Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kai nueme M33 viesai paskelbe ,o M27 nepaskelbe, ar taip ir liks nepaskelbta,supraskit pats vezejas nevaziuoja, o keleiviai vis dar laukia, net iskabos galinio sustojimo buvo dar nenuimtos nei M33,nei M27 buvo pries 2 savaites, na tikrai gerais tempais dirba, gal iki kaledu ir pasalins....
    Paskutinis taisė uksas; 2014.03.31, 12:10.

    Comment


      Sveiki,
      Ar nieko negirdėjot plačiau dėl kelių autobusų maršrutų keitimo Kaune? Kadangi atstovauju vieną organizaciją ir buvome susitikę su Kauno rajono merus, kuris teigė, kad šiuo metu yra atliekama kažkokia patikra ir balandžio devintą dieną bus pateikta ataskaita dėl keleivių, kurie vyksta iš artimiausių rajono gyvenviečių gerinimo su Kauno miestu. Teigė, kad dirbama ties Neveronimis, Ringaudais ir Garliava.
      Žinau, kad planuojama 18 - tą autobusą leisti per Aleksotą, Yliškius, Noreikiškes ir Ringaudus. Tad jis nevažiuos senąja trasa pro Marvelę.
      Gal kas girdėjot ir galit pakomentuoti plačiau šią situaciją?

      Comment


        Jeigu 18 pro Marvelę nevažiuos, tai būtinai bus kažkoks pakaitalas. Dabar gi man atrodo, kad minimas 18-o trasos keitimas labai smarkiai pailgins kelionės trukmę.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Jeigu 18 pro Marvelę nevažiuos, tai būtinai bus kažkoks pakaitalas. Dabar gi man atrodo, kad minimas 18-o trasos keitimas labai smarkiai pailgins kelionės trukmę.
          Pro Marvele vaziuos kaip ir vaziavo M56,o daugiau bus aisku po posedzio balandzio 8 dienos, klausimai bus sie sprendziami
          1. Dėl 39-ojo maršruto autobusų eismo.
          2. Dėl 48-ojo maršruto autobusų eismo.
          3. Dėl papildomų leidimų vežti keleivius autobusais 34-uoju ir 43-iuoju maršrutais išdavimo.
          4. Dėl UAB „Dakajus“ papildomų leidimų vežti keleivius maršrutiniais taksi 30-uoju maršrutu išdavimo.

          Lauksim naujieniu is posedzio .

          Comment


            Tai kad 56 netaikomos lengvatos. Ten reikalingas autobusas. Be to, nematau posėdžio darbotvarkėje nieko, kas liestų 18-o trasos keitimą.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Tai kad 56 netaikomos lengvatos. Ten reikalingas autobusas. Be to, nematau posėdžio darbotvarkėje nieko, kas liestų 18-o trasos keitimą.
              Tada vadina buvo kazkoks VBS gandas paskelbtas, viena bobute sake kitai bobutei....
              Paskutinis taisė uksas; 2014.04.08, 09:18.

              Comment


                Įdomu, kodėl "Karosų" toks "trumpas amžius"? Pavažinėjo visai trumpai, palyginti su kitų markių autobusais, ir į metalo laužą. Štai "Ikarusai" kiek ilgai tarnavo, po kelis dešimtmečius. "Švedai" (Scania ir Volvo) visi remontuoti-perremontuoti, o dar važinėja. Kiti "labdariniai" autobusai, jau gauti kažkiek panaudoti, ir toliau naudojami. O "Karosos" buvo gautos naujos (dalis buvo surinkta Lietuvoje, t.y. irgi naujos) ir tiek palyginti mažai važinėjo ir dabar jų jau beveik nėra.

