Na, „klasikiniuose“ rajonuose, kaip Senamiestis, Naujamiestis, Žaliakalnis, Šančiai, Vilijampolė, Aleksotas tai sunkoka pasiklyst. O pilkų dėžių bandos klaidina.
Ta gatvė judri?
Tai jei bijai kovo 11 gatves, vaziuok mano kitu pasioulytu marsrutu su trim troleibusais (jei nuolatini turi), nereiks niekur gatviu pereidinet ir lauksi tose stotelese, kur islipai.
Na, „klasikiniuose“ rajonuose, kaip Senamiestis, Naujamiestis, Žaliakalnis, Šančiai, Vilijampolė, Aleksotas tai sunkoka pasiklyst. O pilkų dėžių bandos klaidina.
Ta gatvė judri?
Kalbi pievas. Tavo išvardintuose rajonuose gatvės kaip tik išdėstytos belenkaip, ir ten labai lengva pasiklyst nieko nežinant. O "pilkų dėžučių" rajonuose yra tik kelios pagrindinės gatvės, kur visas transportas važiuoja, ir viskas. EASY.
Na o grįžtant prie temos, duosiu patarimą. Jei jau Greičiausio maršruto paslauga nepadeda, ar kitų žmonių patarimai, ir vis dar bijai pasiklysti SAVAME mieste, tai gal geriau niekur nevažiuok ir būk namie
O kaip nuo Žaliojo tilto 5 autobusu važiuot variantas?
Ir, Transporto skyriui reiktų paprašyt pratęst T5 iki Kauno marių, vietoj to 9/12.
Žaliasis tiltas yra Vilniuje. Kaune jis vadinasi Geležinkelio tiltas.
Su 5 autobusu nuvažiuoti tikrai sudėtingiau, nei su T9 ar T12. Be to, 5 autobusas prie pačių marių neprivažiuoja, gaunasi dar kelis šimtus metrų eiti toliau nei važiuojant su T9 ar T12
Žaliasis tiltas yra Vilniuje. Kaune jis vadinasi Geležinkelio tiltas.
Su 5 autobusu nuvažiuoti tikrai sudėtingiau, nei su T9 ar T12. Be to, 5 autobusas prie pačių marių neprivažiuoja, gaunasi dar kelis šimtus metrų eiti toliau nei važiuojant su T9 ar T12
Jis kalbėjo apie 5-ąjį troleibusų, o ne autobusų maršrutą.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Jis kalbėjo apie 5-ąjį troleibusų, o ne autobusų maršrutą.
Ne, jis kalba apie 5 autobusą, kuris nuo Juozapavičiaus pr. atvažiavęs prie "Žaliojo tilto" (t.y. Geležinkelio tilto) važiuoja Piliakalnio gatve, per HESą ir į Petrašiūnus.
Kas liečia 5 autobusą, jis turi ar neturi stoti Geležinkelio tilto stotelėje? Grafike jos nėra ir tai atrodo tikrai kvailai - juk taip galima būtų persėsti į T1.
Sveiki,
Ar buvo kada Kaune svarstyta ekspres (E) marsrutu ideja?
Turiu galvoje pvz autobusas 16E, kuris stotu tik keliose pagrindinese stotelese ir butu daug greitesnis nei 16?
(P.S. Atsiprasau del Lietuviu kalbos. Vengrijoje neturiu galimybes naudotis Lt. rasmenimis)
Sveiki,
Ar buvo kada Kaune svarstyta ekspres (E) marsrutu ideja?
Turiu galvoje pvz autobusas 16E, kuris stotu tik keliose pagrindinese stotelese ir butu daug greitesnis nei 16?
(P.S. Atsiprasau del Lietuviu kalbos. Vengrijoje neturiu galimybes naudotis Lt. rasmenimis)
Kas liečia 5 autobusą, jis turi ar neturi stoti Geležinkelio tilto stotelėje? Grafike jos nėra ir tai atrodo tikrai kvailai - juk taip galima būtų persėsti į T1.
Nestoja tik važiuojanti link Petrašiūnų ir taip yra todėl, kad nespėtų persirikiuoti į antrąją juostą - taigi turbūt dėl saugumo.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Sveiki,
Ar buvo kada Kaune svarstyta ekspres (E) marsrutu ideja?
Turiu galvoje pvz autobusas 16E, kuris stotu tik keliose pagrindinese stotelese ir butu daug greitesnis nei 16?
(P.S. Atsiprasau del Lietuviu kalbos. Vengrijoje neturiu galimybes naudotis Lt. rasmenimis)
Ekspresinių maršrutų išlaikymas labai brangus, nes autobusas stoja ne visose stotelėse, todėl surenka mažiau keleivių ir jie dažniausiai važiuoja ilgesnį atstumą. Tokių maršrutų išlaikymas įmanomas tik įvedus didesnes specialiai tokių maršrutų bilietų kainas bei maršrutų trasos turėtų eiti tankiai apgyvendintomis vietovėmis arba pro didžiuosius traukos centrus. Kaune, mano nuomone, ekspresiniai maršrutai nepasiteisintų. O 16-ojo maršruto, kaip ekspresinio, pasiteisinimas būtų labai abejotinas - galimas nebent 1-2 rytiniai ekspresinio maršruto tipo reisai. Bet ir taip prieš keletą metų šio maršruto trasa pakoreguota ir yra šiek tiek sutrumpėjęs kelionės laikas kryptyje Kazliškiai > Kauno pienas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Ekspresinių maršrutų išlaikymas labai brangus, nes autobusas stoja ne visose stotelėse, todėl surenka mažiau keleivių ir jie dažniausiai važiuoja ilgesnį atstumą. Tokių maršrutų išlaikymas įmanomas tik įvedus didesnes specialiai tokių maršrutų bilietų kainas bei maršrutų trasos turėtų eiti tankiai apgyvendintomis vietovėmis arba pro didžiuosius traukos centrus. Kaune, mano nuomone, ekspresiniai maršrutai nepasiteisintų. O 16-ojo maršruto, kaip ekspresinio, pasiteisinimas būtų labai abejotinas - galimas nebent 1-2 rytiniai ekspresinio maršruto tipo reisai. Bet ir taip prieš keletą metų šio maršruto trasa pakoreguota ir yra šiek tiek sutrumpėjęs kelionės laikas kryptyje Kazliškiai > Kauno pienas.
16 paminejau atsitiktinai
Siuo metu gyvenu Budapeste ir stebiu aplinka. E autobusai cia yra net gerokai pilnesni uz paprastus. Zinoma, miestai ir gyventoju tankiai visiskai skirtingi.
Bet tai yra issigelbejimas rajonams, kuriu nepasiekia metro ar tramvajus.
Comment