Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VT sektoriaus privatizavimas nėra evoliucija. Tai degradacija. Viešasis transportas visų pirma yra socialinė paslauga, ir būtent savivaldybių įmonių teikiama paslauga geriausiai atitinka viešąjį interesą. Privatininkas, kad ir kaip gražiai suoktų, apie keleivį galvoja kaip apie kapšą pinigų. Paslaugos kokybė tėra būdas pritraukti klientą. Privataus vežėjo egzistavimas rodo, jog miesto vežėjas nesugeba suteikti paslaugos, kuri tenkintų visus miestiečius ir miesto svečius. Gerinti paslaugos kokybę reikia lėšų, kurių miesto vežėjams šiuo metu labai stinga. Nesu ekonomistas, ir nežinau, kaip kiekybiškai pasikeistų savivaldybės valdomų VT įmonių finansinė būklė, išnaikinus parazitinį transportą, tačiau akivaizdu, jog ji imtų gerėti. O kartu ir teikiamų paslaugų kokybė.

    Comment


      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
      VT sektoriaus privatizavimas nėra evoliucija. Tai degradacija. Viešasis transportas visų pirma yra socialinė paslauga, ir būtent savivaldybių įmonių teikiama paslauga geriausiai atitinka viešąjį interesą.
      Cia net negincijamas faktas

      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
      Nesu ekonomistas, ir nežinau, kaip kiekybiškai pasikeistų savivaldybės valdomų VT įmonių finansinė būklė, išnaikinus parazitinį transportą, tačiau akivaizdu, jog ji imtų gerėti. O kartu ir teikiamų paslaugų kokybė.
      Cia taip pat

      Comment


        Na, manau jūs teisūs. Bet visvien bis įdomu pamatyt, kaip Vilniuj seksis. Beje, apie privatizaciją aš ir nekalbėjau. Tai būtų galima pavadinti socialinės paslaugos pirkimu. Beje, kaip tyčia paminėjai finansinės būklės gerėjimą. Šiuo metu viename Kauno universitetu atliekame skaičiavimus apie mikrobu panaikinimo finansinę įtaką miesto transportui. Preleminariai, panaikinus mikrobus, VT surinktu nuo 7-9 proc, kas yra dideli pinigai. daugiau pajamų su sąlyga, kad bus didinami pervežimo pajėgumai. Jeigu kam idomu, galesiu pateikti detalę tyrimo ataskaitą, kai tik ji bus baigta.

        Comment


          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
          Gal ir nėra blogas pavyzdys kaip Vilnius su mikriukais susitvarkė. Palikti tik privežamuosiuose maršrutuose, prijungti prie e-bilieto sistemos, mokėti jiem už kilometražą, įvesti griežtesnius tr. priemonių reikalavimus ir manau nebūtų galvos skausmas niekam tie mikrobai. Manau daugelyje vakarų šalių tokiu principu privatus vežėjas yra įtraukiamas į VT.
          Kaip juos išgujo yra geras pavyzdys. Jau seniai tą reikėjo padaryti. Tačiau VVT nėra pajėgus pilnai tenkinti pervežimo poreikius, nes reforma atlikta neatsižvelgiant į realias galimybes. Todėl visgi reikėjo ne kirsti iš peties mikrobams, o išguiti juos iš centrinės miesto dalies, paliekant dar kuriam laikui kai kuriuos periferinius maršrutus dirbti komerciniais pagrindais.

          O dabar apie Vakarus. Visų pirma ten už keleivių vežimą vienodomis sąlygomis mokama visiems vežėjams. Antra, mikrobų ten beveik nėra. Trečia, mikroautobusais maršrutus aptarnauja ne atskira firmelė, o vežėjams, kuris aptarnauja maršrutus ir autobusais ar netgi troleibusais ir tramvajais. T.y. dažniausiai municipalinis vežėjas, o ne kažkoks privatininkas.

