O čia tik Jurbarko gatvę remontuos ar visą Raudondvario plentą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąNuo Birželio 19 dienos keisis viešojo transporto grafikai, kartu prasidės ir Jurbarko g remonto darbai. 7 ir 11 troleibusų maršrutai trumpinami iki Kauno pilies...gausis balaganas, bet dėl kilomentražo, savovaldybėje nesutiko bent 11 pratesti iki Varnių... taupo...ne tai kad keleiviui patogiau, o kad kilomentražą sumažinti...rekonstrukcija trūks 3 mėnesius...gal greičiau sutvarkys...vasarą dar kentėt galima, bet va Rugsėjį nežinau kokia situacija bus.
Plius nuo laisvės alėjos iki Kauno pilies ne taip jau ir toli. Galima laisvai paeiti. (na, arba pavažiuoti)
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąsavovaldybėje nesutiko bent 11 pratesti iki Varnių... taupo..
Žinoma, turėtų būti autobusas Kaniūkai-Pilis.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO autobusai nuo Šilainių pusės link senamiesčio per Brąstos g. važiuos?
Comment
-
Normalus tas ratas, juolab, kad nebutina vaziuot iki Vilko, o galima nuo ziedo sutrumpint per puse atstuma, kaip mikriukai kartais ryte vaziuoja. O kazkada tokia vienpuse viesojo transporto gatve buvo ir Jurbarko, gerai dar atsimenu. Ir aplamai, kas ten per rekonstrukcija, nes tik sitoj skilty suzinojau apie ja. Galvojau asfalto keitimu tik bus apsiribojama.
Comment
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO autobusai nuo Šilainių pusės link senamiesčio per Brąstos g. važiuos?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGali tiesiog Neries krantine nukreipti, kaip 5 troleibusas dabar važiuoja.
Comment
-
Švenčių ir renginių dalyviams – specialūs elektroniniai bilietai
Kauno miesto savivaldybė pasiūlys naujovę – miesto renginių ir švenčių dalyviams skirtą popierinį vienkartinį elektroninį bilietą. Jis gerokai paplonins miesto kišenę.
Miesto valdžia trečiadienį pritarė sprendimui, jog Kauno miesto moksleivių dainų šventės dalyviai ir Lietuvos Jaunimo dienos „Aš jus draugais vadinu" savanoriai vietinio reguliaraus susisiekimo autobusais ir troleibusais važiuotų su 99 proc. lengvata.
Savivaldybės Transporto ir eismo reguliavimo skyriaus vedėjo Paulius Kero teigimu, bilietas buvo būtinas, mat iki šiol per įvairius renginius jų dalyviai miesto viešuoju transportu važiuodavo nemokamai. Dėl šios priežasties sulaukta Vyriausybės atstovės Kauno apskrityje Rasos Noreikienės pastabų, jog tokia tvarka neatitinka įstatymų, mat tokias keliones reikia apskaityti ir apmokestinti.
„Popieriniai bilietai su įmontuota mikroschema nebus platinami jų pardavimo vietose, bilietus Dainų šventės dalyviai ir Jaunimo dienų savanoriai įsigys iš renginių organizatorių. Elektroninių vienkartinių laikmenų kaina – 80 centų", – teigė Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Gegužės 27 d. – birželio 1 d. Dainų slėnyje vyks tradicinė Kauno miesto moksleivių dainų šventė. Numatoma, kad šventėje dalyvaus 5000 dalyvių, iš kurių – 4500 kauniečiai. Jiems ir bus suteikta minėta lengvata.
Lietuvos jaunimo dienos šventės „Aš jus draugais vadinu" Kaune vyks birželio 26-30 dienomis. Dėl viešojo transporto lengvatos 500 savanorių į miesto savivaldybę kreipėsi Kauno arkivyskupijos kurija. Su patvirtintomis lengvatomis susijusias išlaidas Kauno miesto savivaldybė kompensuos iš biudžeto lėšų.
Skaičiuojama, kad Dainų šventės dalyvių kelionės miesto biudžetui kainuos per 150 tūkst. litų, o Lietuvos jaunimo dienų renginys – daugiau kaip 174 tūkst. litų.
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąSveiki. Buvo žadėta, kad jau pirmadienį K.Petrausko g. pradės statyti troleibusų tinklo stulpus. Ar jau kas matė pravažiuodamas darbininkus?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTaip, jau ryte kylant i kalna, galima vaziuot buvo tik pirma juosta
Comment
-
http://www.skrastas.lt/?data=2013-05...&id=1369145862
Kaunas lieka vienintelis iš didžiųjų miestų, niekaip nesprendžiantis mikriukų problemos. Reikia rinktis arba Klaipėdos, arba Vilniaus variantą - arba kai kuriuos mikriukų maršrutus integruoti į bendrą sistemą, arba iš viso naikinti. Nors nykimo procesas po kiek vyksta savaime, bet labiausiai parazituojantys maršrutai (pavyzdžiui 30) gyvuoja. Palikti kaip yra nebegalima.
Comment
-
Pirmasis mikrobų problemą išsprendė Panevėžys. Kaunas turi dar vieną specifiką - priemiestinius mikrobus, kurie mieste taip pat veža keleivius kaip miesto mikrobai. Manau, kad Kaunui reikia dar palaukti metus ar du, kol galutinai nunyks dar tam tikras skaičius mikrobų, o paskui visus likusius išspirti. Integruoti nieko nereikia. Tuo labiau, kad esami mikrobai važinėja dagiausiai ne į miesto pakraščius ir kursuoja gan dažnai. Juos integravus, natūraliai gausis, kad mikroautobusai yra pagrindinė viešojo transporto priemonė. Nes su tokiu kursavimo intervalu jie toli palieka ne tik kad autobusus, bet ir troleibusus.Paskutinis taisė Al1; 2013.05.22, 11:47.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirmasis mikrobų problemą išsprendė Panevėžys.
Ir kas padaryta Vilniuje ir Klaipedoje?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment