Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nežinau, man tai atrodo kat kontaktinis troleibusų tinklas kaip tik teikia tam tikro estetinio žavesio. Panašiai kaip tramvajų KT. Juk net ir Zuokas tai akcentuoja, kad tramvajus suteikia miestui atitinkamą įvaizdį . Taigi, ekologiško transporto kontaktinis tinklas yra labiau gero tono ženklas, o ne estetinis trūkumas. Apskritai, manau, kad Lietuvai, o ypač Kaunui labai pasisekė, kad turi tokio tipo ekologišką transporto rūšį, tikrai neįsivaizduoju už kokius pinigus tai būtų galima padaryti "šiais laikais" (jau nekalbu apie alternatyvaus ekologiško VT diegimo perspektyvas)

    Comment


      Siekiant didinti viešojo transporto priemonių greitį keičiami pas vairuotojus perkamų bilietų įkainiai
      http://kaunas.lt/index.php?551471689

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Siekiant didinti viešojo transporto priemonių greitį keičiami pas vairuotojus perkamų bilietų įkainiai
        http://kaunas.lt/index.php?551471689
        Gal ir gerai, mažiau spūsčių susidarys prie priekinių durų, nors vistiek atsiras tokių kurie pirks už 2,4 Lt, lietuviai tokia tauta, sunkiai pereina prie kažko naujo kai jau pripratę pirkti iš vairuotojų.

        Comment


          na va dabar tai jau tikrai reikės pasipildyti el. kortelę, kai pradėjau retokai važinėt, vis pirkdavau pas vairuotoją, nors ir patį nervuoja kiti tokie pirkėjai, eilės užlaikytojai

          Comment


            “Kauno autobusai” švenčia jubiliejų

            Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2014/02/0...#ixzz2sdzkMTAw
            yra nuotraukų

            Comment


              Švieslentėse autobusų viduje irgi praslenka sveikinimai.
              „Pilnas“ bilietas iš vairuotojo kainuos 2,4 Lt. O kiek kainuos už pusę kainos, už penktadalį kainos?

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                Švieslentėse autobusų viduje irgi praslenka sveikinimai.
                „Pilnas“ bilietas iš vairuotojo kainuos 2,4 Lt. O kiek kainuos už pusę kainos, už penktadalį kainos?
                Turbut proporcingai, 1.20Lt ir tt..
                Siaip gerai pastebejai del nepilno pranesimo spaudai. Taip pat neakcentuota, kad su el. bilietu nebrangs (?) vienkartiniai (tik terminuotu pirkejai buvo nuraminti pranesime).

                Comment


                  Vienoje iš „Kasvyksta“ nuotraukų naujas VanHoolas su įjungta, rodos švieslente...

                  Comment


                    Parašė Tautvis Rodyti pranešimą
                    Gal ir gerai, mažiau spūsčių susidarys prie priekinių durų, nors vistiek atsiras tokių kurie pirks už 2,4 Lt, lietuviai tokia tauta, sunkiai pereina prie kažko naujo kai jau pripratę pirkti iš vairuotojų.
                    zmones bilietus kaip pirko taip ir toliau pirks pas vairuotoja , ir nieko nebus kad greiciau vaziuotu , nes visvien reiks visiem parduot juk ne robotai tie vairuotojai , o tie pabrange 40 centu bus susimoket uz rinkimu reklama nu z j b

                    prajuokinot pabrangins tai nepirks , nejuokinkit dar daugiau prasdes veluoti kol parduos bilietus visiems, o pelnas matomai eis rinkimu reklamai, galiu pasakyt ne to galo pradeda su velavimais ir tt padarytru nemokama pravaziavima tai ir mikrai patys isnyktu o dabar naikina teisiasi ir taip toliau nu vien zodziu bardakas ir tiek nera protingo seimininko yraq pasiulymas padaryt nemokamai o tai butu gerai ir marsrutkes isnyktu savaime
                    Paskutinis taisė uksas; 2014.02.08, 08:14. Priežastis: papildymas

                    Comment


                      Kaunas turi pinigų, kad galėtų apmokėti nemokamo VT išlaidas?

                      Comment


                        manau kad sociai , talinas turi o kaunas ka neturi nukirpkit tais islaidas kancereriju ir tt ir bus tu pinigu sociai ir dar liks benamiam ant maisto !

                        Comment


                          Kad mano manymu Kaune jei vaziuojant su e.bilietu ir taip VT yra labai pigus.

                          Comment


                            Ir bus Talino pavyzdys: transportas nemokamas, o keleivių padidėjo keliais procentais. Tai koks "tolkas"?