          Apie tai, kas vyksta Vilniuje. Kiek man dar kartų reikės kartoti? Vilniuje privatininkai, įtraukti į bendro bilieto sistemą parazituoja ir dar labiau parazituos, kai bus atiduoti 5 autobusų maršrutai ir krūva privežamųjų maršrutų autobusais, kurie bus pakeisti mikroautobusais (tarp jų ne vienas maršrutas, kurie egzistuoja jau ne vienus metus, netgi nuo tarybinių laikų. Ir tai puikiai parodo, kokia VT degradacija įvyko - nuo autobuso prie mikrobo). Jokia privati įmonė neužsiims labdara ir neveš keleivių negaudama atitinkamo užmokesčio. Vadinasi, jiems bus mokama pilna kaina už ridą. Bet savivaldybė pinigų neturi, skendi skolose. Apie tai, kad VVT bus mokama už ridą niekas nekalba. VVT ir toliau gaus trupinius už lengvatininkų vežimą ir dalines dotacijas. Ar nematote, kad tai dvigubi standartai??? Lygiai taip pat dabar privatūs gydytojai, pasirašę sutartis su ligonių kasomis, gauna iš jų pilną užmokestį už visus priimtus ir gydytus pacientus, tuo tarpu valdiškos gydymo įstaigos privalo priimti visus besikreipiančius ligonius, net moka tik už kvotas, kurias viršijus gydymo įstaiga nieko negauna.
          Grįžtant prie VT, kadangi savivaldybė skendi skolose, tikėtina, kad dalį lėšų (o gal ir visas) privatininkams užmokėti už vežimą paims iš bendro katilo už parduotus bilietus. Tai apie kokį normalų viešąjį transportą galima kalbėti, jei sava įmonė ir toliau bus dar labiau stekenama? Kai kas čia pradės aiškinti, kad atidavusi nuostolingus maršrutus privatininkams, VVT bus geriau? Bus dar blogiau, nes savivaldybė stebuklų nedaro ir pinigų nespausdina. O privatininkams skirtos lėšos iš bendro katilo už bilietus gali būti netgi didesnė nei VVT patiriami nuostoliai už maršrutų su mažu keleivių srautu aptarnavimą.


          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
          Na, manau jūs teisūs. Bet visvien bis įdomu pamatyt, kaip Vilniuj seksis. Beje, apie privatizaciją aš ir nekalbėjau. Tai būtų galima pavadinti socialinės paslaugos pirkimu. Beje, kaip tyčia paminėjai finansinės būklės gerėjimą. Šiuo metu viename Kauno universitetu atliekame skaičiavimus apie mikrobu panaikinimo finansinę įtaką miesto transportui. Preleminariai, panaikinus mikrobus, VT surinktu nuo 7-9 proc, kas yra dideli pinigai. daugiau pajamų su sąlyga, kad bus didinami pervežimo pajėgumai. Jeigu kam idomu, galesiu pateikti detalę tyrimo ataskaitą, kai tik ji bus baigta.
          Privatizacija gali būti atliekama ne vien tik parduodant įmonė ar valdišką turtą. Privatizacija yra ir tam tikrų valstybės (savivaldybės) ar jos įmonių atliekamų funkcijų ATIDAVIMAS privatininkams. Socialines paslaugas privalo teikti pati valstybė ar savivaldybė tiesiogiai. Tai yra tiesioginė jų funkcija, ne verslo. O visokie "socialinių paslaugų pirkimai" tėra afera, kai verslas kiša ranką į valdišką kišenę.

          Comment


            jau yra nauji tvarkarasčiai

            http://www.stops.lt/kaunas/#kaunas

            kaip sakiau 3 maršrute liks dvi škodos: dvipamaininis 292 ir pertraukiamas 330

            Comment


              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
              jau yra nauji tvarkarasčiai

              http://www.stops.lt/kaunas/#kaunas

              kaip sakiau 3 maršrute liks dvi škodos: dvipamaininis 292 ir pertraukiamas 330
              Toks maršruto sutrumpinimas, mano nuomone, visiška beprotybė. Iš esmės tai maršrutas skirtas pervežti žmones per sankryžą... Atseit dabar jis bus naudingesnis? Nemanau. Parvažiuoti namo daug kam patogu ir su T8, bei A6, A36. Jau geriau tada iš vis naikinti

              Comment


                Privezamasis marsutas T3

                O i Romainius vaziuos net trys autobusu marsutai Nors mano manymu uztektu vienintelio daznai kursuojancio.
                Paskutinis taisė Garbanius; 2013.11.20, 16:24.

                Comment


                  tikejausi kad pasikeitimai bus zymiai didesni. Na bet vistiek dziugu, kad sugebejo sutankinti nemazai marsrutu. Idomu, ar bus pakankamai rezerviniu autiku? Taip atrodo, kad i gatves vaziuos viskas kas tik judet gali.

