Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    tai jau Kovo 1d buvo pridėti tie papildomi leidimai, 34 gavo papildoma vienpamainį o 43 pertraukiamą. Tik užvakar gautinai pritarė.
    Beto vakar gavo išsamius skaičius su keleiviu pervežimais kuriais artimiausiu posedžiu metu bus papildomai spendžiama dėl naujų leidimų išdavimo ir dėl pačių maršrutų.

    Comment


      Sklinda gandai, kad padidins masinu kieki iki 20 masinu , intervalas bus 5 minutes M30 marsrute.Tai bus dar 10 papildomu grafiku, nes esami nesuima zmoniu, ypac piko metu rytais ir po pietu ,teismo sprendimu arba pasiims konpensacija ir nestsatyts tu 10 masinu, gal kas galit patvirtint ar paneigt si ganda?
      Paskutinis taisė uksas; 2014.04.13, 17:37.

      Comment


        Nežinia kaip čia dabar bus , keist grafikus kai neužilgo vasara ir sumažės keleivių srautai yra nelogiška. Ir nuo Rugpjučio mėn kai Kautra bus integruta i KVT ir bus galima mikroautobuse pasinaudot E.Bilietu .

        Comment


          Bet keleiviai ir vasara vaziuoja, tuo labiau M30 marsrute, tai yra logikos pridet tuos 10 grafiku, nors ir tik iki rugpjucio, vis sioks toks patogumas bus keleiviam nors ir trumpam padarytas.
          Paskutinis taisė uksas; 2014.04.13, 19:34.

          Comment


            Parašė uksas Rodyti pranešimą
            Bet keleiviai ir vasara vaziuoja, tuo labiau M30 marsrute, tai yra logikos pridet tuos 10 grafiku, nors ir tik iki rugpjucio, vis sioks toks patogumas bus keleiviam nors ir trumpam padarytas.
            Nesuprantu aš tų keleivių, kurie skundžiasi dėl M30. Kas trukdo važiuoti troleibusu/autobusu? Žinau, kad M30 greičiau, bet gal reikėtų atprasti nuo katino dienų ir pradėti naudotis normaliu VT?
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Kodėl 29E panaikino?

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Nesuprantu aš tų keleivių, kurie skundžiasi dėl M30. Kas trukdo važiuoti troleibusu/autobusu? Žinau, kad M30 greičiau, bet gal reikėtų atprasti nuo katino dienų ir pradėti naudotis normaliu VT?
                Nuo bazes ar girstucio i kursiu g. tiesioginio nera, reiktu su persedimu vaziuot ir iseitu aie valanda kelio , o su M30 tik 30 minuciu ir tu jau vietoj, ir reikiamoj vietoj islipi,o autobusu tai dar pedint nuo sustojumo vos ne puse jo, jei moki pinigus tai turi jaust ir konforta, o ne tai, kad sumkejai pinigus ir jautiesi kaip katorgoj...juk baudziavos laikai jau praejo.

                Comment


                  Kuo vienas persėdimas yra baisus?

                  Comment


                    [QUOTE=Kitas Džiugas;792614]Kuo vienas persėdimas yra baisus?[/QUOTE
                    ]

                    Pirmas persedimas laukimas kito transporto ir taip laikas issitempia iki valandos kelio, ir reikia kratytis tose dezese su kietomis sedynemis tiek autobusuos tiek troleibusuos. mikruose yra minkstos sedynes , bet uz tai tik sutaupai lita su persedimais, bet prarandi brangu pusvalandi per kuri gali papietaut ar siaip ka gero nuveikt, tai yra geriau moket 3 litus ir nuvaziuot per pusvalandi,nei kratytis valanda uz 2 litus.
                    Paskutinis taisė uksas; 2014.04.14, 17:36.

