VT sektoriaus privatizavimas nėra evoliucija. Tai degradacija. Viešasis transportas visų pirma yra socialinė paslauga, ir būtent savivaldybių įmonių teikiama paslauga geriausiai atitinka viešąjį interesą. Privatininkas, kad ir kaip gražiai suoktų, apie keleivį galvoja kaip apie kapšą pinigų. Paslaugos kokybė tėra būdas pritraukti klientą. Privataus vežėjo egzistavimas rodo, jog miesto vežėjas nesugeba suteikti paslaugos, kuri tenkintų visus miestiečius ir miesto svečius. Gerinti paslaugos kokybę reikia lėšų, kurių miesto vežėjams šiuo metu labai stinga. Nesu ekonomistas, ir nežinau, kaip kiekybiškai pasikeistų savivaldybės valdomų VT įmonių finansinė būklė, išnaikinus parazitinį transportą, tačiau akivaizdu, jog ji imtų gerėti. O kartu ir teikiamų paslaugų kokybė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVT sektoriaus privatizavimas nėra evoliucija. Tai degradacija. Viešasis transportas visų pirma yra socialinė paslauga, ir būtent savivaldybių įmonių teikiama paslauga geriausiai atitinka viešąjį interesą.
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąNesu ekonomistas, ir nežinau, kaip kiekybiškai pasikeistų savivaldybės valdomų VT įmonių finansinė būklė, išnaikinus parazitinį transportą, tačiau akivaizdu, jog ji imtų gerėti. O kartu ir teikiamų paslaugų kokybė.
Comment
-
Na, manau jūs teisūs. Bet visvien bis įdomu pamatyt, kaip Vilniuj seksis. Beje, apie privatizaciją aš ir nekalbėjau. Tai būtų galima pavadinti socialinės paslaugos pirkimu. Beje, kaip tyčia paminėjai finansinės būklės gerėjimą. Šiuo metu viename Kauno universitetu atliekame skaičiavimus apie mikrobu panaikinimo finansinę įtaką miesto transportui. Preleminariai, panaikinus mikrobus, VT surinktu nuo 7-9 proc, kas yra dideli pinigai. daugiau pajamų su sąlyga, kad bus didinami pervežimo pajėgumai. Jeigu kam idomu, galesiu pateikti detalę tyrimo ataskaitą, kai tik ji bus baigta.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąGal ir nėra blogas pavyzdys kaip Vilnius su mikriukais susitvarkė. Palikti tik privežamuosiuose maršrutuose, prijungti prie e-bilieto sistemos, mokėti jiem už kilometražą, įvesti griežtesnius tr. priemonių reikalavimus ir manau nebūtų galvos skausmas niekam tie mikrobai. Manau daugelyje vakarų šalių tokiu principu privatus vežėjas yra įtraukiamas į VT.
O dabar apie Vakarus. Visų pirma ten už keleivių vežimą vienodomis sąlygomis mokama visiems vežėjams. Antra, mikrobų ten beveik nėra. Trečia, mikroautobusais maršrutus aptarnauja ne atskira firmelė, o vežėjams, kuris aptarnauja maršrutus ir autobusais ar netgi troleibusais ir tramvajais. T.y. dažniausiai municipalinis vežėjas, o ne kažkoks privatininkas.
Apie tai, kas vyksta Vilniuje. Kiek man dar kartų reikės kartoti? Vilniuje privatininkai, įtraukti į bendro bilieto sistemą parazituoja ir dar labiau parazituos, kai bus atiduoti 5 autobusų maršrutai ir krūva privežamųjų maršrutų autobusais, kurie bus pakeisti mikroautobusais (tarp jų ne vienas maršrutas, kurie egzistuoja jau ne vienus metus, netgi nuo tarybinių laikų. Ir tai puikiai parodo, kokia VT degradacija įvyko - nuo autobuso prie mikrobo). Jokia privati įmonė neužsiims labdara ir neveš keleivių negaudama atitinkamo užmokesčio. Vadinasi, jiems bus mokama pilna kaina už ridą. Bet savivaldybė pinigų neturi, skendi skolose. Apie tai, kad VVT bus mokama už ridą niekas nekalba. VVT ir toliau gaus trupinius už lengvatininkų vežimą ir dalines dotacijas. Ar nematote, kad tai dvigubi standartai??? Lygiai taip pat dabar privatūs gydytojai, pasirašę sutartis su ligonių kasomis, gauna iš jų pilną užmokestį už visus priimtus ir gydytus pacientus, tuo tarpu valdiškos gydymo įstaigos privalo priimti visus besikreipiančius ligonius, net moka tik už kvotas, kurias viršijus gydymo įstaiga nieko negauna.
