodymus (bilietai) ir pateikus savivaldybei Juokas juokais, bet tokia idėja būtų visai gera.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Juokas juokais, bet tokia idėja būtų visai gera.
                      Idėja, niekuo nesiskirianti nuo Seimo "naktinių reformų". Šiaip mokestis už orą irgi būtų visai įmanomas. Siūlau įsidarbinti tam tikrose struktūrose, uoslę kaip nurėžti pinigus turite.

                      Comment


                        Jei norim judet i prieki, kazka keisti reikia, visiems gerai visuomet nebus. Savaime VT nepageres, o keliasdesim litu per metus, lasas juroj daugeliui.

                        Comment


                          Prancūzijoje verslas moka viešojo transporto mokestį.

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Idėja, niekuo nesiskirianti nuo Seimo "naktinių reformų". Šiaip mokestis už orą irgi būtų visai įmanomas. Siūlau įsidarbinti tam tikrose struktūrose, uoslę kaip nurėžti pinigus turite.
                            Sugalvojau idėją dėl mokesčio už orą. Mokestis už orą dėl žmogaus išleidžiamo CO2 į aplinką. Mokestis būtų diferencijuotas, priklausomai nuo žmogaus svorio. Būčiau labai geras politikas ir leisčiau nemokėti už vaikus iki 3 metų!
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Jei norim judet i prieki, kazka keisti reikia, visiems gerai visuomet nebus. Savaime VT nepageres, o keliasdesim litu per metus, lasas juroj daugeliui.
                              Mokestį būtų galima diferencijuoti ne tik pagal gyvenamą vietovę, bet ir pagal gaunamas pajamas. Jei pajamos po mokesčių yra iki 1000 Lt, mokestis galėtų būti 10-30 Lt, iki 1500 Lt - 20-40 Lt, iki 2000 Lt - 30-50 Lt, o iki 2500 Lt 40-60 Lt, nuo 2501 Lt 100-250 Lt, nuo 5000 Lt atlyginimo būtų galima nuplėšti ir 500 Lt ar dar daugiau. Tiesiog aukso kasyklos.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Nu nereikia nusifantazuoti. Mokestis turi būti susietas su variklio galia, mašinos amžiumi ir kuro rūšimi. Elektromobiliams, invalidų spec. transportui mokesčio nebūtų. Pensininkams, kitiems invalidams galima būtų taikyti lengvatą. Bet tik vienam registruotam automobiliui šeimai, o ne savininkui. Ir iki tam tikros variklio galios.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nu nereikia nusifantazuoti. Mokestis turi būti susietas su variklio galia, mašinos amžiumi ir kuro rūšimi. Elektromobiliams, invalidų spec. transportui mokesčio nebūtų. Pensininkams, kitiems invalidams galima būtų taikyti lengvatą. Bet tik vienam registruotam automobiliui šeimai, o ne savininkui. Ir iki tam tikros variklio galios.
                                  Šiuo atveju kalbėjau apie VT mokestį, o ne automobilio. VT mokestis turėtų būti susietas su gaunamomis pajamomis, kad būtų galima nuplėšti kuo daugiau pinigų nuo didesnes pajamas gaunančiųjų.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Tikslas tikrai neturetu buti nuplesti.

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Nereikia tik dramatizuoti. Kiekvienas turi savo nuomonę - ją ir išsako. Jei tai nori vadinti durninimu, vadink Pasaulis neidealus - čia nuomonių sutapimai reti.

                                      O kad žmonės keičia nuomonę, tai rodo arba jų nebrandumą, arba tiesiog galutinės nuomonės nesusiformavimą (netvirta nuomonė). Galbūt oponentai stipriau išsako nuomonę ir taip palūžta. Visa tai stebėti išties įdomu. Juk taip, žiūrėk, ir kitokių nuomonių atsiranda. Ir argumentai gimsta... Aš į tai žiūriu gan ramiai.
                                      Oho kokią įdomią nuomonę išsakė KitoksBrolis. Bet šiuo atveju Jūs abu esate visiškai teisūs. Nuomonės iš tiesų keičiasi ir bendru atveju tai rodo arba nebrandumą arba pabrėžia ne iki galo suformuotą nuomonę. Bet iš ties nereikia to taip sureikšminti, juk negalime staiga imti ir pareikšti koks iš tiesų yra idealus VT.
                                      Kalbant apie mūsų viešąjį transportą, mikriukiai iš tiesų buvo vienas greičiausių susisiekimo būdų, bet turbūt ir vienas nesaugiausių. Autobusų maršrutai irtvarkaraščiai bendru atveju nėra idealūs, bet kaip pastebime, Kauno VT po truputį kinta. Manau jis keisis tik į gerąją pusę, ypač kai įsitrauks Kautra. Laukiu nesulaukiu

                                      Comment


                                        Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                        Kalbant apie mūsų viešąjį transportą, mikriukiai iš tiesų buvo vienas greičiausių susisiekimo būdų, bet turbūt ir vienas nesaugiausių. Autobusų maršrutai irtvarkaraščiai bendru atveju nėra idealūs, bet kaip pastebime, Kauno VT po truputį kinta. Manau jis keisis tik į gerąją pusę, ypač kai įsitrauks Kautra. Laukiu nesulaukiu
                                        Palyginus 10 ir 37 grafikus , 34, 43 ar dar kai kurių maršrutų tvarkaraščius pavasarį kokie buvo ir kokie buvo prieš 2-3metus perversmas matosi akivaizdus

                                        Comment


                                          Pritariu. Kaune per 10 metu kone revoliucija ivyko VT, niekas iskarto ir per diena nepasidaro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X