                    Comment


                      Parašė uksas Rodyti pranešimą
                      reikia kratytis tose dezese su kietomis sedynemis tiek autobusuos tiek troleibusuos. mikruose yra minkstos sedynes
                      Tokio atsakymo neužskaitau.
                      Pirma, sėdynių minkštumas ir patogumas arba vienodas, arba autobusai (ypač seni) toli lenkia visokius geltonus Ford Transit.
                      Antra, mikroautobusuose krato kur kas smarkiau, nes jų pakaba nuo vežimo skiriasi tikrai nedaug. O autobusuose ir troleibusuose pakaba visada minkštesnė.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Pirmas persedimas laukimas kito transporto ir taip laikas issitempia iki valandos kelio, ir reikia kratytis tose dezese su kietomis sedynemis tiek autobusuos tiek troleibusuos. mikruose yra minkstos sedynes , bet uz tai tik sutaupai lita su persedimais, bet prarandi brangu pusvalandi per kuri gali papietaut ar siaip ka gero nuveikt, tai yra geriau moket 3 litus ir nuvaziout per pusvalandi.
                        Sutikčiau su skundu, jei jis būtų argumentuotas. Bet jis vaikiškas. "Nevažiuoju nes nepatinka. Kodėl nepatinka? Ai nežinau..." Argumentas apie kainą nesąmoningas. Kažkodėl pamirštama, kad persėdimui skiriamas laikas, ir už antra kelionė mokestis neskaičiuojamas.
                        Paskutinis taisė Mettal; 2014.04.14, 19:32. Priežastis: Įforminta citata

                        Comment


                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                          Pirmas persedimas laukimas kito transporto ir taip laikas issitempia iki valandos kelio, ir reikia kratytis tose dezese su kietomis sedynemis tiek autobusuos tiek troleibusuos. mikruose yra minkstos sedynes , bet uz tai tik sutaupai lita su persedimais, bet prarandi brangu pusvalandi per kuri gali papietaut ar siaip ka gero nuveikt, tai yra geriau moket 3 litus ir nuvaziout per pusvalandi.

                          Sutikčiau su skundu, jei jis būtų argumentuotas. Bet jis vaikiškas. "Nevažiuoju nes nepatinka. Kodėl nepatinka? Ai nežinau..." Argumentas apie kainą nesąmoningas. Kažkodėl pamirštama, kad persėdimui skiriamas laikas, ir už antra kelionė mokestis neskaičiuojamas.
                          Tai as apie ta pati ir sakiau, kad su persedimu sutaupai lita nei su mikroautobusu , bet prarandi brangu pusvalandi savo laiko.

