Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nesu tokios kardinalios nuomonės šalininkas. Manau, kad pakoregavus maršrutų trasas ir integravus, būtų galima pasiekti geresnį rezultatą, negu panaikinus maršrutinių taksi maršrutus ir ten paleidus vidutinio dydžio autobusus.
    Integravus būtų galima taikyti vienodą bilietų sistemą ir tokiu atveju lengvatininkai galėtų sėkmingai naudotis maršrutiniais taksi.
    Savivaldybei nauda, nes nereikėtų rūpintis autobusų įsigijimu. Verslininkams nauda, nes galėtų ir toliau sėkmingai dirbti su užtikrintomis pajamomis bei telktis jau ne į tikslą išgyventi, bet į tikslą gerinti paslaugų kokybę.
    Kalba pagrinde eina apie tuos maršrutus, kurie važiuoja pagrindinėmis gatvėmis, pro didžiausius mikrorajonus ir dubliuoja autobusų ir troleibusų maršrutus. Tokių maršrutų Kaune yra dauguma. Ir juos siūlai integruoti?
    Bet kuriuo atveju, integravus privatininkus, reikia neleisti jiems dubliuoti miesto maršrutų ir griežtinti darbo sąlygas (reikalauti normalių žemagrindžių mikrobų, o ne leisti keleivius vežti suskilusiomis nežemagrindėmis puvenomis).

    Kad yra vietų, kur netgi vidutinės klasės autobusai nepravažiuotų, o mikroautobusai pravažiuotų.
    Tai ir sakiau, kad arba KA įsigytų midibusus aptarnauti tokius maršrutus, arba juos aptarnautų privatininkai, įsigiję tinkamas transporto priemones (nes esamos geldos- tai ne normalus VT).

    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Manau didesnė problema yra žmonių mąstyme. Užtektų ir dabartinių autobusų ir troleibusų maršrutų Kaune, kokie dar milijonai??? Atrodo, kad Kaune autobusai ir troleibusai perkrauti dabar važiuoja. Nebūtų mikriukų, žmonės prisitaikytų prie autobusų grafikų ir viskas. Tiesiog dabar kai išeini matai kad mikras atvažiuoja ir sėdi, natūralu jis tave greičiau nuveš, nelauki autobuso, jei būtų tik autobusas tai važiuotum autobusu.
    Kaune mikrobų maršrutų yra daug ir daugelis jų kursuoja kas 10 minučių ir dažniau, bet vistiek mikrobai važiuoja pilni. Manai, panaikinus visus šiuos maršrutais autobusai ir troleibusai susitvarkys su padidėjusiais keleivių srautais? Daugelį maršrutų (bent jau autobusų) tikrai reikės dažninti. Nesakau, kad visi maršrutai turi kursuoti kas 3-4 min., bet kad dabar VT Kaune kursuoja per retai- tai faktas.

    Mano nuomone dar reikėtų greitinti maršrutus, kad autobusai važiuotu normaliu leistinu greičiu, o ne sėlintų per miestą. Turbūt geriau greitesnis maršrutas, negu dažnesnis.
    Nepamiršk, kad pakankamai gerą greitį mirkiukai pasiekia nesilaikydami KET ir spjaudami į eismo saugumą. Manai, greitis yra svarbiau už saugumą?
    Kaune autobusai ir troleibusai po pastarųjų metų pokyčių (nuimta po porą minučių) nebesivelka kaip vėžliai. Gal galima kai kuriuose maršrutuose ir dar šiek tiek minučių nuimti, bet daugiau nelabai ką padarysi dėl saugumo ir prastos gatvių būklės.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.05.23, 12:27.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Būtent. Kaune eismą stabdo prasta gatvių būklė. Taip pat troleibusai velkasi Tunelio gatvėje, nes KT ten reikia rekonstruoti ir panaikinti tas 30-40 laipsnių laužtes, dėl kurių ties kiekviena troleibusas turi pristabdyti.

      Comment


        Baigiama Parodos g. rekonstrukcija

        Kelininkai pradėjo paskutinį Parodos g. ir K. Petrausko ir Parodos g. sankryžos rekonstrukcijos etapą. Šiuo metu tiesiamas paskutinysis asfaltbetonio sluoksnis bei klojamos šaligatvio plytelės. Planuojama, kad visi darbai bus baigti iki birželio mėnesio vidurio.
        [...]
        Projekto vertė siekia 4,2 mln. litų, iš kurių beveik 2,9 mln. litų skirta iš ES.
        Už Vilnių be tramvajų!