                Comment


                  Sveiki, šiandien buvau posėdyje tai turiu šiek tiek informacijos .
                  Taigi, greičiausiai šie pakeitimai bus nuo Gegužės 1d:
                  39 buvo nutarta kad , vietoj 6 forto stotelės stos Pašilės g, beto planuojama papildomai jam skirti 1 vienpamainini grafiką kuris pradetu maždaug 10h ir baigtu 18h tik šis klausimas perkeltas i kitą posėdį.
                  48ame bus įvykditas Kauno rajono savivaldybės pažadas ir pridetas papildomas vienpamainis grafikas nuo maždaug 7h iki 16h
                  Papildomi klausimai buvo dėl 20 autobuso pratęsimo į Partizanų g , kur is važuotu per Kauno kolegija , Kauno pieną ir garažų g.
                  Dar vienas papildomas klausmas dėl 15 ir 17 autobusų , 15 autobusas važuos porą kartų į dieną ne į Kauno tiekimą o i Palemono keramiką. 17 autobusas važuos į Kauno tiekimą porą reisų per dieną.

                  Comment


                    Pagrinde karosos nurašytos dėl rėmų. Priekinį ir galinį pusrėmį jungia keturios stačiakampio skerspjūvio sijos, kurios greitai supūna ir lūžta. Jei teks važiuoti KA karosa 2211, atkreipkit dėmėsį, kaip prie antro tilto įtrūkęs grindų linoleumas. Ir, karosos siaubingai greitai rūdyja.
                    Karosa b732.1662 varikliai labai pavykę. Vienas egzempliorius nuvažiavo 1mln km net nereguliuotais šiluminiais vožtuvų tarpais. Vos keliatas sustojo dėl variklių gedimų, ir buvo neremontuotos dėl rėmų. Tiltai, LIAZ, patvarūs ir ilgaamžiai. Senųjų švedų rėmai daug masyvesni, dvitėjinės sijos. Išorinės kėbulo skardos iš aliuminio arba nerūdyjančio plieno. Kadangi tiek scanios, tiek volvo b10m eksplotuojami masiškai, visad yra didelis naudotų atsarginių dalių fondas. O karosa 1059 supuvo belaukdama... Spidometro jutiklio...
                    Scania 2219 patyrė eilinę remotorizaciją. Į ją pastatytas 1136 variklis. Į 1084 ir 2219 variklis montuojamas išilgai, į visas kitas scanias skersai. Pats variklis niekuo nesiskiria, tik pagalbinės aparatūros montavimu.

                    Comment


                      O visi skandinavai laikosi dėl kokių priežasčių? Dėl normalesnės rėmų konstrukcijos?
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Kodėl KAGą mėlynai nudažė? Juk KA spalva - raudona...

                        Comment


                          Rėmai stori, atsparūs korozijai, su didele stiprumo atsarga. Lūžta tik nebent prie oro pagalvių, kur veikia didžiausios apkrovos. Skandinavus daugiausiai kamuoja smulkūs elektros, oro sistemos gedimai, skysčių nuotekiai. Dalių netrūksta, nors ir naudotų. Išlupi iš nurašytos ir statai į dar judančią. O tai labai stipriai mažina remonto išlaidas. Varikliai atlaiko porą milijonų kilometrų. Pakeitus švaistiklinius ir pagrindinius įdėklus, cilindrų įvores, žiedus be problemų tarnauja dar 5-7 metus. Paprasta, primityvi mechanika, platus spalvotų metalų panaudojimas, stiprumo atsarga. Manau, kad dėl šių priežasčių vis dar važiuoja senovės paminklai.