                          Comment


                            Dauguma VT entuziastų yra paaugliai arba studentai, todėl dar nesupranta esminio dalyko "laikas - pinigai". Vilniuje mikroautobusais dažniausiai naudojosi tie, kas jau dirba ir uždirba pakankamai, kad leisti sau važiuoti mikroautobusu. Pvz., žmogus pavargęs po darbo norėtų kuo greičiau atsidurti namuose, tačiau jis verčiamas važiuoti lėtu, estetiškai negražiu, nepatogiu autobusu arba troleibusu. Vasarą dar ir tvankiu. Mikroautobusas yra mažas, todėl dėl savo gabaritų jam pilnai užtenka vieno stoglangio, kuris pilnai leidžia kvėpuoti transporto priemonėje. Kadangi dėl savo gabaritų jis yra lengvas, jis gali išvystyti didesnį greitį, todėl karštą pavasarį arba vasarą važiuoti mikroautobusu yra tikra atgaiva. Palyginkime su autobusu arba troleibusu: mažos orlaidės per karščius nepadeda visiškai, nauji autobusai perkami be kondicionierių, net ne piko metu dauguma maršrutų yra sausakimši. Keleiviai puikiai mato ir supranta, kad parkai nesistengia suteikti komfortiškos kelionės, todėl natūralu, kad žmonės nesistengia šelpti juos pinigais.
                            Vėl grįžtame prie pavargusio žmogaus. Įlipi į sausakimšą autobusą, stovėti tenka ant vienos kojos. Vasarą kvėpuoti tikrai nėra kuo. Jau nekalbant apie tai, kad dauguma keleivių turi sveikatos problemas, todėl ir daugėja apalpusių žmonių skaičius.
                            Kaip jau ir minėjau, paaugliams ir studentams atrodo, kad tai tik vaikiškos pasakos, tačiau natūralu, kad jie nežino koks svarbus dabar yra laikas.
                            Norint, kad keleiviai naudotųsi parkų paslaugomis, reikia ne tik GRA maršrutų (Vilniaus pvz.), bet ir ekspresų vos ne ta pačia trasa, kaip ir GRA.
                            Kadangi esu vilnietis, o dauguma kauniečių puikiai orientuojasi Vilniaus VT situacijoje, pateikiu paprastą pavyzdį - 1G maršrutas. Piko metu jis važiuoja kas 4 minutes, tačiau vis tiek sausakimšas. Dabar gi VVT visiškai spjauna keleiviams į veidą ir juo leidžia net po 8 trumpus autobusus (be abejo, ne visada), kai jame ilgi autobusai būna sausakimši. Keleiviams nerūpi, kad VVT neturi ilgų mašinų, nerūpi, kad kai kas parke nenori remontuoti autobusus. Keleiviai nori patogios ir dažnai kursuojančios paslaugos. Pvz., šioje situacijoje reikalingas būtų ir 1E, kuris kursuotų ta pačia trasa ir stotų tik Santariškėse, Žaliajame tilte bei Pylimo gatvėje. Juo gali važiuoti ir trumpi autobusai. Taip, tai yra investicijos, tačiau jeigu nenorite investuoti į keleivį, neverkite, kad jis spjauna jums atgal į veidą ir naudojasi mikroautobusais.
                            Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2014.04.14, 21:17.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Dauguma VT entuziastų yra paaugliai arba studentai, todėl dar nesupranta esminio dalyko "laikas - pinigai". Vilniuje mikroautobusais dažniausiai naudojosi tie, kas jau dirba ir uždirba pakankamai, kad leisti sau važiuoti mikroautobusu. Pvz., žmogus pavargęs po darbo norėtų kuo greičiau atsidurti namuose, tačiau jis verčiamas važiuoti lėtu, estetiškai negražiu, nepatogiu autobusu arba troleibusu. Vasarą dar ir tvankiu. Mikroautobusas yra mažas, todėl dėl savo gabaritų jam pilnai užtenka vieno stoglangio, kuris pilnai leidžia kvėpuoti transporto priemonėje. Kadangi dėl savo gabaritų jis yra lengvas, jis gali išvystyti didesnį greitį, todėl karštą pavasarį arba vasarą važiuoti mikroautobusu yra tikra atgaiva. Palyginkime su autobusu arba troleibusu: mažos orlaidės per karščius nepadeda visiškai, nauji autobusai perkami be kondicionierių, net ne piko metu dauguma maršrutų yra sausakimši. Keleiviai puikiai mato ir supranta, kad parkai nesistengia suteikti komfortiškos kelionės, todėl natūralu, kad žmonės nesistengia šelpti juos pinigais.
                              Vėl grįžtame prie pavargusio žmogaus. Įlipi į sausakimšą autobusą, stovėti tenka ant vienos kojos. Vasarą kvėpuoti tikrai nėra kuo. Jau nekalbant apie tai, kad dauguma keleivių turi sveikatos problemas, todėl ir daugėja apalpusių žmonių skaičius.
                              Kaip jau ir minėjau, paaugliams ir studentams atrodo, kad tai tik vaikiškos pasakos, tačiau natūralu, kad jie nežino koks svarbus dabar yra laikas.
                              Norint, kad keleiviai naudotųsi parkų paslaugomis, reikia ne tik GRA maršrutų (Vilniaus pvz.), bet ir ekspresų vos ne ta pačia trasa, kaip ir GRA.
                              Kadangi esu vilnietis, o dauguma kauniečių puikiai orientuojasi Vilniaus VT situacijoje, pateikiu paprastą pavyzdį - 1G maršrutas. Piko metu jis važiuoja kas 4 minutes, tačiau vis tiek sausakimšas. Dabar gi VVT visiškai spjauna keleiviams į veidą ir juo leidžia net po 8 trumpus autobusus (be abejo, ne visada), kai jame ilgi autobusai būna sausakimši. Keleiviams nerūpi, kad VVT neturi ilgų mašinų, nerūpi, kad kai kas parke nenori remontuoti autobusus. Keleiviai nori patogios ir dažnai kursuojančios paslaugos. Pvz., šioje situacijoje reikalingas būtų ir 1E, kuris kursuotų ta pačia trasa ir stotų tik Santariškėse, Žaliajame tilte bei Pylimo gatvėje. Juo gali važiuoti ir trumpi autobusai. Taip, tai yra investicijos, tačiau jeigu nenorite investuoti į keleivį, neverkite, kad jis spjauna jums atgal į veidą ir naudojasi mikroautobusais.
                              Dar viena problema Kaune ta, kad viena kryptimi važiuojantys keli autobusai pravažiuoja visi kartu, o paskui ~20 min. nebūna nė vieno..

