Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, „klasikiniuose“ rajonuose, kaip Senamiestis, Naujamiestis, Žaliakalnis, Šančiai, Vilijampolė, Aleksotas tai sunkoka pasiklyst. O pilkų dėžių bandos klaidina.
    Ta gatvė judri?

    Comment


      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
      Na, „klasikiniuose“ rajonuose, kaip Senamiestis, Naujamiestis, Žaliakalnis, Šančiai, Vilijampolė, Aleksotas tai sunkoka pasiklyst. O pilkų dėžių bandos klaidina.
      Ta gatvė judri?
      Tai jei bijai kovo 11 gatves, vaziuok mano kitu pasioulytu marsrutu su trim troleibusais (jei nuolatini turi), nereiks niekur gatviu pereidinet ir lauksi tose stotelese, kur islipai.

      Comment


        13-mečiam be tėvų priežiūros apskritai nereikėtų po miestą klajot.

        Comment


          O kaip nuo Žaliojo tilto 5 autobusu važiuot variantas?

          Ir, Transporto skyriui reiktų paprašyt pratęst T5 iki Kauno marių, vietoj to 9/12.

          Comment


            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
            13-mečiam be tėvų priežiūros apskritai nereikėtų po miestą klajot.
            ?

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              Na, „klasikiniuose“ rajonuose, kaip Senamiestis, Naujamiestis, Žaliakalnis, Šančiai, Vilijampolė, Aleksotas tai sunkoka pasiklyst. O pilkų dėžių bandos klaidina.
              Ta gatvė judri?
              Kalbi pievas. Tavo išvardintuose rajonuose gatvės kaip tik išdėstytos belenkaip, ir ten labai lengva pasiklyst nieko nežinant. O "pilkų dėžučių" rajonuose yra tik kelios pagrindinės gatvės, kur visas transportas važiuoja, ir viskas. EASY.

              Na o grįžtant prie temos, duosiu patarimą. Jei jau Greičiausio maršruto paslauga nepadeda, ar kitų žmonių patarimai, ir vis dar bijai pasiklysti SAVAME mieste, tai gal geriau niekur nevažiuok ir būk namie
              دائما الليتوانيه

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                O kaip nuo Žaliojo tilto 5 autobusu važiuot variantas?

                Ir, Transporto skyriui reiktų paprašyt pratęst T5 iki Kauno marių, vietoj to 9/12.
                Žaliasis tiltas yra Vilniuje. Kaune jis vadinasi Geležinkelio tiltas.

                Su 5 autobusu nuvažiuoti tikrai sudėtingiau, nei su T9 ar T12. Be to, 5 autobusas prie pačių marių neprivažiuoja, gaunasi dar kelis šimtus metrų eiti toliau nei važiuojant su T9 ar T12
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Žaliasis tiltas yra Vilniuje. Kaune jis vadinasi Geležinkelio tiltas.

                  Su 5 autobusu nuvažiuoti tikrai sudėtingiau, nei su T9 ar T12. Be to, 5 autobusas prie pačių marių neprivažiuoja, gaunasi dar kelis šimtus metrų eiti toliau nei važiuojant su T9 ar T12
                  Jis kalbėjo apie 5-ąjį troleibusų, o ne autobusų maršrutą.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Jis kalbėjo apie 5-ąjį troleibusų, o ne autobusų maršrutą.
                    Ne, jis kalba apie 5 autobusą, kuris nuo Juozapavičiaus pr. atvažiavęs prie "Žaliojo tilto" (t.y. Geležinkelio tilto) važiuoja Piliakalnio gatve, per HESą ir į Petrašiūnus.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      Kas liečia 5 autobusą, jis turi ar neturi stoti Geležinkelio tilto stotelėje? Grafike jos nėra ir tai atrodo tikrai kvailai - juk taip galima būtų persėsti į T1.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Sveiki,
                        Ar buvo kada Kaune svarstyta ekspres (E) marsrutu ideja?
                        Turiu galvoje pvz autobusas 16E, kuris stotu tik keliose pagrindinese stotelese ir butu daug greitesnis nei 16?

                        (P.S. Atsiprasau del Lietuviu kalbos. Vengrijoje neturiu galimybes naudotis Lt. rasmenimis)

                        Comment


                          Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą
                          Sveiki,
                          Ar buvo kada Kaune svarstyta ekspres (E) marsrutu ideja?
                          Turiu galvoje pvz autobusas 16E, kuris stotu tik keliose pagrindinese stotelese ir butu daug greitesnis nei 16?

                          (P.S. Atsiprasau del Lietuviu kalbos. Vengrijoje neturiu galimybes naudotis Lt. rasmenimis)
                          Yra 29E.

