Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    9 autobusas liks važiuoti į Senamiestį, o 17 ir 39 į Romainius.

    Comment


      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
      Jurbarko g. rekonstrukcija baigsis 08-19, o savaitei sudarinėti tvarkaraščius neracionalu.
      Tai nuo rugpjūčio 19 ir įsigalios oficialūs rudens grafikai. Nuo rugsėjo vėl nebus keičiami grafikai, kaip madinga Vilniuje kas mėnesį po naują grafiką kabint
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Kaunui – 15 naujų autobusų

        Vėliausiai po metų Kauno gatvėmis riedės 14 suspaustas gamtines dujas (SGD) naudojančių „Castrosua City Versus CNG" autobusų bei 1 hibridinis „Castrosua Tempus Hybrid CNG" autobusas, varomas dujomis bei elektra

        Comment


          Gera naujiena. Dalinai atnaujintas TP parkas, efektyviau išnaudojama CNG degalinės pajėgumai, subsidijos už ekologišką ridą. Beje, Kaune liko vos pora maršrutuose naudojamų karosų - viena "priekaba" (192) ir 211. 208-tajai lūžo rėmas, ir vargu ar ji bus remontuojama. 210 šiandien nutempta į metalo laužą.Requiem aeternam dona eis, Domine.

          Comment


            Troleibusai tuo tarpu važinėja 31 metų amžiaus...

            Comment


              Troleibusai yra daug brangesni uz autobusus, todel jie kapitaliskai remontuojami gal but net ne po viena karta (cia geriau zinantis gal pasakys), paprastus dalykus nera juk taip sunku suprasti

              Comment


                Autobuso kėbulo, variklio, pavarų dėžės, tiltų resursas yra gana panašus - todėl autobusas susidėvi gan tolygiai. Troleibuso elektros įrangos resursas daug didesnis už kėbulo resursą, todėl puvenos elektros įranga gali būti geros būklės, o kėbulas sutrunyjęs. Troleibusui kapitalinį atlikti tikslinga - po kapitalinio remonto mašinos resursas siekia maždaug pusę naujos mašinos resurso, o kaina yra mažesnė už pusę TP kainos. Aišku, daug priklauso, kiek sąžiningai atliekamas KP, nuo būklės prieš remontą. Autobusą kapitaliai remontuoti kainuoja visai neapsimoka - darbų apimtis ne ką mažesnė, kaina nerentabili, žinant, jog naujas autobusas pigesnis už ūsuotąjį giminaitį. Ir dar galima rasti daug naudotų, nebrangių (palyginus su remonto kaina), dėvėtų autobusų.

                Comment


                  Trečiadienį pradėjo veikti naujas šviesoforas prie geležinkelio stoties, ne visi vairuotojai jį pastebi
                  Nuo šiol Kauno autobusus vairuojantys vyrai galės atsikvėpti: prie stoties pradėjo veikti jiems skirtas šviesoforas, kuris leis saugiai kirsti itin judrią Tunelio ir Čiurliono gatvės sankryžą.
                  Šviesoforo veikimo principas - video reportaže
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Kaip galima nepamatyti šviesoforo? Tikiuosi Zuokas pamatys ir tai įgyvendins Vilniuje. Tada tikrai bus galima efektyviau panaudoti "A" juostas.

                    Comment


                      Elementariai, kai važiuoji 1000-ąjį kartą įprasta trasa. Todėl reikėtų prieš šviesoforą 1-2 mėn pastatyti didelį stendą su įspėjimu.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Elementariai, kai važiuoji 1000-ąjį kartą įprasta trasa. Todėl reikėtų prieš šviesoforą 1-2 mėn pastatyti didelį stendą su įspėjimu.
                        Tai remiantis tokia logika, galima nepastebėti nei praeivių, nei kliūties kelyje. Juk 1000 kartų čia važiavau, bet niekas čia nestovėjo, nebėgo per kelią, netaisė gatvės ir t.t.

                        Comment


                          Ne.

                          Comment


                            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                            Tai remiantis tokia logika, galima nepastebėti nei praeivių, nei kliūties kelyje. Juk 1000 kartų čia važiavau, bet niekas čia nestovėjo, nebėgo per kelią, netaisė gatvės ir t.t.
                            Tu bent vairuoji? Jei ne tai nesuprasi kaip galima nepastebet. Buna pvz. tokiu sankryzu (Kaune pvz. prie Chemijos g. policijos budavo, o gal dar tebera toksprincipas) kur beveik visada mirksi sviesoforai, o kazkuriuo metu trumpai veikia, ten tikrai labai daznai neatkreipia demesio vairuotojai.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Tu bent vairuoji? Jei ne tai nesuprasi kaip galima nepastebet. Buna pvz. tokiu sankryzu (Kaune pvz. prie Chemijos g. policijos budavo, o gal dar tebera toksprincipas) kur beveik visada mirksi sviesoforai, o kazkuriuo metu trumpai veikia, ten tikrai labai daznai neatkreipia demesio vairuotojai.
                              Vairavau iki reformos, dabar persėdau į viešąjį transportą. Tačiau visi šie argumentai tik parodo, kokie "profesionalai" važinėja Lietuvoje už vairo. Ir dar stebimės, kodėl tiek tragiškų avarijų. Vairuotojas privalo žiūrėti aplinkui, kas darosi, o nevažiuoti remiantis "ale čia viskas kaip seniai buvo".

