Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    O tai ka vairuotojas staciu neima, kad netelpa, Kaune tai iki paneles M30 krove ir dabar krauna per pikus....ir dienos alga yra 100 auru.
    Stovinčių keleivių maršrutiniuose taksi vežta negalima, nes nesaugi. Turėtum tai žinoti.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment



      Uksas zino, vairuotojai nezino
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą

        Uksas zino, vairuotojai nezino
        Taip, as zinau kaip reikia uzsdirbt 100 auru, bijosi, neimsi, nevesi tai liks koks pidisas litu uz 15-16 valandu darbo per diena.



        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Stovinčių keleivių maršrutiniuose taksi vežta negalima, nes nesaugi. Turėtum tai žinoti.
        Kaip tai negalima,kas, kad negalima, bet yra reikalas, jei nori uzdirbt 100 auru per diena turi vezt,kitaip neliks tu 100 auru, cia kalba ejo apie geltonus ford tranzit.Beje Mercedes-Benz Sprinter 208CDI yra 16 sedimu ir 3 ar 4 stovimos oficialiai popieriuos parasyta ant licenciju.
        Paskutinis taisė uksas; 2014.04.16, 11:44.

        Comment


          Parašė uksas Rodyti pranešimą
          Kaip tai negalima,kas, kad negalima, bet yra reikalas, jei nori uzdirbt 100 auru per diena turi vezt
          Atsibuskit, gyvenam ne 90-aisiais. Jeigu negalima, reiškia negalima. Ir už tai yra ir turi būti baudžiama. O baudžiama taip, kad kitą kartą jau pagalvotų, ar verta jam toliau šitaip dirbti.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Atsibuskit, gyvenam ne 90-aisiais. Jeigu negalima, reiškia negalima. Ir už tai yra ir turi būti baudžiama. O baudžiama taip, kad kitą kartą jau pagalvotų, ar verta jam toliau šitaip dirbti.
            Tai primena taksistus - padarau viską, kad tik neščiau pelną šeimininkui.

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              Tai primena taksistus - padarau viską, kad tik neščiau pelną šeimininkui.
              Na pirma tai dirbi sau, nejau dirbsi visa diena 15 ar 16 h uz aciu, po to pili kura is surinktu pinigu ir gale atiduodi stavke hozeinui ar firmai, kaune tokia sistema yra dirbama jau senai.

              Nuo 2014 m. gegužės 1 d. keičiami 15-ojo, 39-ojo, 48-ojo maršrutų autobusų darbo ir poilsio dienų eismo tvarkaraščiai., nuo 2014 m. gegužės 2 d. keičiamas 16-ojo maršruto autobusų darbo dienų eismo tvarkaraštis.
              Nuo 2014 m. gegužės 1 d. 39-ojo maršruto autobusai stos ne visose stotelėse. Autobusai nestos Viaduko, Dainų slėnio, 6-ojo forto, Petrašiūnų mokymo centro, , Ketaus liejyklos stotelėse.
              Paskutinis taisė uksas; 2014.04.16, 17:39. Priežastis: papildymas

              Comment


                39ame ir 48ame kai posėdynje buvo pritarta kad , 48ame dadetas vienpamainis, o 39ame 3 papildomi reisai i Neveronis ir vietoj 6 forto stotelės stos Pašilės g. Beto toli gražu iki Greitojo maršruto ko Grigelis siekia jau šiemet.

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Atsibuskit, gyvenam ne 90-aisiais. Jeigu negalima, reiškia negalima. Ir už tai yra ir turi būti baudžiama. O baudžiama taip, kad kitą kartą jau pagalvotų, ar verta jam toliau šitaip dirbti.
                  Bet yra kaip yra. 30 maršrutas turėtų būti Kauno autobusų su normalaus dydžio autobusais.

                  Comment


                    Kad pvz ryt laisvi 6 autobusai , Remonto zonoj net 22 autobusai, prieš pora dienų buvo dar gražesnis vaizdas laisvų 15 o remonte 13. Prieš pora savaičiu buvo atvejis kai lauke nebuvo neivieno autobuso laukiančio remonto , net savo akim netikėjau. Kaži kaip bus su Ispanais arba bus tokia situacija kaip Solarių ar baisiau.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Bet yra kaip yra. 30 maršrutas turėtų būti Kauno autobusų su normalaus dydžio autobusais.
                      Šitas dalykas aiškus visiems, išskyrus transportų skyrių.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Bet yra kaip yra.
                        Šito tikrai neginčiju.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                          ir vietoj 6 forto stotelės stos Pašilės g.
                          Nuima stotelę, kurioje daug kas iš Neveronių pusės persėda į Kovo 11 gatvę. Negi yra super svarbu sutaupyti 20-30 sekundžių, kodėl negalėtų šios abi stotelės funkcionuoti?
                          Visos kitos stotelės, kuriose nestoja daugmaž teisingos, bet dėl šitos galima diskutuoti.