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Kas liečia 5 autobusą, jis turi ar neturi stoti Geležinkelio tilto stotelėje? Grafike jos nėra ir tai atrodo tikrai kvailai - juk taip galima būtų persėsti į T1.
                            Nestoja tik važiuojanti link Petrašiūnų ir taip yra todėl, kad nespėtų persirikiuoti į antrąją juostą - taigi turbūt dėl saugumo.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą
                              Sveiki,
                              Ar buvo kada Kaune svarstyta ekspres (E) marsrutu ideja?
                              Turiu galvoje pvz autobusas 16E, kuris stotu tik keliose pagrindinese stotelese ir butu daug greitesnis nei 16?

                              (P.S. Atsiprasau del Lietuviu kalbos. Vengrijoje neturiu galimybes naudotis Lt. rasmenimis)
                              Ekspresinių maršrutų išlaikymas labai brangus, nes autobusas stoja ne visose stotelėse, todėl surenka mažiau keleivių ir jie dažniausiai važiuoja ilgesnį atstumą. Tokių maršrutų išlaikymas įmanomas tik įvedus didesnes specialiai tokių maršrutų bilietų kainas bei maršrutų trasos turėtų eiti tankiai apgyvendintomis vietovėmis arba pro didžiuosius traukos centrus. Kaune, mano nuomone, ekspresiniai maršrutai nepasiteisintų. O 16-ojo maršruto, kaip ekspresinio, pasiteisinimas būtų labai abejotinas - galimas nebent 1-2 rytiniai ekspresinio maršruto tipo reisai. Bet ir taip prieš keletą metų šio maršruto trasa pakoreguota ir yra šiek tiek sutrumpėjęs kelionės laikas kryptyje Kazliškiai > Kauno pienas.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Ekspresinių maršrutų išlaikymas labai brangus, nes autobusas stoja ne visose stotelėse, todėl surenka mažiau keleivių ir jie dažniausiai važiuoja ilgesnį atstumą. Tokių maršrutų išlaikymas įmanomas tik įvedus didesnes specialiai tokių maršrutų bilietų kainas bei maršrutų trasos turėtų eiti tankiai apgyvendintomis vietovėmis arba pro didžiuosius traukos centrus. Kaune, mano nuomone, ekspresiniai maršrutai nepasiteisintų. O 16-ojo maršruto, kaip ekspresinio, pasiteisinimas būtų labai abejotinas - galimas nebent 1-2 rytiniai ekspresinio maršruto tipo reisai. Bet ir taip prieš keletą metų šio maršruto trasa pakoreguota ir yra šiek tiek sutrumpėjęs kelionės laikas kryptyje Kazliškiai > Kauno pienas.
                                16 paminejau atsitiktinai
                                Siuo metu gyvenu Budapeste ir stebiu aplinka. E autobusai cia yra net gerokai pilnesni uz paprastus. Zinoma, miestai ir gyventoju tankiai visiskai skirtingi.
                                Bet tai yra issigelbejimas rajonams, kuriu nepasiekia metro ar tramvajus.

                                Comment


                                  Kaunui iki Budapesto dydzio toli toli.. pirmiausia reiketu pradeti, nuo populiariausiu marsutu dazninimo..

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Kaunui iki Budapesto dydzio toli toli.. pirmiausia reiketu pradeti, nuo populiariausiu marsutu dazninimo..
                                    Tai įmanoma nebent naikinant arba keičiant dubliuojančių maršrutų trasas. Bet tai nėra kliūtis - sutinku su tokia nuomone, kad pokyčių reikia.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Tai įmanoma nebent naikinant arba keičiant dubliuojančių maršrutų trasas. Bet tai nėra kliūtis - sutinku su tokia nuomone, kad pokyčių reikia.
                                      Na, o nieko negirdet del ilguju marsutu skaldymo? El. bilietas kaip ir pasistumejo.. Ar cia vel kisa pagalius i ratus mikriuku firmos?

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Na, o nieko negirdet del ilguju marsutu skaldymo? El. bilietas kaip ir pasistumejo.. Ar cia vel kisa pagalius i ratus mikriuku firmos?
                                        Ilgųjų maršrutų skaidymas nebūtinai leis sutaupyti- juk jiems aptarnauti reikės daug daugiau autobusų ir vairuotojų.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz

                                          Ilgųjų maršrutų skaidymas nebūtinai leis sutaupyti- juk jiems aptarnauti reikės daug daugiau autobusų ir vairuotojų.
                                          Siaip, atvirksciai... daug maziau vairuotoju ir vairuojamuju...
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X