Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    pilnatis siandien?

    Comment


      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      stengiuos nevazinet viesuoju, bet kiek kartu netycia teko uztaikyt ant troleibuso, tai labiau sugriuvusio aparato nesu mates
      Jeigu taip smarkiai nesistengtum tai butu daugiau galimybiu apartaus atnaujint

      Comment


        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
        Aha atsiras negreit... Tik Liuksemburge, Kroatijoj, Vokietijoj, Kanadoj, Svedijoj ir net Rusijoj ju yra Pakankamai jie isvystyti, kainuoja 20% brangiau, bet... Nereikia naudot brangios dienines elektros, galima optimizuoti energijos suvartojima, nera vizualines tarsos, nera problemu sukeliamu nutraukus "usus" Jie yra visiskai normalus, patikimi, nuvaziuoja 400-800km, galingesni uz vidaus degimo variklius, galingesni uz troleibusus. Matau tik pliusus is troleibusu panaikinimo, ypac atsizvelgiant i fakta, kad didzioji dauguma dabartinio chlamo, kuris vezinas yra atgyvenes, nesaugus ir gendantis stengiuos nevazinet viesuoju, bet kiek kartu netycia teko uztaikyt ant troleibuso, tai labiau sugriuvusio aparato nesu mates
        Taip, kur gi ne. Išvystyti... Visur tik bandomieji. Ir kol kas nėra jokios masinės gamybos. Kelių vienetų partijos pagaminimas nėra masinė gamyba. Taip kad apiramink ir pasidomėk realia situacija. Jei nesugeba nupirkti net pakankamai naujų autobusų, tai tuo labiau elektrobusų neįpirks, nes jie NEGALI kainuoti pigiau nei troleibusai. Nes turi kur kas sudėtingesnę galios sistemą. Jei manai, kad elektrobusas tai troleibusas su akumuliatoriumi, tai labai klysti. Bet net ir tokiu atveju jis kainuotų brangiau, nes traukos akumuliatoriai yra brangūs.

        Comment


          kokie traukos akumuliatoriai? licio jonu baterijos autobusui 20-30k usd dabartinem kainom, po desimtmecio dar bus pigiau. To ir tikiuosi, kad per desimtmeti po jungtuviu atsikratys troleibusu ir vietoj ju prades diegti eletrinius autobusus PVZ Proterra stampuoja po 400 autobusu per metus, nepasakyciau, kad labai jau blogas rezultatas ir butu naudojami vien pabandymui Taip, kad visa technika yra, tereikia noro, tuo labiau, kad kainos nera taip stipriai skirtingos nuo hibridiniu.

          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Jeigu taip smarkiai nesistengtum tai butu daugiau galimybiu apartaus atnaujint
          Vienas zmogus nieko nekeicia, o neskaitant Soliariu, tai Lietuvoj vt kokybe labai zema, greiciau tik paveluosi ir pakeliui liga pasigausi musiskiuose

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            Vienas zmogus nieko nekeicia, o neskaitant Soliariu, tai Lietuvoj vt kokybe labai zema, greiciau tik paveluosi ir pakeliui liga pasigausi musiskiuose
            Balsuoti irgi neini remdamasis šia genialia logika?
            Daug tokių "vienų žmogų" yra, kurie galvoja, kad jie nieko nekeičia..
            Beje Kauno VT nevėluoja, apie ligas vėlgi tik demagogija bandant sustiprinti neigiamą savo nuomonę.

            Comment


              Jokiu balsavimu nesu praleides gyvenime Pats esu pavelaves ir dar buvau perpustas praeita ziema. O sia ziema teko vaziuot senu skodos troleibusu is sanciu iki gimnazijos g. (nezinau marsruto) tai trauke per visa troleibusa vejai, o temperatura tikrai nebuvo labai jau pakilus virs pliuso

              Comment


                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                kokie traukos akumuliatoriai? licio jonu baterijos autobusui 20-30k usd dabartinem kainom, po desimtmecio dar bus pigiau. To ir tikiuosi, kad per desimtmeti po jungtuviu atsikratys troleibusu ir vietoj ju prades diegti eletrinius autobusus PVZ Proterra stampuoja po 400 autobusu per metus, nepasakyciau, kad labai jau blogas rezultatas ir butu naudojami vien pabandymui Taip, kad visa technika yra, tereikia noro, tuo labiau, kad kainos nera taip stipriai skirtingos nuo hibridiniu.
                Tai ir yra traukos akumuliatoriai. Tai bendrinis jų pavadinimas, o kokios technologijos jie yra - nesvarbu. Taigi, kol kas jie brangūs, patikimumas neaiškus.
                Dar vienas niuansas. Ekologija. Bet kokiu atveju akumuliatoriai ilgiau 2-3 metų netarnauja. Manai šiaip sau sandėliuose kur kas plačiau naudojami dujiniai pakrovėjai, o ne elektriniai? Akumuliatoriai patys savaime yra labai neekologiški. Kitas dalykas, energijos vartojimas tiesiogiai iš tinklo VISUOMET yra pigesnis už naudojimą iš akumuliatorių. Be to išlieka autobusų šildymo problema. Žodžiu, vietoj neteršiančio troleibuso būtų elektrobusas su dyzeliniu pečiuku. Vasarą norėtųsi dar ir kondicionieriaus. O jis naudoja dar daugiau energijos nei šildymas. Žodžiu, vėl veiktų dyzelinis generatorius... Galbūt dujinis.
                Ką ten kažkokia Proterra. Gamina kažkokius midibusus JAV. JAV skiria daug lėšų alternatyviai energetikai, tai ir perka parkai vieną kitą tokį autobusą, tikriausiai dar ir alternatyvios energetikos programų rėmuose (gauna finansavimą įsigijimui). O kokia reali iš jų nauda bus, kiek metų jie juos eksploatuos, nėra aišku. panaudos metus kitus, kol suges, ir numes patvoryje. Lietuvoje autobusai naudojami iki 20 metų - nesame turtingi, neįstengiama nupirkti net naujų (vienas kitas nesiskaito) už savo lėšas.
                Ir jei atkreipei dėmesį, tai elektrobusai visuomet lyginami su autobusais, kuriuos pirmiausia ir turėtų keisti. O ne troleibusus.
                Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 09:33.