Grįžtant prie VT, kadangi savivaldybė skendi skolose, tikėtina, kad dalį lėšų (o gal ir visas) privatininkams užmokėti už vežimą paims iš bendro katilo už parduotus bilietus. Tai apie kokį normalų viešąjį transportą galima kalbėti, jei sava įmonė ir toliau bus dar labiau stekenama? Kai kas čia pradės aiškinti, kad atidavusi nuostolingus maršrutus privatininkams, VVT bus geriau? Bus dar blogiau, nes savivaldybė stebuklų nedaro ir pinigų nespausdina. O privatininkams skirtos lėšos iš bendro katilo už bilietus gali būti netgi didesnė nei VVT patiriami nuostoliai už maršrutų su mažu keleivių srautu aptarnavimą.
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąNa, manau jūs teisūs. Bet visvien bis įdomu pamatyt, kaip Vilniuj seksis. Beje, apie privatizaciją aš ir nekalbėjau. Tai būtų galima pavadinti socialinės paslaugos pirkimu. Beje, kaip tyčia paminėjai finansinės būklės gerėjimą. Šiuo metu viename Kauno universitetu atliekame skaičiavimus apie mikrobu panaikinimo finansinę įtaką miesto transportui. Preleminariai, panaikinus mikrobus, VT surinktu nuo 7-9 proc, kas yra dideli pinigai. daugiau pajamų su sąlyga, kad bus didinami pervežimo pajėgumai. Jeigu kam idomu, galesiu pateikti detalę tyrimo ataskaitą, kai tik ji bus baigta.
Comment
-
jau yra nauji tvarkarasčiai
http://www.stops.lt/kaunas/#kaunas
kaip sakiau 3 maršrute liks dvi škodos: dvipamaininis 292 ir pertraukiamas 330
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąjau yra nauji tvarkarasčiai
http://www.stops.lt/kaunas/#kaunas
kaip sakiau 3 maršrute liks dvi škodos: dvipamaininis 292 ir pertraukiamas 330
Comment
-
Beje, gal kas zino ar autobusuose privalo but gesintuvas? Siryt A3 marsrute turejau idomia patirti. Pajudejus is jiesios stoteles, turbut koks stabdis uzsikirto. Zodziu bevaziuojant uzsidege/uzsvilo desinys galinis ratas. Vairuotojas nenoredamas paleisti tarpstotyje zmoniu toliau vaziavo ir sustojo Jiesios pl. stotelej. Keikdamasis kad nieks gesintuvu neparapupina rata gesino pildamas mineralini vandeni is 2 l butelio. Zmones buvo issigande, labai idomiai ta kelione su rukstanciu ratu turejo atrodyt. Autobusas senasis Solaris, nuo autobusu stoties vaziuojantis 6:48.Paskutinis taisė Satreblas; 2013.11.20, 18:31.
Comment
-
Gesintuvas privalo būti. Tik dabar nepamenu, vienas ar du. Tačiau vairuotojas negalėjo tęsti kelionės, nes pažeidė saugaus eismo automobilių keliais įstatymo IV skirsnio, XIV straipsnio III punktą (Vairuotojui draudžiama važiuoti (tęsti judėjimą), jei yra (atsirado važiuojant) pavojingi keleivių (krovinių) vežimo tvarkos reikalavimų pažeidimai, keliantys pavojų žmonėms ir aplinkai, iki jie bus pašalinti).
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąjau yra nauji tvarkarasčiai
http://www.stops.lt/kaunas/#kaunas
kaip sakiau 3 maršrute liks dvi škodos: dvipamaininis 292 ir pertraukiamas 330
39 nestos stotelėse Geležinkelio stotis [Čiurlionio g. link centro], Viadukas, Dainų slėnis, Pašilės g., Parduotuvė, Ketaus liejykla. Tai leis sutaupyti 5 min. vienam reisui, tačiau autobusų skaičius nesikeis.
37N užsuks į Rotušės a. (ten važiuos midibusai ar kaip?)
Naujas 44 maršrutas.
Labai pastebimai darbo dienomis tankinami troleibusai 1, 9/12, 15/16 ir autobusai 10/37, 43.
Comment
-
9 ir 12 troleibusų skaičius nepakito, tiesiog kam buvo rezervai stos į liniją.
Pirmam bus 14 grafikų o buvo 13
septintam -12 grafikų o buvo 10
devintam-7 grafikai o buvo 6
dvyliktam-7 grafikai o buvo 6
tryliktam ir keturioliktam po 13 grafikų vietoj 12
penkioliktam ir šešioliktam po 9 vietoj 6
ir čia tik darbo dienomis,savaitgaliais nieko naujo.Paskutinis taisė OneMillion; 2013.11.21, 10:15.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąNe, kolega. Aš jums atsiūsiu paskiras. Pats pamatysite
Parašė OneMillion Rodyti pranešimądevintam-7 grafikai o buvo 6
dvyliktam-7 grafikai o buvo 6
Comment
Comment