                          Comment


                            Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
                            <...>
                            KVT tinklalapyje (http://www.kvt.lt/index.php?id=410) pateikiamos realaus laiko sistemos nuorodos taip pat neveikia. Galbūt tai laikinas sutrikimas ir nei KVT tinklalapyje, nei programėlėje duomenys tiesiog nepasiekiami...
                            Pradėjo veikti http://wap.kvt.lt ir panašu, kad pateikiami atvykimo laikai tikrai atspindi transporto vėlavimą ar skubėjimą.
                            www.kaunotvirtove.lt

                            Comment


                              Kauno autobusų technikos direktorius Kęstutis Derliūnas susitikime su darbuotojais pareiškė, jog įvykdžius maršrutinių taksi tinklo pertvarką bendra įmonės rida (autobusų ir troleibusų) turės augti apie 10 procentų. Ir, užsiminė, jog gavus ispaniškus, nurašys nemažai skandinaviškų autobusų.

                              Comment


                                Palaukit, ar ne per anksti senukus nurašinėt? Nes jų reikės rezervui, kai pradės ispanai rodyti savo kaprizus (analogiškus kaip Vilniuje)
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Žinoma, kad per anksti. Nes ir šią žiemą buvo sunki padėtis su autobusais, net į remonto zoną netilpdavo. Bet koks važiuojantis autobusas pasitarnavo. Senukai likdavo šildomose dirbtuvėse, o prieš išvažiuojant į oro sistemą gaudavo "aquanolio".

                                  Comment


                                    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                    Sveiki, šiandien buvau posėdyje tai turiu šiek tiek informacijos .
                                    Taigi, greičiausiai šie pakeitimai bus nuo Gegužės 1d:
                                    39 buvo nutarta kad , vietoj 6 forto stotelės stos Pašilės g, beto planuojama papildomai jam skirti 1 vienpamainini grafiką kuris pradetu maždaug 10h ir baigtu 18h tik šis klausimas perkeltas i kitą posėdį.
                                    48ame bus įvykditas Kauno rajono savivaldybės pažadas ir pridetas papildomas vienpamainis grafikas nuo maždaug 7h iki 16h
                                    Papildomi klausimai buvo dėl 20 autobuso pratęsimo į Partizanų g , kur is važuotu per Kauno kolegija , Kauno pieną ir garažų g.
                                    Dar vienas papildomas klausmas dėl 15 ir 17 autobusų, 15 autobusas važuos porą kartų į dieną ne į Kauno tiekimą o i Palemono keramiką. 17 autobusas važuos į Kauno tiekimą porą reisų per dieną.
                                    O kas buvo su tais Dakajaus leidimais vezti M34 marsrutu?
                                    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                    Kauno autobusų technikos direktorius Kęstutis Derliūnas susitikime su darbuotojais pareiškė, jog įvykdžius maršrutinių taksi tinklo pertvarką bendra įmonės rida (autobusų ir troleibusų) turės augti apie 10 procentų. Ir, užsiminė, jog gavus ispaniškus, nurašys nemažai skandinaviškų autobusų.
                                    Tai kad jau viska ivykde su marsrutiniais taksi,sumazino kieki ju gatvese,padidino intervalus M30 ir M37 ir aisku nepamirso pakelt stavkiu vairuotojam, dabar M30 yra 400 litu uz darbo diena.Kaip padides ta rida jei nedadejo marsrutu vietoj buvusiu mikru,ar nepadidino ju kiekio jau esamuose, cia yra sekamos pasakos maziem vaikam, o mazi vaikai visada tiki tom pasakom.tik kai pauga jau susipranta kad buvo prigauti.....
                                    Paskutinis taisė uksas; 2014.04.10, 12:37.

                                    Comment


                                      Tik dabar pastebėjau, kad greičiausiai nuo kovo 17 d., kai keitė 29 autobuso grafiką, buvo patyliukais panaikintas 29E maršrutas.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Apie Dakajus leidimus buvo klaida, turejo būti parašyta ne 34 o 30, tad Dakajus turėjo 5 leidimus , dabar turi papildomai 5 leidimus patvirtintus išviso visi 10 leidimų 30ame turi Dakajaus imonė.

                                        Comment


                                          Dėl papildomų leidimų keleivius vežti 43-u ir 34-u maršrutais nieko nenusprendė ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X