                Comment


                  Jūs man paaiškinkite , kodėl čia norima panaikinti troleibusus? Skaitau , skaitau ir niekaip nesuprantu , kad kai kurie forumiečiai labai jau prieš troleibusus. Tai kame čia šaknys?
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                    Aha atsiras negreit... Tik Liuksemburge, Kroatijoj, Vokietijoj, Kanadoj, Svedijoj ir net Rusijoj ju yra
                    Labai gerai pasakyta - "jų yra". Ypatingai jie "yra" Rusijoje. Kitur tai bent jau jie važiuoja, o ne ramsto patvorius.
                    Liuksemburgas čia išvis ne pavyzdys - kai pas mus bus toks pats VT lygis kaip ten, jie jau skraidys skraidančiomis lėkštėmis. Ir būtų gerai pamatyti konkretų grynai elektrinio autobuso Liuksemburge pavyzdį.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Bus greitai puiki proga įsitikinti ko verti hibridai. Įtariu, kad bus prasta situacija, ypač kai baigsis garantija. Nereikėjo jų išdalinti keliems parkams, tuo labiau rajoniniams. Reikėjo padalinti tik dviems dideliem. Nebūtinai Vilniui ir Kaunui.

                      Comment


                        Al1, turim imonej Leaf, skaiciuoja 4-tus metus ir bedos nemato O ir siaip garantija baterijoms siekia 8-10 metu, su efektyviu tarnavimo ciklu iki 15m. Cia bedos nera. Proterra ir kiti elektrobusai turi elektrinius sildytuvus ir kondicionierius. Tam naudoja oras-oras sistemas, kurias galima sutikt kas antram name, todel efektyvumas labai aukstas ir energijos sanaudos zemos
                        Mettal, Roosvelto gatve iki operos rumu (nepamenu marsruto) visada tik elektriniai

                        Man tik idomu, kodel toks priesinimasis technologijom?

                        Mantukas05, tiesiog troleibusai yra atgyvenusi technologija, sukuria nemazai vizualines tarsos, kemsa eisma ir pagrinde ju visas parkas susidevejes

                        Comment


                          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                          Proterra ir kiti elektrobusai turi elektrinius sildytuvus ir kondicionierius.
                          Neturiu nieko prieš Proterra, tačiau jo estetinis grožis labai primena paprastą seną amerikietišką autobusą, kuris prilygsta mūsų seniems "Škoda" troleibusams. Jeigu toks pasirodytų gatvėje, keleiviai sakytų, kad nupirkom dėvėtą mašiną.

                          Comment


                            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                            Mantukas05, tiesiog troleibusai yra atgyvenusi technologija, sukuria nemazai vizualines tarsos, kemsa eisma ir pagrinde ju visas parkas susidevejes
                            O man jokios vizualinės taršos nėra nuo jų. Panaikina tarkim troleibusus , jų vairuotojai lieka be darbo , didins autobusų parką tada , tai tiem trolikų vairuotojams reikės laikytis D , arba CE kategoriją , už kurias manau tikrai niekas nemokės. Beto turės paleisti autobusus troleibusų maršrutais , man asmeniškai baigus darbą po 22 h , nevažiuoja nei vienas autobusas , lieka tik troleibusas , nes tarkim nuo darbovietės 15 autobusas paskutinis išvažiuoja 21:58 , 28 autobusas 22:02 į kurį nespėčiau niekaip , o 41 autobusas išvis paskutinis būną 20:13 , o savaitgaliais 41 ir 28 nevažiuoja , beto su persėdimais tektų , nes man asmeniškai tiesioginio nėra iš šių autobusų , o troleibusai 2 tiesiogiai važiuoja ir itin geru ir patogiu intervalu.
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Al1, turim imonej Leaf, skaiciuoja 4-tus metus ir bedos nemato O ir siaip garantija baterijoms siekia 8-10 metu, su efektyviu tarnavimo ciklu iki 15m. Cia bedos nera. Proterra ir kiti elektrobusai turi elektrinius sildytuvus ir kondicionierius. Tam naudoja oras-oras sistemas, kurias galima sutikt kas antram name, todel efektyvumas labai aukstas ir energijos sanaudos zemos
                              Mettal, Roosvelto gatve iki operos rumu (nepamenu marsruto) visada tik elektriniai

                              Man tik idomu, kodel toks priesinimasis technologijom?