                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                          Beto toli gražu iki Greitojo maršruto ko Grigelis siekia jau šiemet.
                          Žiūrint iš Palemono, Petrašiūnų pusės važiuojant iki centro tai maršrutas super greitas. Nebent iš kitos pusės yra rezervų.
                          Aišku reikia nuspręsti kiek tai yra tikslinga.
                          Paskutinis taisė Gator; 2014.04.16, 23:46.

                          Comment


                            Geriausia yra padaryt be sustojimu,neveronys -palemonas- petrasunai-stotis- centras-pilis -silainiai-ligonine -romainiai , tada jau butu super,o dabar ziuri kiekvienos bobutes pirstelejimo kur jei yra patogu ten ir daro sustojimus,arba tegul stoja visuos stojimuos, kaip buvo iki siol, nes tos 6 min, kad atvyks greiciau i galini sustojima arba veluos tai jokios naudos,tik pavadinnimas greitasis vezlio tempu.....
                            Paskutinis taisė uksas; 2014.04.17, 18:29.

                            Comment


                              Tai pagal jus autobusas pagal "bobučių pirstelėjimus" stoti stotelėse negali, o maršrutinis taksi, stojantis bet kur ir bet kaip bei vežantis stovinčius keleivius, jau yra normalu?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Reikia 39 dalinti į tris dalis. Tokio ilgio yra, ko gero, ir tarpmiestinių maršrutų.
                                39 Stotis – Neveronys
                                45 Stotis – Baltų pr.
                                24 Stotis – Romainiai.
                                Taip buvo prieš 15 metų, prieš sujungiant krūvas maršrutų.
                                Galų gale, dabar galima persėsti.
                                Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2014.04.17, 13:06.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Reikia 39 dalinti į tris dalis. Tokio ilgio yra, ko gero, ir tarpmiestinių maršrutų.
                                  39 Stotis – Neveronys
                                  45 Stotis – Baltų pr.
                                  24 Stotis – Romainiai.
                                  Taip buvo prieš 15 metų, prieš sujungiant krūvas maršrutų.
                                  Galų gale, dabar galima persėsti.
                                  Stotis kaip galinis punktas nėra labai reikalingas dalykas. Bet kas nutinka su 39 Šilainiuose nėra suprantama sveiku protu ir tą situaciją reikia spręsti.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Stotis kaip galinis punktas nėra labai reikalingas dalykas. Bet kas nutinka su 39 Šilainiuose nėra suprantama sveiku protu ir tą situaciją reikia spręsti.
                                    Jeigu Stotis nėra kaip reikalingas punktas, tai gal galima paleisti iki Kauno pilies?
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Kadangi 39 aptarnauja periferiją - rajoną (Neveronys) ir Palemoną, tai stotis yra logiškas galinis punktas. Tarp stoties ir Kauno pilies jis tik dubliuotų daugybę kitų troleibusų ir autobusų maršrutų. Tiems, kam reikia į kitus miesto rajonus, gali persėsti į troleibusus ar kitus autobusus. O į Šilainius iš stoties ir taip susisiekimą reikia gerinti dažninant kažkurį iš esamų maršrutų autobusų ar atidarant naują maršrutą.

                                      Comment


                                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                        Geriausia yra padaryt be sustojimu,neveronys -palemonas- petrasunai-stotis- centras-pilis -silainiai-ligonine -romainiai , tada jau butu super,o dabar ziuri kiekvienos bobutes piorstelejimo kur jei yra patogu ten ir daro sustojimus
                                        Palikti didele dali Kauno (Palemono gyventojus, Amaliu gyventojus) be viesojo transporto siulai, geriau patylek kur nesupranti

                                        Comment


                                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                          Reikia 39 dalinti į tris dalis. Tokio ilgio yra, ko gero, ir tarpmiestinių maršrutų.
                                          39 Stotis – Neveronys
                                          45 Stotis – Baltų pr.
                                          24 Stotis – Romainiai.
                                          Taip buvo prieš 15 metų, prieš sujungiant krūvas maršrutų.
                                          Galų gale, dabar galima persėsti.
                                          Kam ji dalinti? Koks skirtumas ar tuos pacius kilometrus pravaziuos vienas marsrutas, ar trys atskiri? Isskyrus nepatogumus keleiviams.
                                          Ir isvis kvailyste siulai - velgi palikti dali gyventoju be susisiekimo su centru. Zmones is Neveroniu, Palemono, Amaliu vaziuoja i centra, o ne i stoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X