                  Comment


                    Beje, gal kas zino ar autobusuose privalo but gesintuvas? Siryt A3 marsrute turejau idomia patirti. Pajudejus is jiesios stoteles, turbut koks stabdis uzsikirto. Zodziu bevaziuojant uzsidege/uzsvilo desinys galinis ratas. Vairuotojas nenoredamas paleisti tarpstotyje zmoniu toliau vaziavo ir sustojo Jiesios pl. stotelej. Keikdamasis kad nieks gesintuvu neparapupina rata gesino pildamas mineralini vandeni is 2 l butelio. Zmones buvo issigande, labai idomiai ta kelione su rukstanciu ratu turejo atrodyt. Autobusas senasis Solaris, nuo autobusu stoties vaziuojantis 6:48.
                    Paskutinis taisė Satreblas; 2013.11.20, 18:31.

                    Comment


                      Gesintuvas privalo būti. Tik dabar nepamenu, vienas ar du. Tačiau vairuotojas negalėjo tęsti kelionės, nes pažeidė saugaus eismo automobilių keliais įstatymo IV skirsnio, XIV straipsnio III punktą (Vairuotojui draudžiama važiuoti (tęsti judėjimą), jei yra (atsirado važiuojant) pavojingi keleivių (krovinių) vežimo tvarkos reikalavimų pažeidimai, keliantys pavojų žmonėms ir aplinkai, iki jie bus pašalinti).

                      Comment


                        Tesdamas kelione jis kaip tik kele vis didesni pavoju. Daug pasako jo zodziai kai galop sustojom "Lipkit visi greiciau, kol nesudegem". Laimei to pavyko isvengti.

                        Comment


                          Autobuse turi būti du gesintuvai. Berods 5 ar 6 kg.

                          Comment


                            Galetu KA ir kiek griezciau priziureti gesintuvu uki. Vat kartais net ir prireikia.

                            Comment


                              Pastebėjot, kad 37N nuo gruodžio užvažiuos į Rotušės aikštę?

                              Comment


                                na kaip matote,užsuks surinkti pramogaujančius studentus aš manau kad tai gerai

                                Comment


                                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                  jau yra nauji tvarkarasčiai

                                  http://www.stops.lt/kaunas/#kaunas

                                  kaip sakiau 3 maršrute liks dvi škodos: dvipamaininis 292 ir pertraukiamas 330
                                  34 maršrutu darbo d. važiuos net 3 autobusais daugiau, autobusai nestos stotelėse Jonavos g., Geležinkelio stotis [Čiurlionio g. link centro], Viadukas ir Dainų slėnis, tačiau užsuks į Klinikas.
                                  39 nestos stotelėse Geležinkelio stotis [Čiurlionio g. link centro], Viadukas, Dainų slėnis, Pašilės g., Parduotuvė, Ketaus liejykla. Tai leis sutaupyti 5 min. vienam reisui, tačiau autobusų skaičius nesikeis.
                                  37N užsuks į Rotušės a. (ten važiuos midibusai ar kaip?)
                                  Naujas 44 maršrutas.
                                  Labai pastebimai darbo dienomis tankinami troleibusai 1, 9/12, 15/16 ir autobusai 10/37, 43.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    9 ir 12 troleibusų skaičius nepakito, tiesiog kam buvo rezervai stos į liniją.
                                    Pirmam bus 14 grafikų o buvo 13
                                    septintam -12 grafikų o buvo 10
                                    devintam-7 grafikai o buvo 6
                                    dvyliktam-7 grafikai o buvo 6
                                    tryliktam ir keturioliktam po 13 grafikų vietoj 12
                                    penkioliktam ir šešioliktam po 9 vietoj 6

                                    ir čia tik darbo dienomis,savaitgaliais nieko naujo.
                                    Paskutinis taisė OneMillion; 2013.11.21, 10:15.

                                    Comment


                                      Kad ne, kaip besukiotum, vis tiek ten bus daugiau troleibusų. 9 su 12 buvo daugiausia po 6, o dabar bus po 7.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Ne, kolega. Aš jums atsiūsiu paskiras. Pats pamatysite

                                        Comment


                                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                          Ne, kolega. Aš jums atsiūsiu paskiras. Pats pamatysite
                                          Tai kad ...

                                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                          devintam-7 grafikai o buvo 6
                                          dvyliktam-7 grafikai o buvo 6
                                          Bet kuriuo atveju, į 9 ir 12 išvažiuos daugiau troleibusų ir visiškai jokio skirtumo, iš kur juos paims (vietoje rezervų, prikels konservus, iš Vilniaus atsitemps, nusipirks, ir t.t.)
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X