Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Skaičius gerokai išpūstas, šiuo metu mieste ir 300 mikroautobusų nėra...
    Daugiau mano nuotraukų >>>

    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

    Comment


      Keldami reikalavimus, tegu nepamirsta ir savo "ukio" ir kiek jam metu

      Comment


        Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
        Skaičius gerokai išpūstas, šiuo metu mieste ir 300 mikroautobusų nėra...
        700-800 buvo kazkada (1995? 1998? 2000?). Po pertvarkos sumazes perpus iki 70. Tai reiskia siandien ju yra maziau nei 150.
        Show must go von!

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          700-800 buvo kazkada (1995? 1998? 2000?). Po pertvarkos sumazes perpus iki 70. Tai reiskia siandien ju yra maziau nei 150.
          Pagal Fotobuso (http://fotobus.msk.ru/location/1940) duomenis grubiai susumavus visų mikriukų įmonių turimas mašinas (miesto + rajono) gaunasi 370. Kažkuri dalis jų jau bus nevažiuojantys, bet šiaip duomenų bazėje ko gero trūksta tik vienetų.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Daug tikrai jau nurasyta, vien Girobuso kieme kokiu 30 transitu ir sprintu nevaziuojanciu.

            Comment


              http://kaunas.lt/index.php?2423624102

              Atejo svente ir mano kiema. Transporto skyrius isgirdo prasymus. Galesiu netgi rinktis, kuo vaziuoti

              Comment


                Kaip tas jų greitumas pasireikš? Nebus stojama visose stotelėse?

                Comment


                  Skaitau, skaitau tuos straipsnius apie reformą, ir bandau suprast viską iki galo. Ypač šita dalis kelia klausimų:

                  Nuo liepos Kaune liks 7 maršrutinių taksi maršrutai: 51 maršrutinis taksi AB „Urmas" - Kazliškiai (Tirkliškiai), 52 maršrutinis taksi Liucijanavos g. - Vaišvydava, 53 maršrutinis taksi Partizanų g. - Rokai, 54 maršrutinis taksi Sargėnai - Respublikinė Kauno ligoninė, 55 maršrutinis taksi Šilainiai - Palemonas, 56 maršrutinis taksi Ringaudai - Neveronys, 57 maršrutinis taksi 9-ojo forto g. - Partizanų g.
                  Kaip suprast 7 maršrutai? Ar tai reiškia, kad nebeliks visų kitų? Pavyzdžiui 30, 24, 9 ir 15?

                  Comment


                    Apibendrinimas

                    Troleibusai:
                    1, 7, 9, 12, 15, 16 dažninami.
                    Autobusai:
                    10 - dažninamas;
                    34 - dažninamas, keičiama trasa, pertvarkomas į greitąjį;
                    37 - dažninamas;
                    39 - pertvarkomas į pusiau greitąjį;
                    44 - naujas maršrutas [I]Liucijanavos g. - Senamiestis

                    MT:
                    Naikinami: [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]3[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]9[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]11[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]13[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]15[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]24[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]27[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]30[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]33[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]35[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]37[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]42[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]43[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]44[/COLOR], [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]92[/COLOR].

                    Bus:
                    [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]51[/COLOR] - maždaug dabartinis 16, Urmas - Kazliškiai;
                    [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]52[/COLOR] - maždaug dabartinis 40, Romainiai - Vaišvydava;
                    [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]53[/COLOR] - Rokai - Dainava;
                    [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]54[/COLOR] - kaip dabar;
                    [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]55[/COLOR] - Šilainiai - Palemonas;
                    [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]56[/COLOR] - kaip dabar;
                    [COLOR="rgb(46, 139, 87)"]57[/COLOR] - 9-ojo Forto g. - Dainava.

                    Comment


                      Parašė Auwris Rodyti pranešimą
                      Skaitau, skaitau tuos straipsnius apie reformą, ir bandau suprast viską iki galo. Ypač šita dalis kelia klausimų:



                      Kaip suprast 7 maršrutai? Ar tai reiškia, kad nebeliks visų kitų? Pavyzdžiui 30, 24, 9 ir 15?
                      Taip. O kam reikalingi tokie maršrutai kaip 30, 24? Jie visiškai dubliuoja esamas trasas ir taip kenkia pagrindinei VT sistemai.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Kas su Raudondvariu bus? 48 juk nedažnina...

                        Comment


                          Man tik idomu kaip del salygu mikroautobusams. Marsutai neatrodo dideliu pelnu kvepiantys, dar reikalavimai pakankamai griezti, kaip pats mikriuku biznis mokesciu vengimu pagristas. Gal is dabartiniu firmu, nebent N.Vaitkuno firma pajegi tai igyvendinti. Baisiai idomu.

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Kas su Raudondvariu bus? 48 juk nedažnina...
                            Raudondvariu turėtų rūpintis rajono savivaldybė. Arba padažnins kiek nors, tik neskelbia.
                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Man tik idomu kaip del salygu mikroautobusams. Marsutai neatrodo dideliu pelnu kvepiantys, dar reikalavimai pakankamai griezti, kaip pats mikriuku biznis mokesciu vengimu pagristas. Gal is dabartiniu firmu, nebent N.Vaitkuno firma pajegi tai igyvendinti. Baisiai idomu.
                            Jei galios e. bilietas, kaip rašoma, tai įmonėms savivaldybė mokės už parduotus lengvatinius bilietus. Gal dar ir už nuostolingus kilometrus.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Kad Kaunas ima pavyzdį iš Vilniaus - tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilniaus VT reforma nebuvo iš piršto laužta ir vis gi buvo teisinga.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Kad Kaunas ima pavyzdį iš Vilniaus - tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilniaus VT reforma nebuvo iš piršto laužta ir vis gi buvo teisinga.
                                Siulau palaukt. Bent jau man atrodo, kad Vilniuj kolkas betvarke VT.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Kad Kaunas ima pavyzdį iš Vilniaus - tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilniaus VT reforma nebuvo iš piršto laužta ir vis gi buvo teisinga.
                                  Kaunas ima pavyzdį, ne kaip gerą praktiką, bet kaip būdą susidoroti su mikriukais.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Kad Kaunas ima pavyzdį iš Vilniaus - tai tik dar vienas įrodymas, kad Vilniaus VT reforma nebuvo iš piršto laužta ir vis gi buvo teisinga.
                                    Kad jau kelis metus vis planuojama mazinti/naikinti mikriukus Kaune. Tikrai nenaujai sugalvojo pamate, kad Vilnius mazina.

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Kaunas ima pavyzdį, ne kaip gerą praktiką, bet kaip būdą susidoroti su mikriukais.
                                      Susidoroti su transporto priemone nepritaikyta miesto viesajam transportui - gera praktika

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Taip. O kam reikalingi tokie maršrutai kaip 30, 24? Jie visiškai dubliuoja esamas trasas ir taip kenkia pagrindinei VT sistemai.
                                        Asmeniškai su 30 maršrutu nusigaunu į darbą, reikiamas vietas ir centrą, daug greičiau nei su „pagrindine VT sistema“. Kai kaina skiriasi tik 50 centų, o į reikiamą tašką nusigauti susitaupo laikas, tai dėl to ir klausiu. Ir čia ne man vienam taip, kurie gyvena Šilainiuose.

                                        Comment


                                          Nevazinejau niekad su mikriukais, tai perdaug ir nerupi, taciau pamacius gatvej mikriuka visada pagalvoji apie artimuosius rytus ar kokia afrikos sali

                                          Comment

                                          Working...
                                          X