        Comment


          Visai neįsigilinai į tai, ką parašiau, todėl teks gaišti laiką kontrargumentams.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Kalba pagrinde eina apie tuos maršrutus, kurie važiuoja pagrindinėmis gatvėmis, pro didžiausius mikrorajonus ir dubliuoja autobusų ir troleibusų maršrutus. Tokių maršrutų Kaune yra dauguma. Ir juos siūlai integruoti?
          Bet kuriuo atveju, integravus privatininkus, reikia neleisti jiems dubliuoti miesto maršrutų ir griežtinti darbo sąlygas (reikalauti normalių žemagrindžių mikrobų, o ne leisti keleivius vežti suskilusiomis nežemagrindėmis puvenomis).
          Aš kalbėjau apie maršrutinių taksi integravimo faktą, o ne apie formą, kaip tai būtų įgyvendinama. O tu užbėgdamas viskam už akių, kalbi apie trasas. Koks skirtumas dabar tos trasos - integruojant jos būtų keičiamos, tai kam tada apie jas išvis kalbėti?
          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Tai ir sakiau, kad arba KA įsigytų midibusus aptarnauti tokius maršrutus, arba juos aptarnautų privatininkai, įsigiję tinkamas transporto priemones (nes esamos geldos- tai ne normalus VT).
          Ne visomis gatvėmis vidutinės klasės autobusai (midibusai) galėtų pavažiuoti.

          Tegul KA telkia jėgas į paslaugų gerinimą (kur padirbėti dar labai reikia), o ne plėtrą. Juoba kad neturi už ką plėstis.

          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Nepamiršk, kad pakankamai gerą greitį mirkiukai pasiekia nesilaikydami KET ir spjaudami į eismo saugumą. Manai, greitis yra svarbiau už saugumą?
          Kaune autobusai ir troleibusai po pastarųjų metų pokyčių (nuimta po porą minučių) nebesivelka kaip vėžliai. Gal galima kai kuriuose maršrutuose ir dar šiek tiek minučių nuimti, bet daugiau nelabai ką padarysi dėl saugumo ir prastos gatvių būklės.
          Ne, nemanau, kad greitis svarbiau už saugumą. Manau, kad maršrutiniai taksi gali būti sėkmingai integruoti. Sustiprinus kontrolę, galime sutvarkyti esamas problemas, kurių KA irgi yra.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Jau yra nauji grafikai nuo birželio 17 d., kai bus paleistas troleibusų eismas A. Juozapavičiaus pr. bei prasidės Jurbarko g. remontas.

            Troleibusai:
            1 pratęsiamas iki A. Juozapavičiaus pr.
            7, 10, 11 visi reisai trumpinami iki Kauno pilies.
            9, 12 nuo birželio 1 d. dauguma reisų važiuos iki Kauno marių.

            Autobusai:
            1 naikinamas (pakeičiamas 1 troleibusu).
            3 darbo d. lieka tik garantuoto 1 žemagrindžio autobuso grafikas (reisai kas 3-4 val.) Kauno autobusai pritrūko žemagrindžių autobusų?
            4 pratęsiamas iki Kaniūkų: nuo P. Vileišio tilto važiuos A. Kriščiukaičio, Ariogalos, Panerių gatvėmis, Raudondvario pl. Atgal po Kėdainių g. stotelės suks į Betygalos g., Brastos g. ir papildomai sustos Brastos g. stotelėje, įrengtoje netoli tilto. Šitokia apylanka nukreipiami visi ten važiuojantys maršrutai, išskyrus 41. Kažkaip netikiu, kad autobusai važiuos tuo Brastos g. šunkeliu nuo žiedinės sankryžos, kaip yra pavaizduota trasų žemėlapyje.
            Dar vienas ypatumas - "belenkaip" sudarytas tvarkaraštis, kai iš Kaniūkų yra reisai 15:04 ir 15:09 darbo d.
            9 važiuos tik atkarpoje Kauno pilis - Lampėdžiai. Pliusas tik tas, kad nebeliks buko intervalo popiet, kai jis šokinėja 45-80-45-80 min.
            17 iš vieno galo pratęsiamas iki Romainių (vietoje 9), iš kito - iki Neveronių g. Autobusų skaičius liks tas pats, t.y. piko metu autobusas važiuos tik 1 kartą per valandą, o iš Neveronių g. liks tik 2 nepikiniai reisai (tarp 9:00-14:00 tik 11:33 reisas bei po 19:00 val. 19:48 reisas.
            21 visą darbo dieną dirbs tik 1 autobusas, o 2-asis važiuos tik tarp 6:40-11 val.
            24 naikinamas.
            36 pratęsiamas iki Prūsų g. vietoje 17 maršruto.
            37 nuspręsta bent kol kas nepridėti dar kokio skambaus žodžio prie ir taip ilgo galinio punkto pavadinimo B)
            39 pratęsiamas iki Romainių vietoje 24 maršruto.
            41 pratęsiamas iki Kaniūkų. Maršruto autobusai (kol grafikų sudarytojai nepastebės) skraidys per remontuojamą Jurbarko g.
            46M moksleivių atostogų metu nevažiuos.
            48 poilsio dienomis užsuks į Lampėdžius visais reisais.
            48A naujas maršrutas Kauno pilis - Kaniūkai, dubliuojantis 48 ir 4. Važiuos 1 žemagrindis autobusas kas 45-50 min.