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Ir bus Talino pavyzdys: transportas nemokamas, o keleivių padidėjo keliais procentais. Tai koks "tolkas"?
                              Pritariu, Lietuvoj VT nesinaudojimo yra visai kitos priezastys.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Kad mano manymu Kaune jei vaziuojant su e.bilietu ir taip VT yra labai pigus.
                                brangu yra , gaunas 7,2 lt kad nuvaziuot is romainiu iki petrasiunu du persedimai i pusvalandi nespeji persest , reik nemokamo pravaziavomo kas uz tai balsuokit !

                                Comment


                                  1 persėdimas - Kauno pilyje į 5 troleibusą. Mano manymu pagrindinė VT nepopuliarumo priežastis ne kaina, ar jos buvimas, o atgyvenusios transporto priemonės ir lėtas važiavimas (autobusai galėtų važiuoti greičiau, bet kartais dėl tvarkaraščių to nedaro, troleibusai to nedaro ir dėl seno KT išplanavimo ypatybių).
                                  Paskutinis taisė Lich; 2014.02.08, 13:07.

                                  Comment


                                    Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                    brangu yra , gaunas 7,2 lt kad nuvaziuot is romainiu iki petrasiunu du persedimai i pusvalandi nespeji persest , reik nemokamo pravaziavomo kas uz tai balsuokit !
                                    Is Romainiu vaziuoja 39 autobusas Ir beje is Romainiu niekas i Petraskes nevazineja

                                    Comment


                                      Parašė Lich Rodyti pranešimą
                                      1 persėdimas - Kauno pilyje į 5 troleibusą. Mano manymu pagrindinė VT nepopuliarumo priežastis ne kaina, ar jos buvimas, o atgyvenusios transporto priemonės ir lėtas važiavimas (autobusai galėtų važiuoti greičiau, bet kartais dėl tvarkaraščių to nedaro, troleibusai to nedaro ir dėl seno KT išplanavimo ypatybių).
                                      Transporto priemonių amžius toli gale. Pagrindinės priežastys yra retas kursavimas ir lėtumas bei tai, kad maršrutų tinklas nėra gerai išvystytas. Kartais susisiekimo su gretima teritorija nėra, reikia važiuoti aplink. Visi troleibusai turėtų kursuoti ne rečiau kaip kas 5-7 minutes ištisą dieną, aplamai VT turėtų dirbti iki 24 val. Vakarais važiuoti ne kas valandą ar pusvalandį, o kas 10-15 min. Autobusai Kaune iš viso apgailėtini su kursavimo intervalais 30, 60 ar daugiau minučių. Miesto centrinėje dalyje ir į miegamuosius rajonus jie turėtų kursuoti tokiu pat intervalu kaip troleibusai. Gal keliom minutėm rečiau, jei dvigubi. Į periferiją turėtų važiuoti ne rečiau kaip kas 30 minučių stabiliu grafiku.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Ir bus Talino pavyzdys: transportas nemokamas, o keleivių padidėjo keliais procentais. Tai koks "tolkas"?
                                        Naudojimasis automobiliu turėtų kainuoti dvigubai brangiau, parkavimas 3-5 kartus bragiau. Mažinti parkavimo vietų skaičių 2-3 kartus. Gatves centre siaurinti ir drausti eismą kai kuriose.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Transporto priemonių amžius toli gale. Pagrindinės priežastys yra retas kursavimas ir lėtumas bei tai, kad maršrutų tinklas nėra gerai išvystytas. Kartais susisiekimo su gretima teritorija nėra, reikia važiuoti aplink. Visi troleibusai turėtų kursuoti ne rečiau kaip kas 5-7 minutes ištisą dieną, aplamai VT turėtų dirbti iki 24 val. Vakarais važiuoti ne kas valandą ar pusvalandį, o kas 10-15 min. Autobusai Kaune iš viso apgailėtini su kursavimo intervalais 30, 60 ar daugiau minučių. Miesto centrinėje dalyje ir į miegamuosius rajonus jie turėtų kursuoti tokiu pat intervalu kaip troleibusai. Gal keliom minutėm rečiau, jei dvigubi. Į periferiją turėtų važiuoti ne rečiau kaip kas 30 minučių stabiliu grafiku.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Naudojimasis automobiliu turėtų kainuoti dvigubai brangiau, parkavimas 3-5 kartus bragiau. Mažinti parkavimo vietų skaičių 2-3 kartus. Gatves centre siaurinti ir drausti eismą kai kuriose.
                                          Kaip ir sutinku, bet manau, kad VT Kaune nera didziausia problema i kuria reiketu merkt didziules sumas, o privaciu masinu savininkus uzkraut mokesciais. Gal kada po 10-20 metu taip ir bus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X