                              Comment


                                Tokia padetis tikrai taip yra ,tuo teko isitikint praeita sestadieni is silainiu atvaziavus su A23 kuris i pili pavalavo apie 3-4 min tai buvo 19 32, kai turejo atvaziuot 19 28 i pili, tai T7 buna 19 29, pavaziavus toliau bandant pagaut T16 ir tas vaziavo jau prieki per sustojima kai A23 tiek velavo, tuo metu dar buvo pili,o T13 jau Ozeskienes g. tik 19 42 tai apie koki persedima galima galvot, cia yra galvu mulkinimas, atseit pabrangs greiciau vaziuos, tai ir vel matosi kainos pakilo,bet greitis ne ir toliau veluojama,ir su tais persedimais nemokant papildomai snipstas.Tai apie koki jus komforta kalbat, tai yra visiskas pravalas vaziuojant su tom dezem.

                                Comment


                                  Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                  Tokia padetis tikrai taip yra ,tuo teko isitikint praeita sestadieni is silainiu atvaziavus su A23 kuris i pili pavalavo apie 3-4 min tai buvo 19 32, kai turejo atvaziuot 19 28 i pili, tai T7 buna 19 29, pavaziavus toliau bandant pagaut T16 ir tas vaziavo jau prieki per sustojima kai A23 tiek velavo, tuo metu dar buvo pili,o T13 jau Ozeskienes g. tik 19 42 tai apie koki persedima galima galvot, cia yra galvu mulkinimas, atseit pabrangs greiciau vaziuos, tai ir vel matosi kainos pakilo,bet greitis ne ir toliau veluojama,ir su tais persedimais nemokant papildomai snipstas.Tai apie koki jus komforta kalbat, tai yra visiskas pravalas vaziuojant su tom dezem.
                                  Savaitgaliais ypač tokie dalykai vyksta... Man pvz: Jei nespėjau į 34-ą autobusą, nespėsiu ir į 6A, nes dažniausiai kelių minučių tarpe pravažiuoja abu, o paskui ~30-45 min. nė vieno nebūna..

                                  Comment


                                    Cia kai pavelavo A23 tai nespejau net i 3 troleibusus 7,13,16 persest be papildomu islaidu nuvaziuot iki girstucio, nes jie vaziouja vienas paskui kita, o po to apie 25 +- min reikia laukt kito, kai persedimas galioja tik telpant i 30 minuciu, cia eilinis mulkinimas tautos kaip pigu persedant.

                                    Comment


                                      Parašė Tautvis Rodyti pranešimą
                                      Savaitgaliais ypač tokie dalykai vyksta... Man pvz: Jei nespėjau į 34-ą autobusą, nespėsiu ir į 6A, nes dažniausiai kelių minučių tarpe pravažiuoja abu, o paskui ~30-45 min. nė vieno nebūna..
                                      Tavo paminėtas pavyzdys galioja ir Vilniuje. Tarkim A19 išvažiuoja iš Stoties link Salininkų 13:00, o A82 (mikriukas) - 13:01 - taip po gi per Salininkus. O sekantis transportas ta kryptimi po kokių 25-30min.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Tavo Vilniaus pavyzdys čia visai ne į temą. 82 mikriukas privalo važiuoti iškart po didelio autobuso, nes jis skirtas Miškiniams ir Juodšiliams, o ne visiems kitiems rajonams, pro kuriuos jis važiuoja. Priešingu atveju kažkas, kas važiuoja keletą stotelių atims vietas iš tų, kam važiuoti iki pat galo ir jie turės laukti dar 40 minučių, kol neatvažiuos dar vienas mikriukas, į kurį jie vėl gali netilpt.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Tavo Vilniaus pavyzdys čia visai ne į temą. 82 mikriukas privalo važiuoti iškart po didelio autobuso, nes jis skirtas Miškiniams ir Juodšiliams, o ne visiems kitiems rajonams, pro kuriuos jis važiuoja. Priešingu atveju kažkas, kas važiuoja keletą stotelių atims vietas iš tų, kam važiuoti iki pat galo ir jie turės laukti dar 40 minučių, kol neatvažiuos dar vienas mikriukas, į kurį jie vėl gali netilpt.
                                          O tai ka vairuotojas staciu neima, kad netelpa, Kaune tai iki paneles M30 krove ir dabar krauna per pikus....ir dienos alga yra 100 auru.
                                          Paskutinis taisė uksas; 2014.04.15, 22:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X