            Chemijos g. patyliukais keičiami stotelių pavadinimai bei naikinama stotelė-vaiduoklis. Buvo: Chemijos g. - Medšarkių takas - Vakarų skirstomieji tinklai - Panemunės butų ūkis - Dirbtinis pluoštas - Girstutis. Bus: Chemijos g. - Medšarkių takas - Apuokų takas - Policija (vietoje Dirbtinio pluošto) - Girstutis.

            Bendrai paėmus vėl kenčia ir taip varganas Šilainių susisiekimas su centru: dvigubai retėja 17, nelieka 9 ir 24, o prie 39 prisidės tik 1 autobusas, kuris yra reikalingas dabartinio intervalo palaikymui. Tegyvuoja 30 ir 37 mikriukai!
            Paskutinis taisė Mettal; 2013.05.23, 20:40.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Jau yra nauji grafikai nuo birželio 17 d., kai bus paleistas troleibusų eismas A. Juozapavičiaus pr. bei prasidės Jurbarko g. remontas.

              Troleibusai:
              1 pratęsiamas iki A. Juozapavičiaus pr.
              7, 10, 11 visi reisai trumpinami iki Kauno pilies.
              9, 12 nuo birželio 1 d. dauguma reisų važiuos iki Kauno marių.

              Autobusai:
              1 naikinamas (pakeičiamas 1 troleibusu).
              3 darbo d. lieka tik garantuoto 1 žemagrindžio autobuso grafikas (reisai kas 3-4 val.) Kauno autobusai pritrūko žemagrindžių autobusų?
              4 pratęsiamas iki Kaniūkų: nuo P. Vileišio tilto važiuos A. Kriščiukaičio, Ariogalos, Panerių gatvėmis, Raudondvario pl. Atgal po Kėdainių g. stotelės suks į Betygalos g., Brastos g. ir papildomai sustos Brastos g. stotelėje, įrengtoje netoli tilto. Šitokia apylanka nukreipiami visi ten važiuojantys maršrutai, išskyrus 41. Kažkaip netikiu, kad autobusai važiuos tuo Brastos g. šunkeliu nuo žiedinės sankryžos, kaip yra pavaizduota trasų žemėlapyje.
              Dar vienas ypatumas - "belenkaip" sudarytas tvarkaraštis, kai iš Kaniūkų yra reisai 15:04 ir 15:09 darbo d.
              9 važiuos tik atkarpoje Kauno pilis - Lampėdžiai. Pliusas tik tas, kad nebeliks buko intervalo popiet, kai jis šokinėja 45-80-45-80 min.
              17 iš vieno galo pratęsiamas iki Romainių (vietoje 9), iš kito - iki Neveronių g. Autobusų skaičius liks tas pats, t.y. piko metu autobusas važiuos tik 1 kartą per valandą, o iš Neveronių g. liks tik 2 nepikiniai reisai (tarp 9:00-14:00 tik 11:33 reisas bei po 19:00 val. 19:48 reisas.
              21 visą darbo dieną dirbs tik 1 autobusas, o 2-asis važiuos tik tarp 6:40-11 val.
              24 naikinamas.
              36 pratęsiamas iki Prūsų g. vietoje 17 maršruto.
              37 nuspręsta bent kol kas nepridėti dar kokio skambaus žodžio prie ir taip ilgo galinio punkto pavadinimo B)
              39 pratęsiamas iki Romainių vietoje 24 maršruto.
              41 pratęsiamas iki Kaniūkų. Maršruto autobusai (kol grafikų sudarytojai nepastebės) skraidys per remontuojamą Jurbarko g.
              46M moksleivių atostogų metu nevažiuos.
              48 poilsio dienomis užsuks į Lampėdžius visais reisais.
              48A naujas maršrutas Kauno pilis - Kaniūkai, dubliuojantis 48 ir 4. Važiuos 1 žemagrindis autobusas kas 45-50 min.