                              Mantukas05, tiesiog troleibusai yra atgyvenusi technologija, sukuria nemazai vizualines tarsos, kemsa eisma ir pagrinde ju visas parkas susidevejes
                              Ką tu lygini, kažkokį mažalitražį su autobusu. Autobusas per metus pravažiuoja daugiau nei tavo Leafas per 5 metus. Net ir oras-oras šildymas ryja apie trečdalį galios elektros nuo savo gaminamos šilumos galios. Neaišku, kokiam klimato tipui pagaminti tie Proterra. Šaltam klimatui autobusas dar sunkesnis, nes reikia apšiltinti, langai su stiklo paketais sveria dvigubai daugiau nei paprasti. Vėl keli šimtai kilogramų. Taip auga autobuso masė. Didėti turi ir galia.

                              Niekas technologijoms nesipriešina, tik jos turi būti patikimos ir tokios pat ar pigesnės nei esamos. Dar kartą kartoju, kad elektra visuomet pigesnė imant tiesiai iš tinklo, o ne per akumuliatorių. Elektrobusai lyginami su autobusais. Tai nėra korektiška, nes autobusai pagal savo energetinius parametrus ir ekologiją nusileidžia troleibusams. Vadinasi, elektrobusai troleibuso atžvilgiu atrodo dar prasčiau.
                              Troleibusai nėra atgyvenusi technologija, nes lygiai tą patį galima būtų pasakyti apie tramvajus. Jie gi irgi ima elektrą iš tinklo. O laidas ir dar du bėgiai teršia estetinį vaizdą... Bet kažkodėl juos vėl plėtoja. Taigi, tavo visi argumentai iš esmės yra analogiški tiems, kurie buvo prieš 40-80 metų, kai buvo naikinami tramvajai ir keičiami autobusais.
                              Paskutinis taisė Al1; 2014.02.02, 17:40.

                              Comment


                                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                Jūs man paaiškinkite , kodėl čia norima panaikinti troleibusus? Skaitau , skaitau ir niekaip nesuprantu , kad kai kurie forumiečiai labai jau prieš troleibusus. Tai kame čia šaknys?
                                Jei pastebėjai tai už tai pasisako žmogus, kuris ne tik nėra VT klientas, bet net ir stengiasi juo nevažinėt. Tai argumentas, kad kontaktu tinklas jam negražiai atrodo su automobiliu važiuojant. Dauguma VT keleivių neabejotinai už troleibusus.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Jei pastebėjai tai už tai pasisako žmogus, kuris ne tik nėra VT klientas, bet net ir stengiasi juo nevažinėt. Tai argumentas, kad kontaktu tinklas jam negražiai atrodo su automobiliu važiuojant. Dauguma VT keleivių neabejotinai už troleibusus.
                                  Na aš taip pat turiu automobilį ir man važiuojant nekliūva tie laidai, apskritai man tas kontaktinis tinklas nekliūva , o ir pats stengiuosi važiuoti VT , kadangi tai man būna patogiau , pigiau ir net kartais greičiau. Į darbą rytais ir po jo vakarais tai tik su troleibusu . Skaičiavau , tai su automobiliu užtrunku net 5 min.ilgiau ,nei su troleibusu
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Nuo šiandien 33 mikriukas nevažinėja, tačiau ar padidėjo T9 ir T12 transporto priemonių skaičius? Atrodo, kad nelabai.

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Nuo šiandien 33 mikriukas nevažinėja, tačiau ar padidėjo T9 ir T12 transporto priemonių skaičius? Atrodo, kad nelabai.
                                      Jei neklystu tam tikru intervalu pravažiuojančių troleibusų skaičius tikrai padidėjo. Kaip minimalus pavyzdys yra darbo dienomis 19 val pravažiuojančių 12-to troleibusų maršruto skaičius padidėjo iki 5-kių. Tai buvo padaryta anksčiau, dar prieš panaikinant 33-čią mikroautobusų maršrutą. Pagrindinis klausimas, ar 9-ntas ir 12-tas dar kartą bus dažninamas

                                      Comment


                                        Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                        Jei neklystu tam tikru intervalu pravažiuojančių troleibusų skaičius tikrai padidėjo. Kaip minimalus pavyzdys yra darbo dienomis 19 val pravažiuojančių 12-to troleibusų maršruto skaičius padidėjo iki 5-kių. Tai buvo padaryta anksčiau, dar prieš panaikinant 33-čią mikroautobusų maršrutą. Pagrindinis klausimas, ar 9-ntas ir 12-tas dar kartą bus dažninamas
                                        Piko metu reikėtų padažninti.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Piko metu reikėtų padažninti.
                                          manyciau iki pavasario grafiku nedaznins

                                          Comment

                                          Working...
                                          X