Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xamas Rodyti pranešimą
    Viesas transportas yra gerai jei jis vaziuoja visur ir visada. Ta prasme kad per kuo trumpesni laika atsidurtum reikiamoj vietoj. Man tarkim 7.30 ryte reikia buti prie masinu turgaus. vykstu is z. sanciu. Iseit pro duris turiu 6.30. Jei vykstu su masina tada 7.10. Kainos skirtumas apie 6 litai i per abi puses. Jei pakeleivis vaziuoja dar pigiau. Tad kam nuiminet mikrus, verst zmones rinktis autobusus kurie nevaziuoja kada reikia ir kaip reikia. Mano nuomone dar labiau padauges automobilininku gatvese. Kadangi jei is tolimesniu rajonu vazinet i darbus dar su persedimais tai isviso kruva laiko velniop issisvaisto. Zodziu daroma kad tik blogiau butu eiliniam zmogeliui. O ponam kurie visus tuos reikalus sprendzia yra visiskai pofig, nes jie net nezino kaip autobusas is vidaus atrodo.
    Teko padirbet Londone. Ten masina nereikalinga, nes is bet kokios vietos i bet kokia vieta bet kuriuo metu nuvaziuosi be rupesciu. ( na nakti traukiniai nevaziuoja). Gyvenau rytu londone dirbau vakaru. I viena puse pusantros val gaudavosi kelio. Bet isejus is namu autobusas kas 10 min, traukinys (DLR) kas 8min, metro kas 2-4 min. Jokiu problemu.
    Cia autobusas i taska vaziuoja vienas, kas valanda ir iki jo puse valandos kulniuot, Idijotizmas ne kitaip.
    Normalu, kad klientui norisi geriausio aptarnavimo už mažiausią kainą. Tačiau miestų VT visame pasaulyje nėra pelninga sritis, todėl dotuojama iš vastybės biudžeto. Jei biudžete pinigų nėra pakankamai, tenka kelti bilietų kainas. Deja, tai kenkia sistemai, nes didinant kainas prarandama dalis keleivių ir taip mažėja maršrutų rentabilumas. Bet tikėtis kažko stebuklingo ir reikalauti mintyse to, ką čia pasakoji, nelabai apgalvota.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė uksas Rodyti pranešimą
      Ir nuo ziedo iki heso peskom i darba nu geras
      Kelionės iki darbo nuošaliose miesto vietose yra miesto savivaldybės (turi rūpintis gyventojų pervežimu), keleivio/gyventojo (teisė rinktis darbo vietą ten, kur būtų patogu nuvykti), darbdavio (turi rūpintis darbuotojų gerove, patogumais) rūpestis. Tad visos šalys turi prisiimti atsakomybę dėl situacijos ir imtis priemonių, o ne dejuoti.
      Parašė uksas Rodyti pranešimą
      JO labai jau patogu sokinet is vieno i kita, ypac pecininkam, a cia kad nenutuktu tauta cia sportas....
      Mažiau burbuliuotum, pabandytum kartą kitą ir priprastum. Nereikia vaidinti pono. Europos Vakaruose kažkodėl ir 3-4 maršrutais važiuoti normalu. Perlipimas ten nesudaro žmonėms kliūčių. Tik lietuviai vis skundžiasi ir aimanuoja.
      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Tai ka jus tikites, kad is vieno mieto pakrascio iki kito vaziuos jum transportas ir kainuos 1.80??? Optimistai )))
      Teisingas pastebėjimas.
      Paskutinis taisė Ametistas; 2014.02.09, 20:20.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Kaune troleibusų linija kėlė fejerverkus, užsižiopsojęs vairuotojas sukėlė avariją

        Comment


          Panašu, jog tai Tvirtovės alėjoje buvusi 2 maršruto KT dalis (posūkiui į Savanorių pr.), kuri šiuo metu prie likusio KT neprijungta. Gal buvo pažeista izoliacija? Toje vietoje naudojamoje linijoje yra sektorinis izoliatorius, ir abi linijos (šiuo metu naudojama ir nenaudojama) prijungtos prie maitinimo. Street View 1; Street View 2
          Paskutinis taisė Lich; 2014.02.10, 23:00.

          Comment


            Sveiki turiu klausimeli toki viena pastebejau siandien soliari senaji vaziavo 37 marsrutu garazinis numeris atrodo buvo 613, ir i akis krito registracijos numeriai HAT, gal kas zinot kodel ji perregistravo ar cia perpirko is kazko?

            Comment


              Parašė Krokas Rodyti pranešimą
              Sveiki turiu klausimeli toki viena pastebejau siandien soliari senaji vaziavo 37 marsrutu garazinis numeris atrodo buvo 613, ir i akis krito registracijos numeriai HAT, gal kas zinot kodel ji perregistravo ar cia perpirko is kazko?
              Buvo,greičgiausiai,pamestas senasis,todėl išduoti nauji,kaip ir 601.

              Comment


                Nejaugi senutėse Škodose 14Tr montuoja video kameras? Šiandien teko pavažiuoti su gar.nr.348 ir ką pastebėjau , priekyje ir troleibuso gale buvo priklijuoti lipdukai su vaizdo kameros atvaizdu ir užrašu "jus stebi vaizdo kameros",tai gal žinote kas kur ta kamera yra? Ar čia šiaip "tipo" prevencija? Nes pats nemačiau jokios kameros.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Škoda, garažiniu 348 yra vilkas avies kailyje. Joje sumontuota modernizuota traukos variklio valdymo sistema, kaip ir 345. Privalumas - 1/3 mažesnės elektros sąnaudos.