              Chemijos g. patyliukais keičiami stotelių pavadinimai bei naikinama stotelė-vaiduoklis. Buvo: Chemijos g. - Medšarkių takas - Vakarų skirstomieji tinklai - Panemunės butų ūkis - Dirbtinis pluoštas - Girstutis. Bus: Chemijos g. - Medšarkių takas - Apuokų takas - Policija (vietoje Dirbtinio pluošto) - Girstutis.

              Bendrai paėmus vėl kenčia ir taip varganas Šilainių susisiekimas su centru: dvigubai retėja 17, nelieka 9 ir 24, o prie 39 prisidės tik 1 autobusas, kuris yra reikalingas dabartinio intervalo palaikymui. Tegyvuoja 30 ir 37 mikriukai!
              Romainiai irgi nukentės - nei vienas maršrutas neveš taip tiesiai, kaip vežė 24. Ir 17, ir 39 darys reveransus po Šilainius.

              Comment


                Ziurint is Romainiu gyventojo puses, dabar net du autobusai vaziuos iki Neveroniu. Siap dabartinis 39 primena kazkada vazinejusi 25mikriuka ir jo ekskursijas po Silainius, kuriu taip nemego keleiviai. Intervalas kursavimo kaip ir daznesnis, bet tiek paiilgeja laikas vaziavimo iki pilies, kad ateina geros dienos 44 mikriukui. Nesuprantu kodel kokio A9 ar A41 negalejo padaryt iki Romainiu, vietoj mano manymu mazai prasmingo A17...

                Comment


                  Bet į Kaniūkus tai transportas "laaaabai" dažnai kursuos.

                  Menkai pakeis du kas 9-12 min. piko metu kursuojančius troleibusų maršrutus.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Man atrodo, kad jie ten ir taip per dažnai važiavo.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Gal aš ir klystu, bet man atrodo yra dar vienas vidinis rezervas, kurio niekas neišnaudoja, t.y. autobusų maršrutų trumpinimas arba tiksliau sakant esminė visų VT maršrutų pertvarka. Juk jau yra elektroninis bilietas, su nemokamo persėdimo galimybe! O ar pasikeitė VT maršrutų sistema? Ji kaip buvo taip ir liko tokia pati... N metų kudakuojama kad ir apie susisiekimą su Šilainiais. Tai jau užbaigus e-bilieto diegimą neįmanoma padaryti 10 minučių trukmės maršruto Šilainiai-Kauno pilis, kad autobusas kursuotų kas kokias 7-8min? Ir Šilainių gyventojas Kauno pilyje galėtų nemokamai peršokti į troleibusą ir pasiekti reikiamą kelionės tikslą? Kas čia per keliasdešimties kilometrų autobusų maršrutai, kad ir pvz 3 ar 23? Gal jūs manot kad juo kas iš Šilainių važiuoja i Stotį per Klinikas, Eigulius, Kalniečius????? Pvz. nuo "Kuršių" stotelės A-38 į autobusų stotį nuvažiuoja per 25min, kai A-3 per 55min. Vaizdas toks kad autobusai ir troleibusai ne papildo vienas kitą o konkuruoja tarpusavyje... Jei jau pas mus Kaune taip susiklostę kad troleibusai kursuoja dažniau nei autobusai tai ir išnaudokime šitą potencialą, o ne ir toliau naudokime autobusų maršrutus kaip Domeikava-Rokai ar Šilainiai - Neveronys, kur dėl tokio maršruto ilgio neįmanoma padidinti autobuso važiavimo dažnio.... Gal jau laikas būtų perorientuoti mastymą kad būtinai reikia tiesioginių maršrutų be persėdimo būtinybės???

                      Comment


                        As irgi su tuo sutinku. Ir vietoj dabar busimo super ilgo 39, geriau butu buve apkeist 10 ir 39 trasas Silainiuose. Romainiams reikejo palikt viena daznai kursuojanti 24 ir butu viskas ore. Pasigyre Kauno valdzia, kad reikia mest mikriukus, bet toks vaizdas, kad elgesi priesingai. Permainos aisku gerai, bet cia man labiau taupymas atrodo.

