9 autobusas liks važiuoti į Senamiestį, o 17 ir 39 į Romainius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąJurbarko g. rekonstrukcija baigsis 08-19, o savaitei sudarinėti tvarkaraščius neracionalu.
Comment
-
Kaunui – 15 naujų autobusų
Vėliausiai po metų Kauno gatvėmis riedės 14 suspaustas gamtines dujas (SGD) naudojančių „Castrosua City Versus CNG" autobusų bei 1 hibridinis „Castrosua Tempus Hybrid CNG" autobusas, varomas dujomis bei elektra
Comment
-
Gera naujiena. Dalinai atnaujintas TP parkas, efektyviau išnaudojama CNG degalinės pajėgumai, subsidijos už ekologišką ridą. Beje, Kaune liko vos pora maršrutuose naudojamų karosų - viena "priekaba" (192) ir 211. 208-tajai lūžo rėmas, ir vargu ar ji bus remontuojama. 210 šiandien nutempta į metalo laužą.Requiem aeternam dona eis, Domine.
Comment
-
Autobuso kėbulo, variklio, pavarų dėžės, tiltų resursas yra gana panašus - todėl autobusas susidėvi gan tolygiai. Troleibuso elektros įrangos resursas daug didesnis už kėbulo resursą, todėl puvenos elektros įranga gali būti geros būklės, o kėbulas sutrunyjęs. Troleibusui kapitalinį atlikti tikslinga - po kapitalinio remonto mašinos resursas siekia maždaug pusę naujos mašinos resurso, o kaina yra mažesnė už pusę TP kainos. Aišku, daug priklauso, kiek sąžiningai atliekamas KP, nuo būklės prieš remontą. Autobusą kapitaliai remontuoti kainuoja visai neapsimoka - darbų apimtis ne ką mažesnė, kaina nerentabili, žinant, jog naujas autobusas pigesnis už ūsuotąjį giminaitį. Ir dar galima rasti daug naudotų, nebrangių (palyginus su remonto kaina), dėvėtų autobusų.
Comment
-
Trečiadienį pradėjo veikti naujas šviesoforas prie geležinkelio stoties, ne visi vairuotojai jį pastebi
Nuo šiol Kauno autobusus vairuojantys vyrai galės atsikvėpti: prie stoties pradėjo veikti jiems skirtas šviesoforas, kuris leis saugiai kirsti itin judrią Tunelio ir Čiurliono gatvės sankryžą.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąElementariai, kai važiuoji 1000-ąjį kartą įprasta trasa. Todėl reikėtų prieš šviesoforą 1-2 mėn pastatyti didelį stendą su įspėjimu.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai remiantis tokia logika, galima nepastebėti nei praeivių, nei kliūties kelyje. Juk 1000 kartų čia važiavau, bet niekas čia nestovėjo, nebėgo per kelią, netaisė gatvės ir t.t.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTu bent vairuoji? Jei ne tai nesuprasi kaip galima nepastebet. Buna pvz. tokiu sankryzu (Kaune pvz. prie Chemijos g. policijos budavo, o gal dar tebera toksprincipas) kur beveik visada mirksi sviesoforai, o kazkuriuo metu trumpai veikia, ten tikrai labai daznai neatkreipia demesio vairuotojai.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąVairavau iki reformos, dabar persėdau į viešąjį transportą. Tačiau visi šie argumentai tik parodo, kokie "profesionalai" važinėja Lietuvoje už vairo. Ir dar stebimės, kodėl tiek tragiškų avarijų. Vairuotojas privalo žiūrėti aplinkui, kas darosi, o nevažiuoti remiantis "ale čia viskas kaip seniai buvo".
Taip privalo, taciau tai yra teorija, praktiskai zmones ne robotai ir daro klaidas. Paprasciausiai jei sviesoforas metai is metu yra mirksintis vairuotojai "atbunka" vaziuodami pro ji.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąLietuva cia ne prie ko, visur butu tas pats.
Taip privalo, taciau tai yra teorija, praktiskai zmones ne robotai ir daro klaidas. Paprasciausiai jei sviesoforas metai is metu yra mirksintis vairuotojai "atbunka" vaziuodami pro ji.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąVairuotojas privalo žiūrėti aplinkui, kas darosi, o nevažiuoti remiantis "ale čia viskas kaip seniai buvo".
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąBūtent Lietuva, nes čia daugiausia avarijų. O visi pasisakymai, kad žmonės ne robotai yra tiesiog bandymas susitapatinti, nes ir pats, turbūt, taip pat vairuojate.Paskutinis taisė Gator; 2013.08.21, 17:06.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJei vaziuoji visiskai susikoncentraves i vairavima avarijos beveik neimanoma sukelt, dauguma avariju ivyksta vairuotojui praradus koncentracija, atsipalaidavus, galvojant apie kazka kita, darant kazka kita ir taip toliau.
Sakykit ką norit, tačiau pasilieku prie savo nuomonės. Kai vairuoju normaliai, susikoncentravęs, o ne varnas gaudau, tai ir avarijų dar neturėjau nei vienos.
Comment
Comment