                  Comment


                    Kada ilgintieji Van Hool'ai išvažiuos į gatves? Jau senokai kaip ir gauti jie.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      Nejaugi senutėse Škodose 14Tr montuoja video kameras? Šiandien teko pavažiuoti su gar.nr.348 ir ką pastebėjau , priekyje ir troleibuso gale buvo priklijuoti lipdukai su vaizdo kameros atvaizdu ir užrašu "jus stebi vaizdo kameros",tai gal žinote kas kur ta kamera yra? Ar čia šiaip "tipo" prevencija? Nes pats nemačiau jokios kameros.
                      Isvis, kazin kokia nauda is tu kameru? Teko vaziuoti vakare naujuoju Solariu, tai keli girti pacanai garsiai keikesi, uzkabinejo keleivius, bei siukslino autobuse, o vairuotojas kaip niekur nieko...

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Isvis, kazin kokia nauda is tu kameru? Teko vaziuoti vakare naujuoju Solariu, tai keli girti pacanai garsiai keikesi, uzkabinejo keleivius, bei siukslino autobuse, o vairuotojas kaip niekur nieko...
                        Cia klausimas ne kokia nauda is kameru, o kokia nauda is tokio vairuotojo.

                        Comment


                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                          Kada ilgintieji Van Hool'ai išvažiuos į gatves? Jau senokai kaip ir gauti jie.
                          Ilgokai užtrunka plėvelės nuėmimas nuo autobusų.. O po nuėmimo laukia perdažymas. Kantrybės, su laiku visus matysime gatvėse
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Cia klausimas ne kokia nauda is kameru, o kokia nauda is tokio vairuotojo.
                            Tai gal pas Jus vairuotojus moko kung fu ar dar kokių nors kovų elementų? O gal vairuotojai turi 7 gyvybes? Jeigu vairuotojas įsikiš į konfliktą, tie patys keleiviai jam nepadės, kai jį užpuls pacanai.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Tai gal pas Jus vairuotojus moko kung fu ar dar kokių nors kovų elementų? O gal vairuotojai turi 7 gyvybes? Jeigu vairuotojas įsikiš į konfliktą, tie patys keleiviai jam nepadės, kai jį užpuls pacanai.
                              Nežinau kaip tikslai yra, bet manau, kad tokiais atvejais jų pareiga yra skambinti policijai, kuri chuliganus pakuotu mazu maziausiai uz viesosios tvarkos pazeidima.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Nežinau kaip tikslai yra, bet manau, kad tokiais atvejais jų pareiga yra skambinti policijai, kuri chuliganus pakuotu mazu maziausiai uz viesosios tvarkos pazeidima.
                                Ar neįmanoma įrengti greito iškvietimo (policijos, apsaugos) mygtukų transporte, kurį nuspaudus dar ir perduotų koordinates? Skambinimas telefonu ilgai užtrunka ir trukdo vairuoti.

                                Comment


                                  Tai taip ir nesupratau, kam reikejo mest pinigus tom kamerom?

                                  Comment


                                    Dar jos turėtų pasitarnauti jei suniokojamas parko turtas ar, kad nebūtų babytė tarp durų prispausta.

                                    Comment


                                      Dujiniuose esanti kamera ir ekranas kabinoje yra beverčiai, kol nesibaigs garantija. Žiūrėjimo kampas toks, jog vairuotojas mato šėšėlių teatrą. Perdaryti laikiklių ir paversti ekraną neleidžia garantijos sąlygos. Dėl van hool. 802 jau perdažytas, sutvarkyti rasti gedimai, sumontuoti komposteriai. Jau galėtų dirbti linijoje, tik šią savaitę bus atliekama techninė apžiūra. Ceche stovi jau kitas, nuluptom plėvelėm, ruošiamas dažyti. Žmogiškieji ištekliai riboti, o dėl keliato autobusų paruošimo priimti naujų žmonių neverta. Tuo labiau, kai rasti gerą dažytoją be galo sunku. Ir ne tik su dažytojais problema.

                                      Comment


                                        Jeigu dujokuose esanti kamera kaip ir bevertė, kad vairas šešėlius mato, tai ta pati situacija ir Vilniaus Man bei Solariuose? O iškart negalėjo padaryt normaliai?
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                          802 jau perdažytas, sutvarkyti rasti gedimai, sumontuoti komposteriai. Jau galėtų dirbti linijoje, tik šią savaitę bus atliekama techninė apžiūra.
                                          Šiaip 4 iš 5 jau turi galiojančią TA (pagal Transekstą), o anot vieno kauniečio, 802 jau ir dirbęs maršrutuose.

                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          Jeigu dujokuose esanti kamera kaip ir bevertė, kad vairas šešėlius mato, tai ta pati situacija ir Vilniaus Man bei Solariuose?
                                          Vairas yra daiktas, jis matyti nieko negali.
                                          Vilniaus MAN ir Solaris autobusuose vairuotojai nemato to, ką filmuoja kameros, nes elementariai pas juos nėra jokių ekranų, kur tai būtų rodoma. Ir kodėl iškart kamera tampa beverte, jeigu tu iškart nematai to, ką ji įrašinėja?
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X