                        Comment


                          Ir dar įdomu ką darys per Vėlines su 39-u, kai ties kapinėmis eismas bus viena kryptimi

                          Comment


                            Del veliniu tai dzin, vazines koks 24A, pratesiant iki Romainiu ir viskas turbut. Bet man idomu kaip spres ilgu normaliu autobusu trukuma? Piko metu vazinejantis dabartiniai 24 ir 39 net ilgi buna pergrusti. Zodziu, galvojau, pagaliau Kauno VT pradejo geret, o tokiu sakyciau taupiu sprendimu net per krize nebuvo. Tikrai gaila.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              As irgi su tuo sutinku. Ir vietoj dabar busimo super ilgo 39, geriau butu buve apkeist 10 ir 39 trasas Silainiuose. Romainiams reikejo palikt viena daznai kursuojanti 24 ir butu viskas ore. Pasigyre Kauno valdzia, kad reikia mest mikriukus, bet toks vaizdas, kad elgesi priesingai. Permainos aisku gerai, bet cia man labiau taupymas atrodo.
                              Tikrai teisybė, jau geriau 10 būtų pratęsę, o ne 39.

                              Kas dėl Vėlinių, tai čia menkiausia problema - sutrumpins trasą iki 2-os ligoninės ir paleis laikiną maršrutą.

                              Comment


                                Pratest isvis manau nereikejo, o 10 dabar vazineja tikrai palygint daznai, ir dabartinej 39 trasoj uzgriebtu nemazai keleiviu. 17 prastesimas isvis nelogiskas. Trasa pailgejo zymiai, o 1kart i valanda vazinejantis autobusas, sorry jau geriau mikriukas jau nekalbant apie nuosava auto. Ir taip 99% seimu gyvenaciu Romainiuose tiek Neveronyse turi nuosavus automobilius ir didzioji dauguma net po kelis....

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Man atrodo, kad jie ten ir taip per dažnai važiavo.
                                  Sunku pasakyti, senokai ten važiavau. Negalima sakyti, kad nėra ten žmonių, yra gatvių, kur važiuojantys du maršrutai yra visiškai nereikalingi, pvz., 3 ir 8 Draugystės gatvėje, bet ten jau kitos problemos.

                                  Galbūt užtektų prie 7 pridėti dar vieną troleibusą, o 11 sutrumpinti iki Kauno Pilies, ar Kėdainių gatvės. Taip atkristų derinimo problema 7 su 11, ir 11 būtų galima žmoniškai priderinti prie 13 ir 14 Savanoriuose.

                                  Comment


                                    Kodėl negali padaryti Romainiams kažko panašaus, kaip buvęs 26, tik iki Senamiesčio?

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Pratest isvis manau nereikejo, o 10 dabar vazineja tikrai palygint daznai, ir dabartinej 39 trasoj uzgriebtu nemazai keleiviu. 17 prastesimas isvis nelogiskas. Trasa pailgejo zymiai, o 1kart i valanda vazinejantis autobusas, sorry jau geriau mikriukas jau nekalbant apie nuosava auto. Ir taip 99% seimu gyvenaciu Romainiuose tiek Neveronyse turi nuosavus automobilius ir didzioji dauguma net po kelis....
                                      Pala, tai nesupratau, ką tu nori pasiūlyti.

                                      Sutinku, kad 17 nesąmonė. Sutinku, kad ko gero geriau būtų likęs 24.

                                      Bet nesupratau, ką nori pasakyt apie 10 ir 39. Mano nuomone, iki Romainių būtų geriau pratęstas 10, nes taip keleiviai patirtų mažiau ekskursinių elementų.

                                      Comment


                                        Nesakyciau, kad per daznai. Aisku jau senai, bet buvo momentas kai mokiausi mokykloj, man geriau apsimokejo vaziuot 7 ar 11 truliku ir peskom lipt i Romainiu kalna, nei laukt 24. Tai tu keleiviu visuomet budavo nemazai, galbut velai ju budavo maziau. Problema budavo ir maciau, kad yra nebent derinime nuo pilies, kur jie atvaziuodavo beveik sykiu ir kito laukt uztrukdavo. Dar vasara Kauno jaunimas jai vaziuoja iki karjero, o tuomet tikrai pilni vazineja.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Pala, tai nesupratau, ką tu nori pasiūlyti.

                                          Sutinku, kad 17 nesąmonė. Sutinku, kad ko gero geriau būtų likęs 24.

                                          Bet nesupratau, ką nori pasakyt apie 10 ir 39. Mano nuomone, iki Romainių būtų geriau pratęstas 10, nes taip keleiviai patirtų mažiau ekskursinių elementų.
                                          Manau palikt vieninteli 24(jei labai nori, kad ir iki pilies).O 10 ir 39 apkeist ju trasas Silainiuose su galine stotele 2-oji ligonine(taip kaip yra dabar, tik pvz 39 vaziuoja Baltijos ir suka iskart link kalno, o 10 suka pro Ziemgaliu, Baltu ir t.t..)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X