                              Comment


                                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                Vairavau iki reformos, dabar persėdau į viešąjį transportą. Tačiau visi šie argumentai tik parodo, kokie "profesionalai" važinėja Lietuvoje už vairo. Ir dar stebimės, kodėl tiek tragiškų avarijų. Vairuotojas privalo žiūrėti aplinkui, kas darosi, o nevažiuoti remiantis "ale čia viskas kaip seniai buvo".
                                Lietuva cia ne prie ko, visur butu tas pats.
                                Taip privalo, taciau tai yra teorija, praktiskai zmones ne robotai ir daro klaidas. Paprasciausiai jei sviesoforas metai is metu yra mirksintis vairuotojai "atbunka" vaziuodami pro ji.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Lietuva cia ne prie ko, visur butu tas pats.
                                  Taip privalo, taciau tai yra teorija, praktiskai zmones ne robotai ir daro klaidas. Paprasciausiai jei sviesoforas metai is metu yra mirksintis vairuotojai "atbunka" vaziuodami pro ji.
                                  Būtent Lietuva, nes čia daugiausia avarijų. O visi pasisakymai, kad žmonės ne robotai yra tiesiog bandymas susitapatinti, nes ir pats, turbūt, taip pat vairuojate.

                                  Comment


                                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                    Vairuotojas privalo žiūrėti aplinkui, kas darosi, o nevažiuoti remiantis "ale čia viskas kaip seniai buvo".
                                    Čia yra visiškai kvaila diskusija. Aišku privalo, bet ne visada gaunasi. Pats turbūt matei video, kiek per raudoną pervažiavo? Kad to nebūtų, ar būtų mažiau, užsienyje ir statomi laikini įspėjamieji stendai. Nematau prasmės čia putotis ir aiškinti, kad kas čia per vairuotojai, privalo matyti, o nemato ir t.t.

                                    Comment


                                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                      Būtent Lietuva, nes čia daugiausia avarijų. O visi pasisakymai, kad žmonės ne robotai yra tiesiog bandymas susitapatinti, nes ir pats, turbūt, taip pat vairuojate.
                                      Nebutent Lietuvoje, nes tas daugiausiai avariju nieko nereiskia sios diskusijos "kaip galima nepamatyti" kontekste. Na gerai Lietuvoje daugiau avariju tarkim 15% nei kur nors kitur. Na gerai Lietuvoje pravaziuos 100 žmoniu nepamatę, o kitur 85. Tai visiskai nesvarbu, esmė, kad žmonių pravažiavusių ir nepamčiusių bus visur. Paprasciausiai tai veikia zmogaus smegenys ir Lietuva cia ne prie ko. ir apskritai sviesoforo nepastebejimas mazai ka turi bendro su vairuotoju paruosimo kokybe, o daugiau su tuo kiek vairuotojas leidzia sau atsipalaiduoti kelyje, ne paslaptis, kad avariju priezastis dazniausia yra koncentracijos praradimas. Jei vaziuoji visiskai susikoncentraves i vairavima avarijos beveik neimanoma sukelt, dauguma avariju ivyksta vairuotojui praradus koncentracija, atsipalaidavus, galvojant apie kazka kita, darant kazka kita ir taip toliau.
                                      Paskutinis taisė Gator; 2013.08.21, 17:06.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Jei vaziuoji visiskai susikoncentraves i vairavima avarijos beveik neimanoma sukelt, dauguma avariju ivyksta vairuotojui praradus koncentracija, atsipalaidavus, galvojant apie kazka kita, darant kazka kita ir taip toliau.
                                        Pala, tai čia normalu, kad vairuotojas nesugeba susikoncentruoti? Ir, tuo labiau, daro kažką kito už vairo apart vairavimo. Čia normalu?
                                        Sakykit ką norit, tačiau pasilieku prie savo nuomonės. Kai vairuoju normaliai, susikoncentravęs, o ne varnas gaudau, tai ir avarijų dar neturėjau nei vienos.

                                        Comment


                                          Nenormalu, bet tokių (nesusikoncentravusių) visada bus. Todėl ir sakiau, kad tai kvaila diskusija. Net nevertėjo pradėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X